خانه
1.47M

آموزش ترکیب رنگ مو

  • ۱۴:۵۸   ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    avatar
    چهار ستاره ⋆⋆⋆⋆|3627 |4913 پست
    رنگ مو، آموزش ترکیب رنگ مو

    تو این تاپیک ترکیب رنگ مو، آموزش ترکیب انواع رنگ مو، رنگ موی زیتونی، رنگ موی شرابی، رنگ ابرو خواهم گذاشت.


     ترکیب رنگ مو, آموزش ترکیب انواع رنگ مو , رنگ موی زیتونی, رنگ موی شرابی,رنگ ابرو
    فرمول رنگ عسلی گرم :

    بلوندشکلاتی متوسط بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی
    به علاوه دوسانت بلوند متوسط
    شماره اکسیدان:نمره 1(6درصد)
    پایه مو 8

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۰/۴/۱۳۹۸   ۱۲:۳۴
  • leftPublish
  • ۰۱:۱۹   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    نكاتى در مورد مو و مو هاى رنگ شده

    1- بخاطر داشته باشيد كه موهاى ظريف بدليل داشـتـن لايـه كـوتيـكـول نازك تر زودتر از موهاى ضخيم رنگ را بخود ميگيرد.

    2- هرگاه پوستتان به رنگ مو آغشته شد ميتوانيد آن را با پودر بچه تميز كنيد.

    3- در آفتاب از كلاه، روسرى و محصولات ضد آفتاب استفاده كنيد تا از بـى رنـگ شدن و خشكى موهايتان جلوگيرى كرده باشيد.

    4- شامپو زدن خشن سبب خارج شدن رنگ و خشكى موى سرتان مى گردد. بنابراين سر خود را با شامپوهاى ويژه موهاى رنگ شده با ملايمت شستشو دهيد.از كانديشنر و تقويت كننده ها استفاده كنيد تا رطوبت موهايتان حفظ گردد.

    5- هنگام خشك كردن موهايتان با هوله اين كار را با ملايمت انجام دهيـد تـا مـوهـايتان آسيب نبينند.

    6- هنگاميكه موهايتان هنوز خيس ميباشند آنها را برس نكشيد و بجاى آن از يك شانه استفاده كنيد.

    7- هنگام استفاده از سشوار موها را زياد خشك نكنيد.زمانى كه هنوز مقدارى رطوبت دارند آنها را رها كنيد. با اين كار از ايجاد الكتريسيته ساكن جلوگيرى خواهيد كرد.

    8- پـيش از وارد شدن در آب اسـتخر مـوهاى خود را با آب بـدون كلر شسـتشو داده و از كلاه ويژه شنا نيز استفاده كنيد.

  • ۰۱:۱۹   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مضرات رنگ مو:

    محققان و متخصصان امراض پوستى اعلام كرده‌‌اند ميزان آلرژى و حساسيت ناشى از مصرف رنگ مو در مصرف‌كنندگان رو به افزايش است و اين رقم نسبت به چند سال گذشته، دو ‌برابر شده ‌است.

    بر ‌اساس بررسى‌هاى انجام شده، كاهش سن مصرف ‌كنندگان و افزايش علاقه به رنگ كردن موها از عواملى است كه باعث بروز اين مشكل (افزايش حساسيت‌هاى پوستى) مى شود. بر اساس تحقيقاتى كه سال 1992 در ژاپن با مطالعه و بررسى سن مصرف‌كنندگان و ميزان استفاده از لوازم رنگ مو انجام شد، مشخص شد 13 درصد دختران دبيرستانى، 6 درصد زنان و 2 درصد مردان 20 تا 30 ساله از محصولات رنگ كردن مو استفاده مى كنند.

    اما فقط چند سال بعد، نتايج تحقيق مشابهى در سال 2001 در اين كشور، باعث تعجب و نگرانى متخصصان امراض پوستى شد كه نشان مى داد 41 درصد از دختران دبيرستانى، 85 درصد زنان و 33 درصد مردان 20 تا 30 ساله از اين محصولات استفاده مى كنند.

    تحقيق ديگرى در دانمارك بر روى 4 هزار فرد بزرگسال، حكايت از آمار 18درصدى مردان و 75 درصدى زنان مصرف كننده رنگ مو و مواد آرايشى مشابه داشت كه بيش از 5 درصد آنان تا كنون حداقل يك‌بار دچار حساسيت‌ها و ساير مشكلات پوستى شده‌اند.

    نكته جالب توجه در مورد افرادى كه در اثر رنگ مو دچار حساسيت يا مشكلات ديگر مى شوند، اين است كه فقط 15درصد اين افراد براى معالجه به مراكز درمانى مراجعه كرده‌اند.

    يكى ديگر از اتفاقاتى كه باعث شد توجه محققان به تاثيرات رنگ مو و مضرات آن جلب شود، اتفاقى است كه سال گذشته رخ داد؛ اكتبر سال 2006، گزارشى از حساسيت پوستى در 8 نوجوان 12 تا 15 ساله در كوپنهاگ به دست مسوولان رسيد. تاثير رنگ مو روى 5 نفر از اين نوجوانان به قدرى شديد بود كه در بيمارستان بسترى شدند و يكي از آنها نيز تحت مراقبت ويژه قرار گرفت.

    اما دليل بروز چنين مشكلى حين رنگ كردن موها، مربوط به ماده‌اى به نام «پارا‌فنيلن ‌ديامين» است كه در تركيبات رنگ مو وجود دارد. اين ماده در اثر استفاده‌ى طولانى مدت و مداوم از محصولات رنگ‌كردن مو، باعث ايجاد حساسيت‌هاى پوستى مى‌شود و گاهى اين آسيب‌‌هاى پوستى به حدي شديد است كه مى‌تواند فرد را راهى بيمارستان كند.

    پارا‌فنيلن ‌ديامين همان «PPD» است كه روى بسته‌بندى دو سوم رنگ موها نوشته شده و نوع حساسيتى كه در استفاده از رنگ موى حاوى اين ماده ايجاد مى‌شود، به صورت تاول روى پوست صورت، به خصوص درناحيه خط رويش موها، بروز مى‌كند.

    PPD ماده‌اى است كه باعث آسيب‌هاى جدى به پوست مى‌شود و به همين دليل در قرن 20 ميلادى  به دليل افزايش اين مشكل، مصرف اين ماده در تركيبات آرايشى مو در كشورهاى آلمان، سوئد و فرانسه ممنوع شد.

    بر اساس تحقيقى كه توسط متخصصان امراض پوستى در لندن انجام شده، مشخص شد واكنش منفى پوست نسبت به PPD نه تنها در لندن، بلكه در تمام كشورهاى جهان رو به افزايش است و آمار گزارش شده از ميزان حساسيت به اين ماده در شش سال گذشته، دو برابر شده و به 1/7 درصد رسيده است و با اينكه خطرات ناشى از مصرف اين ماده به اثبات رسيده است، اما بسيارى از كارخانه‌هاى توليدكننده محصولات مختلف رنگ مو، نسبت به اين موضوع بى توجه هستند و روى بسته‌بندى اين محصولات، هيچ هشدارى نسبت به عواقب استفاده از اين مواد درج نمى‌كنند.

    البته اين مشكلات فقط براى گروه سنى جوانان پيش نمى آيد و كودكان زيادى تا كنون با اين مشكل دست پنجه نرم كرده‌اند؛ بسيارى از كودكان تحت شرايطى خاص، مجبور به رنگ كردن موهاى خود مى شوند. البته نه اينكه فكر كنيد، موهاى آنها را با ضرب و زور، رنگ مى‌كنند، نه! اما در آيين و رسوم خاصى كه در برخى كشورها برگزار مى شود، موى كودكان شركت‌كننده در مراسم را رنگ مى‌كنند و همين امر مى‌تواند باعث بروز حساسيت‌هاى پوستى در كودكان شود.

    البته در حال حاضر، مقدار مشخصى PPD براى استفاده در رنگ موها و ساير محصولات اين‌چنينى، از سوى اتحاديه اروپا تعيين شده است و بر اين اساس توليدگنندگان اين لوازم آرايشى مجازند حداكثر تا 6 درصد از PPD در تهيه مواد آرايشى استفاده كنند.

    اگر شما جزء كسانى هستيد كه رنگ مو مصرف نمى كنيد، از دردسرهاى ناشى از مصرف رنگ مو هم در امان هستيد؛ در غير اين صورت دست كم توصيه هاى ايمنى را جدى بگيريد! تست كردن رنگ مو روى قسمت كوچكى از پوست دست (48 ساعت قبل از رنگ كردن موها)، مى‌تواند از هرگونه اتفاق ناگوارى در اين زمينه جلوگيرى كند.

  • ۰۱:۲۰   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    بیرنگ_كننده ها چگونه عمل می كنند؟

    بی رنگ كننده ها با ملانین موجود در مو واكنش داده ورنگ مو را در یك واكنش غیر قابل بازگشت از بین می برند.در واقع مولكولهای ملانین را اكسید می كنند.

    البته ملا نین در مو باقی می ماند ولی مولكولهای آن پس از اكسید شدن دیگر رنگی ندارند. پس از استفاده از مواد بی رنگ كننده( دكلره) موهای شما به رنگ زرد كم رنگ در می آید كه این به دلیل مولكولهای پروتئینی سازنده مو به نام كراتین می باشد. رنگ طبیعی كراتین زرد كم رنگ است.بی رنگ كننده ها با رنگ دانه یو ملانین خیلی بهتر وسریعتر از فائو ملانین واكنش می دهند. به همین دلیل رنگ باقیمانده مایل به طلایی یا قرمز رنگ می شود.بی رنگ كننده در واقع پر اكسید حل شده در یك حلال قلیایی است كه این حلال محور مو را باز می كند تا پر اكسید با ملانین مو واكنش دهد.

    رنگ کردن  موى” 80 – 100 % “سفيد شده:

    1. اکسيدان با” Vol 20 يا 30 ” را مستقيما بر روي موى سفيد بگذاريد.

    2. بگذاريد به مدت 5 تا 7 دقيقه اين اکسيدان بر روی مو بماند.

    3. پس از اين مدت سرتان را بشوييد و با حوله خوب خشک کنيد.

    4. سپس رنگ را بر روى موها بگذاريد.

    اين روش رنگ کردن براى موهاى تقريبا يکدست سفيد شده قدرت جذب موهاى سفيد را بالا برده و با نرم کردن لايه هاى کوتيکل رنگ، جذب مو مي شود. اين روش براى روشن کردن موها طراحى شده. اگر 10 دقيقه يا کمى بيشتر بر روى مو بگذاريد مو شروع به روشن شدن مى کند.

    از اين روش براى موهايى که رنگ طبيعى در ريشه مو دارند اما بواسطه تابش خورشيد روشن شده اند استفاده نکنيد.  بر روى موهاى کوتاه و يا نرم هم استفاده نکنيد . در اين نوع مو، رنگ مو مى تواند مستقيما گذاشته شود.

  • ۰۱:۲۱   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    تسريع کننده هاى سفيد کننده:

    مى توانند براى افزايش قدرت و سرعت اين فعل و انفعلات اضافه شوند. به دستورالعمل هاى سازندگان عمل نماييد. وجود تسريع کننده و رنگ فراوان هاى لايت خوبى روی مو نمى دهد، موهاى سفيد را خيلى کم  پوشش مى دهد و به درجه رنگ دلخواه نخواهيد رسيد و به سرعت هم ناپديد خواهد شد.

    (قدرت اکسيدان)

    قدرت اکسيدان که به عنوان تسريع کننده فعاليت شيميايى در رنگ مو بکار مى رود با نتايج مورد نياز و دلخواه شما و همچنين با تمايلات سازندگان رنگ ها تعيين مى شود.

    اکسيدان  vol10: رنگ را فقط به طور جزئي باز مى کند.

    اکسيدان vol20 : قدرت بازکنندگى و روشن کنندگى بالابر روى موهاى سفيد.

    اکسيدان vol30 : قدرت روشن کنندگى بالا با کمترين ميزان رنگ .

    ‌ اكسيدان Vol 10 رنگ را فقط به‌طور جزئى باز مى كند، اكسيدان Vol 20 قدرت بازكنندگى و روشن كنندگى بالاترى دارد و اكسيدان Vol 30 قدرت روشن كنندگى بسيار بالا را با كمترين ميزان رنگ دارد. از آنجايى كه اكسيدان‌هاى با درجه بالا ميزان بيشترى از سولفور موهاى شما را پاك مى‌كند معمولاً توصيه مى‌شود از اكسيدان‌هاى با درجه كمتر از 30 استفاده كنيد. آمونياك هم همين خطر را دارد.

    آمونياك ماده‌اى است كه معمولاً در رنگ موهاى دائمى استفاده مى‌شود و مانند تمام قلياها تمايل به جداكردن كوتيكول دارد و به همين دليل به رنگ اجازه مى‌دهد تا به داخل مو نفوذ كند. اگر آمونياك به‌كار رفته بيش از حد تند باشد، پيوندهاى سولفور مو بيش از اندازه جدا شده و در نتيجه مو سفت مى شود و قطر و وزنش را از دست مى‌دهد.

    (آنتى اکسيدان ها)

    اكسيدان‌ها موادى هستند كه استحكام زيادى دارند و به‌عنوان كاتاليزور عمل مى‌كنند و به رنگ اجازه مى دهند كه به‌طور مستمر بر روي مو باقى بماند. اكسيدان‌ها قدرت‌هاى مختلف دارند.

    آنتى اکسيدان ها (تسريع کننده فرآيند شيميايى در رنگ مو) 

    پروکسيد هيدروژن داراى استحکام زيادى مى باشد. اين عامل کاتاليزورى است که عکس العمل شيميايى را فعال کرده و به رنگ اجازه مي دهد تا بطور مستمر رنگ مو را تغيير دهد.

  • ۰۷:۱۹   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    آموزش ترکیب رنگ مو

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • leftPublish
  • ۰۸:۱۷   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28095 |24368 پست

    آموزش ترکیب رنگ مو بادنجونی

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۱۱:۳۷   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ موی مسی کاراملی

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۱۱:۳۸   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    فرمول رنگ مو کنفی

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۱۳:۳۴   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    فرمول رنگ موی قهوه ای مرواریدی

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۱۴:۱۵   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    آموزش ترکیب رنگ مو

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • leftPublish
  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو نسکافه_ای شکلاتی

    نصف تیوپ بلوند شکلاتی تیره ۶.۷ + یک سوم تیوپ قهوه ای شکلاتی ۴/۷ + ۲۰ سانت بلوند مسی تیره ۶/۴۴ + ۶۰ سی سی اکسیدان شماره1 

    آموزش ترکیب رنگ مو

  • ۱۴:۳۷   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۱۵:۲۶   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    فرمول رنگ مو بلوند پلاتینه بژ

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۱۶:۲۰   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو

    دارچینی نسکافه ای روشن N8+ دوسانت c8 

    آموزش ترکیب رنگ مو

  • ۱۷:۳۵   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو

    لایتها. شرابی دوسانت.+شرابی ماهگونی .و زمینه n7 +ماهگونی

    آموزش ترکیب رنگ مو

  • ۱۷:۳۶   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو N8+c8+m7+7nE

    آموزش ترکیب رنگ مو

  • ۲۱:۰۸   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو

    زمینه قهوه ای شکلاتی هایلایت 99% پایه8ترکیب نسکافه ای8»30میل+طبیعی8»30 میل+بژ8»20میل+بلوند قرمز6»2 بند انگشت+اکسیدان1 ]

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۲۳:۰۱   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28095 |24368 پست

    ترکیب رنگ مو

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۲۳:۰۶   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    آموزش ترکیب رنگ مو
  • ۰۰:۲۷   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ترکیب رنگ مو

    آموزش ترکیب رنگ مو
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان