خانه
173K

تست روانشناسی

  • ۱۳:۳۵   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    avatar
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    جالبترین و جذابترین تستهای روانشناسی، که صد در صد جواب میدن و در شناخت خودتون و افراد دیگه بهمون کمک میکنه!


    انواع تستهای روانشناسی و خودشناسی، معماها و سوال های چالشی.


    پاسخ انواع چالش ها، سوالات استوری ها. هرگز در چالش های استوری ها شکست نخورید.



    تست روانشناسی | پاسخ چالش و معماهای استوری اینستاگرام
  • leftPublish
  • ۱۷:۵۲   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    شناخت شخصیت افراد از روی مدل خوابیدنشان:

    تست روانشناسی
  • ۱۸:۵۴   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🔮🔑 طرز خوابیدن عشقتان ،شخصیتش را لو می دهد 🔑🔮

    @pandaane

    به پهلو می‌خوابد یا صاف؟ جواب این سؤال را نمی‌دانید؟ پس چطور می‌خواهید به پیشنهادش پاسخ دهید؟ می‌شود تصور کنید! شیوه خوابیدن خواستگار‌تان می‌تواند دوام یا از هم پاشیدن زندگی مشترک‌تان را معین کند. این را ما نمی‌گوییم بلکه پروفسور کری ایزکوسکی، متخصص انگلیسی خواب بر این موضوع تاکید می‌کند. او حالات خواب را در 6 گروه دسته‌بندی می‌کند و معتقد است همه آدم‌ها را می‌توان در این 6 گروه جای داد و با توجه به حالتی که در خواب به خود می‌گیرند، ویژگی‌های شخصیتی‌شان را آشکار کرد. 

     

    🔮🐬  ۱.سقوط آزاد:

     اگر با صورت روی بالش به شکم می‌خوابد و دست‌ها را روی بالش می‌گذارد

    این گروه شخصیتی، سعی می‌کنند که خود را با اعتمادبه‌نفس نشان دهند اما در واقع سرشار از استرس هستند و شخصیتی عصبی دارند. اگر با یکی از آنها روبه‌رو هستید، هرگز به انتقاد کردن فکر نکنید چراکه آنها واکنش بسیار بدی به انتقاد نشان می‌دهند. البته بودن در کنار آنها همیشه هم بد نیست چون مدیریت بحران‌شان عالی است و بهتر از هر کسی می‌توانند در مواقع حساس و زمانی که وقت تنگ است، تصمیم بگیرند.

    7% آدم‌ها در زمان خواب سقوط آزاد می‌کنند

    🔮🐬 ۴.درختی: 

    اگر به پهلو با پاهای صاف می‌خوابد و دست‌ها را در راستای بدن می‌کشد

    در مقابل آدم‌های درختی، شما به مشکل خاصی برنخواهید خورد چراکه این افراد بسیار آرام هستند و می‌توانند این آرامش را به شما هم منتقل کنند. در دنیای آنها خبری از پرخاشگری نیست و شما از اینکه در کنار آنها در جمع حاضر شوید به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. درختی‌ها افرادی اجتماعی هستند و خیلی راحت می‌توانند با آدم‌های اطراف‌شان کنار بیایند و زبان آنها را بفهمند، به همین دلیل آنها می‌توانند با هر گروهی دوست شوند و با هر جمعی کنار بیایند. آنها آدم‌های آسان‌گیری هستند اما زود اعتماد کردن‌شان گاهی از آنها یک ساده‌لوح می‌سازد و البته رفیق‌بازیشان ممکن است گاهی شما را عصبانی کند.

    15% آدم‌ها درختی می‌خوابند

    🔮🐬 ۳.جنینی:

     اگر در زمان خواب توی خود‌ش پیچ می‌خورد و بالش را نگه‌ داشته است

    کسانی که مثل یک جنین می‌خوابند، آدم‌های نسبتا خشنی هستند. آنها گرچه ظاهری از آهن دارند اما در عین حال قلبی از طلا دارند. آنها برخلاف ظاهر‌شان مهربان و خون‌گرمند و گرچه سخت و خشک به نظر می‌رسند اما درونی حساس دارند. اگر با فردی که جنینی می‌خوابد ازدواج کرده‌اید نگران نباشید. او همیشه اینقدر خشن نمی‌ماند و اگر شایسته‌اش باشید، می‌توانید از آدم‌های انگشت‌شماری باشید که در مقابل‌شان سختی‌اش را کنار می‌گذارد. البته این موضوع ممکن است به زمان زیادی احتیاج داشته باشد اما وقتی چنین اتفاقی بیفتد، شما احساس می‌کنید که آرام‌ترین و خوشبخت‌ترین فرد روی زمین هستید.

    41% آدم‌ها جنینی می‌خوابند

    🔮🐬 ۴.ستاره دریایی:

     اگر با آرنج‌های چسبیده به زمین و در نزدیکی سر، به پشت می‌خوابد و پاها را کمی از هم باز می‌کند

    ستاره‌های دریایی، شنونده‌های فوق‌العاده‌ای هستند. آنها خیلی صمیمی و گرم هستند و می‌توانند دوست خوبی برایتان باشند. گرچه آنها قابلیت‌های بسیاری دارند اما دوست ندارند که ستاره مجلس باشند و ترجیح می‌دهند که در جمع‌ها، دیگران مورد توجه قرار بگیرند و آنها در حاشیه نظاره‌گر باشند. البته این موضوع به معنی گوشه‌گیر بودن‌شان نیست و اگر با یک ستاره دریایی روبه‌رو شوید، حتما از دوستی با او لذت خواهید برد.

    5% آدم‌ها مثل ستاره دریایی می‌خوابند

    🔮🐬 ۵.مشتاق: 

    اگر به پهلو با پاهای کشیده می‌خوابد و دست‌ها را رو به بیرون رها می‌کند

    این آدم‌ها به سادگی گروه‌های قبل نیستند. مشتاق‌ها پر از خواسته‌ها و آرزوها هستند و زمانی که هدفی دارند، با تمام وجود اما کاملا محتاطانه به سمتش حرکت می‌کنند. البته آنها آدم‌های شکاکی هستند که خیلی راحت به آدم‌ها و موقعیت‌ها اعتماد نمی‌کنند اما زمانی که چیزی در ذهن‌شان جرقه بزند تا به آن نرسند، آرام نمی‌گیرند. مشتاق‌ها آدم‌های روشنفکری هستند که طاقت جا ماندن از آرزوهایشان را ندارند و در این مورد، سیری‌ناپذیر به حساب می‌آیند.

    13% آدم‌ها به این شکل می‌خوابند

    🔮🐬 ۶.سرباز : 

    اگر به پشت با پاهای صاف می‌خوابد و دست‌ها را در کنار پهلو‌ها می‌گذارد

     سرباز‌ها آدم‌های آرام، ساکت و محتاطی هستند. کنار آمدن با آنها ساده نیست چراکه قانون‌ها و استاندارد‌های بسیاری در ذهن‌شان دارند که هرگز حاضر نمی‌شوند از آنها صرف‌نظر کنند. این افراد آدم‌های قانون‌مندی هستند که گمان می‌کنند می‌توانند دنیا و آدم‌هایش را هم به سمت این قانون‌مندی هدایت کنند.

    8% آدم‌ها درحالت سربازی میخوابند.

  • ۱۵:۱۷   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🎵 شخصیت شناسی از روی آهنگ

    چه نوع آهنگی گوش میکنی؟؟؟؟

    🎺🎻🎸🎤🎷

  • ۱۵:۲۳   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🎴🎶 شخصیت شناسی: آهن شاد گوش میدی یا غمگین؟؟؟؟

    �1- آهنگ های شاد

    تشکیل شده از انواع آهنگ های پاپ و محلی شاد و...

    افرادی که اغلب این سبک شعری را می پسندند، روحیه شاد و سرحال دارند و در اکثر مواقع از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و البته ناگفته نماند که این افراد که اغلب دنبال هیجان هستند سعی بر این دارند تا با شنیدن این نوع آهنگ ها به هیجان برسند.

    🎴🎶 2- آهنگ های کلاسیک

    این افراد که به شدت به دنبال لحظه ای آرامش می گردند، با شنیدن این نوع آهنگ آن چنان احساس آرامش روحی و جسمی می کنند که اگر در موقع شنیدن آن آهنگ مزاحمشان شوید و یا سعی کنید که آن آهنگ را قطع کند به شدت با شما برخورد می کنند. آنها شخصیتی حساس و گای آسیب دیده دارند و کسانی هستند که در زندگی شان مشکلات و دغدغه های فراوان دارند. دوست دارند با شنیدن این نوع آهنگ نوعی خلع روحی خود را درمان کنند.

    🎴🎶 3- آهنگ های لایت و آرام

    اکثر کسانی که به این نوع سبک علاقه مندند، بسیار آرام و باوقار هستند. اکثر انسان ها از این نوع سبک خوششان می آید. حتی گاهی به روی حیوانات هم اثر می گذارد. بیشتر پزشکان به مادرانی که کودکان ناآرامی دارند توصیه می کنند که در موقع خواب برای کودکانشان آهنگ های آرام بگذارند. البته کسانی که شخصیت ناآرام دارند و معمولا دچار استرس می شوند بهتر است گاهی مواقع این نوع آهنگ را گوش کنند تا کمی آرام شوند. (این نوعی روش درمانی معروف در دنیاست)

    🎴🎶 4- آهنگ های غم انگیز

    این افراد اغلب کسانی هستند که در زندگی مشکلات زیادی را متحمل شده و یا شکست روحی خورده اند. آنها با شنیدن این آهنگ ها احساس می کنند که انگار تمام ناگفته هایی که مدت ها در دلشان نگه داشته اند را بازگو می کند. گویی انگار حرف های خودشان است. البته بیش از حد گوش دادن به این سبک آهنگ ها باعث افسردگی و نوعی خود درگیری روحی شده و فرد اغلب گوشه گیر و تنها میشود.

  • ۲۱:۰۵   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    avatar
    mali56626
    کاربر جديد|7 |6 پست
    واقعا تاپیک جالبیه الدوز جان!
  • leftPublish
  • ۱۵:۵۰   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    تست شخصیت شناسی از روی مدل ابرو!!!!



    به اشتراک گذاشته شده از تایم لاین Oldoos
  • ۱۵:۵۹   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    📕 شخصیت شناسی از روی ابرو ( زبان بدن )

    🔮 ابروهای موشکی: ابروهايي که انتهاي آنها به سمت بالاست و قسمت انتهای چشم فاصله دارد.

    📘سریع مضطرب می‌شوند

    محققان معتقدند، کسانی که انتهای ابروی‌شان به سمت بالاست، افراد پر جراتی هستند که می‌توانند اضطراب‌شان را کنترل کنند و از پس موقعیت‌های سخت بر بیایند. البته روحیه خوب آنها هم در این زمینه به یاری شان می‌آید، زيرا نشاط و شادمانی از اجزای اصلی شخصیت آنهاست.

    اگر انتهای ابروی کسی دچار افتادگی باشد، می‌توان گفت که شخصیت پیچیده ای دارد. مضطرب بودن و غیرقابل کشف بودن، ویژگی تمام کسانی است که فارغ از شکل اصلی ابرو، ابروهایی با انتهای افتاده دارند. این آدم‌ها بخش زیادی از انرژی شان را برای کنترل خود و جنگیدن با درون‌شان صرف می‌کنند و یک موضوع ساده که بسیاری از آدم‌ها به راحتی از کنارش می‌گذرند، می‌تواند برای آنها گران تمام شود و به شدت مضطرب‌شان کند.

    🔮کسانی که ابروهای طاق مانند دارند 

     📘قدرت خود را به رخ می‌کشند

    عاشق این هستند که قدرت را در دست داشته باشند و دوست دارند برهمه چیز نظارت و اشراف داشته باشند. البته گاهی با این ویژگی به خودشان هم آسیب می‌زنند، اگر بخواهید توجه این افراد را جلب کنید، نیاز به انجام کار خاصی ندارید، فقط کافی است، این تصور را به صاحبان ابروهای هفت مانند القا کنید «همه چیز در کنترل و زیر نظر شماست!

    🔮ابروهای خطی: ابروهایی که مثل 2 خط صاف در صورت کشیده شده‌اند.

    📘منطقی نه احساساتی

    صاحبان آنها افرادي متفکر و منطقی هستند. اگر می‌خواهید آنها را برای پذیرش یک موضوع قانع کنید، بهتر است از دلایل محکم و منطقی کمک بگیرید و به احساسات و اشک و آه متوسل نشوید. البته آنها در کنار منطقی و محکم بودن، گاهی هم لجباز به نظر می‌رسند و می‌توانند شما را با این ویژگی آزار دهند. اما باید بپذیرید که چنین افرادی قصد آزردن شما را ندارند و تنها همانی که هستند را به نمایش می‌گذراند.

    پژوهشگران در بررسی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن ابروی صاف و مستقیم، نشانگر اندیشمندي، متفکري و ایده‌گرایی فرد است. آنها می‌گویند، صاحبان این ابروها به آنچه دارند قانع نمی شوند و همیشه دوست دارند از لحاظ شخصیتی و سبک زندگی، بالاتر بروند.

    🔮ابروهای طاق مانند: ابروهایی که ضخامت متوسطی دارند و مثل یک طاق وسط‌شان بالا آمده است.

    📘مغرور و مرموز

    از نظر پژوهشگران، صاحبان این ابروها با اعتماد به نفس هستند. اما گاهی لازم است فاصله‌تان را با آنها حفظ کنید، زيرا می‌توانند در عین جذابیت، آدم‌های مرموز و آب زیر کاهی باشند. آنها عاشق این هستند که قدرت را در دست داشته باشند و دوست دارند برهمه چیز نظارت و اشراف داشته باشند. البته گاهی با این ویژگی به خودشان هم آسیب می‌زنند، چراکه اگر گمان کنند کار از دست‌شان در رفته است، به شدت مضطرب و افسرده می‌شوند.

    اگر بخواهید توجه این افراد را جلب کنید، نیاز به انجام کار خاصی ندارید، فقط کافی است، این تصور را به صاحبان ابروهای هفت مانند القا کنید «همه چیز در کنترل شماست.

    🔮ابروهای گره خورده: ابروهای نزدیک به چشم که با کمی فاصله از بالای چشم رشد کرده‌اند.

    📘آنها موفق می‌شوند

    صاحبان این ابروها، آدم‌های جدی و با اراده‌ای هستند که می‌خواهند حق شان را از زندگی بگیرند. آنها خیلی خوب می‌توانند روی موضوعات تمرکز کنند و به همین دلیل در کارهایی که محدودیت زمانی ندارند اما سخت و پیچیده هستند، بیشتر از دیگران موفق می‌شوند. به عبارت دیگر، اگر زمان کافی برای انجام یک کار را به آنها بدهید، همیشه از بهترین راه و به بهترین شکل آن را انجام می‌دهند، چراکه تمرکز بالای این افراد، باعث می‌شود در حل معماها، یک سر و گردن از بقیه آدم‌ها بالاتر باشند. این درحالی است که صاحبان ابروهای پیوسته، آدم‌های متفکری هستند که همیشه ایده‌های جالبی در سر دارند. این افراد تا زمانی که در مورد مسئله ذهنی شان به نتیجه نرسند، دست بردار نیستند و حتی به خاطر آن، از خواب و استراحت‌شان هم صرف نظر می‌کنند.

     محققان می‌گویند کسانی که از نعمت داشتن چنین ابروهایی بی بهره اند و ابروهای‌شان دور از هم و بافاصله روییده است، شخصیتی ضعیف دارند و آنها برای داشتن زندگی بهتر از دیگران کمک مي‌گيرند و همچنين آدم‌های منزوی و ناپخته‌ای هستند.

  • ۱۶:۰۰   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    avatar
    مرمری
    یک ستاره ⋆|3490 |1935 پست

    در تصویر زیر کدامیک از چهره های داخل تصویر در شما ایجاد ترس بیشتری می کند ؟

    تست روانشناسی
  • ۱۶:۰۰   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    avatar
    مرمری
    یک ستاره ⋆|3490 |1935 پست
    زیباکده
    مرمری : 

    در تصویر زیر کدامیک از چهره های داخل تصویر در شما ایجاد ترس بیشتری می کند ؟

    تست روانشناسی
    زیباکده

    ✅پاسخ تست روانشناسی☝️☝️☝️
    این تست در قرن بیستم توسط یک روانپزشک مجارستانی به نام لئوپولد سوندی طراحی شد. هدف تست کشف عمیق ترین غرایز سرکوب شده یک فرد بر اساس همدردی یا نفرتی است که نسبت به تصویر یک روانی در خود ایجاد می کند. این تست مبتنی بر این ایده است که خصوصیاتی که در دیگران ما را آزار می دهند همان خصوصیاتی هستند که باعث می شدند در اوایل زندگیمان از خود نفرت داشته باشیم و به همین دلیل آنها را سرکوب کردیم. دو مفهومی که برای فهم نتایج تست نیاز دارید:
    👈سرکوب کردن: طبق نظریات روانکاوی، سرکوب کردن مهم ترین مکانیزم دفاعی روانشناختی است که ما داریم. مهم ترین کارکرد آن این است که افکار و تمایلاتی که برای فرد ناخوشایند هستند را به ناخودگاه انتقال می دهند.
    👈انکار: یک روند ذهنی است که به وسیله آن عمیق ترین غرایز خود (چیزهایی که می خواهیم) را منکر می شویم، و برعکس الگوی رفتاری را انتخاب می کنیم که دقیقا متضاد آن است.
    👈👈👈تفسیر پاسخ ها:
    ✅شماره 1) سادیستیک یا دیگرآزار
    👈سرکوب: شما احتمالا در اوایل زندگی حس تمامیت خواهی و تمایل به تصرف کردن و مقاصد شوم داشته اید، و تجارب مرتبط با این تمایلات را سرکوب نموده اید. اگر تصویر این معلم را انتخاب کرده اید احتمالا در ناخودآگاه خود رفتارهای تهاجم آمیز و توهین آمیز نسبت به دیگران را سرکوب نموده اید.
    👈انکار: شما احتمالا یک موجود بی خطر و صلح طلب هستید و همیشه آماده  کمک به دیگران می باشید. اگر کارمند یک اداره هستید مافوق شما در کنترل کردنتان مشکل دارد زیرا شما وقتی نخواهید کاری را انجام دهید به دور خود یک دیوار می کشید (مثلا دیر به سر کار می آیید یا خود را عصبی جلوه می دهید). اغلب برای دفاع از خود مقاومت منفعلانه و بی اعتنایی را بر می گزینید که در بلند مدت برای کسانی که برای شما مشکل ساز بوده اند خسته کننده خواهد بود.
    ✅شماره 2) مصروع
    👈سرکوب: وقتی از اختلال های شخصیتی مرتبط با بیماری های مغزی سخن می گوییم این علائم مطرح هستند: تکانشگری( عکس العمل سریع براساس غریزه و نه تفکر)، کج خلقی و زودرنجی، فوران آنی خشونت و پرخاشگری. اگر شما فرد شماره 2 را انتخاب کردید احتمالا در کودکی احساسات ذکر شده را سرکوب کرده اید و در ناخودآگاه خود مخفی نموده اید.
    👈انکار: به احتمال زیاد یک فرد مهربان و آرام هستید. دیگران رفتار شما را دوستانه می بینند و شما را یک فرد مسئولیت پذیر با کنترل فردی بالا می بینند. نسبت به احساسات خود پایدار هستید و با دیگر افراد، ایده ها، و اشیا سریع ارتباط برقرار می کنید.
    ✅شماره 3) جنون
    👈سرکوب: یکی از خصوصیات این گروه تحریک بیش از حد تخیل و به طور خاص منفی بافی است. اگر این فرد ریشو و خندان شما را می ترساند ممکن است فزون کاری (فعالیت بیش از حد) ذهن خود را سرکوب کرده باشید، که اگر سرکوب نمی شد و به ناخودآگاه شما منتقل نمی شد رابطه خود را با واقعیت از دست می دادید.
    👈انکار: شما بیشتر رفتارهای مطابق با مد را می پسندید و از تغییر یا نوآوری گریزان هستید. در واقع شما فردی ترسو با اعتماد به نفس پایین هستید که به سختی خود را با شرایط جدید می تواند وفق دهد. بزرگ ترین ترس شما از دست دادن کنترل فردی است. شما نسبت به رفتاری که انتخاب کردید کاملا حس تدافعی دارید و به سختی از آن تخطی خواهید کرد.
    ✅شماره 4) اسکیزوفرنیک
    👈سرکوب: شما یک شخصیت اسکیزویید هستید. یعنی شدیدا بی عاطفه هستید، دچار انحراف فکری و احساسات شدیدا متناقض هستید. اگر این چهره شما را می ترساند احتمالا حسی که سرکوب کرده اید حس بی تفاوتی نسبت به دیگران و کنار کشیدن خود از اشیا و وقایع است که در اوایل زندگی دچار آن بودید.
    👈انکار: در حال حاضر احتمالا فردی بسیار اجتماعی هستید که اعتقاد شدیدی به برقرار روابط اجتماعی با دیگران دارد. و دوست دارید زیاد به گردش بروید و از کنار دیگران بودن لذت می برید. این خصوصیت گمراه کننده است زیرا در پس آن یک فرد تنها مخفی شده است که همواره حس تنهایی با اوست. روابط شما  کم عمق و سطحی به نظر می رسند طوری که انگار احساسات واقعی بین شما و فرد مقابلتان وجود ندارد. در درون خود احساس می کنید که به دیگران و زندگی با آنها نیاز ندارید.


    ✅شماره 5) هیستری یا هیجانی
    👈سرکوب: خصوصیات افراد هیجانی این چنین است: احساساتشان سطحی و ناپایدار است، خودشیفته و خودنما هستند. اگر این زن مرموز با پلک های سنگین را انتخاب کرده اید شما تمایل سیری ناپذیرتان برای جلب توجه دیگران و تایید آنها را سرکوب کرده اید.
    👈انکار: در ظاهر فردی فروتن و متین به نظر می آیید که شدیدا درون گراست. اما در واقعیت برخلاف ظاهر آرام و خجالتی تان یک حس قوی برای دلربایی از دیگران دارید. شما با دقت زیادی به ظاهر و رفتار خود می رسید. به طور
    مثال، همیشه خوش لباس هستید و ظاهر خود را با زیورآلات آراسته می کنید تا توجه دیگران را جلب نمایید. این گروه از افراد به

  • ۱۶:۰۱   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    📕 ادامه شخصیت شناسی از روی ابرو

    🔮 ابروهای کمند:ابروهای بلند که ممکن است به شکل كمان، طاق و ... ظاهر شوند.

    📓پای قول‌شان می‌ایستند

    اگر فرد مقابل شما ابرویی بلند داشته باشد، احتمالا آدم کوشایی است که به سادگی دلسرد نمی‌شود. این قانون فارغ از شکل اصلی ابرو، در مورد تمام کسانی که ابروی بلند دارند صادق است و محققان معتقدند، صاحبان آنها از ثبات شخصیت برخوردارند. از نظر پژوهشگران، شما به راحتی می‌توانید به این افراد تکیه کنید و از حرفی که به شما زده‌اند یا قولی که داده‌اند مطمئن باشید، زيرا آنها با تمام وجود سعی می‌کنند اطرافیان‌شان را ناامید نکنند.

    برخلاف ابروکمندها محققان می‌گویند، افرادی که ابروی کوتاه دارند، خیالاتی و رؤیا پردازند و به جای آنکه واقعیت را بپذیرند، ترجیح می‌دهند در دنیای ذهنی شان زندگی کنند. آنها معتقدند، صاحبان ابروی کوتاه برخلاف کسانی که ابروی بلند دارند، شخصیتی متزلزل و نااستوار دارند و کمتر می‌توانید روی حرف‌شان حساب کنید.

    🔮پهن و مرتب: ابروهای صاف، پهن و مرتب که زیادی بلند هستند.

    📓مرتب و منظم

    صاحبان این ابروها، در کارشان متخصص و توانمند هستند، آنها همیشه مرتب‌اند و برای کارهای‌شان برنامه‌ریزی دارند. صاحبان ابروهای صاف و پهن، بااقتدار و جدی هستند. بررسی‌های دیگری نشان داده ابروهاي پرپشت، نشانه تحرک زياد و پرانرژي بودن صاحبانش است. اما اگر ابروها زیادی پر باشند، احتمالا صاحب‌شان فردی حساس است. در زمان وقت‌گذرانی با او، حسابی به این فرد حساس توجه کنید، چون ممکن است خیلی زود از شما برنجد.

    برخلاف آنها، کسانی که ابروهای نازک دارند، اغلب از اعتماد به نفس اندکی هم برخوردارند. این افراد به سادگی از پس مشکلات زندگی شان بر نمی‌آیند، چراکه حتی اگر توان حل آنها را داشته باشند، گمان می‌کنند در انجام آن کار ناتوان هستند.

    محققان می‌گویند، افرادی که ابروی کوتاه دارند، خیالاتی و رؤیا پردازند و به جای آنکه واقعیت را بپذیرند، ترجیح می‌دهند در دنیای ذهنی‌شان زندگی کنند. آنها معتقدند، صاحبان ابروی کوتاه برخلاف کسانی که ابروی بلند دارند، شخصیتی متزلزل و نااستوار دارند و کمتر می‌توانید روی حرف‌شان حساب کنید.

     🔮ابروهای کمانی: ابروهایی که ضخامت‌شان در حد متوسط است و مثل کمان هلالی هستند.

    📓پر از نیرو و نشاط

    صاحبان این ابروها فریبنده هستند. اگر زنی چنین ابرویی را در چهره داشته باشد، توجه خواستگاران زیادی را به خود جلب می‌کند و اگر ابروهای مردی به این شکل باشد، احتمالا لطفات و مهربانی جزئی از خصوصیات اصلی اوست. بررسی‌های گروه دیگری از محققان نشان داده‌اند که ابروهاي کماني نشانه نيرو و نشاط صاحبانش است. این محققان می‌گویند، کسانی که صاحب ابروهای قوس‌دار هستند، دوستانه، گرم و زود جوشند و با هر شخصیتی کنار می‌آیند. اگر به دنبال فردی هستید که لحظه‌های تنهایی‌تان را پر از هیجان و شادی کند، صاحبان ابروهای کمانی بهترین گزینه برای شما هستند.

    اما اگر به دنبال یک همسر مقتدر می‌گردید که بتواند بدون دخالت شما از پس همه مشکلات زندگی بربیاید، بهتر است دور خواستگارهایی که ابروی کمانی دارند را خط بکشید. چون آنها بیش از حد مهربان و صلح‌طلب هستند و حتی نمی‌توانند یک مورچه را بیازارند.

  • leftPublish
  • ۲۳:۲۷   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    فرض کنید در جنگل مشغول قدم زدن هستید. کدام جاده پیش روی شماست؟؟؟

    تست روانشناسی
  • ۲۳:۲۹   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    ♣️🍋جذب کدام مسیر در عکس بالا شدید ؟!

    ♣️اول انتخاب کنید و بعد ادامه را بخوانید

     

    🍋شماره 1: شما احتمالا طبیعتی ملایم تر و آرام تر دارید. مسیر شما پرازگل است. دوست دارید چیزها را آرام به دست آورید و چیزهای کوچک را احساس و قدردانی می کنید. ممکن است آرام باشید ولی صدای شما شنیده می شود.

     

    🍋شماره 2: شما ماجراجو هستید! عاشق تجربه های جدید و شور و اشتیاق هستید. با شهامتید و معمولا یک رهبر. بازی های احمقانه نمی کنید. از چالش لذت می برید و باور دارید آن بالا همیشه چیزی زیبا منتظر شماست.

     

    🍋شماره 3: شما کسی هستید که دوست دارد مسائل را کامل گمان کند و واقعا دید کاملی از زندگی دارید. در عین حال وحشی پرسشگر و درونگرا هستید. زندگی برای شما یک ماجراجویی بزرگ است. ترجیح می دهید نسبت به آدم های اطرافتان آرام و ساکت باشید.

     

    🍋شماره 4: حس شوخ طبعی خوبی دارید. چیزهای نمایشی و منحصر به فرد را دوست دارید. شخصیتی رنگارنگ آتشی مزاج و فیض بخش دارید. ترجیح می دهید به بالا نگاه کنید تا مسیری که در آن قرار دارید. جاه طلبید و به آسانی تسلیم نمی شوید.

     

    🍋شماره 5:  بی ریا و فروتن هستید. به آسانی دچار تزلزل نمی شوید. سریع می بخشید و فراموش می کنید. به آسانی می خندید. این مسیر نشان می دهد که به خوبی در یک دوره ی تحول قرار دارید. مسیرتان ممکن است پرپیچ و خم باشد ولی مسیر اشتباهی نیست!

     

    🍋شماره 6: فردی آرام پرفکر و فلسفی هستید. دوستدار تنهایی هستید ولی با این که گاهی همراهانی در مسیرتان باشند مشکلی ندارید. دنیای شما مخفی و زیباست. ممکن است زمانی دوباره دیگران را به مسرتان دعوت کنید.

  • ۱۴:۲۶   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    تست روانشناسی جنجالی👇👇👇

    در نگاه اول ، در تصویر زیر چه دیدید؟ ماهی یا دختر؟؟؟

    تست روانشناسی
  • ۱۴:۲۸   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🍉🍭حتما تصویر بالا را ببینید و بعد تفسیر را در پایین بخوانید  

    (نیمکره فعال مغز )

    🌙🐠 اگر در نگاه اول ماهی دیدید :

    اگر در نگاه اول ماهی دیدین یعنی نیمکره راست مغزتون فعال تره و این یعنی فرد هنرمندی هستین

    🌙🙎 اگر در نگاه اول دختر دیدید :

    اگر در نگاه اول  تصویر دختر دیدین یعنی نیمکره چپ مغزتون فعاله و این یعنی ریاضیات ذهنتون قویتره

    ⭐️ماهی و دختر :⭐️

    اگر هر دو تصویر رو دیدین یعنی از دو نیمکره مغزتون به یک اندازه استفاده می کنین

  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۴/۱۱/۱
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    شخصیت شناسی از روی شکل انگشتان پا 👇👇👇👇

    تست روانشناسی
  • ۱۴:۳۶   ۱۳۹۴/۱۱/۱
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🎴♣️شخصیت شناسی از روی انگشتان پا:راه شناخت دیگران از پاهایشان

    🎴شخصیت شناسی از روی انگشتان پا

    🀄️کف بینی و فال کف دست قرن‌هاست که برای همه جذابیت دارد و خیلی‌ها کنجکاوند بدانند دست‌هایشان چه چیزی از زندگی‌آنها  را برملا می‌کنند برخی به کف بینی اعتقاد دارند برخی هم برای جذابیت و کنجکاوی خطوط دستشان برایشان اهمیت پیدا می‌کند. اما چیزی که خیلی ها نمی‌دانند این است که شکل پاهای ما هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. ببینید پاهای شما جزء کدام گروهند؟

    🎴پاهای رومی

    ♣️پاهای رومی معمولترین و رایج‌ترین مدل پا در میان افراد مختلف است. انگشت شصت پا  و دو انگشت دیگر با هم برابرند و  دو انگشت دیگر به ترتیب اندازه قرار گرفته اند. افرادی که پاهای رومی دارند بسیار خوش مشرب و اجتماعی هستند. این افراد سعی میکنند بسیار کاریزماتیک و جذاب باشند و به همین دلیل هم در کار تجارت و سیاست موفق ظاهر می‌شوند.

    🎴پاهای مربعی

    ♣️وقتی طول همه انگشتان پا با هم برابر باشند پاها مربعی شکل می‌شوند که به پاهای دهقانی هم معروف‌اند. افرادی که پاهای مربعی دارند آرام و محاسبه گر‌اند و هنگام تصمیم گیری همه جوانب را با احتیاط رعایت می‌کنند. آنها اشخاصی قابل اعتماد اند و بسیار عملگرا هستند.

    🎴پاهای یونانی

    ♣️ویژگی متمایز پاهای یونانی این است که انگشت دوم آنها بلندتر از بقیه است. این افراد بسیار پر اشتیاق و با انگیزه هستند. بیشتر کسانی که پاهای یونانی دارند یا هنرمند هستند و یا ورزشکار. درواقع نماد انسان‌های هنرمند و یا با انگیزه و ورزشکار همین پاهای یونانی است. همچنین این افراد سخنوران قابلی هم می‌شوند.

    🎴پاهای کشیده

    ♣️پاهای کشیده و نازک به عنوان پاهای ظریف و زنانه معروفند.  انگشتان پا به ترتیب قد در کنار هم قرار گرفته اند و متناسب و ظریف هستند. کسانی که پاهای کشیده وظریف دارند به حریم خصوصی دیگران احترام می‌گذارند و آدم‌های راز نگهداری هستند. علاوه بر اینها این افراد گاهی تندخو و عصبی هستند و زود کنترل خود را از دست می‌دهند.

    🎴ناتوانی جدا کردن انگشت کوچک پا

    ♣️اشخاصی که این توانایی را دارند افرادی هستند که نظم و ساختار مشخصی دارند و برای امنیت کاری و احساسی خود نظم دقیق دارند. آنها بسیار وفادار و قابل اعتماد هستند و به عنوان شرکایی امین می‌شود به آنها اعتماد کرد.

    🎴توانایی در جدا کردن انگشت کوچک پا

    ♣️برخلاف افرادی که نمی توانند انگشت کوچک خود را جدا کنند این افراد نیاز به تغییر در شیوه  زندگی خود دارند. زندگی تکراری و ساختاری را دوست ندارند ومدام در پی تجربیات جدید و ماجراهای جدید هستند، به طوری که زندگی و حال و هوای خود را گاهی با یک تغییر ناگهانی عوض می‌کنند.

    🎴انگشت کوچک در کناره پا

    ♣️کسانی که انگشت کوچکشان با فاصله در کنار پنجه ها قرار دارد افراد سرکشی هستند که تمایل دارند کارها  را به شیوه خود انجام دهند. انها به طور کلی در رفتارهای خود غیر متعارف عمل می کنند.

    🎴فاصله بین انگشت دوم و سوم پا

    ♣️این افراد می‌دانند که چطور بین احساساتشان و زندگی روزمره خود تمایز قایل شوند. بنابراین کنترل و مدیریت هر موضوعی که بخواهد تمرکز این افراد را در کار و زندگی روزانه به هم بزند برایشان کار ساده است.

    🎴پاهایی که انگشت سومش کج باشد

    ♣️این اشخاص تمایل دارند که هر کاری را از قبل برنامه ریزی کنند. به همین دلیل هم این اشخاص بسیار منظم و دقیق هستند و به راحتی از پس شرایط دشوار بر ‌می آیند.

    🎴🀄️انگشت دوم که روی انگشتان دیگر سوار شده

    ♣️در واقع جای انگشت دوم کم است و به همین دلیل روی انگشت دیگر سوار می‌شود.این اشخاص بسیار خاکی و خونگرم هستند. اینها معمولا مسایل را از آنچه که هست بزرگتر جلوه می‌دهند و اغراق می‌کنند. وقتی این اشخاص حال خوبی داشته باشند احساس خوب خود  را به جمع می‌دهند و فضا را شاد می‌کنند اما وقتی حال خوبی ندارند بهتر است تنها باشند تا اینکه در جمع حضور داشته باشند.

    احتمالا بعد از خواندن این مطالب به انگشتان پای دیگران و رفتارشان بیشتر دقت می‌کنید. این مطالب هیچ سندیت علمی ندارند و مثل دیگر کف بینی‌ها برای کسانی که کنجکاوند یا حتی به فال و کف بینی اعتقاد دارند (برای دانستن جزئیات آن این لینک را بخوانید) ممکن است جذاب باشد. به هر حال خالی از لطف نیست انگشتان پاهای کسانی را که می‌شناسیمشان را دقت کنیم شاید گاهی فالها حرفی برای گفتن داشته باشند.

  • ۱۱:۵۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    شخصیت شناسی از روی زنگ موبایل

    تست روانشناسی
  • ۱۱:۵۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    ♣️🐬 شخصیت شناسی از روی زنگ موبایل 

    🐬محقق : آندره لوتر

    ⚫️افراد هیجان‌طلب و احساساتی را بشناسیم🐬

    آهنگ‌ زنگ موبایل با ویژگی‌های شخصیتی افراد ارتباط دارد می‌توان تا حدودی از این طریق با برخی از ویژگی‌های شخصیتی افراد آشنا شد.

    در این خصوص امیر خجسته کاشانی روانشناس و مدرس دانشگاه با اشاره به ارتباط آهنگ‌ زنگ موبایل با ویژگی‌های شخصیتی افراد می گوید: افرادی که آهنگ پر صدا را برای زنگ موبایل خود انتخاب می‌کنند دارای شخصیت برون‌گرا و هیجان‌طلب هستند.

     همچنین اشخاصی که آهنگ آرام را برای زنگ گوشی همراهشان برمی‌گزینند احتمالا درون‌گرا ، احساساتی و به جلب توجه دیگران تمایلی ندارند.

    ⚫️افراد متزلزل مدام زنگ موبایل خود را عوض می کنند🐬

     

    اگر برخی افراد به جای صدای زنگ گوشی همراه خود از صدای خودشان همواره استفاده می کنند به نوعی افراد خود شیفته یا نارسیست هستند و همچنین انسان‌هایی که دایما صدای زنگ گوشی همراه خود را تغییر می دهند به نوعی انسان‌های متزلزل یا بی ثبات هستند.

    سارا 28 ساله، دانشجو در این خصوص می گوید: خواهر من در طول یک شبانه‌روز چند بار آهنگ موبایل خود را تغییر می دهد به طوریکه موجب ناراحتی خانواده‌ام می‌شود.

    ⚫️چرا برخی افراد حالت ویبره استفاده می کنند؟🐬

    اگر افرادی در طی شبانه‌روز بیشتر از حالت ویبره (لرزنده) گوشی‌های همراه خود استفاده می‌کنند یا انسان‌های برجسته ، خیلی مهم، پر  کار و فعالی هستند که فرصت جواب دادن به گوشی همراه خود را ندارند و یا اینکه برای اشخاص پیرامون خود ارزش‌ زیادی قائلند و نمی‌خواهند کسی از صدای موبایلشان آزرده خاطر شود.

    در این خصوص مسعود 48 ساله، مهندس کامپیوتر و مترجم می‌گوید: من برای کارهایم دقت زیادی بعمل می‌آورم بنابراین گوشی موبایل خود را در طی انجام کارهایم در طول شبانه‌روز ویبره می‌گذارم و سپس در اولین فرصت ممکن با افرادی که با من تماس گرفته‌اند، زنگ می‌زنم .

    مرجان 30 ساله کارشناس آزمایشگاه می‌گوید: بیشتر اوقات در دانشگاه گوشی همراه خود را به حالت ویبره می‌گذارم تا با صدای آن،‌دانشجویانم که مشغول کار آزمایشگاهی هستند، آزار نبینند.

    ⚫️صدای زنگ موبایل و عدم وابستگی به آن🐬

    نباید انتخاب نوع زنگ موبایل به گونه ای باشد که فرد را وابسته کرده و نسبت به انتخاب یا تغییر آن توجه غیر ضروری و بیش از حد داشته باشد همچنین صدای زنگ گوشی همراه نباید موجبات آزار رساندن دیگران را فراهم کند.

  • ۲۱:۳۳   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    ♣️🍋تست شخصیت شناسی

    ♣️حتما قبل از دیدن جواب ها ابتدا به سوال ها پاسخ دهید 

    🍋 1. دریا را با کدام یک از تیره، شفاف، سبزویژگی های زیر تشریح می کنید؟

    آبی ، گل آلود

    🍋2. کدام یک از اشکال زیر را دوست دارید؟

    دایره، مربع یا مثلث

    🍋3. فرض کنید در راهرویی راه می روید. دو در می بینید، یکی در ۵ قدمی سمت چپ تان و دیگری در انتهای راهرو و هر دو در نیز باز هستند. کلیدی روی زمین درست جلوی شما افتاده است، آیا آن را برمی دارید؟

    بله، خیر

    🍋4. این رنگ ها را ترجیح می دهید چگونه اولویت بندی شوند؟

    قرمز، آبی، سبز، سیاه و سفید

    🍋5. دوست دارید از نظر ارتفاع در کدام قسمت کوه باشید؟

    🍋6. در ذهنتان اسب چه رنگی است؟

    قهوه ای، سیاه یا سفید

    🍋7. طوفانی در راه است، کدامیک را انتخاب می کنید؟

    یک اسب یا یک خانه

    پاسخ ها :

    ♣️1. آبی تیره: دارای شخصیتی پیچیده.

    شفاف: به سادگی قابل درک.

    سبز: آسان گیر و بی خیال.

    گل آلود: آشفته و سردرگم.

    ♣️2. دایره: سعی می کنید طوری رفتار کنید که خوشایند همه باشد.

    مربع: خودرای و خود محور هستید.

    مثلث: یک دنده و لجباز. (اندازه اشکال با خودخواهی و منیت شما ارتباط مستقیم دارد)

    ♣️3. بله: شما آدم فرصت طلبی هستید.

    خیر: آدم فرصت طلبی نیستید.

    ♣️4. این سئوال، اولویت های شما در زندگی را مشخص می کند.

    قرمز: دلبستگی

    آبی: دوستان و روابط.

    سبز: شغل و حرفه.

    سیاه: مرگ.

    سفید: ازدواج.

    ♣️5. میزان ارتفاعی که انتخاب می کنید رابطه مستقیم با میزان جاه طلبی شما دارد.

    ♣️6. قهوه ای: فروتن و خاکی.

    سیاه: غیرقابل پیش بینی و سرکش و هیجان انگیز.

    سفید: برتر و مغرور و تاثیرگذار.

    ♣️7. این سئوال، اولویت های شما به هنگام مشکلات را تعیین می کند.

    اسب: همسر.

    خانه: فرزندان

  • ۱۱:۴۵   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    شناخت شخصیت از روی رنگ رژ لب👇👇👇👇

    تست روانشناسی
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان