خانه
64.6K

رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

  • ۱۳:۵۵   ۱۳۹۵/۶/۲۰
    avatar
    کاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست

    نتیجه تصویری برای رنگ موی مناسب برای پوست سفید

    رنگ موي مناسب با رنگ پوست های تیره و روشن 

    رنگ موی مناسب رنگ پوست شما کدام یک از رنگهای کاتالوگ رنگ است؟ رنگ پوستتان روشن است یا تیره؟ اگر برای شما هم پیش امده که موهایتان را رنگ کرده اید و از نتیجه راضی نبوده اید ایراد از رنگ مو و آرایشگر نیست بلکه ندانستن تن رنگ پوست شما زیبایی رنگ موهایتان را به هم زده.

     در هنگام انتخاب رنگ مو، در نظر گرفتن رنگ چشم، و رنگ پوست نیز مهم است! انتخاب یک رنگ موی نامناسب می تواند چندین سال به سن واقعی شما اضافه کند. بنابراین مهم است که یک آرایشگر خوب پیدا کنید تا به شما کمک کند با توجه به رنگ پوست و چشمتان بهترین رنگ مو را انتخاب کنید.

     نتیجه تصویری برای به پوست سبزه چه رنگ مویی میاد

    انتخاب رنگ موی مناسب

    رنگ های مو یا گرم هستند یا سرد. بنابراین شما باید رنگ مویتان را با رنگ زمینه ی پوستتان هماهنگ کنید. یک راه برای تعیین رنگ زمینه ی پوستتان این است که در زیر نور خورشید یا نور هالوژن که رنگ درست تری را نشان می دهد، به رگ های مچ دستتان نگاه کنید. اگر آنها آبی هستند، پس رنگ زمینه ی پوستتان سرد است. اگر سبز بنظر می رسند، پس پوست شما ته رنگ گرم دارد. زنان رنگین پوست، مانند هندی ها، سیاه پوستان، خاورمیانه ای ها و آسیایی ها بطور کلی پوستشان زمینه گرم دارد. بر اساس رنگ پوستتان، گزینه های بسیاری برای رنگ مو وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

    انتخاب رنگ موی مناسب با چهره و رنگ چشم

    نتیجه تصویری برای رنگ موی  برای پوست سبزه

    برای زیبایی بیشتر رنگ مو باید تناسب آن با رنگ چهره مد نظر گرفته شود.

    رنگ موی مناسب رنگ پوست خنثی یا کرم رنگ

     هلگا سورات، مدیر سالن About Faces Day در تاوسون، پیشنهاد می کند که افرادی با چشم های تیره، از رنگ های قهوه ای متوسط یا قرمز متوسط استفاده کنند. اگر چشم های شما فندقی، آبی یا سبز است، می گوید که هر رنگی از خرمایی روشن تا بلوند متوسط عالی بنظر می رسد، و اگر رنگ طبیعی موهایتان روشن است، از رنگ قهوه ای مایل به قرمز یا قرمز توت فرنگی استفاده کنید.

     نتیجه تصویری برای رنگ موی  برای پوست سبزه

    رنگ موی مناسب رنگ پوست گرم یا سرخ

     اگر چشم های شما قهوه ای تیره، سیاه یا فندقی است، سورات توصیه می کند که از رنگ مشکی، قهوه ای متوسط یا قهوه ای طلایی استفاده کنید. رنگ شرابی یا قهوه ای مایل به قرمز، باعث بهبود رنگ طبیعی پوستتان می شود. اگر چشم های شما فندقی، آبی یا سبز و رنگ موی طبیعی شما قهوه ای روشن تا بلوند متوسط است، هایلایت های روشن یا طلایی اضافه کنید، یا یک رنگ خرمایی متوسط گرم انتخاب کنید.

    اگر چشم هایتان آبی یا سبز، و موهایتان بطور طبیعی بلوند است، از بلوند طلایی و سایه های خرمایی بسیار روشن استفاده کنید. رنگ های قرمز روشن و قرمز گرم نیز برای شما مناسبند.

    نتیجه تصویری برای رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

     رنگ موی مناسب پوست

    رنگ موی مناسب پوست های روشن و تیره

    رنگ پوست زیتونی

     اگر رنگ چشم های شما قهوه ای است، باید از سایه رنگ های قهوه ای تیره یا خرمایی استفاده کنید. اگر چشم های شما فندقی، آبی یا سبز است، از قهوه ای روشن تا متوسط استفاده کنید. سورات می گوید که شما باید برای پوشاندن هر رنگ خاکستری، از قهوه ای شنی استفاده کنید. اگر چشم های شما آبی یا سبز هستند، این احتمال وجود دارد که در حال حاضر رنگ موهای طبیعی روشن داشته باشید، در اینصورت می توانید از خرمایی روشن یا بلوند استفاده کنید.

     نتیجه تصویری برای رنگ موی  برای پوست سبزه

    خانمهای رنگین پوست

     اگر رنگ زمینه پوستتان گرم است، رنگ هایی را انتخاب کنید که یک پرده تیره تر از رنگ پوستتان بوده و ته رنگ گرم داشته باشند، مانند برنزی یا کاراملی. موهایتان را طلایی بسیار روشن نکنید، زیرا ممکن است در نهایت موهایتان نارنجی بنظر برسد. اگر رنگ زمینه پوستتان سرد است، از خاکستری روشن، رنگهای قهوه ای سرد یا کبود استفاده کنید، و از رنگ های مسی، قهوه ای مایل به قرمز، یا هر نوع رنگ طلایی استفاده نکنید. بیشتر خانم های رنگین پوست، چشم های قهوه ای دارند، اما اگر چشم های شما قهوه ای نیستند، هنوز هم می توانید دستورالعمل های بالا را بکار ببرید.

     نتیجه تصویری برای رنگ موی  برای پوست سبزه

    رنگ پوست زرد یا خاکستری مایل به زرد

     اگر چشم های تیره یا فندقی دارید، با سایه رنگ هایی از مشکی تا قهوه ای متوسط، عالی بنظر خواهید رسید. قهوه ای مایل به قرمز، شرابی یا بادمجانی نیز رنگ طبیعی پوستتان را بیشتر نمایان می کنند. اگر چشم های فندقی، آبی، یا سبز دارید، قهوه ای روشن و بلوند متوسط، عالی خواهد بود. از بلوندهای خاکستری یا شنی استفاده کنید، و از رنگ های طلایی بپرهیزید. اگر چشم هایتان آبی یا سبز و مویتان بطور طبیعی بلوند است، از یک بلوند خنثی یا شنی استفاده کنید، یا خرمایی روشن بدون گرمی زیاد انتخاب کنید. اگر موهای شما بطور طبیعی به قرمزی می زند، سر تسلیم فرود آورید و به سراغ رنگهای برجسته و براق نروید.

  • leftPublish
  • ۱۴:۰۰   ۱۳۹۵/۶/۲۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست

    نتیجه تصویری برای رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

    ساختن رنگ مو ی طبیعی با استفاده از عصاره گیاهان

    پیش از تولید و عرضه رنگ موهای شیمیایی در جهان بسیاری از زنان در کشورهای مختلف متناسب با نوع فرهنگ و رویش گیاهان دارویی همان منطقه از خاصیت گیاهان دارویی برای رنگ کردن موهای خود استفاده می کردند. آنها از حنا برای حنایی کردن، از روناس برای مشکی کردن و از دانه های قهوه برای قهوه ای کردن موهایشان استفاده می کردند.

    بهترین شرایط برای رنگ کردن موها با عصاره گیاهان طبیعی آن است که در محیطی که به دمای بدن نزدیک است و به اصطلاح 37 درجه سانتی گراد دما دارد موهای خود را رنگ کنید.

    های لایت کردن با عصاره گیاه آقطی

    افرادی که چند تارموی سفید دارند و تعداد این تار موها در سر آنها به حدی است که موجب نارضایتی آنها می شود، می توانند از عصاره گیاه آقطی برای جلوه بیشتر موهایشان استفاده کنند. برای این منظور کافی است گیاه آقطی را از نزدیک ترین عطاری به منزل خود تهیه کنید و آن را با نیم لیتر آب روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد. پس از 10 دقیقه عصاره ای از این گیاه به دست می آید که ماساژ این عصاره روی سر و موها موجب تیره رنگ شدن موهای سفید می شود.البته باید توجه داشت که گیاه آقطی به دلیل تن آبی که در خود دارد موجب آبی شدن تارهای سفید شده و جلوه ای خاص به موهای شما می بخشد.

    رنگ روشن با اسپرک

    اگر در گروه افرادی قرار دارید که از رنگ های روشن لذت می برید و تصمیم دارید موی خود را به رنگ زرد یا بور در آورید بهترین روش استفاده از گیاه اسپرک است. گیاه اسپرک انواع مختلفی دارد که از میان آنها تنها یک نوع برای رنگ آمیزی موی سر مناسب است بنابراین به هنگام تهیه این گیاه حتما به فروشنده توصیه کنید که اسپرک برای رنگ مو نیاز دارید. برای تهیه عصاره اسپرک نیز لازم است  4 قاشق غذاخوری از آن را در 3 لیوان آب بجوشانید و پس ازصاف کردن و سرد شدن آن را روی موهای خود ماساژ دهید. با ماساژ این عصاره روی موهایتان به مرور موها به رنگ زرد و پس از آن به رنگ بور درمی آیند.

    نتیجه تصویری برای رنگ موی  برای پوست سبزه

    رنگ موی طبیعی

    اگر چند تار موی سفید دارید

    برای پوشاندن تار موهای سفید به مراجعان خود توصیه می کنند 2 قاشق غذاخوری تنباکو را با 2 لیوان آب به مدت نیم ساعت بجوشانند و سپس موهای خود را با محلول خنک شده تنباکو ماساژ دهند تا تارهای موی سفید شده به رنگ مشکی در آیند.

    نتیجه تصویری برای رنگ موی  برای پوست سبزه

    طرفداران رنگ موی مسی

    افرادی که علاقه مند به رنگ موی مسی هستند می توانند از یک نسخه گیاهی بسیار ساده برای به دست آوردن این رنگ برای موهایشان استفاده کنند.برای تهیه این ترکیب کافی است که به ترکیب گل ریواس و گل بابونه مقداری حنا اضافه کنید. برای این منظور کافی است به میزان مساوی (4 قاشق غذاخوری) از گل ریواس، گل بابونه و حنا را در ظرف ریخته و آن را با 3 لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید. پس از جوشیدن این مخلوط آن را صاف کرده و بر موهایتان ماساژ دهید. این ترکیب موجب به دست آمدن رنگ مسی و جالبی روی موهایتان می شود.

    نتیجه تصویری برای رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

    رنگ طلایی با عصاره گل بابونه و ریواس

    افرادی که علاقه مندند موهایی طلایی رنگ داشته باشند می توانند از عصاره گل بابونه و گل ریواس برای این منظور کمک بگیرند. ترکیب این دو عصاره یکی از بهترین رنگ موهای طبیعی برای افرادی است که دارای موهای سفید هستند. ماساژ این عصاره بر موهای سفید و بی رنگ موجب طلایی شدن آنها می شود. برای تهیه این عصاره تنها باید 5 قاشق گل بابونه و 5 قاشق گل ریواس را درون 3 لیوان آب بریزید و این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید تا آماده شود. بعد از گذشت 20 دقیقه که گل بابونه در آب جوشید این محلول آماده است. آن را صاف کرده و پس از خنک شدن روی موهای خود ماساژ دهید. این کار را تکرار کنید تا رنگ طلایی مورد علاقه تان روی موها ظاهر شود.

    نتیجه تصویری برای رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

    نکته مهم: پیش از رنگ کردن کل موها با گیاهان طبیعی  بخش کوچکی از موهایتان را بچینید و روی آن رنگ مورد نظر را امتحان کنید. در این حالت اگر از رنگ به دست آمده احساس رضایت داشتید آن را روی موهایتان بگذارید.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان