خانه

چگونه دقیقه 90 خرید شب عید انجام ندهیم

  • 3 هفته تا عید باقی مانده است و همه به فکر خریدهای شب عید هستند.از لباس و کیف و کفش تا خرید کادو و عیدی برای عزیزانمان و خرید آجیل و شیرینی و وسایل سفره هفت سین.در این میان کارهای روزانه همیشگی سر جای خود است و باید فکری هم برای خانه تکانی کرد.برای همین مجبور می شویم تمام خرید خود را برای روز آخر و ساعت های نزدیک به سال تحویل بزاریم که هم موارد خوبی پیدا نمی کنیم و هم شلوغی خیابان ها و پاساژها اذیتمان می کند و باعث می شود خسته کنار سفره هفت سین بشینیم.
    برای همین ما تصمیم گرفتیم چند راه حل به شما پیشنهاد دهیم تا امسال خرید خود را برای لحظه آخر قرار ندهید.

    1.خریدهای خود را یادداشت کنیدخرید عید
    همین الان یک کاغذ بردارید و تمام خرید هایی که باید انجام دهید را لیست کنید.در مورد هر گزینه فکر کنید و مکانی که برای خرید آن باید مراجعه کنید را مشخص کنید و آنها را اولویت بندی کنید.

    2.از همین الان شروع کنید
    از همین امروز یک ساعت از وقت خود را برای خرید وسابل عید انجام دهید تا وقت کافی داشته باشید و بتواید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    3.خرید اینترنتی انجام دهید
    امروزه فروشگاه های اینترنتی خوبی ایجاد شده اند که شما می توانید بدون صرف وقت زیاد بهترین خریدهای خود را انجام دهید مخصوصا در مورد عیدی هایی که می خواهید بخرید می توانید موارد خاص و زیبایی پیدا کنید.

    4.از تخفیف ها استفاده کنید
    در این زمان فروشگاهع های زیادی برای محصولات خود تخفیف قرار می دهند.پس بهتر است از این موارد مطلع شوید حتما به آنها سر بطنید.سعی کنید در اولین زمان به آنجا بروید تا بهترین محصولات را بتوانید بخرید.

    5.سفره هفت سین خود را بچینید
    حتما لازم نیست که سفره هفت سین خود را روز دوم آماده کنید.می توانید تزیینات آن را از امروز شروع کنید تا در روز آخر فقط مواردی که امکان آماده کردن آن از الان نیست را قرار دهید.اینطوری می توانید سفره هفت سین زیباتری داشته باشید.

    6.کارت هدیه
    در صورتی که فکر می کنید وقت کافی برای خرید عیدی و کادو ندارید ، کارت هدیه بهترین گزینه است و حتی می توانید برای زیبایی بیشتر متنی را روی آن بنویسید و با تزیین زیبا آن را هدیه دهید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها تعطیلات , خرید , مناسبت ها ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان