خانه

یک عروس رویایی شوید

  • عروسی رویایی:
    عکسها و فیلمهایی که از این شب به یادماندنی به یادگار باقی میماند در آینده موجب افتخار وغرور شما خواهد بود، بنابراین قبل از عروسی و نامزدی تصمیم مناسبی برای آرایش و ظاهر خود بگیرید تا از همیشه زیباتر به نظر برسند.

    قبل از عروسی:

    راز بزرگ خوب به نظر رسیدن در جشن عروسی و نامزدی داشتن خواب کافی قبل از آن است، منظور از خواب کافی تنها در شب قبل از جشن نیست بلکه حداقل از یک هفته قبل باید زمان خواب و کیفیت آن را تنظیم کنید.

    هر شب کمی به خودتان برسید و روی صورتتان یک حوله نمدار و گرم بگذارید، اگر لازم میدانید در اتاق شمع روشن کنید تا اتمسفر را آرامش بخش تر کنید، از خانواده بخواهید مزاحم خواب شما نشوند و گوشی تلفن تان را روی پیامگیر بگذارید تا مجبور به پاسخگویی نباشید.

    کارهایی را که باید انجام دهید و ذهن تان را آشفته میکند، در یک دفترچه بنویسید و دم دست تان بگذارید تا دیگر از ترس فراموشی آن را در ذهن نگه نداشته، خود را خسته نکنید، همین که بدانید کارها را فراموش نخواهید کرد، خیالتان راحت میشود.

    غذاهای سالم بخورید، به ویژه در روزهای آخر بیشتر مراقب غذایتان باشید، از خوردن غذاهای نفاخ بچرهیزید، الان وقت کنارگذاشتن رژیم غذایی نیست، مراقب چاق شدنتان باشید.

    در انتخاب آرایشگر دقت کنید و یک آرایشگر دقت کنید و یک آرایشگر باتجربه و حرفه ای را انتخاب کنید، قبل از روز جشن در مورد سبک آرایش و رنگ های آن با او مشورت کنید، قبل از عروسی از کرم لایه بردارو محلول های مرطوب کننده صورت استفاده کنید.

    مدل مو:

    مدل تاج، گل و تور سر نقش مهمی در انتخاب مدل موی عروس دارد، اگر قرار است موهای تان کوتاه شود، یک هفته قبل از مراسم این کار را انجام دهید، البته اگر قرار است موهای تان خیلی کوتاه شود یا اصلاً مدل آن تغییر کند، بهتر است دو یا سه هفته قبل اینکار را انجام دهید تا مدل به اصطلاح جا بیفتد، برای اینکه موهایتان وز نشود و به هوا نرود حتماً از قبل آن را با نرم کننده مو شست و شو دهید، میتوانید از روغن های گیاهی هم بهره بگیرید، به آقای داماد هم تاکید کنید که از یک هفته قبل به فکر کوتاهی و آرایش موهایش باشد.

    انتخاب کرم پودر خیلی مهم است باید کرم پودری انتخاب کنید که با رنگ اصلی پوست تان هماهنگی داشته باشد، کرم پودر را علاوه بر صورت باید روی پوست گردنتان هم بمالید تا تضاد رنگی ایجاد نشود، فرمژه چشمها را درشت تر جلوه خواهد داد.

    از ریمل ضدآب استفاده کنید، روی این موضوع تاکید کنید چون بهتر است بدانید ریمل مشکی و قهوه ای به هر نوع رنگ پوستی می آید، آرایشگر از ریمل نو استفاده کند تا روی مژه ها گلوله گلوله و زیرچشم پخش نشود.

    نگذارید پوست تان برق بیفتد، بعد از کرم سفید کننده حتماً کمی پودر به صورتتان بزنید تا از برق زدن پوست جلوگیری کند، با این کار در عکس ها زیباتر خواهید بود، سایه ی چشم کرمی در چین و چروک های پلک جمع میشود، بهتر است از سایه ی پودری استفاده کنید و روی آن اسپری ثابت کننده بزنید، خط لب را زیر رژلب های مات بمالید، کرم پودر را زیاد نزنید و در نور طبیعی آن را ببینید تا از طبیعی بودن رنگ و میزان آن اطمینان پیدا کنید.

    موضوعات شخصی:

    یکی از دوستان یا اقوام را انتخاب کنید و از او بخواهید هنگام مراسم همواره کنار شما باشد، این کار به بالا بردن روحیه شما کمک زیادی میکند، همچنین میتوانید لوازم مورد نیازتان را درون یک کیف بگذارید، به او بدهید تا برای تان نگه دارد درون این کیف لوازم احتیاطی مثل: اسپری مو، سنجاق سر، لوازم آرایش، سنجاق قفلی، دستمال، قرص سر درد و... قرار دهید.

    نکات کلی:

    دستان شما در بسیاری از عکسها می افتد، بنابراین از قبل به فکر طراوت آن باشید و مرتب از نرم کننده استفاده کنید، روز قبل از عروسی یک مانیکور حسابی داشته باشید این کار را میتوانید به آرایشگر بسپارید، از یک عطر سبک و رومانتیک استفاده کنید، عطر مستقیماً به لباس نزنید زیرا آن را لک میکند و دیگر نمی توانید آن را پاک کنید.


    گردآوری: سایت زیباکده

       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان