خانه
3.41M

آموزش خیاطی لباس کودک

  • ۰۱:۱۶   ۱۳۹۶/۴/۲۰
    avatar
    برترین های سال 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|51231 |36302 پست
    زیباکده
    Mer mer : 
     

    مرسی عزیزم💗کش کمرشم ک همینطور پشتش بدوزم دیگه ،کلا تا حالا به لباس کش ندوختم جز کمر شلوار ک توی کمر گذاشتم ،کش رو به لباس چرخ نکردم4

    زیباکده

    برای دوخت کش به کمر ابتدا دو تا عرضِ کش رو سردوز کن که ریش نشه بعد دو تا عرض کش رو به هم بدوز تا کش به صورت دایره دربیاد.

    در مرحله ی بعد وسطِ چهار طرف کش رو باید پیدا کنی یعنی اول کش رو تا بزن کناره هاشو سنجاق کن ( خطوط زرد ) بعد از یه طرف دیگه تا بزنش تا سنجاقهایی که به کناره ها زده بودی اینبار وسط و روی هم قرار بگیرن و دوباره به کناره ها سنجاق بزن ( خطوط سبز ) . به این ترتیب وسطِ هر چهار طرفِ کش سنجاق زده میشه .

    تو مرحله ی دوخت چهار طرف کش رو به خط وسط جلو . وسط پشت و دو طرفِ پهلو سنجاق کن . بعد کش رو بکش تا به اندازه ی کمرِ بلوز دربیاد و بالاش رو یه دوخت برو به همین شکل بالای کش رو به دور تا دورِ کمر بدوز . بعدش به همین صورت روی خط پایینِ کش رو هم یه دوخت برو به این ترتیب از روی لباس دو تا راهِ دوخت ( خطوط بنفش و آبی ) مشخص میشه .

    آموزش خیاطی لباس کودک آموزش خیاطی لباس کودک

    ویرایش شده توسط آهو در تاریخ ۱۳/۱/۱۳۹۷   ۰۰:۴۱
  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان