خانه
110K

ست کردن رنگ ها با هم

  • ۰۲:۵۱   ۱۳۹۳/۹/۱۶
    avatar
    کاربر جديد|135 |132 پست
    چه رنگ هایی رو میشه کنار هم استفاده کرد? 

  • leftPublish
  • ۰۳:۰۴   ۱۳۹۳/۹/۱۶
    avatar
    ریحانه خانم
    کاربر جديد|57 |53 پست
    نميدونم
  • ۰۳:۰۵   ۱۳۹۳/۹/۱۶
    avatar
    ریحانه خانم
    کاربر جديد|57 |53 پست
    اخه خوابم مياد
  • ۰۸:۳۱   ۱۳۹۳/۹/۱۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست

    چه رنگ هایی در لباس با هم ست می شوند


    1. تک رنگی


    به گزارش پرشین وی تک رنگی به معنای ترکیب سیاه وسفید است و این دو رنگ هرگز از مد نمی افتد و همیشه ترکیب این دو رنگ متضاد با هم بسیار شیک می شود. ظاهر کلاسیکی دارد و به خصوص اگر به صورت رسمی یا در طرح هایی مانند راه راه یا خالدار استفاده شود.


     2. صورتی روشن و مشکی


     روشن ترین رنگ صورتی که گاهی به عنوان صورتی نئونی نیز خوانده می شود تضاد زیبایی با رنگ مشکی دارد. این ترکیب بسیار چشم گیر است و از آن دسته ترکیب هایی است که اصلا بی توجه نمی ماند. به گزارش پرشین وی ساده ترین روش استفاده آن پوشیدن شلوار یا دامن مشکی با تاپ صورتی است و یا می توانید لباسی با راه راه هایی به این رنگ داشته باشید و یا از جواهرات و یا کیف و کفش صورتی همراه آن استفاده کنید.


     3. رنگ نئونی با نئون


    این ترکیب به خصوص از سال گذشته تا کنون بیشتر مورد بحث طراحان مد قرار گرفته است . اگر شما از آن دست افرادی هستید که واقعا می خواهید استایل چشم گیر و مورد توجه و در عین حال متفاوتی داشته باشید این ترکیب مخصوص شماست. برای مثال شلوار آبی را با رنگ های صورتی ، زرد، نارنجی نئونی ویا سفید یا با تاپ و پیراهن های زرد رنگ بپوشید.


     4. مشکی + زرد


     تصور نکنید که با این دو رنگ شبیه اتومبیل های تاکسی یا زنبور میشوید. اگر آن را درست استفاده کنید ترکیب زیبایی از آب در می آید. رنگ مشکی، سفید و آبی پارچه های جین ، سه رنگی است که تقریبا با همه رنگ ها خوب می شود و به گزارش پرشین وی اگر رنگ مشکی آبنوس با زرد ترکیب شود ظاهر برجسته و محکمی ارائه می دهد.


     5. صورتی + آبی


     ترکیب رنگ صورتی با آبی پودری ظاهر جوان تر، زیباتر و زنانه تری ارائه می دهد. می توانید یک ژاکت صورتی با یک تاپ آبی راه راه و یا یک تی شرت صورتی با شلوار جین آبی ست شود.


     6. هلویی + طوسی


     این ترکیب کمی غیر معمول و غیر منتظره است. ولی رنگ هلویی زنانه با یک رنگ خنثی نظیر طوسی روشن به چشم زیبا می آید. می توانید یک تاپ یا پیراهن هلویی ملایم را با یک ژاکت یا حتی کیف طوسی استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ ظاهری شیک ارائه می دهد.


     7. سایه تیره و روشن

     از یک رنگ شاید بیشتر وقت ها با لباس های جین این کار را انجام می دهیم ، پیراهنی آبی روشن یا تیره را با شلوار جین می پوشیم. پوشیدن یک رنگ ولی با سایه روشن تیره و روشن تاثیر بسیار زیبایی دارد. برای مثال می توانید سبز تیره را با سبز روشن استفاده کنید.
  • ۰۸:۳۴   ۱۳۹۳/۹/۱۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست

    به طور کلی دو گروه رنگ وجود دارد: سرد و گرم. نقره ای سرد است و طلایی گرم. رگ های خود را بررسی کنید که سرد هستند یا گرم. اگر رگ های شما بیشتر مایل به آبی هستند بنابراین شما سرد هستید. اگر رگ های شما بیشتر مایل به سبز است بنابراین شما گرم هستید. رنگ های سر بیشتر پایه ی آبی دارند و رنگ های گرم بیشتر بر مبنای رنگ زرد هستند. می توانید با در نظر گرفتن رنگ پوستتان لباس های خود را انتخاب کنید. این طوری شما جذاب تر به نظر می رسید و کمد شما هم پر از لباس های زیبا متناسب با رنگ پوست شما می شود.

    1. رنگ هایی که شبیه به هم است را با هم ست کنید. برای مثال آبی تیره و آبی کمرنگ را با هم ست کنید. این یک راه ساده برای ست کردن رنگ لباس شماست.

    2. از رنگ های متضاد برای این که جذاب تر به نظر برسید استفاده کنید. برای مثال نارنجی با آبی، زرد با بنفش، و قرمز با سبز. این ها رنگ هایی هستند که متضاده هستند البته ممکن است باعث چشم درد هم بشود ولی به کارگیری این رنگ ها مطلوب به نظر می رسد.

    3. ست کردن رنگ هایی که در چرخه ی رنگ نزدیک به هم هستند. برای مثال بنفش با آبی، طلایی با نارنجی و زرد. این کار باعث می شود شما هماهنگ تر به نظر برسید.

    4. رنگ های اولیه در چرخه ی رنگ مثل قرمز، آبی و زرد که رنگ های اصلی هستند را برای ست کردن انتخاب کنید. گروه دومی رنگ ها هم شامل بنفش، نارنجی و سبز هستند. فقط ممکن است این رنگ ها جیغ به نظر برسد بنابراین با شدت کمتری از آن ها استفاده کنید.

    5. رنگ های خنثی امن ترین راه برای ست کردن است. سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای. رنگ هایی که معمولا متناسب با همه است.

    منبع همینا
  • ۱۷:۴۱   ۱۳۹۳/۹/۱۶
    avatar
    ملوس
    کاربر جديد|135 |132 پست
    مرسی نازنین جون. میشه بگی با سدری چه رنگی میاد?
  • leftPublish
  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    tahmineh
    کاربر فعال|436 |333 پست
    به نظرم با سدری
    سبز روشن - قهوه ای سوخته و کرمی خوب میش!
  • ۱۵:۰۹   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    ملوس
    کاربر جديد|135 |132 پست
    مرسی
  • ۲۱:۰۱   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست
    رنگ سبز سدری این رنگ یكی از بهترین و سنگین‌‌ترین رنگ‌ها از طیف رنگی سبز است كه به‌راحتی با سایر رنگ‌ها از قبیل زرد و سفید تركیب می‌شود و هارمونی بسیار زیبایی را به تصویر می‌كشد.

    با رنگهای سبز و کرم و قهوه ای هم مناسبه
  • ۲۱:۰۲   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست

    راهنمای رنگها: چه رنگهایی با هم تناسب دارند؟



    مهمترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و سِت کردن لباسهای مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است.


    هارمونی چیزی است که خوشایندِ چشم بیننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند. اگر چیزی فاقد هماهنگی و هارمونی لازم باشد، خسته کننده و آشفته به نظر خواهد آمد.


    در یک حالت این تجربه ی دیداری آنقدر ملایم و یکنواخت می شود که بیننده را درگیر نمی کند. مغز انسان اطلاعات با قدرت انگیزش پایین را رد می کند، مثل مجموعه های تک رنگ با بافت و طرح یکسان.


    در حالت دیگر، تجربه ی دیداری آنقدر تکرار شونده و خسته کننده می شود که بیننده طاقت نگاه کردن به آن را نخواهد داشت. مغز انسان چیزی را که قادر به تعدیل و فهم آن نباشد، مثل چهار طرح و رنگ متناقض و متضاد در یک مجموعه، را پس زده و رد میکند.


    به طور خلاصه، یکپارچگی بیش از حد باعث انگیزش بسیار پایین و پیچیدگی افراطی نیز باعث انگیزش بیش از حد خواهد شد. در این میان، هارمونی و هماهنگی تعادل پویا خواهد بود.



    برای استفاده از چارت پایین، دانستن مفاهیم زیر الزامی است:


    رنگ هسته: رنگ غالب در طرح رنگ به شمار می رود. این رنگ، رنگِ آیتم اصلی مجموعه ی شماست مثل کت یا ژاکت.


    رنگ تکیه: رنگ دوم یا گاهاً سوم طرح رنگ شماست. این رنگ می تواند متمم، سه گانه، شبیه یا خنثی باشد.


    ثلاثی: اولین یا عمده ترین رنگ های سه گانه در چرخه (یا طیف) رنگ، قرمز، آبی و زرد هستند. (کت و شلوار آبی نفتی، پیراهن زرد کمرنگ، و کراوات شرابی) اینها رنگ های خالص نامیده می شوند چون ترکیب کردن آنها با هم یا با سفید یا سیاه تناسب ایجاد می کند.





    \






    ثلاثی دوم رنگ ها در چرخه ی رنگ، نارنجی، سبز و بنفش است. این ثلاثی از ترکیب دو رنگ اول باهم به وجود آمده است. ترکیب زرد و قرمز، نارنجی می سازد، ترکیب زرد و آبی، سبز درست می کند و ترکیب آبی و قرمز، بنفش می سازد.


    رنگ های متمم:





    \




    این رنگ ها رنگ هایی هستند که در چرخه ی رنگ کاملاً متضاد و روبه روی هم قرار گرفته اند. وقتی این رنگ ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند، یکدیگر را تشدید کرده و یکدیگر را روشن تر نشان می دهند. رنگ های سبز و قرمز مقابل همدیگر قرار گرفته اند، به همین دلیل است که شلوار ارتشی با کت یا پیراهن شرابی یا زرشکی اینقدر زیبا به نظر می رسد. آبی هم در مقابل نارنجی قرار گرفته است، از اینرو طلایی، زنگاری و قهوه ای متمم سایه های مختلف رنگ آبی به حساب می آیند.


    رنگ های مشابه: (این رنگ ها همچنین به رنگ های مجاور، رنگ های هماهنگ و رنگ های مرتبط نیز خوانده می شوند).







    \


    این رنگ ها، رنگ هایی هستند که در چرخه ی رنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این رنگ ها از اینرو ایجاد هارمونی می کنند که کمی از رنگ یکدیگر را در خود دارند. برای مثال می توان از شلوار آبی، پیراهن سبز-آبی و کت بنفش نام برد.


    رنگ ها گرم و سرد: خانواده های رنگ های مجاور و مشابه شامل رنگ های گرم (قرمز، نارنجی، زرد) و رنگ های سرد (سبز، آبیبنفش) می شود. طراحان معمولاً طرح های رنگی را بر اساس دو یا سه رنگ مرتبط می سازند.


    دو رنگ گرم را با یک یا دو رنگ سرد انتخاب کنید، یا دو رنگ سرد را با یک رنگ گرم انتخاب کنید، بااینکار تعادل پویا ایجاد خواهید کرد.







    \

  • ۲۱:۰۵   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست

    اگر معمولا قهوه ای روشن می پوشید می توانید از رنگهای نارنجی، قرمز و بنفش نیز استفاده کنید که هم زیباست و هم تناسب خوبی با پائیز دارد: یقه لباستان خیلی مهم است. نزدیکترین قسمت لباس به صورت شما یقه است پس بیشترین جلب توجه را خواهد داشت. سعی کنید تناسب لازم را حفظ کنید. انتخاب لباسهای متناسب برای بالا تنه با دو رنگ متفاوت از یک طیف لایه بندی خوبی ایجاد خواهید کرد.


    تجربه جدیدی داشته باشید: استفاده از رنگهای شاد در شلوارهای سفارشی غیرمنتظره و بدیع است ؛ همانطور که قهوه ای روشن در پارچه های ابریشمی (شیفون) جذاب و به روز است. ژاکت ، یقه اسکی و شلوار تمام نخ و دستبند دندان اره ای استفاده کنید. کت اسپرت ویسکوز ایوا،پلوور پشمی، دامن شیفون ابریشمی ، کفشهای مخمل جیر باسیلا و کیف چرمی نقش برجسته زنانه لیدی نشان داده می شود. النگوها حس زیبا و جالبی به ظاهر شما می دهد. یک تاپ ساده و متناسب با تیپ شما. کفش های پاشنه دار چرمی پیا، با رنگی که با لباسهایتان کاملا ست است. ژاکت زیبای پشمی وقتی با لباسهای تیره تر پوشیده شود کاملا شما را متمایز خواهد کرد.
  • leftPublish
  • ۲۱:۰۵   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست

    اگر معمولا تیره می پوشید: با رنگهای فیروزه ای ،زرد و آبی سیر، هارمونی زیبایی ایجاد کنید. با یک کمربند زیبا با رنگبندی متفاوت می توانید تباین جالبی ایجاد کنید و ظرافت زنانه را بارزتر نمائید. با یک کیف زنانه نسبتا بزرگ و دامن چاکدار نگاه ها را متوجه خود خواهید ساخت. با پوشیدن کفشهایی با رنگی زیبا و متفاوت با دامن یا شلوارتان هارمونی ظاهرتان را به نهایت برسانید. تاپ نایلونی فلورانس، دامن پولیستر، گوشواره،کفش پاشنه بلند مجلسی بند دار. ژاکت ضخیم پشمی، لباس کوتاه سیلا,دامن نوک مدادی چرم، دستبند هرمی سه تایی، دستبند هرمی دوتایی، کمربند چرم صنعتی، کفشهای مخمل جیر پاشنه دار لیما، کیف چرمی برایت آیز. بلوز ابریشمی آبی سیر،سندل پاشنه دار مخمل جیر ایندیگو,کیف بنددار چرمی کالایس، با رنگی خیره کننده,دامن ابریشمی با رنگی زیبا متناسب با پوششی تیره.



    اگر معمولا خاکستری می پوشید: ترکیبی از بنفش کمرنگ، صورتی و سبزروشن حسی لطیف به رنگ بندی سرد خاکستری اضافه می کند. بدلیجات زیبا و مدرن با رنگی مات کاملا جلب توجه خواهد کرد.

    رنگ پس زمینه: با مقداری سلیقه میتوانید رنگبندی زیبایی با ژاکت یا پولیورتان ایجاد کنید،بگذارید لباس زیر ژاکت یا پلوور از آستین یا پائین آن قابل روئیت باشد. سعی کنید عناصر ظریف و درشت را باهم به کاربرید تا ظرافت پوششتان لوث نشود:دامن بلند با ژاکت اسپورت یا شلوار دست دوز با یک پلوور نرم. پلوور پشمی مرینو، شلوار کتان، پیراهن کتان، گردنبند لوسیت، کفش مخمل جیر داینا و کیف دستی دی آربلای. ژاکت مخمل جیر الیاسون، یقه اسکی کشمیر مارگارت، دامن بلند ابریشمی ، گردنبند ، کفش بنددار از چرم مصنوعی. گردنبندی با رنگبندی زیبا و طرحی درشت. تاپ ابریشمی و رنگ زیبایش میتوانید ظاهرتان را کمی رسمی تر جلوه دهید. شلوارک کوتاه ابریشمی را می توانید با ژاکت اسپرت پشمی بپوشید. دامن پولیستر زیبا که به تیپ خاکستری حس باله می دهد.
  • ۲۱:۰۹   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست
    مثال: کت و شلوار آبی نفتی، پیراهن آبی روشن، و کراوات قرمز. یا پیراهن زرد، کت زنگاری و شلوار آبی.

    رنگ های خنثی: رنگ های خنثی شامل سایه های سفید، سیاه، خاکستری و خرمایی می شود.

    از رنگ های خنثی می توان در ترکیب با همه ی رنگ ها یا ترکیب با خودشان استفاده کرد. شلوار خاکی، پیراهن سفید، و یک ژاکت خاکستری، مجموعه ای از رنگ های خنثی را ایجاد میکند. درست است که رنگ های خنثی اگر باهم استفاده شوند پویا نخواهند بود، اما ظاهری زیبا را به وجود می آورند.

    رنگ های سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای در چرخه ی رنگها، جدا از هم نیستند، اما از نسبتهای مختلف قرمز، زرد و آبی ساخته شده اند. برای ساخت رنگهای خنثی می توان سه رنگِ رنگ های اصلی یا اولیه را باهم یا یکی از رنگ های اولیه را با یکی از رنگ های ثانویه (رنگ های ثانویه از ترکیب دو نوع از رنگ های اولیه ساخته می شوند) ترکیب کرد.

    برای مثال:

    چطور قهوه ای بسازیم؟

    برای این منظور باید یک رنگ را با رنگ متمم آن ترکیب کرد. آبی و نارنجی را باهم، بنفش و زرد را باهم، سبز و قرمز را باهم ترکیب کنید. هرکدام از این ترکیبات نوع مختلفی از قهوه ای می سازد.

    چطور خاکستری بسازیم؟

    کمی نارنجی (یا زرد و قرمز) را با آبی مخلوط کنید و بعد کمی سفید به آن اضافه کنید. همچنین می توانید آبی را با یکی از رنگ های خاک، مثل قهوه ای مایل به زرد یا قهوه ای سوخته ترکیب کنید.
  • ۲۱:۰۹   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست

    رنگ هسته

    رنگ های تاکیدی

    متمم

    سه گانه

    مشابه

    خنثی

    سفید (خنثی)

    همه ی رنگ ها

    (برای همه ی رنگ ها یکسان است)


    سفید، سیاه، خاکستری، خرمایی

    سیاه (خنثی)

    همه ی رنگ ها

    خاکستری (خنثی)

    خاکستری تیره تر یا روشن تر، قرمز، آبی، زرد و سبز

    قهوه ای روشن-خرمایی (خنثی)

    آبی، بنفش، زرشکی، فیروزه ای، قهوه ای، نارنجی، سبز

    قهوه ای

    آبی، سبز، نارنجی، زرد

    سرمه ای-آبی نفتی

    نارنجی، طلایی، زنگاری

    زرد، قرمز، قهوه ای، خرمایی

    آبی، سبز، بنفش

    زرشکی-قرمز

    سبز

    آبی، زرد

    بنفش، نارنجی

    زرد

    بنفش

    قرمز، آبی

    نارنجی، سبز

    بنفش

    زرد

    نارنجی، سبز

    آبی، قرمز

    نارنجی-زنگاری

    آبی

    سبز، بنفش

    زرد، قرمز، قهوه ای

    سبز-زیتونی

    قرمز

    بنفش، نارنجی

    آبی، زرد


    نکته: باید به تُن (اضافه کردن خاکستری)، ته رنگ (اضافه کردن سفید) و سایه ی (اضافه کردن سیاه) رنگ (رنگ خالص) دقت داشته باشید. سبز و قرمز رنگ های متمم یکدیگر هستند اما اگر سبز خالص را با قرمز ترکیب کنید خیلی کریسمسی به نظر خواهید آمد که فقط برای روزهای کریسمس مناسب است! اما شرابی یا زرشکی و سبز ارتشی تناسب فوق العاده ای باهم دارند.

    همچنین می توانید دست از ترکیب رنگ برداشته و تک فام شوید:

    تک فام: یعنی همه چیز از یک رنگ باشد اما از سایه ها و ته رنگ ها و تُن های مختلف. درمورد آبی می توان کت و شلوار سرمه ای، پیراهن آبی کمرنگ، کراوات آبی تیره و ... را نام برد. با استفاده از نقش و بافت می توان در این ترکیب کمی تقابل ایجاد کرد. بعضی از آیتم های لباستان باید صاف و نرم باشند، برخی باید بافتی زبر داشته باشند، بعضی از آنها می توانند طرحدار باشند و بقیه ساده و...

    ویرایش شده توسط نازنین جون در تاریخ ۱۷/۹/۱۳۹۳   ۲۱:۱۱
  • ۲۱:۱۰   ۱۳۹۳/۹/۱۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست


    رنگ کت

    رنگ پیراهن

    رنگ کراوات

    رنگ شلوار

    رنگ کفش و کمربند

    سرمه ای

    سفید، آبی، زرد، صورتی

    آبی، طلایی، زرد، زرشکی، قرمز، بنفش

    خاکستری، خرمایی

    سیاه، قهوه ای، یا چرم کُردوبا

    خاکستری

    سفید، خاکستری، زرد، صورتی، یاسی، آبی

    سیاه، سفید، خاکستری، سبز، سبز-آبی، زرشکی، سرمه ای، هر یک از رنگ های اصلی

    خاکستری، سیاه، سرمه ای

    سیاه، قهوه ای، یا چرم کُردوبا

    قهوه ای

    سفید، زرد آهویی، آبی، زرد

    خرمایی، سیاه، قهوه ای، زنگاری، نارنجی، قرمز، طلایی، زرد، سبز، زرشکی

    خرمایی، خاکستری، سایه ی متفاوتی از قهوه ای

    قهوه ای، یا چرم کُردوبا

    خرمایی (قهوه ای روشن)

    آبی، زرد آهویی، سفید

    خرمایی، قهوه ای، زنگاری، نارنجی، قرمز، سرمه ای

    سیاه، سرمه ای، خاکستری، قهوه ای، خرمایی تیره تر

    قهوه ای، سیاه، یا چرم کُردوبا

    سبز زیتونی

    سفید، زرد آهویی، خاکستری، زرد کمرنگ، آبی کمرنگ

    زرشکی، زنگاری، سبز، خرمایی، زرد

    خاکستری، خرمایی، سرمه ای، قهوه ای

    قهوه ای، یا چرم کُردوبا

    سیاه

    سفید، خاکستری کمرنگ، زرد، آبی

    سیاه، سفید، خاکستری، آبی، زیتونی، زرشکی، هرکدام از رنگ های اصلی

    خاکستری، خرمایی

    سیاه


    نکاتی درمورد گوشه ی جیب کت:

    به هیچ عنوان رنگ کراوات یا پراهنتان را با رنگ گوشه ی جیب کتتان یکی نکنید. اگر اصرار دارید که این رنگ ها یکی باشند، از رنگ پیراهن استفاده کنید و به هیچ عنوان با رنگ کراواتتان یکی نکنید. برای داشتن ظاهری رسمی تر از پیراهن های ساده استفاده کنید. زمانی در دهه ی چهل بود که آقایان رنگ کراواتشان ر ا با رنگ گوشه ی جیبشان سِت میکردند اما خوشبختانه آن زمان سپری شده است.

    مکتبی است که اعتقاد دارد جنس کراوات، کت و گوشه ی جیب کت نباید یکسان باشد. اگر کراواتتان ابریشمی است، گوشه ی جیبتان باید لینِن باشد. و اگر کت و شلوارتان فاستونی است بهتر است از گوشه ی جیب پشمی یا کشمیر استفاده کنید. البته این تئوری چندان هم بد نیست اما ابریشم و سیلک هنوز هم با همه چیز خوب سِت می شود.


    نکات مهم:

    ü رنگ های فصلی: استفاده از بعضی رنگ ها در زمان بخصوصی از سال بهتر است. مثلاً سایه های زرد معمولاً برای تابستان، رنگ های زنگاری، قهوه ای، سبز و زرشکی برای پاییز مناسب است. پوشیدن لباس زرد رنگ در پاییز و لباس زنگاری در تابستان کمی نامتناسب است.

    ü به تباین و تقابل رنگ ها دقت کنید. یک آیتم روشن را با دو آیتم تیره یا یا آیتم تیره را با دو آیتم روشن سِت کنید. مثال: کت و شلوار ذغالی، پیراهن سفید و کراوات قرمز، یا کت و شلوار خرمایی یا پیراهن زرد و کراوات سبز، یا شلوار خاکی با یک پیراهن آبی تیره.

    ü ارزش رنگ ها: رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهد، درحالیکه رنگ های روشن برجسته شده و چاق تر نشانتان می دهد. رنگهای تیره رسمی تر از رنگ های روشن است.

    این اطلاعاتی بود که اغلب هنرمندان و طراحان داخلی از آن استفاده می کنند. حالا شما هم می توانید با استفاده از این اطلاعات رنگ لباسهایتان را طرح ریزی کنید
    مردمان
  • ۰۰:۲۹   ۱۳۹۳/۹/۱۸
    avatar
    ملوس
    کاربر جديد|135 |132 پست
    مرسی نازنین جون چه اطلاعات کاملی دادی بهم.
  • ۰۵:۵۳   ۱۳۹۳/۹/۱۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28058 |24368 پست
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان