خانه
70.4K

استجابت دعا

  • ۲۲:۲۰   ۱۳۹۳/۶/۲۸
    avatar
    کاربر جديد|104 |77 پست
    سلام دوستان گلم از امروز تصمیم گرفت دعا و سوره هایی که برای حاجت های مختلف هست اینجا بهتون بگم تا دوستان عزیزی که میخوان ازش استفاده کنند 



    فقط دوستانی که خودشون توانایی یا وقت کافی ندارند که این دعاها یا سوره ها رو بخونن یه بنده خدای مستحقی هست که میتونه براشون انجام بده به هر حال ثواب داره . 

    اجرتونم پیش خدا محفوظ میمونه 



    ختم کامل قرآن یا هر جزء قرآن که شما بخواهید 

    ختم بسم ا... 

    صلوات 

    ذکر و قرآن و صلوات ... برای سلامتی خانواده و والدین 

    ختم قرآن برای اموات 

    و.... 

    این شماره تماس هم برای دوستانی که میخوان سریع به جواب برسند و برای دوستان مهمان میتونید اس ام اس بدید 09010107434 

    این شماره وایبرم هست

  • leftPublish
  • ۱۵:۴۵   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    Arusha
    دو ستاره ⋆⋆|6112 |2848 پست
    واقعا ممنون خیلی مفید بود
  • ۱۵:۴۶   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    دعا برای شفای مریض
    هر که بیمار باشد و این دعا را در آن بیماری چهل مرتبه بخواند، به امید خدا شفا پیدا کند...

    »» این دعا برای شفای مریض یا بیمار است بخوانید ان شاء الله شفا یابد ««

    در زبده الدعوات روایت کرده است که رسول خدا (ص) به خانه حضرت فاطمه (س) آمد. امام حسن را بیمار یافت و این منظره بر آن حضرت خیلی گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمد تعلیم کنم تو را دعایی که با آن فرزندت از ناخوشی خلاص گردد، پس خواند:

    “ اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم “

    ” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح. “

    پس حضرت این دعا را خواند و دست خود را بر پیشانی امام حسن (ع) گذاشت و شفا یافت.
    »» دعایی که در موقع بیماری باید خوانده شود ««
    در جواهر القرآن آمده است هر که بیمار باشد و این دعا را در آن بیماری چهل مرتبه بخواند، به امید خدا شفا پیدا کند.
    ” لا اله الا انت سبحانک انی کنت من ظالمین “
    اگر در آن مریضی بمبرد ثواب شهدا را دریابد و اگر صحت یابد گناهان وی آمرزیده گردد.
    »» سوره مبارکه حشر ««
    هرگاه این سوره قرآن کریم را با خلوص بر بیمار بخوانند انشاءالله شفابخش است. در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آمده است: هنگام قرائت سه ایه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند . و این عمل شفای همه بیماری هاست به جز مرگ.
  • ۱۵:۴۶   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    دعای افزایش رزق و روزی:
    هر شخص کاسب یا تاجر این آیات را در روز پنج شنبه اول ماه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را در منزل خود یا دکان خود نگاه دارد رزق و روزی او و کاسبیش بسیار شود و برکت در اموال و کاسبی او به ظهور رسد.

    آیات ۲۸ و ۲۹ سوره حدید جهت افزایش رزق و روزی:
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ يُؤْتِكُمْ كِفْلَيْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَيَجْعَل لَّكُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَيَغْفِرْ لَكُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ
    لِئَلَّا يَعْلَمَ أَهْلُ الْكِتَابِ أَلَّا يَقْدِرُونَ عَلَى شَيْءٍ مِّن فَضْلِ اللَّهِ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ
  • ۱۵:۴۷   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    دعایی برای دختران بی خواستگار
    آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند. این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشائی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.
    آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند. این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشائی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.
    آیه ۲۹ سوره فاطر :
    إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.
    توجه نمائید:
    تلاوت آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است.
    پس از نماز حتما حتما حتما از خداوند جل جلاله طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.
    اذکار دفع سحر را دائم به کار بندید، چونکه جهت از بین بردن هر گونه بستگی و مانع در کارها بسیار موثر است.
    عمل بدانها در روزهای سعد ( یکشنبه و پنج شنبه و جمعه در ساعات اولیه یعنی زمان طلوع آفتاب است) بسیار نیکوست. البته هر زمان دیگری نیز میتوان انجام داد.
    این دستور العمل بخت گشائی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:
    1- سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)
    2- به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
    3- معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
    4- پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.
    5- حتما حتما حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.
    بسیار مجرب است. مستجاب است انشاء الله تعالی .
  • ۱۵:۴۸   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    فضیلت و خواص سوره سجده
    سجده و نام دیگرش «المضاجع»1 سی و دومین سوره قرآن است كه مكی و 30 آیه دارد.
    در فضیلت این سوره از پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده است: هر كس سوره سجده را قرائت نماید مانند آن است كه شب قدر را احیا گرفته است.
    از امام صادق علیه السلام نیز روایت شده است: هر كس در شب های جمعه سوره سجده را قرائت كند خداوند نامه اعمالش را در روز قیامت به دست راست او می دهد و از او حسابرسی نمی كند و او را از همراهان پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله وسلم و اهل بیت گرامیش قرار می دهد.
    پیامبر اكرم صلی الله علیه وآله وسلم هر شب پیش از خواب سوره سجده را قرائت می كردند و تا این سوره و سوره ملك را نمی خواندند به رختخواب نمی رفتند.
    در روایتی دیگر از ایشان آمده كه قرائت این سوره در شب موجب امنیت از شیطان و ترفیع درجات در قیامت می شود
    آثار و بركات سوره سجده
    1) ایمنی از تب و درد مفاصل
    از پیامبر گرامی اسلامی نقل شده: هر كس سوره سجده را بنویسد و با خود همراه داشته باشد از مبتلا شدن به تب و سردرد و درد مفاصل در امان است.
    در روایتی از امام صادق علیه السلام نیز هم به داشتن نوشته این سوره مباركه و هم نوشیدن آب حاصل از شستن این سوره برای رفع انواع تب ها مفید دانسته است.
    2) عزل كردن حاكم ستمگر
    در كتاب المصباح در باب خواص سوره سجده آمده: اگر سوره سجده را بنویسد و در خانه والی و حاكمی قرار دهند در همان سال معزول می شود.
  • leftPublish
  • ۱۵:۴۸   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    این هشت اسم خدا را قبل از دعاهایتان بگویید تا اجابت شوید

    رسول خدا فرمود برای خدا هشت اسم است كه در ساق عرش و قلب خورشید و در بهشت و درخت طوبی نوشته شده هركس قبل از دعا بگوید مستجاب می شود و آن هشت اسم این است:
    یا دائِمُ,یا حَیُّ, یا وتْرُ, یا فردُ, یا اَحدُ, یا قَویُّ, یاقَدیمُ, یا قاد
    همچنین:
    اسم مبارک <الله> 980 بار درقرآن کریم امده است که همه صفات جلال و جمال و کمال در این اسم جمع شده است و اختصاص به ذات مقدسه الهی دارد.
    پس هر گاه <الله> گفته شود گویا همه اسما حسنی گفته شده است.

    حضرت علی(ع) میفرماید: هرکس 100 ایه از ایات قران را از هر جا که باشد قرائت کند وبعد از ان هفت بار یا الله بگوید ،اگر بر سنگی دعا کند هر اینه خداوند تبارک وتعالی ان را بشکافد.
  • ۱۵:۴۹   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    جهت استجابت دعا، هرکه در سجده 21 مرتبه نام مقدس "یا ذوالجلال و الاکرام" رابگوید و حاجت بخواهد روا می‌شود.
    به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر "یا ذوالجلال و الاکرام" به تعداد حداقل 9 مرتبه در روز فراموش نشود.
    مدامت بر این اسم، باعث پیدا کردن بزرگی و حشمت است در بین مردم.
    (وَ یَبقی وَجهُ رَبِّکَ ذُوالجَلالِ وَ الإکرام ) و باقی ماند ذات پروردگارت که صاحب بزرگی و شوکت مطلق است.
    صاحب جلال( ذوالجلال) به کسی اطلاق می شود که تمام نعمات از اوست و صاحب غنای مطلق است. صاحب نعمت، کریم و بزرگوار نیز می باشد.
  • ۱۵:۴۹   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    ثواب خواندن سوره های قرآن !
    - سوره‌ی قدر:
    امام صادق (علیه‌السلام): «مَنْ قَرَأَ سُورَةَ إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ إِحْدَى عَشْرَةَ مَرَّةً عِنْدَ مَنَامِهِ وَكَّلَ اللَّهُ بِهِ أَحَدَ عَشَرَ مَلَكاً یَحْفَظُونَهُ مِنْ كُلِّ شَیْطَانٍ رَجِیمٍ حَتَّى یُصْبِح [7] هر كه سوره إِنَّا أَنْزَلْناهُ را یازده بار در وقت خواب خود بخواند خدا به او یازده فرشته می‌گمارد كه او را تا صبح از شر هر شیطان رجیمى نگهدارند».
    - سوره‌ی انعام:
    امام صادق (علیه‌السلام): «تمام سوره انعام در یك مرتبه نازل شد و هفتاد هزار فرشته آن را بدرقه كردند تا آنكه بر محمد (صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم) فرود آمد، پس آن را بزرگ و گرامى بدارید، چرا كه اسم خداوند در هفتاد جاى این سوره آمده است و اگر مردم مى‏‌دانستند كه چه‌‏ها در آن نهفته شده است، هرگز (تلاوت) آن را ترك نمی‌كردند».
    - سوره‌ی لقمان:
    امام محمد باقر (علیه السّلام): «كسى كه سوره‌ی لقمان را در هر شب تلاوت كند، خداوند در آن شب، فرشتگانى بر او می‌گمارد كه او را تا به صبح از شرّ ابلیس و دستیارانش محافظت كنند و اگر این سوره را در روز بخواند، همان فرشتگان او را تا شب از شرّ شیطان و دستیارانش دور نگاه می‌دارند».
    - سوره‌ی یس:
    امام صادق (علیه‌السلام): «هر چیزى قلبى دارد و قلب قرآن (یس) است و هر كه سوره (یس) را در روز بخواند در آن روز محفوظ می‌ماند و از رزق خدا بهره می‌برد و هر كه آن را در شب قبل از خواب بخواند خداوند هزار ملك بر او می‌گمارد تا او را از شرّ هر شیطان و هر آفتى نگهدارى كنند، و اگر آن روز بمیرد خداوند، او به‌ بهشت در می‌آورد».
    سوره‌ی ص:
    امام محمد باقر (علیه السّلام): «هركس در شب جمعه سوره‌ی ص را بخواند، به قدرى از خیر دنیا و آخرت به او كرامت می‌كنند كه جز به پیامبرى مرسل و یا فرشته‏‌اى مقرّب به دیگرى داده نمی‌شود، و خداوند او را و هركس از افراد خاندانش را- كه دوست داشته باشد - وارد بهشت مى‏‌‌كند، حتّى خدمتكارى که به او خدمت کرده اگرچه از افراد خانواده‏‌اش یا از كسانى كه حقّ شفاعت در مورد آنان داشته است نباشد».
    - سوره‌ی صف:
    امام محمد باقر (علیه السّلام): «مَنْ قَرَأَ سُورَةَ الصَّفِّ وَ أَدْوَمَ قِرَاءَتَهَا فِی فَرَائِضِهِ وَ نَوَافِلِهِ صَفَّهُ اللَّهُ مَعَ مَلَائِكَتِهِ وَ أَنْبِیَائِهِ الْمُرْسَلِینَ إِنْ شَاءَ اللَّهُ [12] هر كه سوره صفّ را بخواند و در نمازهاى واجب و مستحب خویش بر خواندنش مداومت ورزد خداوند او را همراه فرشتگان و پیامبران فرستاده شده خود در یك صف قرار می‌دهد؛ اگر خدا خواهد».
    امام محمد باقر (علیه السّلام): «كسى كه سوره‌ی لقمان را در هر شب تلاوت كند، خداوند در آن شب، فرشتگانى بر او می‌گمارد كه او را تا به صبح از شرّ ابلیس و دستیارانش محافظت كنند و اگر این سوره را در روز بخواند، همان فرشتگان او را تا شب از شرّ شیطان و دستیارانش دور نگاه می‌دارند».
  • ۱۵:۴۹   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    - سوره‌ی صافات:
    امام صادق (علیه‌السلام): «كسى كه سوره صافات را در هر روز جمعه بخواند همیشه از هر آفت و آسیبى محفوظ است و در زندگانى دنیا هر گرفتارى از او دور مى‏‌شود و به وسیع‌ترین روزى در دنیا روزى داده می‌شود و خداوند در مال و فرزند و بدنش امر ناگوار و بدى كه از شیطان رجیم و از ستمگر خود‌پسند باشد به او نمی‌رساند (آن را از وى دور و برطرف می‌سازد).»
    - سوره‌ی نحل:
    امام محمد باقر (علیه السّلام): «هر كه سوره نحل را در هر ماه بخواند، از بدهكارى و خسارت در امان می‌شود و 70 نوع بلا از او برطرف می‌گردد كه آسان‌ترین آن‌ها دیوانگى و جذام و برص است و در روایت دیگرى سوره‌ی نحل براى محفوظ ماندن از شرّ ابلیس و سپاه و پیروان اوست».
    همراهی ملائکه و دوری شیاطین با خواندن همه‌ی سوره‌ها
    البته خواندن همه‌ی سوره‌های قرآن کریم موجب برکت در خانه و حضور ملائکه و دوری شیاطین می‌شوند چنانکه امام صادق (علیه‌السلام) فرمودند: «خانه‌ای که در آن قرآن خوانده شود و ذكر خدای عزوجلّ شود، بركتش زیاد می‌شود و فرشته‏‌ها در آن حاضر می‌شوند و شیاطین از آن دور می‌شوند و براى اهل آسمان می‌درخشد مانند ستاره‏‌هاى درخشان که براى اهل زمین مى‏‌درخشند و خانه‌ای كه در آن قرآن نخوانند و ذكر خدا نشود، بركتش كم می‌شود و فرشته‏‌ها از آن دورى می‌شوند و شیاطین در آن حاضر می‌شوند».
    پس؛ فَاقْرَۆُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآن‏ [مزّمل/20] هر مقدار كه مى‏‌توانید از قرآن بخوانید.
  • ۱۵:۵۱   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    ختم بسم الله ختمی است بسیار مجرب برای من که معجزه کرد وقتی این بنده خدا واسم خوند
  • leftPublish
  • ۱۵:۵۲   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    ایجاد محبت در دو نفر :
    اگر خواهد محبت بین دو نفر در حد عشق باشد هفت تار موی سر مطلوب را با هفت موی

    سر طالب گرفته و با هم مخلوط کند و هفت گره بزند و بر هر گره که می زند این آیات را بخواند
    و آن موها را نزد خود نگه دارد آن دو عاشق و معشوق خواهند شد و اما آیات این است
    بخشی از آیه ۱۴ سوره آل عمران

    حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ

    وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ

    آیه ۳۱ سوره آل عمران

    قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ

    بخشی از آیه ۱۱۹ سوره آل عمران

    هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ یُحِبُّونَکُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْکِتَابِ کُلِّهِ

    آیه ۱۵۹ سوره آل عمران

    فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ

    وَشَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ

    بخشی از آیه ۱۶۵ سوره بقره

    یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ

    بخشی از آیه ۵۴ سوره مائده

    فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی

    سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیم

    بخشی از آیه ۶۲ و آیه ۶۳ سوره انفال

    هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ

    وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ

    حَکِیمٌ

    آیه ۱۲۸ سوره توبه

    لَقَدْ جَاءکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ
    بخشی از آیه ۳۹ سوره طه
    وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّةً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی
  • ۱۵:۵۵   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    برای گم شده یا رسیدن به وصال :
    اگر کسی را گم کرده اید و یا می خواهید به وصال خویش برسید هر روز بین الطلوعین 114 مرتبه بگوید :

    یا جامِعَ الشِّتاتِ انشاء الله فراق به وصال تبدیل می شود
  • ۱۵:۵۵   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    جلب روزی جدید و نرم شدن دل های مردم :
    خواندن سوره طه نزدیک طلوع فجر صادق موجب جلب روزی جدید و نرم شدن دل های مردم نسبت به او و غلبه بر دشمن خواهد شد .

    الفت میان دو زوج :
    اگر کسی سوره مبارکه یوسف را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در جامه پاک بپیچد و با خود
    دارد حلال را با او الفتی پیدا شود
  • ۱۵:۵۶   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    جهت محبوبیت در دل ها :

    هر کس با ایمان این آیه را روز جمعه بعد از نماز بر صفحه نقره با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن نقش کند

    و با خود دارد محبوب همه قلوب گردد . اگر در میان دو کس عداوت باشد چون این صفحه را به نام آن دو نقش

    کنند عداوت آن ها زایل گردد .



    آیه ۷ سوره ممتحنه :

    عَسَى اللَّهُ أَن يَجْعَلَ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَ الَّذِينَ عَادَيْتُم مِّنْهُم مَّوَدَّةً وَاللَّهُ قَدِيرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ
  • ۱۵:۵۶   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    محبت میان زن و شوهر :

    هر کس با ایمان این آیات را به گلاب و مشک و زعفران با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و بشوید

    و به کسی دهد که او را با زن خود الفت نباشد و موقع نوشتن بگوید :

    کَذلِکَ ابْتَلی فُلان ( اسم مرد ) بِمُحَّبَةِ فُلانَةَ ( اسم زن )

    الفت و محبت میان ایشان به درجه کمال رسد و در میان ایشان هرگز طلاق و اختلاف واقع نشود .



    آیات ۱و ۲ سوره انسان ( دهر )

    هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِينٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُن شَيْئًا مَّذْكُورًا

    إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِيهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِيعًا بَصِيرًا
  • ۱۵:۵۸   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    برای جلب محبت یا اداء قرض :
    هر کس سوره طلاق را به نیت جلب محبت یا اداء قرض ۲۱ مرتبه بخواند نافع خواهد بود و به تجربه نیز ثابت شده
    است سه مرتبه خواندن این سوره موجب توسعه در رزق نیز می شود
  • ۱۵:۵۸   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    تبدیل دشمنی به دوستی :
    از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه تحریم را به جهت مهربانی
    دشمن ۲۱ بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند دشمنی تبدیل به دوستی گردد
    ختم آیة الکرسی برای محبت و دشمنی :
    آمده هر کس آیة الکرسی را هفت روز بعد از اذان صبح قبل از آن که با کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه
    بخواند و ما بین دو میم ( یعلم ما بین ایدیهم ) هلاک دشمن را قصد کند البته آن دشمن هلاک گردد و هر گاه
    ما بین دو عین ( یشفع عنده ) محبت احدی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد و مجرب است به شرط
    آنکه مقصود حلال باشد
  • ۱۵:۵۹   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    فقط دوستانی که خودشون توانایی یا وقت کافی ندارند که این دعاها یا سوره ها رو بخونن یه بنده خدای مستحقی هست که میتونه براشون انجام بده به هر حال ثواب داره .
    اجرتونم پیش خدا محفوظ میمونه
    ختم کامل قرآن یا هر جزء قرآن که شما بخواهید

    ختم بسم ا...

    صلوات
    ذکر و قرآن و صلوات ... برای سلامتی خانواده و والدین
    ختم قرآن برای اموات
    و....
    این شماره تماس هم برای دوستانی که میخوان سریع به جواب برسند و برای دوستان مهمان میتونید اس ام اس بدید 09010107434
    این شماره وایبرم هست
  • ۱۶:۰۰   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    برای راضی شدن زن از شوهر یا شوهر از زن :

    هر گاه زنی که شوهرش از او راضی نیست این آیه را بر شیرینی بخواند و بدمد و به شوهرش بدهد تا بخورد

    انشاء الله شوهرش با او مهربان خواهد شد .

    آیه 165 سوره بقره :

    وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ

    إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ
  • ۱۶:۰۲   ۱۳۹۳/۶/۳۰
    avatar
    دریا دل
    کاربر جديد|104 |77 پست
    جهت کثرت محبت :

    چون خواهد کسی را محبوب دل کسی کند این آیه را در کاغذی بنویسد و نام او و نام مادرش را بنویسد و با خود

    نگاه دارد مقصو د حاصل گردد انشاء الله تعالی . به شرط آنکه اهل نماز و متدین باشد

    آیه 7 سوره مائده :

    وَاذْكُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَمِيثَاقَهُ الَّذِي وَاثَقَكُم بِهِ إِذْ قُلْتُمْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان