خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
25.7K

اخبار درسا

  • ۱۴:۳۷   ۱۳۹۵/۶/۲۹
    avatar
    کاربر جديد|335 |432 پست

    اعتماد به ایده های جوان

    گفت و گویی خواندنی با منصور ضابطیان

    تجربه ها ی جدید در خون منصور ضابطیان جریان دارد . وقتی آرزوی اکثر جوان ها در دهه شصت قبولی در رشته پزشکی بود این آرزو برای او به وقوع پیوست اما پس از چند سال سر از دانشگاه تهران در آورد و سینما خواند و بعد شد یکی از بهترین روزنامه نگاران و کلی جایزه گرفت تا رسید به گویندگی در رادیو و بعدها اجرا و برنامه سازی در تلویزیون و غیره ...اما حجم بالای کار او هیچ وقت نتوانست مانعی باشد برای سفر کردنش . اینکه سفر کردن را از کجا شروع کرد و چه شد که تبدیل به یک جهانگرد حرفه ای شد را بهتر است در سه سفرنامه ای که تبدیل به کتاب کرد و بارها هم تجدید چاپ شد بخوانید. جدای از دنیای کاری منصور ضابطیان لایف استایل خاص خودش را دارد شاید بتوان او را هنرمندی شیک و مردم مدار توصیف کرد .
    تو رشته تحصیلی ات اول پزشکی بود ، آیا این علاقه خودت بود ؟
    خوب من آن موقع 17 سالم بیشتر نبود و در آن سال ها هم قبولی در رشته پزشکی تبی بود که بین همه جوان های هم سن و سال من فراگیر شده بود . من هم در همان بار اول قبول شدم . اولش فکر می کردم چقدر در این رشته می توانم آدم مفیدی باشم ولی بعدها متوجه شدم که برای من خیلی کار حوصله سر بری است و حس کردم این چیزی نیست که من در زندگی دوستش داشته باشم .
    چرا سینما را انتخاب کردی ؟
    راستش نمی خواستم سینما بخوانم . سال 74 بود که من رفتم نمایشگاه دو سالانه گرافیک و خوب خیلی مرا تحت تاثیر قرار داد وپیش خودم فکر کردم که چرا من چنین کاری را نکنم و شروع کردم به تحقیق که چطور می شود یک گرافیست شد و دیدم که باید دوباره کنکور بدهم و رشته هنر بخوانم . و من رفتم رشته هنر که گرافیک بخوانم ولی یک اتفاقی افتاد ، آن دوره برای قبولی در رشته گرافیک باید رتبه ات زیر سیصد می شد ولی برای اینکه رشته سینما بخوانی باید رتبه ات زیر صد می شد، یعنی سینما رشته پر طرفدار تری بود . و من رتبه ام دو رقمی شد و همه به من گفتند که برو رشته سینما بخوان ، برای اینکه تو می نویسی ، عکاسی می کنی و... پس در سینما موفق تر خواهی بود و بنابراین من رشته اول انتخابی ام سینما بود و در همان رشته هم قبول شدم ولی همچنان حسرت گرافیست شدن را دارم.

    پس چطور سر از عالم مطبوعات در آوردی ؟
    بعد از قبولی در رشته سینما ، یک نشریه سینمایی فراخوانی داد که خبرنگار سینمایی می خواهد . البته من از بچگی به عالم مطبوعات علاقه داشتم ولی در این نشریه به این این دلیل ورود کردم چون می خواستم لینک های سینمایی پیدا کنم برای بعد از فارغ التحصیلی که بتوانم راحت تر کار پیدا کنم . ولی مطبوعات من را جادو کرد و این شد که در مطبوعات ماندم .
    پس این یا در خون تو بود یا انقدر علاقه داشتی که با اینکه رشته تحصیلی ات نبود بارها به عنوان روزنامه نگار برتر شناخته شدی و جوایز متعدد هم گرفتی ؟
    من بچه که بودم دوتا بازی را زیاد می کردم یکی تلویزیون بازی ، که من مجری می شدم و دوستم تماشاچی یا برعکس . و یکی هم درست کردن مجله ، مثلا دفتر سفیدی را بر می داشتم درآن مطلب می نوشتم عکس ها را می بریدم و داخلش می چسباندم و همیشه هم در مسابقات روزنامه دیواری و امثالهم در مدرسه اول می شدم و این انگار یک طورهایی نهادینه بود در وجودم و با شروع فعالیتم در آن نشریه سینمایی انگار این توانایی از یک جای قدیمی در وجودم بیرون کشیده شد و باعث شد که درش موفق بشوم.
    خودت قبول داری که در هر کاری وارد شدی در آن کار موفق بودی؟ چه در زمینه مطبوعات و نویسندگی، چه در برنامه سازی، چه در اجرا و حتی به عنوان یک جهانگرد ؟
    راستش شاید از دور اینطور به نظر بیاید. نمی خواهم شکسته نفسی بکنم ولی هیچ وقت احساس نکردم که آدم موفقی هستم چون همیشه حسم این بوده که پتانسیل هایی دارم که هنوز از آنها استفاده نکرده ام .

    معمولا برای خرید یک لباس چه چیزهایی را در نظر می گیری؟
    قبل از هرچیز آن لباس باید مرا جذب کند و اینکه به بقیه لباس هایم ارتباط تماتیک داشته باشد نه اینکه یکی شرق باشد یکی غرب ، چه به لحاظ رنگ ، چه به لحاظ جنس . من هر بار که سفر می روم مجلات مد را می خرم و در پوشش و نوع خریدم از آنها الهام می گیرم در سِت کردن لباس هایم چون به هر حال همه ما نیاز به مشورت و آموزش داریم.
    تو از محصولات درسا استفاده می کنی ؟
    بله ، من هم از کیف های درسا استفاده می کنم هم کفش و هم اکسسوری های درسا. درسا برند شیکی است که اسمش به آدم حس اعتماد می دهد . بعضی اسم ها را وقتی می شنوی می گویی این اسم اعتبار دارد ، مثل کارهای هنری که وقتی خبری در نشریه ای چاپ می شود که فلانی دارد برنامه ای می سازد ، خواننده ای که این خبر را می خواند فکر می کند که خوب پس باید منتظر یک اتفاق باشم و اعتماد می کند به آن اسم . در مورد درسا هم دقیقا همینطور است وقتی که مثلا اس ام اسی از طرف درسا برای من می آید توجه مرا جلب می کند چون به آن برند احترام می گذارم و این ناشی از همان احترامی است که درسا به من به عنوان خریدار محصولاتش گذاشته و من مطمئنم خبری که در آن اس ام اس است مثل خیلی از محصولات مشابه فقط ادعا نیست و حقیقت دارد .
    به نظرت درسا چه تفاوتی با بقیه برند های مشابه خود در ایران دارد؟
    خوب اولا درسا در طراحی محصولات خود خیلی شجاعانه به سمت ایجاد تفاوت رفت و من به عنوان کسی که در عرصه ای دیگر دارم کار تولیدی انجام می دهم مشابهت هایی بین کار خودم و کار درسا حس می کنم و این استفاده از فکر و ایده های جوان است و وقتی به محصولات درسا نگاه می کنم ناگهان یک طرحی یا برشی را می بینم که پیش خودم فکر می کنم ایده آن حاصل یک خوش فکری است . و این اعتماد درسا به فکر های جوان واقعا قابل تحسین است . اعتماد به ایده های جوان کاری است که من خودم هم در برنامه سازی هایم می کنم .
    نظرت در مورد قدم گذاشتن درسا فراتر از پوشاک و ورود آن به لایف استایل خانگی چیست؟
    وقتی قابل اعتماد هستی بهترین کار این است که قدم از آنچه که هستی فراتر بگذاری . هرچند که کارت سخت می شود چون قبلا توقعات را نسبت به خودت بالا برده ای و در این عرصه جدید هم باید بهترین باشی. درسا یک برند پیشرو است و اتفاقا بعد از دیدن خانه درسا به این نتیجه رسیدم که حتی ممکن است در فیلد های دیگری هم ورود کند و موفق باشد .

    در ضبط ویژه برنامه های نوروزی 100 برگ از محل درسا وی آی پی و خانه درسا به عنوان لوکیشن استفاده کردید . این همکاری بین شما و درسا به چه صورت شکل گرفت؟
    خوب ما برای ویژه برنامه نورزی مان دنبال جایی بودیم که شیک باشد . چون در برنامه سازی فکر می کنیم محصولی که می خواهد برود روی صفحه تلویزیون باید در شان مردم باشد و یک چیز به اصطلاح کر کثیف برای ما مناسب نیست . در برنامه نوروزی قرار بر این بود که از فضای استودیوی همیشگی مان بیرون بیاییم خوب طبیعتا باید آنجا شیک می بود و ما باید راحت می بودیم و با ما همکاری می کردند.
    خوشبختانه بعد از جستجوهای زیاد به درسا رسیدیم که فضای بسیار خوبی را در اختیار ما گذاشت و محبت فراوانی به ما کردند ، بدون هیچگونه چشم داشتی و بسیار لطف کردند و باعث شد دوستی عمیقی بین ما و درسا شکل بگیرد که امیدوارم بتواند ادامه پیدا کند و مجدد در فضاهای دیگر بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.
    مشتری مداری درسا به نظرت چگونه ست؟
    ببین همانطور که گفتم مثل خود من که هیچ وقت خودم را به عنوان یک چهره شناخته شده از جامعه جدا ندیده ام، دقیقا درسا هم در عرصه ارتباط با مشتری و مردم همین شیوه را دارد . همین که اس ام اس های تبلیغاتی درسا متن هایی عاری از شیوه های مرسوم و تبلیغات دل زده کننده دارد یعنی احترام به مشتری . یا وقتی هر طبقه از مشتری که وارد فروشگاه لوکس خانه درسا می شود در آنجا محترم شمرده شده و خیلی راحت می تواند اجناس را ببیند و همینطور حمایت های مدامِ درسا از هنر و هنرمندان ، نشانگر ارزش دادن این برند به مشتری و مردم است .

     اخبار درسا

    ویرایش شده توسط چرم درسا در تاریخ ۲۹/۶/۱۳۹۵   ۱۴:۳۷
  • leftPublish
  • ۱۴:۳۹   ۱۳۹۵/۶/۲۹
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    درسا میزبان بهترین ها

    حضور چهره های محبوب در درساهای سراسر کشور

    فروشگاه های درسا همه روزه میزبان عده بسیار زیادی از هموطنان عزیزی است که با ورودشان، فضای فروشگاه ها را عطرآگین و پر عشق می کنند.
    در این بین حضور چهره های محبوب، همکاران فروشگاهی درسا را بسیار شگفت زده می کند، به همین جهت پس از گپی کوتاه و دلنشین، ثبت خاطره با این چهره های محبوب را شروع می کنند و از ذوق بسیارشان این عکس ها را با همکاران به اشتراک می گذارند.

    اخبار درسا اخبار درسا اخبار درسا اخبار درسا
  • ۱۶:۴۹   ۱۳۹۵/۷/۴
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    فروش ویژه خانه درسا

    خانه لوکس خود را زیباتر کنید

    خانه درسا، مجموعه ای کامل از لوازم لوکس دکوراتیو و مبلمان منزل می باشد که امروز اقدام به فروش ویژه 20% هدیه اعتباری + تا 30% هدیه نقدی محصولات خود نموده است.
    این فروش ویژه به منزله آشنایی بیشتر با این مجموعه برنامه ریزی گردیده تا مشتریان در آینده به سبک و سلیقه درسا خرید نمایند.
    سبک زندگی با افتتاح خانه درسا و بازگشایی کافه درسا در طبقه سوم خانه درسا در شریعتی تهران به سوی تکامل پیش می رود که با دو شعبه در تهران و اصفهان، همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 میزبان مشتریان گرامی خواهد بود.
    تهران، شریعتی بالاتر از یخچال
    26643600 021 اصفهان، سیتی سنتر
    36550381 031

    اخبار درسا اخبار درسا اخبار درسا
  • ۱۲:۱۳   ۱۳۹۵/۷/۶
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    غرفه درسا در بازاچه خيريه سمر  با هدف كمك به بيماران مبتلا به سرطان  بالاي ١٤ سال
    منتظر حضور شما عزيزان تا نهم مهر ماه از ساعت ١٠ صبح الي ٢٢ واقع در دولت، خيابان شهيد وارسته، نبش خيابان كابلی هستیم

    اخبار درسا

  • ۱۵:۲۴   ۱۳۹۵/۷/۷
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    دوازدهمین بازارچه خیریه سمر

    غرفه درسا در خانه امید خیریه سمر

    دوازدهمین بازارچه خیریه سمر با هدف یاری رسانی به بیماران مبتلا به سرطان بالای 14 سال و همچنین عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز شهروندان، از پنجم تا نهم مهرماه 95 در خانه امید موسسه خیریه سمر برگزار می گردد.
    به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه سمر، این بازارچه خیریه هر ساله با حضور خیرین ، هنرمندان و ورزشکاران محبوب و مردمی و همراه با عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در خانه امید موسسه سمر برگزار می شود.
    بنابراین گزارش، در این بازارچه علاوه بر امکان خرید و عرضه غذاهای سالم؛ برنامه های جانبی و متنوعی با حضور هنرمندان و ورزشکاران نیز برای بازدیدکنندگان برگزار خواهد شد.
    شایان ذکر است تمامی عواید حاصل از اجاره غرفه ها و فروش رستوران سمر به نفع کمک به افراد مبتلا به سرطان بالای 14 سال صرف خواهد شد. این بازارچه خیریه از پنجم تا نهم مهرماه 1395 در محل خانه امید موسسه خیریه سمر واقع در خیابان دولت، خیابان شهید وارسته، نبش کوچه کابلی از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار می گردد.
    در این راستا چرم درسا، با حضور خود در این عمل خیرخواهانه شرکت کرده است و غرفه درسا در این بازاچه به چشم می خورد.
    از مشتریان و همراهان درسا دعوت به عمل می آید تا با حضور و شراکت در این عمل پسندیده که تمامی در آمدش صرف حمایت از بیماران می شود حمایت خود را از فعالیت هایی این چنینی ابراز دارند. باشد که همدلی و همیاری بیش از پیش در بین هموطنان عزیزمان موج زند.
    منتظر حضور گرمتان هستیم...

    اخبار درسا اخبار درسا
  • ۱۱:۲۶   ۱۳۹۵/۷/۱۲
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    طرح هاي هيجان انگيز روزانه درسا را در صفحه رسمي فروش اينترنتي درسا دنبال كنيد.

    از این پس برای خرید محصولات چرم درسا به فروشگاه اینترنتی سایت وارد شوید.

    اخبار درسا
  • leftPublish
  • ۱۶:۰۳   ۱۳۹۵/۷/۲۶
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    و اکنون محرم

    درسا و ماه ایثار و عشق

    محرم، ماه آزادگی و ایثار فرا رسیده است،. این چنین است که با آغاز این ماه تکایا و حسینیه ها پر شور و با جلوه ای از ارادت و اخلاص به عزای بزرگ مرد تاریخ اسلام می نشیند.
    گروه چرم درسا نیز در این ایام با در نظر گرفتن کمپین عکاسی و تغییر بیلبوردهای خود به پاسداشت ماه ایثار برخاسته است و با نگاهی متفاوت تر از کمپین های عکاسی تاکنون خود، به احترام ماه آزادگی، سر تعظیم فرود آورده است.

    اخبار درسا اخبار درسا
  • ۱۲:۳۸   ۱۳۹۵/۸/۱۸
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    توجه به جزئی ترین موارد در ظاهرمون ما رو در نظر دیگران فردی بسیار دقیق و منظم جلوه میده
    به موارد جزئی در ظاهرمون بیشتر اهمیت بدیم

    اخبار درسا
  • ۱۶:۲۱   ۱۳۹۵/۸/۱۸
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    با لذت بخرید

    گشتی در درسا VIP با یک فنجان پذیرایی گرم

    خرید سراسر شوق است و اشتیاق... بسیار اتفاق افتاده که با خرید های هرچند کوچک حالمان بهتر می شود، گویی وقتی هدیه ای کوچک برای خود می خریم به خودمان بیشتر اهمیت دادیم. با اینکه شاید فکر کنیم خانم ها علاقه ییشتری از آقایان به خرید نشان می دهند اما این مسئله تنها شامل حال خانم ها نمی شود، خرید کردن نوعی ارزش نهادن به خود است گویی وقتی با خود مهربان بودیم می توانیم نفسی عمیق بکشیم و انتظار بازدهی بیشتری از روح و جانمان داشته باشیم...
    در بهبهه گرمای خرید، عده ای ترجیح می دهند در فضایی پر ازدحام از انسان هایی که با هدف مشخص و یا فقط به قصد گشت و گذار به سوی مراکز خرید روانه شده اند به انتخاب و خرید بپردازند تا شاید از نظر آن ها هم در انتخاب بهره مند شوند. اما عده ای دیگر به دنبال آرامش و زمان بیشتر برای انتخاب هستند تا با صرف نوشیدنی از سر صبر و حوصله به امتحان انتخاب هایشان بپردازند.
    ارجحیت حضور در فضای آرام و یا پر ازدحام گاهی به حال درونیمان بستگی دارد، اما چه خوب و سرزنده باشیم و یا اگر مملو از احساس خستگی، نوشیدن چای در حیاطی زیبا با موزیک آرام و منظره ای الهام بخش روحمان را جلا می دهد.
    اگر روزی احساس کردید جان و دلتان هدیه می خواهد و در عین حال از یک روز کاری شلوغ آمده اید و حضور در فضای آرامش بخش با قهوه ای گرم و خرید از سر صبر را طلب کردید درساVIP بهترین انتخاب است چرا که می توانید بدون محدودیت زمان انتخاب کنید و از مشاوران فروش درسا برای خریدی بهتر مشاوره بگیرید. درسا وی آی پی برای همان دسته افرادی که می خواهند خریدی متفاوت از حضور در مراکز خرید و خیابان های شلوغ شهر را تجربه کنند در نظر گرفته شده است تا در نهایت آرامش لذت خرید را تجربه کنند.
    02122039071
    جردن گل افشان پلاک 46 طبقه اول

    اخبار درسا اخبار درسا
  • ۱۶:۵۲   ۱۳۹۵/۸/۲۲
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    پاییز با درسا

    کلکسیون درسا رنگ پاییز به خود گرفت

    فصل زیبای عاشقانه های پاییز مثل همیشه با وقار از راه رسیده است. نگاهی که به اطرافمان بیاندازیم همه چیز رنگی دیگر به خود گرفته و گویی زیباتر شده، تاثیر پاییز را حتی در حال و هوایمان نمی توان نادیده گرفت.
    با این همه تغییرات زیبا و دل فریب، فصل تازه چاشنی دیگری را نیز می طلبد و آن هم تغییر کلکسیون برند ها به سوی پاییزی شدن است. درسا نیز از این امر مستثنی نیست به همین جهت از آغاز فصل شاهد کلکسیون پاییزه در فروشگاه های درسای سراسر کشور هستیم، کلکسیونی که نشان از درک دقیق تر و واضح تر از خواسته مشتریان دارد و همین امر دلیلی بر استقبال کم نظیر همراهان و مشتریان از کلکسیون پاییزه درساست.
    در فصل رنگ ها منتظر حضور گرمتان در فروشگاه های مزین به کلکسیون پاییزه درسا هستیم.

    اخبار درسا
  • ۱۲:۱۱   ۱۳۹۵/۸/۲۴
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    مسابقه استایلسیت شو:
    تگ موند و درسا برگزار می کنند:
    برای شرکت در مسابقه، اپلیکیشن تگ موند را دانلود کرده سپس به قسمت استایل رفته و استایل مورد نظر خود را از میان تمامی محصولات موجود خلق کنید.
    توجه داشته باشید که در استایل شما باید حداقل یکی از محصولات چرم و لوکس درسا، اسپانسر مسابقه، وجود داشته باشد.
    در توضیحات استایل در مرحله ی نهایی، نام کاربری اینستاگرام خود را به همراه هشتگ #stylistsho وارد نمایید تا استايل شما در پيج اينستاگرام ما قرار گيرد.
    به 10 نفر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا میشود:
    جایزه نفر اول و دوم: بن خرید 1.5 میلیون تومانی از برند درسا برای هر برنده
    جایره نفر سوم و چهارم: بن خرید 1 میلیون تومانی از برند درسا برای هر برنده
    و جوایزی ارزنده به 6 نفر دیگر اعطا می شود.
    برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Tagmond.com/mosabeghe مراجعه نمایید.

    @stylist.sho

    اخبار درسا
  • leftPublish
  • ۱۲:۵۱   ۱۳۹۵/۸/۲۴
    avatar
    elham khajoi
    دو ستاره ⋆⋆|3355 |2818 پست
    زیباکده
    چرم درسا : 

    مسابقه استایلسیت شو:
    تگ موند و درسا برگزار می کنند:
    برای شرکت در مسابقه، اپلیکیشن تگ موند را دانلود کرده سپس به قسمت استایل رفته و استایل مورد نظر خود را از میان تمامی محصولات موجود خلق کنید.
    توجه داشته باشید که در استایل شما باید حداقل یکی از محصولات چرم و لوکس درسا، اسپانسر مسابقه، وجود داشته باشد.
    در توضیحات استایل در مرحله ی نهایی، نام کاربری اینستاگرام خود را به همراه هشتگ #stylistsho وارد نمایید تا استايل شما در پيج اينستاگرام ما قرار گيرد.
    به 10 نفر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا میشود:
    جایزه نفر اول و دوم: بن خرید 1.5 میلیون تومانی از برند درسا برای هر برنده
    جایره نفر سوم و چهارم: بن خرید 1 میلیون تومانی از برند درسا برای هر برنده
    و جوایزی ارزنده به 6 نفر دیگر اعطا می شود.
    برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Tagmond.com/mosabeghe مراجعه نمایید.

    @stylist.sho

    زیباکده

    چه جالب منکه عاشق ست کردنم حتما نگاه میکنم ممنون از مسابقه ای که گذاشتید.

  • ۱۰:۱۱   ۱۳۹۵/۹/۱۵
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    شروعی دوباره در کافه درسا

    کافه درسا و طراحی فضایی گرمابخش برای محفل شما

    فصل ها عوض می شوند، رنگ به رنگ، هر فصل با شروع خود یک دنیا وجد به همراه می آورد. بهار و شکوفه هایش، زمستان و آفتاب پر مهرش، پاییز و عاشقانه هایش و اکنون نیز زمستانی زیبا مملو از سپیدی و یک رنگی.
    زمستان، با حضور پرشکوهش، چای و قهوه گرم را در کافه می طلبد آن گونه که بنشینی و از هر دری سخن بگویی و بی تابانه زمستان را جشن بگیری و این همان نکته ای است که کافه درسا را برآن داشت تا با بهبود سیستم گرمایشی، محیط دلخواه یک روز زمستانی را برایتان فراهم آورد.
    این گونه است که علی رغم محیطی باز و فرح بخش در زمستانی زیبا با سیکاس های سبز که یادآور بهار است و هوایی دلپذیر به علت حضور سیستم های گرمایشی، کافه درسا بهترین انتخاب برای فصول مختلف است.
    همه روزه در کافه درسا از ساعت 10 الی 23 میزبان حضور گرمتان هستیم
    02126643369 75

    اخبار درسا
  • ۱۰:۱۵   ۱۳۹۵/۹/۲۴
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    سخنرانی شاهین فاطمی در دانشگاه تهران

    کارآفرینی و چشم انداز سازمان از زبان شاهین فاطمی در دانشکده کارآفرینی

    برای کارآفرین شدن در ایران بهترین گزینه برای الگوبرداری، رهبران کارآفرینی و کارآفرینانی هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این مرزوبوم اقدام به ایجاد کسب‌وکار کرده‌اند، ولی متأسفانه کارآفرینان در جامعه فرصت کمی برای انتقال تجارب خوددارند.
    "کامیتاپ" رویدادی علمی، آموزشی به‌منظور ارتباط صنعت و دانشگاه، انتقال تجارب کارآفرینان بزرگ کشور، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل‌گیری کسب‌ و کارهای بزرگ و همچنین کسب‌وکارهای نوپا و تسهیل گران به دانشجویان و علاقه‌مندان جامعه می‌باشد.
    اهداف اصلی این رویداد شامل آموزش مفاهیم اصلي مدیریت کسب‌وکار همراه با بررسی فرآیند کارآفرینی یک کارآفرین موفق، یادگیری تئوری ها و مفاهیم مرتبط با کارآفرینی، ایجاد انگیزه در راستای ایجاد کسب‌وکار، ایجاد فرصت تفکر خلاق و کارآفرینانه در بین علاقه‌مندان، ارتباط با بزرگان و صاحب‌نظران صنایع، شبکه‌سازی کارآفرینانه می باشد که با حضور کارآفرینان بزرگ و الگو برداری از آنان برای دانشجویان، جوانان، صاحبان کسب و کارهای نوپا تحقق این اهداف امکان پذیر خواهد بود.
    روز یکشنبه پانزدهم آذر ماه نیز با کارآفرینانی چون شاهین فاطمی "بنیانگذار و مدیر عامل درسا" و محمد اعتماد "بنیانگذار و مدیر عامل ماکسیم" در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رویدادی با اهداف مذکور برگزار گردید تا راه برای جوانان جویای موفقیت با بکار بردن تجربیات و بهره مندی از دانش کارآفرینان مسطح گردد.
    شاهین فاطمی مدیر عامل درسا در این رویداد با موضوعیت رهبری سازمان ها، ترغیب نیروی انسانی و کارآفرینی سخنرانی کرد تا آینده سازمان ها برای موفقیت های بیشتر از زبان بنیانگذار یک برند ملی ترسیم گردد.

    اخبار درسا
  • ۰۹:۵۱   ۱۳۹۵/۹/۲۸
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    جشن یلدای سپید

    فروش ویژه درسا به مناسبت یلدا آغاز شد

    بلندترین شب سال بهانه ای است برای در کنار هم بودن و عاشقانه عظمت هستی را جشن گرفتن. 30 آذر ماه، تاریخی آشنا برای ایرانیان است، فرقی نمی کند این جشن را در کجا برگزار کنیم، مهم به جا آوردن یک آیین باستانی است که سال هاست در این مرز و بوم ریشه دوانده است.
    برگزاری یک آیین سنتی پارسی از سوی یک برند ملی، وظیفه ای است که درسا آن را محترم شمرده است به همین جهت، امسال با در نظر گرفتن هدایای نقدی به مشتریان قسمتی از جشن یلدای سپید خود را بر گزار کند.
    به این مناسبت
    فروشگاه های درسا شامل: 20% هدایای نقدی + امکان استفاده از اعتبار مشترکین
    فروشگاه های خانه درسا: 15% و 30% هدیای نقدی + امکان استفاده از اعتبار مشترکین خواهند بود
    امید است تا یلدایی سپید، گرم و پرمهر را تجربه کنید

    اخبار درسا
  • ۱۲:۰۳   ۱۳۹۵/۹/۲۸
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    اسامی برندگان کمپین استایلیت شو اعلام شد

    کافه درسا و جشن اهدای جوایز برندگان کمپین دیجیتال استایلیت شو

    سه شنبه 29 آذر ماه کافه درسا که چندی است محل دورهمی های شیرین و پر مهر است شاهد برگزاری جشن اهدای جوایز به برندگان کمپین استایلیست شو به یاری مجموعه خوب تگ موند بود.
    چندی پیش مسابقه ای تحت عنوان استایلیست شو در اینستاگرام با همکاری اپلیکیشن تگ موند و گروه چرم و لوکس درسا برای کاربران عزیز در نظر گرفته شد. در این مسابقه کاربران به ساخت استایل در اپلیکیشن تگ موند پرداخته و با هشتگ stylistsho در اینستاگرام آپلود می کردند.
    بیش از 5000 شرکت کننده و 7000 استایل حاصل این مسابقه هیجان انگیز بود و سه گروه به عنوان نفرات برتر اعلام شدند که در روز 29 آذر ماه جوایزی به عزیزان توسط مدیران درسا، مدیر عامل تگ موند و دانا ماشاله پور(مدل درسا ) اهدا گردید.
    دو نفر بر اساس تعداد لایک در اینستاگرام به عنوان نفر اول و دوم برگزیده شدند که نفر اول با 15000000 ریال بن هدیه و نفر دوم با 10000000 ریال بن هدیه خرید از درسا مورد تقدیر قرار گرفتند.
    نفر اول: الیسا دانشمند
    نفر دوم:ثمین مصلی
    دو نفر دیگر بر اساس داوری نفرات برتر شناخته شدند که توسط گروه خلاقیت و طراحی درسا به راست آذر صبری این داوری را بر عهده گرفتند:
    نفر اول: مانا مشیرفر
    نفر دوم: مهدی فراهانی
    در جمع از بین 7000 استایل 30 استایل برتر در نظر گرفته شد که از این بین قرعه کشی صورت گرفت و به شش نفر هدایایی دیگر از درسا اهدا شد.
    امید است که با برگزاری چنین مسابقاتی بتوان همه روزه به ارتقا صنعت مد در کشور کمک کرد و شاهد اتفاقات خوب دیگری نیز بود.

    اخبار درسا اخبار درسا

    ویرایش شده توسط چرم درسا در تاریخ ۲۸/۹/۱۳۹۵   ۱۲:۰۳
  • ۱۰:۳۲   ۱۳۹۵/۹/۲۹
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    افتتاح تاج درسا در قلب خانه درسا

    خودنمایی محصولات تاج درسا در خانه درسای تهران

    در اوایل دهه نود خورشیدی بود که "تاج درسا" به عنوان هدیه ای خاص و ارزشمند، در دسترس همگان قرار گرفت. تنوع محصولات "تاج درسا" باعث شد تا به عنوان برندی با طراحی لوکس انتخاب جوانان باشد.
    از آن پس اختصاص یافتن بخشی از فروشگاه های درسا به برند تاج درسا باعث شد تا برای هدیه ای زیبا در دسترس کسانی که به فروشگاه های درسا مراجعه می کردند همه نوع انتخاب موجود باشد.
    افزایش تنوع طرح های تاج درسا، بهبود کیفیت و شناخت سلایق مشتریان همه و همه باعث شد تا تاج درسا را به یکی از پیشرو ترین محصولات بازار معرفی کند.
    اکنون که چندین سال از تولد این برند محبوب می گذرد این بار شاهد حضور محصولات تاج درسا در فروشگاه خانه درسا، هستیم و این گونه است که تاج درسا میان دو برند دوست داشتنی دیگر؛ کافه درسا و خانه درسا مشتریان را بیش از پیش با شادمانی حضورش غافلگیر می کند.
    از این پس مشتریان عزیز می توانند برای خرید محصولات تاج درسا به فروشگاه خانه درسا واقع در تهران، شریعتی، بالاتر از یخچال، طبقه سوم مراجعه نمایند.

    اخبار درسا
  • ۱۰:۲۰   ۱۳۹۵/۱۰/۱
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    جشن كوچك يلدا در كنار خانواده درسا در درسا VIPجاي همگي شما خالي

    اخبار درسا
  • ۱۰:۳۵   ۱۳۹۵/۱۰/۴
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    درسا حامی نمایشگاه طراحان لباس
    موزه فرهنگی برج آزادی میزبان نمایشگاه طراحان لباس

    اولین جشنواره خلیج فارس در حوزه مد و لباس با عنایت به الطاف الهی و با همیاری دانش آموختگان و اعضای انجمن طراحان لباس و پارچه ایران، با موضوع " طراحی لباس فاخر بانوان ایرانی با الهام از طبیعت، فرهنگ و هنر اصیل نواحی حاشیه خلیج فارس " ، ساعت 15 28 / 09 / 95 با حضور جناب آقای دکتر حمید قبادی " دبیر کارگروه مد و لباس "، جناب آقای ابوالقاسم شیرازی " رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک " و . . . افتتاح گردید.
    این جشنواره پس از تآیید در هیئت مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران در خرداد ماه 1395 ، کار خود را با دعوت از دانش آموختگان این انجمن، تشکیل تیم های متشکل از محقق، طراح، الگوساز و دوزنده و برگزاری جلسات مشاوره تیم ها با اساتید محترم انجمن آغاز نمود وو امروز پس از 6 ماه تلاش بدون وقفه، نمایشگاه با استقبال بی نظیر از طرف جامعه طراحان لباس و مسئولین روبرو گردید.
    این نمایشگاه تا یک هفته ادامه داشته و مراسم اختتامیه در تاریخ پنجم دی ماه ، ساعت 15 در سالن اجتماعات برج آزادی برگزار خواهد شد.
    از تمام علاقمندان به طراحی لباس دعوت می گردد تا در این مدت از این آثار دیدن فرمایند.

    اخبار درسا

  • ۱۱:۱۷   ۱۳۹۵/۱۰/۵
    avatar
    چرم درسا
    کاربر جديد|335 |432 پست

    درسا حامی صنعت سلامت
    اولین کنفرانس صنعت سلامت ایران با تمرکز بر دارو

    یکی از ابزارهای قدرتمند تقسیم دانش و اطلاعات در دنیا، برگزاری سمینارها و کنفرانس های سالیانه است که در رشته های مختلف علمی و تخصصی برگزار می گردد. اما به نظر می رسد خلا وجود چنین فرصتی در کشورمان برای فعالان و شاغلین صنعت دارو وجود دارد تا ضمن آشنایی با روندهای جهانی، استفاده از تجارب بین المللی و تقسیم اطلاعات و دانش، به هم اندیشی و هم افزایی برسند.
    لذا با ترتیب دادن همایش هایی با موضوع دارو و سلامت، ضمن استفاده از تجارب، تحلیل اساتید و متخصصان داخلی، از تجارب متخصصان بین المللی نیز می توان استفاده نمود و در جهت هر چه بیشتر و بهتر آشنا شدن با سوابق، روندها و نیز هم اندیشی و به دنبال آن ایجاد هم افزایی در مسیر حرکت، آماده تر گام برداشت و با ایجاد فرصت برای تبادل نظرات و تجربیات، و انتقال دانش و تجربه روز دنیا زمینه مناسب تری برای تربیت نسل آینده مدیران آماده و حرفه ای فراهم آورد.
    به همین جهت همایش صنعت سلامت با تمرکز بر دارو شامل گفتگوهایی در حوزه تحلیل محیط خرد (Microenvironment) با مروری بر شرایط فعلی صنعت دارو، مرور روندها و نیز چشم انداز پیش رو و نیز چند مبحث تخصصی در مورد نقش های جدید در صنایع دارویی از جمله Medical و Market Access و فلسفه وجودی آن ها و دلایل نیاز به این نقش ها و نیز تحولات در حوزه فروش و از سوی دیگر بررسی و تحلیل محیط کلان (Macroenvironment) با تاکید بر تغییرات شرایط محیط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با حضور اساتید و متخصصان داخلی و نیز متخصصین خارجی بود که دوم و سوم دی ماه در مرکز اسناد سالن کتابخانه ملی برگزار شد و درسا با حمایت از این بخش باردیگر حضور خود را در جنبه های مختلف ادای مسئولیت های اجتماعی نیز اثبات نمود.

    اخبار درسا

    ویرایش شده توسط چرم درسا در تاریخ ۱۱/۱۰/۱۳۹۵   ۱۳:۰۸
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان