خانه
37.8K

تازه های IT

  • ۱۲:۳۱   ۱۳۹۲/۳/۲۲
    avatar
    کاربر جديد|8 |50 پست
     درست است که در نمایشگاه E3 امسال دو کنسول بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ داغ ترین بازار را دارند. اما هنگامی صحبت از دسته های بازی بیسیم به میان می آید، باید فکری هم به حال شارژ آنها کرد. و اینجا است که Nyko به میدان آمده و اولین شرکتی است که برای نسل بعدی باتری خورها، پایه های شارژ کارآمدی را عرضه کرده است.

    این پایه های شارژ که برای هر دو گروه دسته های بازی طراحی مشابهی دارند، از شیوه کار نسبتا یکسانی هم بهره می برند: دارای دو پورت شارژ بر روی خود هستند که مستقیما به دسته بازی متصل می گردد. نسخه مخصوص ایکس باکس وان به همراه خود دو باتری هم دارد. نسخه ویژه PS4 از دانگل کوچکی برای شارژ بهره می برد.

    البته در هر دو مورد تنها کافی است دسته بازی را روی پایه بگذارید تا شارژ آغاز شود. و یک نمایشگر کوچک هم به شما نشان می دهد چه زمانی کار شارژ به پایان می رسد. هرچند که هنوز چیزی در خصوص زمان عرضه یا قیمت این پایه های جذاب و کارآ نمی دانیم.
  • leftPublish
  • ۱۴:۵۱   ۱۳۹۲/۳/۲۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    ممنون از اطلاعاتتون آقای it

    لطفا سایتهایی که نرم افزار و بازی برای دانلود اندروید دارند رو معرفی کنید

  • ۱۲:۵۴   ۱۳۹۲/۴/۳
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     بازم سامسونگ غوغا کرد:

    دستگاه های قابل حمل تنها محصولاتی نبودند که امشب سامسونگ از آنها رونمایی
    کرد. در این بین یک کامپیوتر رومیزی all-in-one با نام آتیو وان 5 استایل
    نیز معرفی شد که ضخامت آن 4.5 میلیمتر است و طراحی اش نیز از روبرو مشابه
    تبلت های سری گلکسی است.




    هنوز مشخصات دقیق این دستگاه را نداریم ولی آن طور که به نظر می رسد نمایشگر لمسی خواهد داشت.




     
    به روز رسانی:





    اما آخرین محصولی که یک معرفی نسبتا مختصر در مراسم امشب دریافت کرد، آتیو
    وان 5 استایل بود، یک آل-این-وان- که ضخامتش در کمترین محل به 5 میلیمتر می
    رسد. برخوردار از پردازنده 4 هسته ای و و سیستم SoundAlive سامسونگ.

  • ۱۳:۴۵   ۱۳۹۲/۴/۳
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    و حالا سایت هایی برای دانلود برنامه و بازی اندروید:

    www.androbaz.ir

    androidina.net
     www.skyapps.ir/android
    www.androidpatogh.tk
    www.asandownload.com/mobile/category/android/game
    www.androidha.com
    www.apktops.ir
    www.androidiha.com
    androidkade.com

  • ۱۸:۵۴   ۱۳۹۲/۴/۳
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    اچ تی سی وان با ویندوز فون:

     به گمانم همگی قبول دارید که اچ تی سی وان یکی از بهترین اسمارت فون هایی
    است که اکنون می توان در بازار پیدا کرد. این محصول از نظر طراحی صنعتی
    شگفت انگیز است و مشخصات آن روی کاغذ می تواند هر رقیبی را به زانو در
    آورد.


    اما مشکل اینجا است که اگر شما اصلا از اندروید خوش تان نیاید، چطور می
    توانید خودتان را برای خرید این مرد فولادین راضی کنید؟ شاید یک نسخه
    ویندوز فونی از اچ تی سی وان بتواند شادی آفرین باشد. خب، احتمالا این آرزو
    هم به زودی بر آورده شود.


    به گفته یک منبع، شرکت اچ تی سی مشغول کار بر روی HTC One است تا آن را با
    ویندوز فون مایکروسافت عرضه کند. البته به گفته این فرد، اسمارت فون جدید
    دقیقا همانند نسخه فعلی نخواهد بود. بلکه نمایشگر آن چیزی میان ۴ تا ۵ اینچ
    است. یعنی اینکه احتمالا با یک اچ تی سی وان تعدیل شده (4.7 اینچی) یا اچ
    تی سی وان مینی (4.3 اینچی) روبرو خواهیم بود. شاید هم این موبایل ساز
    تایوانی به دنبال دستگاهی کاملا متفاوت برای ویندوز فون است. اما حداقل می
    دانیم که بدنه آن تمام فلزی است و از سیستم صوتی Beats Audio بهره می برد.


    این منبع می افزاید که اسمارت فون اچ تی سی با ویندوز فون 8 نسخه GDR 3
    عرضه خواهد شد که از نمایشگر 1080p و پردازنده های ۴ هسته ای پشتیبانی می
    کند. اگر چه هنوز چیزی تایید نشده اما می توان منتظر دوربین اولتراپیکسلی
    هم روی این تلفن هوشمند بود.


    طبق شنیده ها باید در پاییز سال جاری منتظر معرفی این زره پوش ویندوز فونی
    از سوی HTC باشیم. مطمئنا مشاهده ویندوز فون مایکروسافت روی چنین سخت افزار
    قدرتمندی بسیار جذاب و تاثیر گذار خواهد بود. البته باید دید آیا
    مایکروسافت اجازه تغییرات لازم در هسته ویندوز فون برای بهره بردن از
    سیستم Beats Audio و دوربین اولتراپیکسلی را خواهد داد یا خیر!
  • ۱۲:۱۲   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     احتمال حضور سونی با جدید ترین اثر خود به نامsony xperia i1 honami:
    تا روز گذشته درباره هونامی سونی همچنان باید به آسیاب شایعه سازی اینترنت تکیه می کردیم و عکسها و خبرهای احتمالی را می خواندیم. اما به نظر می رسد داستان این سوگلی اکسپریا-نشان کم کم جدی می شود و اکنون نوبت به لو رفتن اطلاعات از درون دفتر مرکزی سونی است.

    پس از عکس های روز گذشته ، بار دیگر اکسپریا هونامی به شکل دیگری جلوه گری خود را ادامه می دهد. اما این بار بسیار زیباتر در مقابل دوربین ها ظاهر شده و عکس های احتمالی ویژه گزارش های مطبوعاتی آن به بیرون درز پیدا کرده اند.

    در این تصاویر هر دو نسخه بین المللی و ورژن مخصوص NTT Docomo ژاپن این اسمارت فون قابل مشاهده هستند. متاسفانه در این تصاویر هنوز خبری از بخش پشتی دستگاه نیست تا ببینیم سونی چگونه قرار است آن را به شکل ویژه ای بافت دار کند.

    هنوز تاریخ ارائه رسمی هونامی از سوی سونی اعلام نشده. البته با توجه به اطلاعات فراوان لو رفته در خصوص این دستگاه، احتمالا این انتظار چندان طولانی نخواهد بود.

  • leftPublish
  • ۱۲:۱۹   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     لپ تاپ بخریم یا تبلت!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ممکن است در شرایطی باشید که واقعا دلتان یک تبلت می خواهد، ولی در عین حال می دانید که یک لپ تاپ برای کار یا درس هم نیاز دارید، اما متاسفانه یا خرید هر دو ممکن نیست، یا سختی حمل و نقل دو وسیله مزید بر علت است.

    اگر به هر دلیلی، فقط می توانید یک دستگاه قابل حمل با صفحه بزرگ بخرید، انتخاب آسان است: لپ تاپ بخرید. این هم 5 دلیل برای این توصیه.

    1. قدرت و عملکرد. تقریبا همیشه، لپ تاپ ها پردازنده های سریع تر و گرافیک بهتری نسبت به پسرعموهای لوحی شکل خود دارند. سرعت و قدرت آیپد و تبلت های اندرویدی نباید باعث فراموشی این نکته شود که iOS و اندروید سیستم عامل های ساده تری نسبت به پلتفرم های دسکتاپ هستند، و در اصل برای استفاده از برنامه های ساده تر و با تمرکز مصرف محتوا طراحی شده اند (برای آشنایی بیشتر با ماهیت تبلت ها، این مطلب را بخوانید ). امروزه با معرفی چیپ جدید اینتل یعنی هاسول  علاوه بر سرعت و قدرت، پی سی ها کم مصرف تر هم شده اند، بنابراین دامنه (مکانی و زمانی) استفاده از آنها نیز گسترش یافته و تولیدکنندگان می توانند دستگاه های کوچکتر و سبک تری بسازند.

    2. وارد کردن دستور و محتوا: بهترین های هر دو دنیا. این روزها مرز بین تبلت و لپ تاپ کمرنگ تر می شود چون رو بهترین های هر دو دنیا را در دنیای پی سی می بینیم. لپ تاپ های لمسی امروزی، هم صفحه کلید خوب برای تایپ دارند و هم در صورت نیاز می توان با دست روی نمایشگرشان کار کرد (البته بعضی ها هنوز ترک پد را بهتر از صفحه لمسی می دانند). به عنوان مثال لنوو یوگا  لپ تاپی است که می توان نمایشگر آن را در حالت های مختلف استفاده کرد، چون واقعا بدن نرمی دارد و تا 360 درجه هم می چرخد. حتی اگر این مدل گران را هم نخرید، باز مدل های لمسی ارزان تر، یک کیبورد خوب را به شما هدیه می دهند که موقع تولید محتوا، قدرش را خواهید دانست. بنابراین برتری مطلق با لپ تاپ ها است. از این گذشته، وجود کیبورد لمسی و فیزیکی، یعنی حق انتخاب بیشتر که کاربران برای آن سینه چاک می کنند.

    3. ظرفیت حافظه دستگاه. تا جایی که حافظه ما یاری می کند، آیپد 128 گیگابایتی تنها تبلتی است که این ظرفیت بالا را به کاربرش ارائه می کند، البته با قیمت 1000 دلار. البته سرفیس پرو هم هست، ولی حقیقتا دستگاهی دو رگه به شمار می رود، نه یک تبلت محض. تبلت های اندرویدی هم که به لطف شکاف حافظه جانبی، انتخاب هایی تا حداکثر 128 گیگابایت (64 داخلی + 64 جانبی) فراهم می کنند. اما اینها همه انتخاب های رده بالا بودند. یک لپ تاپ میان رده 500 دلاری با حافظه 500 گیگابایت، از این نظر واقعا جلوتر است حتی اگر بگویید حافظه فلش تبلت ها سریع تر است، ولی اینجا بحث ما ظرفیت است. ضمن اینکه در نظر داشته باشید که هارددیسک های نسل جدید با ضخامت 5 میلیمتر هم در راه هستند که امکان طراحی باریک و سبک را به سازندگان پی سی ها می دهند -تازه حافظه فلش هم در برخی لپ تاپ ها به کار می رود. نیازی به توضیح بیشتر نیست.

    4. انعطاف پذیری و قیمت. برخلاف تبلت ها که مثل اجداد گِلی شان خشک و انعطاف ناپذیر ساخته می شوند، لپ تاپ ها پذیرای تغییرات سخت افزاری هستند. از اضافه کردن رم، انتخاب نوع پردازنده، میزان حافظه، گزینش بین صفحه لمسی یا ساده، و سایر موارد؛ خلاصه که فهرست طولانی است. ضمنا برای نصب نرم افزار روی لپتاپ هم محدودیت خاصی نخواهید داشت و لزومی به وابستگی به اپ استور اپل یا گوگل پلی نیست. وقتی یک مک بوک یا لپ تاپ ویندوزی بخرید، هر نرم افزاری را که بخواهید می توان روی آنها نصب کرد. البته، از نظر انعطاف پذیری، مک بوک ها و اولترابوک ها در جایگاه پایین تری نسبت به لپ تاپ های معمولی قرار می گیرند، زیرا معماری مبتنی بر حافظه فلش و استفاده از قطعات اختصاصی بر روی بورد داخلی، به خصوص رم، امکان تغییرات بعد از خرید را از شما سلب می کند.

    5. دستگاهی همه کاره. در حالی که خیلی ها در صدد اثبات کاربردپذیری بالای تبلت ها هستند و آزمایش های عجیب و غریبی مثل چند ماه استفاده محض از تبلت را هم ترتیب می دهند (آخر چرا خود آزاری؟)، ولی لپ تاپ سیستم آزادی است که به شما امکان برخورداری از نرم افزارهای زیادی را می دهد، گنجینه ای که حاصل قدمت زیاد پی سی است. می توانید داده ها را بک آپ بگیرید، برنامه های زیادی دانلود کرده یا حتی آهنگ ها و فیلم ها را آزادانه مدیریت کنید. اما در آن سو، تبلت ها برای اضافه کردن هر کاربردی نیازمند یک اپلیکیشن با کاربردهای اختصاصی هستند و هنوز باید به آنها به دید دستگاه هایی مکمل نگاه کرد. شما یک لپ تاپ برای کار دارید، و تبلت تان را معمولا مبل، تخت، میز، اوپن آشپزخانه، و مکان های غیرکاری می شود یافت. یعنی جاهایی که برای لم دادن یا تغذیه، و همزمان مطالعه، چک کردن توییتر، فیسبوک، ایمیل، بازار سهام، نارنجی، وبگردی و ... مناسب هستند.

    مشکل از تبلت ها نیست. در نظر داشته باشید که اولا قالب یک تبلت، بیشتر برای استفاده خودمانی طراحی شده و ثانیا تا بشر بیاید به این طرز استفاده عادت کند و تکنولوژی هم به جایی برسد که توأم با راحتیِ استفاده، تمام کارکردهای یک کامپیوتر را بتوان در بدنه نحیف یک تبلت جای داد، زمان باید سپری شود.

    بسیار خوب، همه اینها را گفتیم، ولی در آخر یادتان نرود، فرض را بر این گذاشتیم که مجبور به خرید یک و فقط یک دستگاه هستید. البته که اگر امکان خرید دو دستگاه را دارید، بهتر است یک تبلت و یک لپ تاپ بخرید. مطمئنا موقع مطالعه یا وبگردی، تبلت راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد و البته موقع کار، این لپ تاپ شما است که صدای تان می کند و با قابلیت های فعلی تبلت ها، راهی جز جواب دادن به ندای آن ندارید.
  • ۱۲:۲۷   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     نهایت خیال برای یک گیمر:final fantasy IV
    ژاپنی‌ها عادت به خلق دنیاهایی دارند که هر چه در آن جلوتر می‌روند برای خودشان جذاب‌تر می‌شود و بسط دادن آن برایشان بیش از پیش جذاب می‌شود. دنیای فاینال فانتزی هیچ وقت به بن بست نرسیده و نخواهد رسید. وسعت این دنیا به قدری است که هر کاراکتری در گوشه کنار آن می‌تواند قدرتی خاص پیدا کند و ماجراجویی خود را آغاز کند.

    از ۴ جوان شجاع گرفته تا دخترکی با موهای صورتی که با هیچ کس شوخی ندارد، همگی داستان خاص خود را دارند که هر شماره از سری فاینال فانتزی را جذاب نگه می‌دارند. وسعت این سری به حدی است که چندین مجموعه بازی دیگر از جمله Kingdom Hearts در جهت تکمیل آن ساخته می‌شوند..

    هیرونوبو ساکاگوچی نامی است که معنایی خاص میان گیمرهای ژاپنی پسند دارد. فاینال فانتزی یکی از بزرگ‌ترین آثار شرقی و با اندکی اغراق بزرگ‌ترین سری Japanese RPG تاریخ به حساب می‌آید. فاینال فانتزی در بازه‌های زمانی مختلف برای پلتفرم‌های متفاوتی ساخته می‌شد. برای مثال چند شماره ابتدایی این بازی انحصارا برای کنسول‌های شرکت نینتندو ساخته می‌شد و تا اواخر نسل گذشته و قبل از شماره‌ی سیزدهم، بازی‌ها برای پلتفرم‌های سونی ساخته می‌شدند.

    سری فاینال فانتزی بیش از ۲۵ سال قدمت دارد و جز اولین بازی‌های مُعرف سبک نقش‌آفرینی شرقی بوده که تا به امروز علی‌رغم فراز و فرودهایش، همچنان اصالت خود را حفظ کرده و دچار افول وحشتناکی نشده است.

    تصاویری که اکنون با نام Final Fantasy 4 می‌بینید در واقع عنوان اصلی نیستند و تحولات بزرگی داشتند. اسکوئر انیکس، ناشر و سازنده ژاپنی بازی، سال ۲۰۰۷ تصمیم به بازسازی کامل بازی گرفت و بازی دوبعدی پیکسل پیکسل سال ۱۹۹۱ را که برای Super Nintendo Entertainment System منتشر شده بود را به آنچه اکنون می‌بینید، تبدیل کرد. بازی ۳بعدی شد و فقط برای کنسول بازی Nintendo DS منتشر شد و آنچه اکنون مقابل روی تان می‌بینید یا روی اسمارت‌فون‌های تان نصب کردید، پورتی ساده از همان نسخه سه بعدی 5-6 سال پیش است که کاستی‌های خود را دارد.

    با توجه به اینکه کنسول NDS ضعف‌های ساختاری زیادی داشت و عملا کنسول قدرتمندی به حساب نمی‌آمد، به جز سه بعدی شدن بازی و رنگارنگ شدن بازی چیزی به آن اضافه نشد. خبری از کاراکترهای پرزرق و برق امروزی سری فاینال فانتزی در آن نیست و سیستم مبارزه با آنچه امروز در این سری می‌بینیم تفاوت دارد. تفاوتی به معنای سادگیِ بیشتر. هر آنچه در ویرایش NDS دیده می‌شود در این پورت هم می‌بینید. نه چیزی کم دارد و نه آنچنان اضافه.


    محیط کاربری تاچ بازی تغییرات اندکی داشته و زیباتر از گذشته و نسخه DS به نظر می‌رسد. سیستم مبارزاتی هم تغییراتی مثبت در جهت راحت‌تر شدن بازی داشته که با توجه به حذف دکمه‌ها و عملا تمام لمسی شدن بازی واقعا لازم بود.

    بسته به وسیله‌ای که بازی را روی آن اجرا می‌کنید، با گرافیک و رندرهای متفاوتی روبرو هستید. طبیعتا هر چه صفحه نمایش بزرگ‌تری هم داشته باشید، از سینماتیک‌های میان بازی لذت بیشتری خواهید برد. رسم اسکوئر انیکس و JRPG سازها، ساخت میان پرده‌هایی با کیفیت انیمیشن‌های روز بوده و فاینال فانتزی هم از این قاعده مستثنی نیست.

    جالب است بدانید FFIV برای اولین بار سیستم مبارزه‌ی Active Time Battle را معرفی کرد که با کلیت ساختار گیم‌پلی سری فاینال فانتزی در تضاد بود. به طور کلی برای اولین بار، در FFIV بود که مخلوطی از Turn Based و Time Attack را تجربه کردیم. در بازی حتی قابلیت این را داشتید که در اواسط داستان کلاس کاراکتر خودتان را تغییر بدهید.

    اگر به دنیای فاینال فانتزی علاقه‌مند هستید، ۳ شماره قبلی این سری هم برای اسمارت فون‌های مجهز به اندروید و iOS منتشر شده‌اند. Final Fantasy III به تنهایی ۱۰۰ هزار نسخه در این بازار فروش داشته که سود خالصی برای شرکت سازنده‌ی آن به حساب می‌آید. خبر خوب برای علاقه‌مندان این شرکت هم چندی پیش منتشر شد که اسکوئر انیکس از این پس توجه ویژه‌ای به بازار بازی‌های موبایل می‌کند که شروع اصلی آن با بازی Deus Ex: The Fall خواهد بود.


    خوب بد زشت

    پس از گذشت این همه سال، انتظار بالایی از این بازی نداشته باشید. چه از لحاظ بصری و تکنیکی و چه گیم‌پلی منسجم و مفرح. این بازی که در حال حاضر برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده، بازسازی سال ۲۰۰۷ فاینال فانتزی 4 است.

    اگر به فکر خرید دیجیتالی بازی هستید اندکی به قیمت ۱۶ دلاری بازی هم فکر کنید. پورت‌های ساده از بازی‌هایی که خرج زیادی برای ساختشان شده شاید هزینه‌ چندانی برای سازنده نداشته باشد، اما می‌تواند در قبال نسخه اول درآمد زایی بیشتری داشته باشد.

    توجه داشته باشید که اغلب بازی‌های اندرویدی اسکوئر انیکس در ابتدای کار کمی مشکل گرافیکی دارند اما با آپدیت‌های پشت سر همی که برای آن منتشر می‌شود این معضلات کم‌کم برطرف می‌شوند.

    سیستم عامل: iOS و اندروید
    قابل اجرا روی: iPad 2 و بالاتر، iPhone 4 و بالاتر و اندروید 2.3.3 و بالاتر
    سازنده: Square Enix
    ناشر: Square Enix
    تاریخ عرضه:  ۲ ژوئن
    حجم:  ۴۴۰ مگابایت

    دانلود از اپ‌استور
    دانلود از گوگل پلی

  • ۱۲:۳۸   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    اهل موسیقی دقت کنند:بهترین هدفون های ارزان قیمت زیر 25 دلار:
    چه از علاقه مندان موسیقی باشید، یا اینکه یک خوره بازی باشید که ترجیح می دهد بدون مزاحمت برای دیگران سرگرم قتل و کشتار شود. یا اینکه دوست داشته باشید در محل کارتان با موسیقی از شر صداهای مزاحم اطرافیان خلاص شوید. هدفون ها جزئی جدایی ناپذیر از لیست خرید شما خواهند بود.

    اما در این میان همیشه انتخاب ها بسیار متنوع و گسترده بوده اند و انتخاب یک هدفون خوب  و با کیفیت با توجه به قیمت، کاری سخت بوده است. از سوی دیگر، اغلب اوقات، افراد یک هدفون خوب را مترادف با هدفونی گرانقیمت می دانند.

    در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از هدفون های رو گوشی و داخل گوشی با کیفیت بپردازیم که از قضا قیمت های مناسبی هم دارند.Panasonic ErgoFit RP-HJE120

    این مدل را می توان جوهره اصلی کیفیت بالا و قیمت پایین هدفون های درون گوشی یا همان ایر فون دانست.

    قیمت: ۴ دلار

    نکات مثبت: این هدفون درون گوشی پاناسونیک واقعا ارزان بوده و به همان نسبت صدای قابل قبولی را هم برای تان پخش می کند. و از سویی هم در گوش کاملا راحت است.

    نکات منفی: کابل نازک آن به آسانی در هم  می پیچد و به ویژه هنگامی آن را درون جیب تان می گذارید، دردسر ساز می شود. البته این کابل ها استقامت چندان بالایی هم ندارند. این محصول تنها هدفون است و برای مکالمات تلفنی میکروفونی روی آن تعبیه نشده است.

    نتیجه گیری: در میان محصولاتی با قیمت کمتر از ۱۰ دلار، به سختی می توانید چیزی پیدا کنید که چنین کیفیت صدایی داشته باشد و در گوش تان هم چنین احساس راحتی کنید.


    JVC Gumy Plus

    این هدفون - ایرفون هم یکی دیگر از مدل های زیر ده دلاری است که در رنگ بندی های متنوعی عرضه می شود.

    قیمت: ۷ دلار

    نکات مثبت: برای یک ایرفون ۷ دلاری، صدای آن واقعا عالی است. استایل بسیار جذابی دارد، سبک است و پوشیدن آن هم بسیار راحت است.

    نکات منفی: صدای زیر یا تریبل آن چندان مانند صدای باس شفاف و روان نیست و میکروفون ویژه تماس تلفنی روی آن تعبیه نشده است.

    نتیجه گیری: برای قیمتی در این حدود، JVC Gumy Plus به طور شگفت آوری خوش صدا و راحت است. یک معامله پر سود.


    JVC Flats

    این هدفون رو گوشی چنان کیفیتی دارد که بر خلاف اینکه ظاهرش همانند یک هدفون ۱۵ دلاری است، اما صدایی بسیار گران قیمت تر را به گوش تان می رساند.

    قیمت: ۱۰ دلار

    نکات مثبت: یکی از ارزان ترین هدفون های رو گوشی که به نسبت هزینه ای می کنید سبک، راحت و کاملا خوش صدا است. جالب اینکه گوشی های آن هم تا شده و جمع می شوند. این هدفون در رنگ های متنوعی به بازار عرضه شده است.

    نکات منفی: ظاهری کاملا ساده داشته و به خوبی قیمت ارزان خود را به رخ می کشد. هیچ گونه کیسه یا کیف نگهداری هم به همراه آن عرضه نشده است.

    نتیجه گیری:  اگر چه کمی ارزان قیمت و رده پایین به نظر می رسد، اما کاملا سبک بوده و روی گوش تان راحت است. صدای اش هم برای یک هدفون زیر ۱۵ دلار واقعا شگفت انگیز است.


    Panasonic RP-HJE355

    اگر به دنبال چیزی بهتر از Panasonic's ErgoFit RP-HJE120 هستید، می توانید این مدل را انتخاب کنید.

    قیمت: ۱۷ دلار

    نکات مثبت: این سری از هدفون های درون گوشی کمتر از ۲۰ دلار قیمت دارند و نسبت به هزینه، صدای بسیار خوبی را خواهید شنید. و البته درون گوش تان هم به خوبی و راحتی جای خواهند گرفت.

    نکات منفی: عدم وجود میکروفون برای تماس های تلفنی.

    نتیجه گیری: سری RP-HJE355 پاناسونیک، گروهی از هدفون های درون گوشی کاملا به صرفه این شرکت هستند که صدای شان با هدفون هایی با قیمت دو برابر بالاتر از خودشان قابل مقایسه است.

    House of Marley Smile Jamaica

    Smile Jamaica شاید نام چندان شناخته شده ای در بازار هدفون ها نباشد، اما محصولات بسیار ارزشمندی تولید می کند.


    قیمت: ۲۲ دلار

    نکات مثبت: این هدفون ها کیفیت ساخت بسیار عالی و قیمت پایینی دارند. صدای باس کامل و راضی کننده ای را هم برای تان به ارمغان می آورند. از نکات جالب این محصول هم بهره بردن از میکروفون و دکمه پاسخگویی روی کابل پارچه ای آن برای استفاده به عنوان هندزفری موبایل است. House of Marley Smile Jamaica با سیستم عامل های اندروید و آی او اس سازگار است.

    نکات منفی: باس در آهنگ های راک و پاپ، بیش از حد بر کل موسیقی چیره می شود. چنین موسیقی هایی با دیگر هدفون های این لیست، جزئیات و درخشش بیشتری دارند.

    نتیجه گیری: همانند اغلب هدفون های امضا شده توسط اشخاص مشهور، این یکی هم صدای باس بسیار بالایی دارد. اما قیمت عالی و کیفیت ساختش آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا نگه می دارد.

    iLuv City Lights

    اگر از طرفداران باس بسیار بالا در آهنگ ها هستید، این یکی می تواند ارزان ترین انتخاب ممکن باشد.

    قیمت: ۶.۵۰ دلار

    نکات مثبت: این هدفون درون گوشی ظاهر جذابی داشته و کاملا راحت است. و علی رغم قیمت پایینش در ساخت آن دقت فراوانی به کار رفته. و البته از باس عالی آن هم نباید غافل شد.

    نکات منفی: کارایی تریبل آن پایین بوده و وضوح صدای چندان رضایت بخشی ندارد. و البته میکروفون تماس تلفنی را هم باید به لیست افزود.

    نتیجه گیری: با قیمتی حدود ۷ دلار یک ایر فون با طراحی جذاب و باس عالی خواهید داشت که البته وضوح آن ممکن است برای تان رضایت بخش نباشد.


    MEElectronics HT-21 Travel

    این هدفون رو گوشی یکی از بهترین مدل های تنومند خوش قیمت است.

    قیمت: ۱۶ دلار

    نکات مثبت: این هدفون خوش صدا که آمیزه ای از راحتی، استقامت و صدای متعادل با قیمتی به صرفه است.

    نکات منفی: علی رغم طراحی ویژه ای که کاملا اطراف گوش را می پوشاند، تقریبا به هیچ وجه عایق مناسبی در برابر صداهای مزاحم نیست.

    نتیجه گیری: شاید  طراحی ستبر و بسیار بزرگش شما را گول بزند، اما این هدفون محصولی شبیه ابزارهای استودیویی، کاملا زیبا و بسیار قابل حمل است.


    Panasonic RP-HX40

    شاید از هدفون های سفید خوشتان نیاید، اما این یکی رنگ های دیگری ندارد. ولی در قبال پولی که می دهید، صدای عالی خواهید داشت.

    قیمت: ۱۷ دلار

    نکات مثبت: این یک هدفون سبک وزن رو گوشی است که ظاهری جذاب و قیمتی مناسب دارد. میکروفون آن را هم نباید فراموش کرد که تماس تلفنی راحت نموده است.

    نکات منفی: نمی توان گفت که فوق العاده راحت است یا طراحی آن ارزانی اش را نمی رساند. شاید باید در نوار بالای سر کمی ابر محافظ کار می گذاشت.

    نتیجه گیری: علی رغم برخی کمبودها در طراحی و آسودگی کاربرد، این هدفون صدای تاثیرگذار و عالی را به نسبت قیمتش برای تان به ارمغان می آورد و در میان هدفون های زیر ۲۰ دلار واقعا محصول ارزشمندی است.


    Panasonic RP-HT21

    اینجا صحبت از حداقل هایی است که می توانید در بازار بیابید. اما با این قیمتی که می پردازید، صدایی خوب و قابل قبول خواهید شنید.

    قیمت: ۳ دلار

    نکات مثبت: این هدفون رو گوشی بیش از حد ارزان، سبک و نسبتا راحت است. و به نظر می رسد به اندازه کافی هم محکم باشد. با توجه به قیمتش هم صدای آن شما را راضی خواهد کرد.

    نکات منفی: این هدفون ها طراحی معمولی دارند، تا نمی شوند و جک ال شکل آنها هم ممکن است با برخی اسمارت فون ها سازگار نبوده و به راحتی جا نخورد. آنها همچنین مقداری نشت صدا داشته و ممکن است مزاحم اطرافیان شوند.

    نتیجه گیری: از آنجایی که این هدفون واقعا ارزان است، نباید انتظار چندانی از آن داشت، اما می تواند تا حد زیادی راضی کننده باشد.


    MEElectronics M9

    این هدفون درون گوشی، مدت ها است در بازار یافت می شود و می توان آن را محصولی ارزشمند دانست.

    قیمت: ۱۴.۴۰ دلار

    نکات مثبت: این هدفون با قابلیت عایق صوتی، واقعا قیمت مناسبی دارد و کیفیت صدای خوبی با ساختار مناسب برای تان به ارمغان می آورد. بسته بندی آن شامل یک کیف نگهداری و همچنین بند کابل است.

    نکات منفی: برای استفاده طولانی مدت چندان راحت نیست و حرکات کابل آن ممکن است باعث مشکل شوند. کیفیت پایین آن ممکن است برای برخی آهنگ ها مشکل ساز باشد.

    نتیجه گیری: این ایرفون با قابلیت عایق صوتی (sound-isolating) یکی از انتخابهای ارزان قیمت ارزشمند است که صدای روان و خوبی را به ارمغان می آورد. طراحی خوبی دارد و امکانات جالبی در جعبه اش پیدا می کنید. اگر به دنبال یک هدفون درون گوشی ارزان هستید، شاید بهترین انتخاب باشد.

  • ۱۲:۵۱   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    shimajoon
    سه ستاره ⋆⋆⋆|2574 |2957 پست
    ممنون خيلي عالي بود بخصوص در مورد هدفون ها چون قصد خريد داشتم
  • ۱۲:۵۳   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     ورود هواوی به بازی نسخه گوگلی پرچمدارها:عرضه اسند6پی با اندروید خالص:
     گر به خاطر داشته باشید، اواسط سال ۲۰۱۲، آن زمان که هنوز فکر می کردیم قرار است اندروید 5.0 با نام جیلی بیلی به بازار بیاید؛ از احتمال ارائه این سیستم عامل بر روی چندین اسمارت فون با برند نکسوس  خبر دادیم. اما حالا کم کم گوگل این شایعه را به شکلی دیگر تحقق می بخشد.

    پس از تایید خبر عرضه گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان با اندروید خالص و آغاز فروش اختصاصی آنها از طریق گوگل پلی استور از سه روز پیش، اکنون نوبت به یک غول موبایل ساز چینی رسیده که از این قافله عقب نماند.

    هواوی روز گذشته تایید کرد که قصد دارد با همکاری گوگل محصولی مجهز به اندروید خالص را از طریق گوگل پلی استور برای فروش عرضه کند. کوین هو، رئیس بخش تولید موبایل هواوی در مصاحبه ای اعلام کرد شرکتش «در حال کار با گوگل است تا به تجزیه و تحلیل امکان» تولید نسخه ای گوگلی از اسمارت فون خارق العاده نازک اسند P6 بپردازند.

    این اسمارت فون تنها ۶.۲ میلیمتر ضخامت داشته و به نمایشگر 4.7 اینچی 720p مجهز است. پردازنده ۴ هسته ای آن 1.5 گیگاهرتز قدرت داشته و از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد. همان طور که پیشتر گفتیم، این اسمارت فون قرار است از ماه آینده وارد بازارهای اروپایی و آمریکایی شود.
  • leftPublish
  • ۱۳:۰۱   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    finger Q و اضافه کردن سنسور اثر انگشت به تلفن های اندرویدی:

    یک شرکت هنگ کنگی است که به تازگی مشغول تولید مجموعه ای از کیس های
    بیومتریک ویژه اسمارت فون های اندرویدی شده تا برای امنیت بیشتر، سنسور اثر
    انگشت را به آنها بیافزاید.


    البته این سنسورها قرار نیست جایگزین قابلیت های امنیتی درونی تلفنهای
    اندرویدی شوند و هنوز برای ورود به تلفن هوشمندتان به رمزعبور و پترن نیاز
    دارید. اما این محصول قرار است لایه امنیتی جدیدی را به اپلیکیشن های مهم
    انتخابی اضافه کند.




    سیستم FingerQ از طریق ابزار جانبی به نام  PrivacQ که یک جلد موبایل است،
    قابل  استفاده بوده و در مرحله اول برای اسمارت فون هایی چون گلکسی اس سه،
    چهار، نوت ۲ و اچ تی سی وان تولید می شود. سنسور اثر انگشت تنها یک بخش از
    این معادله است و اپلیکیشن ویژه ای که توسط شرکت عرضه شده، باید روی اسمارت
    فون نصب شود تا همه چیز آماده استفاده گردد.
    کاربرد اولیه ای که برای این سیستم پیش بینی شده، اپلیکیشن چت FingerQ
     است. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد با دیگر کاربران FingerQ به صورت
    کاملا امن و رمزنگاری شده در ارتباط باشید. و برای خواندن پیام های
    رمزنگاری شده، علاوه بر باز کردن قفل موبایل با رمزعبور یا پترن، لازم است
    که انگشت تان را روی سنسور اثر انگشت در پشت کیس گوشی بکشید.


    اما اگر کیس ست شده با گوشی تان را گم کنید یا مشکلی برای آن به وجود
    بیاید، کلیه عکس ها و پیام های رمزنگاری شده با آن را از دست خواهید داد. و
    البته اگر تلفن هوشمند تان سرقت شود، سارقان با جدا کردن جلد، به پیام ها و
    عکس های رمزگذاری شده دسترسی نخواهند داشت.
    علاوه بر این PrivacQ به شما اجازه قفل کردن دیگر اپلیکیشن های اسمارت فون
    اندرویدی را هم می دهد. مثلا شما می توانید اپلیکیشن کروم یا گالری عکس را
    قفل کنید تا کسی بدون اثر انگشت تعریف شده نتواند وارد آنها شود. 


    FingerQ همچنان مشغول کار روی نرم افزار ویژه خود است تا قابلیت های بیشتری
    را به آن بیافزاید. آنها می گویند اولین قدم امکان رمزنگاری پیام ها در
    دیگر اپلیکیشن های چت و همچنین امکان قفل عکسهای انتخابی درون گالری خواهد
    بود.




    برای مقابله با مواقعی که انگشت شما آسیب می بیند، یا اینکه اسکنر به خوبی
    اطلاعات را دریافت نمی کند، شما می توانید از یک رمزعبور جایگزین هم
    استفاده کنید. قرار است این کیس جذاب و کارآمد از ماه آینده میلادی با قیمت تقریبی ۴۰ تا ۶۰ دلار وارد بازار شود.



  • ۱۴:۵۹   ۱۳۹۲/۴/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    hosein  IT : 
    و حالا سایت هایی برای دانلود برنامه و بازی اندروید:

    www.androbaz.ir

    androidina.net
     www.skyapps.ir/android
    www.androidpatogh.tk
    www.asandownload.com/mobile/category/android/game
    www.androidha.com
    www.apktops.ir
    www.androidiha.com
    androidkade.com

    ممنون آقای it

    ممنون می شم اگه  لیست سایتهای برنامه های آیفون ios رو هم بگید

  • ۱۰:۳۶   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    حتما
  • ۱۰:۴۹   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     برترین اپلیکیشن ها و بازی ها برای آیفون و آی پد:
     اسکار سالانه اپلیکیشن‌ها در آیتونز برگزار شد و طی آن اپل برترین بازی‌ها و برنامه‌های آیفون و آیپد را معرفی کرد.
    برترین اپلیکیشن‌های آیفون :


    بهترین برنامه : Action Movie FX


    قبلا در نازک نارنجی این اپلیکیشن را معرفی کرده بودیم، برنامه‌ای فوق العاده که با افکت های شاهکارش به شما اجازه می‌دهد تا اکشن ترین ویدیو های ممکن را خلق نمایید. تنها کافی است تا به مدت ۵ ثانیه از منظره مورد نظر خود فیلم برداری کنید و سپس افکت هایی مانند انفجار موشک و یا تصادف خودرو را به فیلم خود اضافه نمایید. این اپلیکیشن همچنین به عنوان اپلیکیشن تقدیر شده آیپد نیز شناخته شد.
    قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور


    آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش می‌توانستید احساسات خود را در قالب موسیقی بیان کنید ؟ این برنامه این شانس را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون کوچکترین دانشی از علم موسیقی، آهنگ مورد نظر خود را بسازید. صدای آماده سازها در این برنامه، محیطی بسیار سرگرم کننده را برای علاقه مندان به موزیک در آیفون شما ایجاد می‌کند.
    قیمت : ۰.۹۹ / دانلود از اپ استور

    بهترین بازی : Rayman Jungle Run


    اگر جمعه بازیار را دنبال کرده باشید قطعا با Rayman آشنایی دارید. کاراکتری محبوب که راه خود را از کنسول‌های پلی استیشن و اکس باکس به تلفن‌های همراه باز کرد و توانست تا موفقیت خود را یکبار دیگر بر روی گجت‌های همراه نیز تکرار کند.
    قیمت : دانلود از اپ استور

    با تقدیر از : Letterpress


    یک بازی با لغات که به صورت گروهی با دوستانتان باید انجام بدهید. در این بازی حروف در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد و باید سعی کنید که با ساخت کلمات بیشتر، امتیاز بالاتری را به خود اختصاص دهید.
    قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور

    جادوی عکس و ویدیو


    Vyclone2.png Vyclone : این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا صحنه ای را که توسط چند آیفون مختلف فیلم برداری شده است را با هم میکس کنید. تنها کافی است فیلم‌ها را به برنامه بدهید و Vyclone خودش بقیه تنظیمات را انجام داده و در نهایت فیلمی حرفه ای به شما ارائه می‌دهد که گویی توسط یک کارگردان حرفه ای و گروه فیلم برداری اش، از زوایای مختلف، تهیه شده است.
    قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور

    Fuzel2.png Fuzel - Collage : برنامه ای که تصاویر مختلف شما را در قالب یک عکس در می آورد. شما می‌توانید از بین الگوهای فوق العاده این برنامه، نحوه ترکیب شدن تصاویر خود را انتخاب نمایید و با افکت‌های موجود، حال و هوای عکس خود آنطور که دوست دارید رقم بزنید.
    قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور

    groupshot2.png GroupShot : همیشه در عکس‌های گروهی فردی پیدا می‌شود که کل عکس را خراب می‌کند، یا پلک یکی بسته است، یا دهان دیگری باز. این اپلیکیشن راه حلی فوق العاده به شما ارائه می‌دهد. چند عکس گروهی پشت سر هم تهیه کنید، بهترین عکس را انتخاب کنید، آن قسمتی که خراب شده است را مشخص کنید تا برنامه از سایر عکس‌ها، آن قسمت را ترمیم نماید.
    قیمت : ۰.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور

    بازی هایی با سبکی جدید


    lili.png Lili : یکی از بازی‌هایی که در کنفرانس اپل نیز به نمایش در آمد. در این بازی در نقش لیلی معماها را حل کنید و از موانع عبور کنید. لیلی علاقه ای به استفاده از خشونت جهت مقابله با دشمنانش ندارد، پس فکر کنید و بهترین گزینه را برای پیروز شدن انتخاب نمایید.
    قیمت : ۲.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور

    slingshot.png SlingShot : این بار از موتور در ماشین ها خبری نیست، بلکه باید با اتصال خود به طناب‌های مسابقه بر روی یخ‌ها لیز بخورید. در مورد این بازی می‌توانید مفصل تر در جمعه بازیار بخوانید.
    قیمت : ۰.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور



    hero3.png Hero Academy نوعی متفاوت از شطرنج که در آن باید با محاسبه قدرت نیروهای خود، آن‌ها را در برابر مهره ها دشمن قرار دهید. شطرنجی که مهره آن انسان‌های فوق‌العاده و دورف‌های پلید هستند. درباره این بازی مفصل‌تر در جمعه بازیار بخوانید.
    قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور


    برترین اپلیکیشن‌های آیپد :


    بهترین برنامه : Paper

    paper.jpg
    برنامه‌ای که انقلابی در مبحث طراحی برای آیپد ایجاد کرد. اگر از علاقه مندان به امور گرافیکی هستید، این برنامه با ابزار‌های فوق‌العاده ای که در اختیار شما قرار می‌دهد، روح پیکاسو را در وجودتان خواهد دمید و به شما این امکان را می‌دهد تا آثاری بی نظیر را در آیپد خود خلق نمایید.
    قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور

    بهترین بازی : The Room

    the-room.jpg
    اگر دنبال به چالش کشیدن ذهن خود هستید، اگر سایر بازی‌های پازلی به نظرتان بچه بازی می‌آید، The Room همان گزینه ای است که به دنبال آن می‌گردید. معماهای این بازی در کنار گرافیک سه بعدی و جزییات فوق‌العاده اش ، مجموعه ای بی نظیر را تشکیل داده اند که ذهن شما را تا ساعت ها درگیر خود خواهد کرد.
    قیمت : ۱.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور

    با تقدیر از : Walking Mars

    walking mars.jpg
    در سال ۲۰۹۷ سرانجام علائم حیات در مریخ کشف می‌شود و شما به عنوان اولین انسان به آن سیاره فرستاده می‌شوید. در این بازی باید با آدم فضایی‌ها محشور شوید و تمام نکات اکوسیستم آن‌ها را متوجه شوید. در آخر این شما هستید که برای مهاجرت زمینی‌ها به فضا تصمیم خواهید گرفت. عجله کنید، زمین در حال نابود شدن است.
    قیمت : ۴.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور

    محصولات دنیای بعد از PC


    photoshoptouch.png Adobe Photoshop Touch : سلطان کارهای گرافیکی از کامپیوتر این بار به گجت‌های همراه آمده است تا نقشی در دنیای Post PC ایفا نماید. اگر می‌خواهید با قابلیت این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید، مطلب معرفی این برنامه در نارنجی را از دست ندهید.
    قیمت : ۹.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور



    vjay.png Vjay : یکی از حرفه‌ای ترین و کامل‌ترین برنامه هایی که برای ویرایش ویدیو می‌توانید در اپ استور پیدا کنید. این اپلیکیشن کنترل کاملی را بر روی ویدیو ها در اختیار شما قرار می‌دهد و به اطمینان می‌دهد که بر روی تک تک ثانیه ها و صدای ویدیو تسلط خواهید داشت.
    قیمت : ۹.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور

    بازی‌هایی با سبک متفاوت


    virusss.png Tentacles : یک دانشمند دیوانه در اثر سهل انگاری ویروسی را به خود تزریق می‌کند، در این بازی شما باید در نقش ویروس ظاهر شوید؛ به اجزای مختلف بدن سر بزنید و با سیستم‌های دفاعی مبارزه کنید.
    قیمت : ۰.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور



    beat-sneak.png Beat Sneak Bandit : وقتی که همه ساعت‌های دنیا توسط دوک Clockface ربوده شده اند، همه جا به هرج و مرج کشیده شده است. اکنون امید همه به شماست که بار دیگر این ساعت‌ها را از دوک دیوانه و قصرش بدزدید. در این بازی تمام حرکات باید به صورت ریتمیک صورت گیرد، در غیر این صورت نیرو‌های امنیتی شما را شناسایی خواهند کرد.
    قیمت : ۲.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور
  • ۱۰:۵۴   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     سرمایه گذاری 84 میلیون دلاری سامسونگ در هند جهت افزایش تولید موبایل:
    بنا بر گزارش یک نشریه اقتصادی هندی ، سامسونگ قصد دارد با سرمایه گذاری ۸۴ میلیون دلاری در هند، ظرفیت تولید تلفن همراه در این کشور را به شکل چشم گیری افزایش دهد.

    سخنگوی سامسونگ هم می گوید این شرکت به دنبال تقویت سهم تولیدات کارخانه ای خود در این کشور است تا «رشد مورد نیاز این بازار را تامین کند» اما وی از ذکر دیگر جزئیات در این زمینه خودداری کرد.

    اما منابع هندی خبر می دهند که سامسونگ پیش از این تماس های نزدیکی با دولت هند داشته است تا بتواند از خط مشی هایی که به تازگی درباره سرمایه گذاری مستقیم خارجی اعلام شده، به خوبی بهره ببرد. گفته می شود آنها همچنین با وزارت الکترونیک و فناوری هم در ارتباط هستند و برخی پیشنهادات سرمایه گذاری را ارائه کرده اند.

    پیش از این در سال ۲۰۱۱ سامسونگ سرمایه گذاری ۷۰ میلیون دلاری را برای ساخت یک کارخانه موبایل سازی در شهر نوئدا واقع در ایالت اوتار پرادش هند انجام داد. تولید این کارخانه در ابتدا سالیانه ۱۲ میلیون دستگاه موبایل بود که اکنون به ۳۶ میلیون دستگاه رسیده است.

    این گزارش حاکی از آن است که کارخانه Noida اکنون بیش از ۳۵ تا ۴۰ میلیون موبایل در سال تولید می کند که این تولیدات شامل ۱۲ مدل اسمارت فون هم می شوند. از تلفن های هوشمند تولید نوئدا می توان به گلکسی اس ۳ اشاره کرد. و البته سامسونگ وعده داده تا ماه آوریل تولید گلکسی اس ۴ را هم در آنجا آغاز خواهد کرد.

    به نظر می رسد که بازار عظیم و رو به رشد هند چنان ظرفیتی دارد که شرکت های بزرگ موبایل ساز وسوسه شده اند حتی کارخانه های خود را در این کشور دایر کنند.
    سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۱۳ با سهم 32.6 درصدی، رتبه اول سهم بازار تلفن همراه هند را از آن خود کرده بود. اگر چه به نظر می رسد هنوز بخش زیادی از این بازار در دست تولیدکنندگان داخلی باشد. چرا که شرکت میکروماکس هندی با سهم ۱۹ درصدی در رتبه دوم ایستاده و رتبه سوم با سهم ۱۱ درصدی از آن کاربون موبایلز از بنگلور است.
  • ۱۰:۵۸   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
     به روز رسانی هم امیخته:ارمغان ios 7 برای اپ ها
    تا به حال شده به سفرهای طولانی در جاده بروید؟ نمی شود که برای تک تک سرنشینان خودرو٬ کنار زد تا جدا جدا به کارهای شان برسند. بهترین کار این است که یک بار توقف کنید تا همه به کار و بارشان رسیدگی کنند و دوباره راه بیفتید. قضیه به روز شدن محتوای اپلیکیشن ها در iOS 7 هم همین طور است.

    تا قبل از بیرون آمدن نسخه ۷ آی او اس این سیستم عامل بهره وری پایینی را از خود نشان داده. تا کنون وضعیت اینگونه بوده که وقتی یک اپلیکیشن نیاز به آنلاین شدن پیدا می کند٬ خیلی ساده به شبکه وصل می شود. سپس اپلیکیشن دوم٬ مثلا دو دقیقه بعد نیاز به دسترسی پیدا می کند و به شبکه وصل می شود. و همین طور الی آخر... داستان ادامه دارد.

    مسأله این است که بیدار شدن و سپس اتصال اپلیکیشن ها به شبکه٬ فرآیندی باتری خور است. وقتی اتصال به شبکه برقرار است٬ آدم دلش می خواهد حداکثر استفاده را ببرد و سپس اتصال را قطع کند (و در صورت امکان از اپ ها هم خارج شود). iOS 7 آمده تا دقیقا به همین شیوه کار کند: با به روز رسانی هم آمیخته.

    به زودی اپلیکیشن ها قادر خواهند بود پس از ثبت در سیستم عامل٬ به آن بگویند که «آهای٬ من می خواهم یک ساعت دیگر دوباره آنلاین شوم. تا ۴۵ دقیقه دیگر هیچ چیزی نمی خواهم٬ ولی بعد از آن و قبل از ۱ ساعت هم مشکلی برای وصل شدن به شبکه ندارم.»

    سیستم عامل درخواست هایی از این نوع را در دفترچه اش ثبت کرده و بهترین زمان برای اتصال به شبکه را تعیین می کند. بعد وقتی دستگاه آنلاین شد٬ زنگ بیدار باش را برای تمام اپلیکیشن های نیازمند به شبکه٬ می نوازد و خبر می دهد که حالا وقت انجام کار است.

    و البته که خود کاربر هم (بی خبر) می تواند این ماشه را بچکاند. یعنی هر زمان که شما آیفون تان را بر می دارید و سافاری را اجرا می کنید تا به عنوان مثال سری به نارنجی بزنید٬ iOS 7 باخبر می شود و یواشکی به اپلیکیشن ها می گوید «آهای٬ انگار الآن به شبکه وصلیم. بجنبید٬ بیدار باش٬ به کارتان برسید.»

    نکته آخر اینکه٬ با iOS 7 قادر خواهید بود به روز رسانی های هوشمند در پس زمینه را برای تمام اپ ها -حتی اپ های توسعه دهندگان- اجرا کنید. این یعنی اگر از یک برنامه مجزا برای چک کردن ایمیل استفاده می کنید٬ درست مثل برنامه توکار Mail اپل٬‌ امکان به روز شدن در پس زمینه فعال است.

    با این امکان جدید٬ قاعدتا در آی او اس ۷ عمر باتری بهتری خواهید داشت زیرا دیگر آنلاین شدن بدون نظم و ترتیب اپلیکیشن ها منجر به درگیر بودن دایمی باتری نخواهد شد.
  • ۱۱:۱۳   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    حاشیه مراسم معرفی اکسپریا ultra z در دوبی:

     سونی طی مراسمی در دوبی از اکسپریا Z اولترا در خاورمیانه رونمایی کرد. در مطلب قبلی نگاه نزدیکی داشتیم به این فبلت جذاب و قابلیت های آن را با هم مرور کردیم. اما این تمام ماجرا نیست و کنفرانس سونی، از حاشیه های جذابی هم برخوردار بود.

    مسئولین سونی در دفتر خاورمیانه و آفریقا، مسابقه جالبی را برای شرکت کنندگان طراحی کرده بودند که در هر یک از آیتم های آن، بر یکی از ویژگی های اکسپریا Z اولترا تاکید شده بود. در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید تا در جریان رویدادهای این مسابقه هیجان انگیز، قرار بگیرید.


    محوطه بزرگ پارک آبی آتلانتیس، امروز پذیرای فبلتی شد که آمده بود تا قابلیت های خود را به رخ بکشد. سونی آیتم های مسابقه مورد نظرش را با خوش ذوقی هر چه تمام تر طراحی کرده و فضای هتل آتلانتیس را به شدت تحت تاثیر برند اکسپریا قرار داده بود.

    در مرحله اول این مسابقه، شرکت کنندگان باید با توپ های تنیس را با قدرت هرچه تمام تر پرتاب می کردند و هدف هایی که برای شان تعریف شده بود را نشانه می گرفتند. اما فکر می کنید این هدف ها چه بودند؟ پنج دستگاه اکسپریا Z اولترا داوطلبانه در برابر ضربه شرکت کنندگان قرار گرفتند تا از این طریق استحکام خود در برابر ضربات وارده را نشان دهند.

    مرحله بعد، جایی بود که شرکت کنندگان باید در کنار ساحل شنی، آب دریا را از طریق اسفنج به درون بطری ها انتقال می دادند. اما قانون مسابقه پیش شرطی را برای این مرحله در نظر گرفته بود. کاربران باید سیستمی را تعبیه می کردند، که از فعالیت خود فیلمبرداری نمایند. در این شرایط است که اکسپریا Z اولترا و قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار آن به کمک شرکت کنندگان می آید. حاضرین باید تپه ای شنی درست می کردند و دستگاه را از بالا در آن فرو می کردند تا از این طریق از فعالیت های خود فیلم برداری نمایند.

    آیتم سوم برای نمایش قدرت عکاسی اکسپریا طراحی شده بود. در این قسمت، عده ای از شرکت کنندگان باید به بالای سرسره آبی می رفتند و هم تیمی های آنها باید با استفاده از قابلیت عکاسی پر سرعت اکسپریا Z اولترا، بهترین تصاویر را در هنگام پایین آمدن یارشان، شکار می کردند.

    آخرین مرحله این مسابقه نیز، بر روی قابلیت مقاومت در برابر آب اکسپریا Z اولترا تمرکز داشت. در این قسمت شرکت کنندگان باید حروفی که در زیر آب قرار داشت را مرتب می کردند و عبارت Xperia Z Ultra را تشکیل می دادند و در آخر با دستگاه خود عکسی را از زیر آب می گرفتند. جالب اینکه این قسمت یکی از معدود مواردی بود که اولترا زد در آن بیش از حد ضعف نشان داد. این مدل از دکمه فیزیکی شاتر برخوردار نیست، و همانطور که در بررسی مدل های ضد آب قبلی سونی نیز بار ها اشاره کرده بودیم، این موضوع می تواند به شدت عکاسی در زیر آب را با مشکل مواجه کند. ایرادی که دقیقا در این آیتم و به خاطر عدم عملکرد صحیح صفحه نمایش در زیر آب، به چشم آمد.

    شما در مورد قابلیت فبلت جدید سونی چه نظری دارید و فکر می کنید این موارد در زندگی روزمره تا چد به کار خواهند آمد ؟ 
  • ۱۱:۲۶   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    تولید باتری های روی-هوا و افزایش امید به بهبود عملکرد آنها:
    باتری های لیتیوم-یون استفاده شده در دستگاه های همراه امروزی جاگیر، سنگین و البته گران هستند. از همه اینها گذشته سرعت مناسبی هنگام شارژ نداشته و توان شارژدهی آنها نیز تعریف چندانی ندارد. در چند سال اخیر در هر زمینه ای فناوری پیشرفت کرد؛ از صفحه های نمایشگر ساده تا صفحه های لمسی منعطف راه درازی طی شد و مصرف کننده در عمل از نتیجه این پیشرفت ها برخوردار شد.

     یکی از قسمت هایی که به نسبت دیگر فناوری ها پیشرفت به مراتب کمتری داشته است باتری ها هستند. از اولین تلفن های ساده تا تلفن های هوشمند امروزی باتری ها پیشرفت شگرفی نداشته اند و در واقع باید گفت با پیشرفت نامناسب آنها تا حدود زیادی دست طراحان را هم بسته اند.

     اخیراً محققان دانشگاه استنفورد به یک جایگزین به صرفه برای باتری های قدیمی رسیده اند که بر پایه روی-هوا کار می کند. این محققان معتقدند روند کنونی صنایع به اشتباه تمام توجه خود را معطوف باتری های لیتیوم-یون کرده است چراکه این نوع باتری ها علاوه بر چگالی محدود انرژی اشکالات دیگری چون قیمت زیاد و مسائل ایمنی دارند.

     باتری های روی-هوا با ترکیب اکسیژن و فلز روی در الکترولیت مایع الکتریسیته تولید می کنند و در تئوری از چگالی انرژی بالاتری از باتری های لیتیوم-یونی برخوردار هستند.

    برای مصرف کننده نوع فناوری و نحوه عملکرد آن اهمیت چندانی ندارد؛ آنچه در این میان می‌تواند بازار را تکان دهد و مصرف کننده را وادار به خرید کند تفاوت عملی در این حوزه است که کماکان محقق نشده است.
  • ۱۴:۲۶   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    لو رفتن اطلاعات منتسب به نکسوس هفت نسل دوم:

     روز به روز مدل های لو رفتن محصولات یا مشخصات شان٬ متنوع تر می شود. شاید هم این بار با یک شوخی فریب آمیز طرف باشیم٬ هر چند معلوم نیست که چرا یک نفر باید دردسر شبیه سازی یک چت با نماینده ایسوس برای لو دادن اطلاعات مربوط به نسل دوم نکسوس ۷ را برای خود بخرد. شاید فقط برای سرگرمی یا متفاوت بودن.

    به هر صورت در این چت مشخصات جالبی برای نکسوس ۷ دوم مطرح شده:

        - نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ (تراکم ۳۱۴ ppi)
        - پردازنده اسنپدرگون ۶۰۰
        - ۲ گیگابایت رم
        - ۵ مگاپیکسل دوربین عقب و ۱.۲ مگاپیکسل دوربین جلو
        - ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
        - باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری
        - قابلیت 4G LTE
        - وای فای٬ بلوتوث ٬۴ ان اف سی

    پیش از اینکه بگویید چقدر عالی٬ دوباره یادآوری می کنیم که معلوم نیست این اطلاعات واقعی باشند. روش لو رفتن عجیب و غریب شان٬ ما را به شک می اندازد. ولی اگر کل ماجرا صحت داشته باشد٬‌ در اوایل مرداد شاهد معرفی نکسوس ۷ جدید خواهیم بود.
  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۲/۴/۱۰
    avatar
    hosein IT
    کاربر جديد|8 |50 پست
    مراسم رونمایی از مادربوردهای z87 گیگابایت:
    روز یکشنبه نهم تیرماه شرکت آواژنگ در گردهمایی هتل هما تهران،
    مادربردهای جدید سری Z87 گیگابایت را معرفی نمود. این برنامه با توضیحات
    کوتاهی درباره وضعیت کنونی بازار جهانی کامپیوترهای شخصی شروع شد و با
    اطلاعات مختصری از نسل جدید پردازنده های هاسول اینتل ادامه پیدا کرد.






    سپس نسل جدید فنآوری انحصاری Ultra Durable 5 Plus گیگابایت، و
    امکانات و قابلیت های آن مورد بررسی قرار گرفت. آنگاه در ادامه دو مادربرد
    حرفه ای G1.Sniper5 و Z87X-OC Force به همراه فنآوری های پیشرفته به کار
    رفته در تولید آنها معرفی گردیدند.





    از جمله مهمترین این امکانات و فن آوری ها می توان به قابلیت
    صوتی AMP-UP، آمپلی فایرها و خازن های صوتی حرفه ای، امکانات متعدد
    اورکلاکینگ و غیره اشاره کرد. در این بین برخی قابلیت های صوتی و توانمندی
    مادربرد G1.Sniper5 به صورت زنده به نمایش درآمد و بازی های Metro: Last
    Night و Bioshock: Infinite با بالاترین کیفیت بر روی آن اجرا شد.






    در نهایت چند مدل دیگر از سری مادربردهای Z87 گیگابایت معرفی
    شدند که پیشرفته ترین آنها Z87X-UD5H بود. به گفته آقای سامان حیدری
    نماینده رسمی شرکت گیگابایت در ایران، تمامی این مادربردها از همین امروز،
    در بازارهای داخلی در دسترس هستند.





  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان