خانه
524K

چطور در طول یک هفته صورتمون تپل تر بشه؟

  • ۱۷:۱۵   ۱۳۹۳/۵/۲۹
    avatar
    کاربر جديد|19 |55 پست

    سلام به همه دوستان

    عزیزان کسی می دونه در طول یک هفته چطور میشه صورتی پر تر و تپل تر داشت ؟

    یک هفته دیگه نامزدهی داریم و از دوستان می خوام اگه کسی راهکاری داره برای من بگه

    مرسسسسسسسسسسسس

    ویرایش شده توسط P.Z در تاریخ ۱۷/۴/۱۳۹۸   ۱۴:۲۳
  • leftPublish
  • ۱۸:۰۶   ۱۳۹۳/۵/۲۹
    avatar
    Arusha
    دو ستاره ⋆⋆|6112 |2848 پست
  • ۱۸:۰۹   ۱۳۹۳/۵/۲۹
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست
    من فقط ميدونم آب بايد زياد بخوريد
    چيز ديگه اي متوجه شدم حتما ميگم
    البته شنيدم خوردن نشاسته هم به چاقي صورت كمك ميكنه
  • ۱۵:۴۶   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    شکووووولی
    کاربر جديد|34 |25 پست
    نازنین جون منم در این مورد اطلاعی ندارم.اگر روشی پیدا کردی به منم بگو.
  • ۱۶:۳۰   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست

    ۱- بهترین راه برای پر شدن صورت که بهترین آرایشگاهای تهرانم به عروس خانومای لاغر پیشنهاد میدن (چون تا زمان عروسیشون زیاد وقت ندارن و باید صورتشون یکم تپل شه برای عکس و…)

    این هست:

    هر روز یک بشقاب پر سیب زمینی سرخ کرده میل کنین البته با سس

    اما نه سس زیاد بیشتر سیب زمینیش اثر داره

    مطمئن باش زود جواب میگیری

    ۲- همونطور که در بالا اشاره شد سیب زمینی سرخ کرده یا حتی سیب زمینی حالت آب پز که درونش پخته بشه هم فقط برای صورت خوب

    ولی ماکارونی و ساندویچ باعث چاق شدن کل اعضای بدن میشوند .

    مواد نشاسته دار هم خوب هستش .

    ۳- راه ساده و بی دردسر چاق شدن صورت مصرف روزانه ۵۰ گرم از مغزهاست مثل تخمه افتابگردان بادام پسته فندق وغیره.

    روزهای اول کمتر بخورید که یه وقت جوش نزنید.

    این راه ساده ایه شاید باور نکنی اما بهترین راهه

    ۴- شیره خرما و شیره انجیر برای چاقی صورت خیلی موثره

    ویرایش شده توسط P.Z در تاریخ ۱۷/۴/۱۳۹۸   ۱۴:۲۳
  • ۱۶:۳۱   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست
    به گزارش افکارنیوز، مواد غذایی و راهکارهایی که باعث چاقی موضعی صورت می شوند شامل...پ

    ۱- نشاسته موجود در سیب زمینی سرخ شده یا آب پز باعث چاقی موضعی صورت می گردد. در حالیکه نشانسته مواد غذایی دیگر مانند ماکارونی کل اندام را چاق می کند.

    ۲- نوشیدن زیاد آب، آب میوه و سایر مایعات بهترین و کم هزینه ترین راه برای لطافت پوست و چاقی موضعی صورت است.

    ۳- شیره ی خرما و شیره انگور برای چاقی موضعی صورت موثر است.

    ۴- تحرک و ورزش کردن به خصوص ورزش های هوازی به داشتن صورت شاداب، شفاف و چاق کمک می کند.

    ۵- نوشیدن آب هویج به همراه نارگیل و شکر صبح ها بنوشید.

    ۶- از خوردن کلم، کاهو، خیار و گوجه فرنگی غافل نشوید.
  • leftPublish
  • ۱۶:۳۲   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست
    چاق شدن سریع
    مصرف آجیل و دانه‌های روغنی در افزایش وزن موثر است
    دکتر "مریم صفایی" کارشناس تغذیه ‌درگفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکزاستان تهران افزود: دررژیم‌های چاقی باید مصرف چربی و موادغذایی پرکالری افزایش یابد.
    وی اظهارداشت: بر این اساس، از مصرف
    غذاهای آب پز و کبابی دررژیم‌های چاقی باید تا حدممکن پرهیز شود. پخت غذا به‌صورت آب پز سبب انتقال چربی ودیگرمواد موردنیاز بدن، به آب غذا شده و مانع رسیدن آن به بدن می‌شود.
    وی تاکیدکرد: افراد لاغر درطول
    رژیم غذایی باید دیرتر شام خورده‌و نیز زودتر به رختخواب بروند. این کارشناس تغذیه گفت: افرادلاغر در رژیم‌های غذایی چاقی باید مایعات را در آخر وعده‌غذایی استفاده‌کرده و از مصرف آن قبل از غذا و در حین وعده غذایی به دلیل پرشدن حجم معده، پرهیز کنند.
    صفایی افزود: مصرف سالاد و سوپ هم بایدپس ازوعده‌اصلی غذایی مصرف شود. وی خاطرنشان کرد: در رژیم‌های چاقی، صبحانه‌نیزباید دیرتر ازوقت معمول و حداقل با رعایت فاصله زمانی دو ساعت پس از بیدار شدن، خورده شود.
    وی اظهارداشت: در رژیم‌های چاقی، توصیه نمی‌شود که فرد فقط بخورد زیرا خوردن مهم نیست بلکه داشتن یک برنامه صحیح غذایی، رعایت فواصل غذایی و فواصل خواب و غذا از اهمیت بیشتری برخوردار است.
    وی تاکید کرد: قبل از شروع رژیم چاقی انجام آزمایش خون برای اطمینان از سلامت فرد اولین گام محسوب می‌شود چرا که لاغری در برخی موارد می‌تواند ریشه در ابتلای فرد به‌برخی بیماری‌ها همچون پرکاری غده‌تیروئید داشته باشد.
    وی افزود: رژیم چاقی نباید به صورت عادات غذایی در فرد باقی بماند بلکه پس از رسیدن به وزن ایده‌آل باید قطع شود، زیرا مصرف
    غذاهای پرکالری از جمله غذاهای پرچرب در درازمدت ممکن است عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشد.
  • ۱۶:۳۳   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست

    چاقی صورت :


    چربی بخشی از مواد غذایی است .  انواعی از مواد غذایی نظیر میوه ها , سبزیجات تقریبا بدون چربی اند و برخی دیگر  مثل آجیل ، روغن ، کره و گوشت  دارای مقادیر زیادی چربی هستند.

    چربی بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم است و بچه های کوچک نیاز ضروری به مقدار مشخصی چربی در رژیم غذایی خود دارند تا سیستم عصبی و مغزی آنها بتواند سالم رشد کند 

    چه مقدار چربی روزانه باید بخورید ؟
     کارشناسان تغذیه می گویند که بدن انسان ها در روز حدود 30 درصد چربی نیاز دارد در زیر یک نمونه رژیم غذایی برای شما آورده شده که با رعایت آن قادر خواهید بود به وزن ایده آل خود برسید
     .

    روزانه یک عدد نان = (حدود 13 درصد چربی دارد و معادل با 30 کالری از 230 کالی است ) 
    روزانه 2 عدد کره = ( حدود 75 درصد چربی و معادل با 140 کالری از 190 کالری است )
    روزانه 1 کاسه ی ژله = ( حدود 0 درصد چربی و معادل با 0 کالری از 50 کالری است و باعث چاق شدن بیشتر صورت می شود )
    روزانه 1 عدد سیب = ( 0 درصد چربی و معادل با 0 کالری از 80 کالری است و باعث چاق شدن بیشتر صورت می شود )
    روزانه 1 لیوان شیر = ( 18 درصد چربی و معادل با 20 کالری از 110 کالری چربی دارد )

    در مجموع 29 درصد چربی می شود یعنی 190 کالری از 660 کالری چربی روزانه باید بخورید )



    سیب زمینی و تخم مرغ هم باعث چاق شدن می شوند ولی با فعالیت زیاد و بدن سازی و نیاز به کلاس های بدن سازی دارد و روش مناسبی برای کسانی است که می خواهند در کمترین زمان به نتیجه برسند زیرا یک تخم مرغ 44 گرمی دارای زرده ( ۱۸۶ میلی گرم کلسترول و 62 درصد نیاز بدن را رفع می کند و بدن انسان در روز به 300 میلی گرم کلسترول احتیاج دارد -  4.5 گرم وزن یک تخم مرغ چربی آن است که داخل زرده ی تخم مرغ است - 3 گرم پروتئین دارد ) سفیده ی آن ( حدود 3.6 گرم پروتئین دارد و هر گرم پروتئین دارای 4 کالری است ) و در مجموع یک تخم مرغ حدود 600 کالری در خود دارد .

    چایی زیاد خوردن باعث لاغری می شود . چایی زیاد خوردن باعث لاغر شدن بدن می شود ولی به میزان کافی آن باید خورده شود و بیشتر آهن بدن را کم می کند و هنگامی که آهن بدن کم شود قسمت زیر چشم بیشتر تیره می شود روزانه خوردن 2 استکان کوچک کافی می باشد .


    ماهی بخورید . مصرف زیاد ماهی در هفته خیلی موثر است مثلا 4 روز در میان یک تن ماهی بخورید این کار خیلی موثر است . خوردن ماهی باعث بالا رفتن امگا 3 می شود و خیلی برای صورت موثر است . ( این روش تست شده است جواب را هم در عرض 1 ماه خوب داده است که می توانید امتحان کنید )

    آب بخورید . یکی دیگر از روش های چاق شدن صورت و بدن این است که تا می توانید آب بخورید می دانید چرا ؟ زیرا 3/4 وزن بدن آب است پس می بینید که آب نقش بسیار زیادی در این رابطه بازی می کند .


    از فعالیت زیاد بدون بدن سازی پرهیز کنید و آنها را پایین بیاورید . اگر در باشگاه های بدن سازی ثبت نام نکرده اید , فعالیت روزانه ی خود را کمتر کنید . زیرا در باشگاههای بدن سازی با زیاد کردن پروتئین و ویتامین و مجبور کردن سوخت و ساز بدن و سوزاندن بیشتر این مواد باعث ذخیره شدن آنها در بدن می شود .


    وعده ی غذایی خود را زیاد تر کنید . به هر میزانی که حس می کنید گرسنه هستید و بدنتان نیاز به مواد مقوی و مغذی دارد غذا یا عصرانه یا وعده های غذایی خود را افزایش دهید .


    برای چاق شدن بخوابید . بدن انسان نیاز به خواب دارد و هنگامی که انسان می خوابد تمام قسمت های بدن استراحت می کنند و همین امر باعث ذخیره ی انرژی در بدن می شود و کمتر به سوخت و ساز می پردازد . انسان به 8 تا 9 ساعت خواب احتیاج دارد و بهترین زمان خوابیدن در روز بین ساعت 23 تا 7 صبح است پس خواب را فرآموش نکنید .


    بادام زمینی و مصرف حبوبات باعث چاقی می شود . بادام , پسته , بادام کوهی و انواع دیگر حبوبات هستند که بسیار انرژی و کالری دارند و مصرف آنها باعث ذخیره شدن کالری در بدن می شود .


    آرایش درست و صحیح با آرایش درست هم می توانید کمی در صورت خود تغییر ایجاد کنید مثلا تیره کردن قسمت لپ باعث تو رفتگی بیشتر این ناحیه می شود و روشن کردن قسمت دیگری از صورت باعث برآمدگی آن قسمت می شود این کار هم موثر بوده .
    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۳۰/۵/۱۳۹۳   ۱۶:۳۴
  • ۱۶:۳۵   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست

    لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.

    اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

    ۱٫ معجون شگفت‌آور خیار و گلابی
    خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

    ۲٫ آب میان‌بافتی را زیاد کنید
    یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

    ۳٫ فیبردرمانی را فراموش نکنید
    با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

    ۴٫ از چینی‌ها کمک بگیرید
    اگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

    ۵٫ روزی ۵ تا۱۰ عدد بخورید
    یکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

    ۶٫ این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید
    اگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

    ۷٫ هر شب این سالاد را بخورید
    گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

    ۸٫ چاقی صورت با یک نسخه
    ماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.
  • ۱۶:۳۷   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست

    چاقی صورت و گونه ها با روش های طبیعی


    روش اول – چاق کردن صورت با یوگا


    شما با تمریناتی ساده و ملایم می توانید جریان خون در صورت و گونه ها را تحریک کرده و صورت تان را جوان تر نشان دهید. هرچند با این روش ها چربی و یا پوست بیشتری برروی گونه های شما اضافه نمی شود، اما بعد از اجرای این روش گونه های شما چاق تر به نظر می رسد.



      • راست نشسته و شانه های خود را ریلکس کنید. سینه تان را بیرون داده و فشار برروی بالاتنه را کاهش دهید.

      • کمی دهان خود را باز کرده و لبهایتان را طوری جمع کنید که دندان ها معلوم نباشند.

      • کمی گوشه های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید.

    • حالت حاصل شده برروی صورتتان را برای مدت 30 ثانیه حفظ نمایید. باید کشیده شدن ماهیچه های درون گونه و دهان را حس نمایید. کم کم حالت را رها کرده و به صورت عادی برگردید.

    Fatten Face راه هایی برای چاق کردن صورت و گونه


     


    روش دوم – چاق کردن گونه ها با نیشگون


    به آرامی نیشگون های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون های کوچک باعث ورم و آسیبدیدگی نمی شود اما باعث سرخ شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان داده شدن آن می شود.


    روش سوم – گونه هایتان را مرطوب کنید


    از مرطوب کننده های صورت و یا کرم های مرطوب کننده بعد از هربار حمام و یا هربار که صورت خود را میشویید، برروی گونه های خود استفاده نمایید. اجازه دهید مرطوب کننده بصورت طبیعی خشک شده و آن را از روی صورت خود نشویید.



      • اگر ممکن است، از کرم های نرم کننده استفاده نمایید. این کرم ها باعث مرطوب شدن گونه ها و بهبود وضعیت آسیب های روی پوست می شوند.

    • حتی اگر صبح ها دوش میگیرد، باز هم شب ها قبل از خواب از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و مرطوب کردن پوست را تا بعد از حمام صبح به تاخیر نیاندازید.

    روش چهارم – چاقی صورت با سیب


    سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می دارند.



      • سیب های قرمز و سیب های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه های می باشند.

      • سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای 15 تا 30 دقیقه بگذارید باقی بماند.

    • یکی دیگر از راههای استفاده از خواص بی نظیر سیب، نوشیدنی ویژه ای است که از سیب تهیه می شود. سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و 125 میلی گرم آب لیمو مخلوط نمایید. این محلول را تا زمانیکه کاملا مخلوط شود، هم بزنید. این نوشیدنی را هرروز صبح مصرف کرده تا نتیجه آن را احساس نمایید.

    روش پنجم – آلوئه ورا و تاثیر آن بر چاقی گونه ها


    ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه 250 میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.


    روش ششم – برای صورتتان از عسل استفاده نمایید


    عسل به چندین شکل مختلف به صورت شما کمک می نماید. زمانیکه بشکل موضعی استفاده شود، رطوبت را برای پوست جذب و حفظ می نماید. در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. زمانیکه به شکل موضعی استفاده می شود، آنتی اکسیدان های درون عسل پوست را در برابر باکتری و ملتهب کننده حفظ می نماید. توصیه می شود انواع اورگانیک و طبیعی عسل را تهیه کرده و روزی 15 میلی گرم (1 قاشق چایخوری) استفاده نمایید.


    روش هفتم – اجتناب از عادات خطرناک


    این عادات بد و خطرناک شامل استعمال سیگار و نوشیدن مشروبات الکلی می باشند چرا که هر دو اینکارها بغیر از آسیب های دیگرشان باعث از دست رفتن خاصیت کششی پوست می شوند. زمانیکه پوست خاصیت الاستیکیش را از دست دهد، انعطاف پذیری خود را از دست داده و باعث می شود گونه ها باریک تر بنظر رسد. برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست از ضدآفتاب ها استفاده نموده و مصرف محصولاتی که درون آنها زردچوبه است اجتناب نمایید. خیلی ها معتقداند که زردچوبه باعث خشکی پوست می شود.


    توصیه های کلی دیگر برای چاق کردن صورت و گونه ها:



      • هر شب قبل از خواب مواد آرایشی را از روی پوست خود پاک نمایید. زمانیکه این محصولات را پاک می نمایید پوستتان براحتی تنفس نموده و سلامت آن بهبود خواهد یافت.

    • از جراحی های جابجایی چربی اسفاده نمایید. برای این منظور به متخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایید و در مورد این جراحی ها مشورت نمایید. در این جراحی ها چربی از نقطه ای از بدن خارج شده و به نقطه ای دیگر از بدن وارد می شود. بسته به چربی موجود در بدنتان و ساختار صورت، میزان تزریق چربی و چاق شدن صورت و گونه ها مشخص می شود.

    صورت چاق باعث جوان نشان دادن شما می شود. برای چاقی صورت میبایست گونه هایی چاق داشته باشید. خیلی از افراد دنبال راههایی برای چاقی صورت و گونه ها هستند. در این مقاله راههایی طبیعی برای چاق تر شدن گونه ها/صورت و همچنین راههای درمانی برای این منظور بیان می کنیم.

    بیاد داشته باشید که بیشتر روش های طبیعی توصیه شده گونه و صورت را چاق تر نمی کند بلکه با افزایش خاصیت الاستیکی پوست و بهبود سلامت آن به زیبایی و سلامتی پوست کمک می نماید.

    ویرایش شده توسط P.Z در تاریخ ۱۷/۴/۱۳۹۸   ۱۴:۲۴
  • ۱۶:۴۱   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    مامان نگار و نازی
    کاربر فعال|598 |487 پست
    عالی بود.ممنون
  • leftPublish
  • ۲۰:۱۳   ۱۳۹۳/۵/۳۰
    avatar
    nargesi
    کاربر جديد|80 |81 پست
    نازنین جونم خوشبخت بشی
  • ۰۹:۴۹   ۱۳۹۳/۵/۳۱
    avatar
    آزِِِِیـــــــــــنـاااا
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13810 |7289 پست
    مونا مونا مث همیشه عالی.. واقعا لایک حقته خواهری...
  • ۱۵:۵۷   ۱۳۹۳/۶/۱
    avatar
    nazanin.e
    کاربر جديد|19 |55 پست
    مونا جان واقعا از راهنمایی شما ممنونم عزیزم

    و همین طور از دیگر دوستان که هم فکری کردن
    ویرایش شده توسط nazanin.e  در تاریخ ۱/۶/۱۳۹۳   ۱۵:۵۸
  • ۱۶:۰۱   ۱۳۹۳/۶/۱
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48267 |46689 پست
    زیباکده
    آزِِِِیـــــــــــنــا : 

    مونا مونا مث همیشه عالی.. واقعا لایک حقته خواهری...
    زیباکده
    قربونت برم عزيز
  • ۱۷:۱۲   ۱۳۹۳/۶/۱
    avatar
    Mona-M
    کاربر فعال|941 |479 پست
    واقعاعالی وکامل مرسی دوست جون
  • ۱۴:۴۷   ۱۳۹۸/۴/۱۷
    avatar
    سام شف
    کاربر جديد|65 |55 پست
    برای یک ماه تمام، هر روز صبح به صورت ناشتا، یک عدد سیب کامل آب پز شده را میل کنید.
    سیب را خرد کنید و در اب بپزید
    بدون هیچ افزودنی میل کنید.
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان