خانه
49.1K

دنیای مد

  • ۱۱:۲۶   ۱۳۹۵/۵/۴
    avatar
    کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|11222 |5529 پست

    به نقل از دنیای مد زیباکده:

    ملانیا ترامپ اسلوونیایی، مدل سابق و همسر سوم «دونالد ترامپ» نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش روی آمریکا، به‌ندرت در مقابل دوربین‌ها ظاهر می‌شود، اما این بار به دلیل حضور جنجالی همسرش در انتخابات که بسیاری آن را در ابتدا یک شوخی تصور می‌کردند، تمام دوربین‌ها بر زندگی و رفتار و گفتار بانوی نه‌چندان‌احتمالی آینده کاخ سفید متمرکز شده است. لباس زیبای خانم ترامپ از دیگر حواشی این مراسم بود که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و با تحسین و تشویق منتقدین حوزه مد و لباس و البته انتقاد تحلیلگران سیاسی اقتصادی همراه بود.

    خلاف بسیاری از بانوی اول‌های کاخ سفید که معمولاً پیش و پس از انتخاب به این سمت سعی می‌کنند برندهای وطنی را برای حضور در مجامع عمومی انتخاب کنند، ملانیا ترامپ برای مراسم جمهوری‌خواهان لباس سفید زیبای «رکساندا ایلینسیچ» طراح صربستانی‌تبار ساکن انگلستان را انتخاب کرده بود. دلایلی وجود دارد که بانوی اولی چون «میشل اوباما» که خود قوانین مد و لباس بانوان اول را به اندازه کافی شکسته است، بیشتر لباس‌های طراحان آمریکایی را بر تن می‌کند. پوشیدن لباس طراحان غیر وطنی باعث می‌شود که پیام‌ها در ارتباط با تجدید اقتصاد آمریکا و حمایت از صنایع داخلی زیر سوال برود.

    دنیای مد دنیای مد
  • leftPublish
  • ۱۱:۲۸   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    💖نتيجه تركيب رنگهاى توى عكس، يه استايل شيك تابستونى هستش😍

    دنیای مد

  • ۱۱:۳۰   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ست کردن لباس با ترکیب رنگی

    دنیای مد

  • ۱۱:۳۱   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ست کردن لباس با رنگ های تند در تابستان

    دنیای مد
  • ۱۱:۴۱   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها 

  • ۱۱:۴۲   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست های رنگی لباس

    شیک ترین ست های لباس تابستانی,ست لباس با رنگ هایی تند

    ست های رنگی لباس تابستانی

  • leftPublish
  • ۱۱:۴۷   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    اصول ست کردن لباس سبز رنگ

    مهمترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و ست کردن لباس های مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است. لباس سبز رنگ

    هارمونی چیزی است که خوشایندِ چشم بیننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند. اگر چیزی فاقد هماهنگی و هارمونی لازم باشد، خسته کننده و آشفته به نظر خواهد آمد.
    برای برخی از افراد هیچ چیز سخت تر از این نیست که جلوی کمد لباس هایشان بایستند و به این فکر کنند که چه بپوشند و چه رنگی را با چه رنگی ست کنند. این افراد مدام از خود می پرسند شلوار سبز با مانتو قهوه ای هماهنگی دارد؟ کفش بنفش را با کدام شلوار می توان پوشید؟
    بسیاری از ما در طول روز بیشتر از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای برای انتخاب لباس خود استفاده می کنیم چون هم راحت تر با هم ست می شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها لازم نیست اما کافی است تا کمی هنرمندی و ذوق و سلیقه به خرج داده و دو رنگ متفاوت را به زیبایی  کنار هم قرار دهیم و با خلق ترکیب رنگ های جدیدتر و شادتر از مزایای سلامتی آن نیز بهره مند شویم.

    رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. این رنگ نشانه آرامش، خوشبختی، سلامتی و پیروزی است و حالت آرامش بخش آن باعث می شود به عنوان سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان و رفتار شناخته شود. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان ها افزایش می دهد.

     تحقیقات دانشمندان نشان داده است که وقتی ما به رنگ خاصی نگاه می کنیم در واقع پیامی به مغز ما ارسال می شود و باعث می شود هیپوتالاموس هورمونی را ترشح کند. برای مثال نگاه کردن به رنگ های گرم و روشن مانند قرمز یا صورتی، هورمون دوپامین که به هورمون احساسات خوب معروف است در مغز ترشح می شود و باعث تقویت روحیه و نشاط می شود. از سوی دیگر نگاه کردن به رنگ های سرد منجر به ترشح هورمون اکسی توسین می شود که باعث ایجاد آرامش و خونسردی است.
    رنگ سبز نمادی از رشد و شکوفایی است و از آن جایی که پرانرژی ترین رنگ محسوب می شود، پوشیدن آن احساسی از تندرستی و خوشبختی را در فرد به وجود می آورد.
    انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می کند و موجب رفع تنش و گرفتگی های عضلانی می شود.
    رنگ سبز از پرطرفدارترین رنگ ها در جهان است و به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می شود. همچنین سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است.

    استفاده از رنگ سبز در لباس

    انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می کند و موجب رفع تنش و گرفتگی های عضلانی می شود. رنگ  سبز تیره احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس های رسمی است .استفاده از لوازم جانبی سبزرنگ مانند گردنبند یا کیف و کفش  همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به وجود می آورد.
    از آنجا که مجموعه ای از رنگ های سرد در کنار هم ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند، استفاده از رنگ های گرم در کنار آنها راه مناسبی برای ایجاد تعادل میان آنها است، اما با توجه به اینکه رنگ سبز محدوده بسیار متنوعی دارد، هر کدام از آنها نیاز به رنگی متفاوت در کنار خود دارد.
    اگر لباس شما سبز پررنگ است می توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید، رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.
    رنگ سبز تیره ، به راحتی با رنگ های آبی ست می شود . این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که چون درست نمی دانیم با چه رنگ هایی ست می شود از آن زیاد پرهیز می کنیم .
    البته این دسته رنگ ها با رنگ هایی دور از ذهن ست می شوند ولی باید خودتان امتحان کنید و ببینید . اگر طبق چیدمان رنگی که در تصویر زیر است لباس هایتان را انتخاب کنید، خواهید دید چقدر سبزهای تیره را دوست خواهید داشت. سبزها با زردهای تیره نیز به خوبی ست می شوند.

    لباس سبز رنگ

    رنگ های سبز تیره اصلی را با طیف رنگی که می توانید با آن ست کنید را در تصویر بالا می توانید ببینید. رنگ های مستطیلی سمت چپ را با 3 رنگ سمت راستش می توانید ست کنید با این توضیح که رنگ های سمت راست، رنگ سبز هم ردیفش را بیشتر تاکید می کند.

  • ۱۱:۴۹   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    نکاتی درباره ست کردن رنگ لباس 

    اگر بهترین لباس ها را کنار هم ست کنیم اما رنگ آن ها نامناسب باشد,تیپ ما خراب از آب در می آید.پس باید به رنگ بندی دقت کنیم. 

     نکاتی درباره ست کردن رنگ لباس

    رنگ لباس

    رنگ لباس اهمیت زیادی دارد، به‌خصوص در مورد لباس‌های گران و پر مصرفی چون كت، پالتو، بارانی و … اینگونه لباس‌ها را همیشه از میان رنگ‌های كلاسیك خنثی مثل بژ، خاكستری، سفید و سیاه انتخاب كنید. این رنگ‌ها همیشه پوشیده می‌شوند. رنگ سفید برای همه فصل‌ها مناسب است.

    درست است كه بیشتر به عنوان رنگی تابستانی پذیرفته شده است، اما در زمستان نیز جذابیت خاصی دارد، به خصوص اگر با رنگ‌های گرم پوشیده شود.

    رنگ‌های مناسب 

    رنگ لباس باید با رنگ پوست و مو متناسب باشد. البته سلیقه شخصی نیز مطرح است، اما معمولاً هر كس رنگی را می‌پسندد كه به او بیشتر می‌آید. تجربه نشان می‌دهد كه برای مو سرخ‌ها با صورت‌های كك و مكی رنگ‌های بژ و سبز كه با های‌لایت‌های طلائی طبیعی آنها هماهنگی دارد متناسب‌تر است.

    برای پوست‌های گندمگون و زیتونی با موهای قهوه‌ای تیره، رنگ‌های قرمز تیره و آلبالوئی جالب است. مو بلوندهائی كه پوست خیلی روشنی دارند از رنگ‌های بژ و آبی می‌توانند بهترین نتیجه را بگیرند.

     كسانی كه موهای قهوه‌ای روشن یا خاكستری دارند از رنگ‌های آبی می‌توانند استفاده كنند و اگر پوست رنگ پریده‌ای دارند مخلوط سفید و آبی برایشان رنگ مناسبی می‌سازد. 

    رنگ سیاه

    وقتی لباس سیاه می‌پوشید توجه داشته باشید كه رنگ سیاه روی چهره اثر می‌گذارد، به‌خصوص اگر لباس شب را به این رنگ انتخاب كرده‌اید در آرایش صورت دقت بیشتری بكنید. رنگ سیاه آرایش بیشتری می‌خواهد. این رنگ اندام را باریكتر نشان می‌دهد. پس اگر لاغر هستید، از این رنگ چشم بپوشید.

     رنگ‌های سازگار

    جور كردن رنگ لباس، با كفش و كیف و … نیاز به دقت دارد. مثلاً رنگ آبی نیلی بسیار زیبا و شیك است، اما جور كردن كفش و كیف با آن، چندان آسان نیست. اگر پوشاك خود را در یك ته رنگ انتخاب كنید (یعنی تیره و روشن یك رنگ خاص) كار آسان‌تر می‌شود. مثلاً یك كت بژ با بلوز كرم یا شیری و شلوار یا دامن بژ تیره با كفش بژ یا كرم تیره هماهنگی دارد.

    جور كردن لباس به این شكل، ساده‌تر از جور كردن چند رنگ مختلف است. البته جوان‌ترها لباس‌های رنگارنگ شاد را ترجیح می‌دهند، اما آنها نیز باید سازگاری رنگ‌ها را در نظر بگیرند.

     

    رنگ سفید

    سفید رنگی است كه معمولاً به همه‌كس می‌آید، به شرط اینكه خالص باشد. اگر رنگ دیگری (هر قدر كم) به آن اضافه شده باشد، تأثیرش به كلی از بین می‌رود مثلاً سفید مایل به نباتی یا شیری و یا عاجی هر كدام با رنگ پوستی متناسب است، در حالی كه سفید خالص با همه‌ نوع پوست هماهنگی دارد. 

    از جور كردن رنگ‌ها و طرح‌ها نترسید!

    نقش‌ها را در كنار هم بگذارید و با هم جور كنید. طراحان باهوش و موفق از این راه معروف شده اند. مثلاً یك كت توئید جناغی را با بلوز پشمی نقش‌دار و دامن پشمی ساده و مناسب می‌توانید بپوشید.

  • ۱۱:۵۰   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    اصول ست کردن لباس با رنگ آبی

    شاید این رنگ شما را یاد یونیفرم های مدرسه یا کاری بیندازد. برای همین بسیاری از خانم ها و آقایان از این رنگ خوششان نمی آید. اما شما با ست کردن درست این رنگ می توانید از پوشیدن آن لذت ببرید. ست لباس ابی

    آبی رنگ مورد علاقه بسیاری از مردم و محبوب ترین رنگ در بین مردان است. این رنگ احساس آرامش را به ذهن می آورد و معمولاً نشانگر صلح، امنیت و نظم است. همچنین این رنگ می تواند احساس غم، درون گرایی یا گوشه گیری را در بعضی افراد به وجود آورد و با نگاه کردن به آن به انسان احساس افسردگی، ترس و جدا شدن از دنیای بیرون، دست می دهد.
    طیف های گوناگون رنگ آبی تاثیرات متفاوتی بر بیننده دارند. آبی آسمانی با میزان استفاده اکسیژن بدن در ارتباط است. رنگ آبی روشن به شدت خاصیت گندزدایی و میکروب کشی داشته و بدن انسان به کمک این رنگ می تواند تمام ناراحتی  َهای روحی، افسردگی و بیماری های ذهنی را از بین ببرد. آبی  روشن یادآور آسمان و رنگ صلح و آرامش بوده و نشانه فرد صادق، درست کار و وفادار و نشان دهنده قدرت بالای تجسم و شهود است.
    تابش رنگ لاجوردی می تواند کبودی، کک و مک، آبله ،جوش، آکنه و 6 را از بین ببرد. علاه بر اینها رنگ لاجوردی خاصیت سکون و آرامش بخشی بسیاری دارد، اما باید توجه داشت که استفاده زیاد از رنگ لاجوردی می تواند بی مسئولیتی و بی قیدی در فرد ایجاد نماید. همچنین آبی لاجوردی گرفتگی عضله و اضطراب را برطرف می کند.

    برای ایجاد هماهنگی بین لباس آبی و لباس های دیگر می توان از رنگ های مکمل استفاده کرد. نارنجی رنگ مکمل آبی است و زمانی که کنار آن قرار می گیرد از سرمای آبی کاسته و شور و هیجان را به آن اضافه می کند.

    آبی نیلی تنها رنگی است که با انرژی فوق العاده خود تمامی بدن را تحت پوشش قرار می دهد. رنگ نیلی خاصیت آرام بخشی بسیار قوی دارد و در رفع و درمان تب های شدید بسیار موثر است.
    سرمه ای روشن طیف غلیظ و تیره آبی است و بهترین انرژی را در رفع بحران ها و ناراحتی های روحی دارد. سرمه ای روشن روح نشاط و سرزندگی را به انسان تزریق می کند و میکروب را از بدن دفع می کند. این رنگ در حفظ سلامتی پوست بسیار مفید است و در رفع خستگی های جسمانی و بیماری های گوش نیز موثر است.
    پوشیدن لباس های روشن باعث می شود شخص انرژی مثبت را انتقال دهد و عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش کند. آبی رنگ آسمان و دریاست و لباس های آبی آرامش را القاء می کنند. اگر شما یک پیراهن یا روسری آبی روشن بپوشید، جوان و پرانرژی به نظر می آیید. به همین دلیل است که از این رنگ در طراحی لباس های ورزشی زیاد استفاده می شود. همچنین استفاده از رنگ های روشن باعث افزایش روحیه و ایجاد حالت شادابی، به ویژه پس از روزهای غمگین زمستان می شود.
    متخصص  طراحی لباس رنگ هایی را کنار هم می چیند که با هم هماهنگ باشند چون هماهنگی در رنگ لباس می تواند تصویر بهتری از شخص نشان دهد.

    ترکیب رنگ صورتی با آبی پودری ظاهر جوان تر، زیباتر و زنانه تری ارائه می دهد. می توانید یک ژاکت صورتی با یک تاپ آبی راه راه و یا یک تی شرت صورتی با شلوار جین آبی ست شود

    آبی پررنگ نشانه وقار است بنابراین گوشواره ها و گردنبندهایی از این رنگ شخص را سنگین تر جلوه می دهد. آبی نشانه نظافت و پاکیزگی نیز هست، به همین دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان و کادر بهداشتی از این رنگ در لباس هایشان استفاده می کنند.
    برای ایجاد هماهنگی بین لباس آبی و لباس های دیگر می توان از رنگ های مکمل استفاده کرد. نارنجی رنگ مکمل آبی است و زمانی که کنار آن قرار می گیرد از سرمای آبی کاسته و شور و هیجان را به آن اضافه می کند. همچنین استفاده از رنگ بنفش یا قهوه ای در کنار آبی برای کسانی مناسب است که به رنگ های گرم و زنده علاقه نداشته و در عین حال می خواهند از سردی لباس های خود کم کنند.
    آبی های تیره معمولا با رنگ های تیره تر ست می شوند. در ضمن این رنگ را باید امتحان کنید که ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.
    در هر صورت آبی های تیره را با سفید هرگز ست نکنید.
    رنگ آبی با سفید، مشکی، آبی، سبز، بنفش و نارنجی هماهنگ می شود. رنگ مکمل آبی، نارنجی است و قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم نارنجی را تشدید می کند. دقت کنید آبی را با زرد و قرمز ست نکنید، فقط در صورتی می توانید ست کنید که قرمزتان به بنفش و زردتان به سبز نزدیک باشد.
    ترکیب رنگ صورتی با آبی پودری ظاهر جوان تر، زیباتر و زنانه تری ارائه می دهد. می توانید یک ژاکت صورتی با یک تاپ آبی راه راه و یا یک تی شرت صورتی با شلوار جین آبی ست شود.

  • ۱۱:۵۱   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    شلوارهای جین سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای شیک پوشی در فصل تابستان است.

    اگر شما هم در ست کردن شلوار جین سفید با مشکل مواجه شده اید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید و شلوارهای سفیدتان را اینگونه ست کنید.

    جدیدترین ست در تابستان با شلوار سفید _ ست لباس با شلوار جین سفید _ مدل لباس _ نحوه ست کردن لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین سفید,ست لباس با شلوار سفید

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۱۸/۵/۱۳۹۵   ۱۱:۵۷
  • ۱۱:۵۸   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • leftPublish
  • ۱۱:۵۹   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها 

  • ۱۱:۵۹   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۰   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۰   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۲   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها 

  • ۱۲:۰۳   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۵/۵/۱۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48338 |46689 پست

    ست كردن رنگها

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان