خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
53.1K

راز و رمز گریم

  • ۱۵:۲۰   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    avatar
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    راز و رمز گریم، فنون گریم، فنون آرایشگری، تغییر چهره حرفه ای 

    همه و همه در این تاپیک

    راز و رمز گریم
  • leftPublish
  • ۱۵:۴۶   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🌟آموزش گریم:

    گریم در آرایش استفاده از تکنیک های سایه روشن برای تاکید بر ویژگی های طبیعی چهره و برجسته سازی زیبایی هاست . می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و با کمی دقت با توجه به چهره خود اجرا کنید .

    طبق نظر آرایشگر حرفه ای لس آنجل Brande Bytheway , قسمت اصلی آرایش , برجسته سازی توسط تعیین حدو مرزهاست.خیلی ها فکر میکنند انجام دادن اینکار در خانه امکانپذیر نیست , اما اینکار راحت تر از آن چیزیست که شما فکر می کنید!
    برند میگوید : “گریم بازی با سایه روشن هاست , ایجاد حدود و برجسته کردن ویژگیهای طبیعی صورت “. برای بدست آوردن این تکنیکها ما قدم به قدم با آرایشگر حرفه ای ” برند ” پیش میرویم تا به کار بردن این تکنیکها و ابزراهای لازم را یاد بگیریم . این تکنیکها و رویکرد ها , روی هر شخص باتوجه به ویژگیهای آن شخص متفاوت خواهد بود اما روش کلی کار یکی است .

    بخشی از نصیحت برند در این مورد این است : تمرین , تمرین , تمرین !! او میگوید امتحان کنید , به اطراف خود نگاه کنید و چیزی که برای صورت شما مناسب است را کشف کنید . اینکار خیلی پیچیده به نظر نمیرسد, حتی برند میگوید ” بعضی از مردم هرروز بارها اینکار را انجام میدهند .”

    دو روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه وجود دارد : لولایت ( کمرنگ کردن ) و هایلایت ( پررنگ و برجسته کردن )

  • ۱۵:۵۰   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    لولایت:

    یعنی استفاده از یک رنگ تیره تر و برای قسمتهایی از صورت استفاده میشود که شما نمیخواهید خیلی به چشم بیاید و برای پوشاندن آن از لولایت استفاده میکنید . برند توصیه میکند که برای لولایت از سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگها و سایه های مات و بدون درخشندگی استفاده کنید .

    هایلایت:

    برای قسمتهایی استفاده میشود که شما میخواهید برجسته تر شود و بیشتر به چشم بیاید . برای هایلایت شما میتوانید هم از رنگ و سایه های مات استفاده کنید و هم براق و درخشنده , هرکدام را که خودتان دوست دارید .

    راز و رمز گریم
  • ۱۶:۰۲   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    دوستان عزیز شما می‌توانید با ترفند‌های ویژه گریم در خانه و بدون عمل‌های خطرناک جراحی صورت خود را لاغر و یا چاق کنید.

    با توجه به تصویر زیر شما با استفاده از دو نوع کرم در رنگ‌های تیره و روشن و با توجه به رنگ پوستتان نواحی از صورت را با گریم زیباتر کنید. بطور مثال گونه‌ها را برجسته, بینی را باریک تر، چونه‌ها را زیباتر  و یا صورت خود را لاغر و چاق کنید.

     

    tak-roj.ir arayesh face (1)

  • ۱۲:۰۶   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🎀آموزش گریم:

    اول به شکل صورت توجه کنید.

    ◀مربع

    استخوان های فک حالت مربع گونه دارد پیشانی پهن و وسیع می باشد در حالی که استخوان گونه نیز برجسته نیست. گونه ها اغلب گوشت الو و چاق می باشد.

    بررسی صورت

     

    ◀قلبی

    این نوع صورت دارای چانه باریک و پیشانی پهن و چاق می باشد و در واقع کشیده دیده می شود. استخوان گونه ممکن است برجسته باشد اما اغلب دیده نمی شود زیرا که صورت پهن است.

     بررسی صورت

     

    ◀گرد

    این نوع صورت به شکلی است که پیشانی، گونه ها و چانه در کنار هم دایره را تشکیل می دهند. به طوری که صورت چاق ، گوشت آلو و ناهماهنگ دیده می شود گونه هـا اغلب پر و گوشت آلو بوده و استـخوان گونه پیدا نیست.

    بررسی صورت

     

    ◀کشیده

    این نوع صورت علاوه بر پیشانی، چانه هم بلند و دراز می باشد. برای همین صورت خسته دیده می شود استخوان گونه فاقد برجستگی است زیرا که صورت دراز و کشیده است.

    بررسی صورت

     

    ◀مثلثی

    صورت مثلثی دارای برجستگی خاصی است. استخوان گونه برجسته همراه با فک گرد که چانه را باریک و مشخص نشان می دهد. بلندی پیشانی با قسمت پایین صورت متناسب است و صورت بسیار کامل و هماهنگ دیده می شود.

    بررسی صورت

     

  • ۰۰:۴۷   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    آموزش گریم و از بین بردن چروک‌های صورت در ۱۰ دقیقه:

    گریم تکنیک‌های خاص خودش را دارد و همین تکنیک‌ها هم هستند که آرایش یک فرد عادی را با گریم یک حرفه‌ای متفاوت می‌کند، وقتی مواد آرایشی روی صورت مشخص باشند نشان از ناشی بودن آرایشگر است و وقتی صورت کاملا طبیعی به نظر برسد انگار که هیچ مواد آرایشی روی آن وجود ندارد یعنی گریم به اندازه کافی حرفه‌‌ای بوده ‌است. اگر قرار باشد مواد آرایشی و گریم روی صورت مشخص باشند ایرادها به جای آنکه پوشانده شوند، بیشتر جلوه خواهند کرد. این نکته در مورد کانسیلرها بیشتر از همه حائز اهمیت است، چراکه به عنوان زیرساز آرایش استفاده می‌شوند. این بار هم به سراغ توصیه‌های سونیا کاشوک رفتیم تا ببینیم او به عنوان یک گریمور حرفه‌ای چطور ایرادهایی مانند جای زخم یا سیاهی زیر چشم را می‌‌پوشاند.

    چشم‌ها را جوان کنید
    پوست زیر چشم نازک‌تر از پوست دیگر قسمت‌های صورت است بنابراین اگر پوست کمی رنگ پریده یا سفید باشد رگ‌های زیر آن به خوبی هویدا می‌شوند و در نتیجه صورت خسته به نظر می‌رسد، علاوه بر اینها دلایل زیادی وجود دارند که موجب تیره شدن پوست زیر چشم می‌شوند بنابراین باید بدانید چگونه این پوست ظریف و نازک را با دیگر قسمت‌های صورت یک رنگ کنید.

    قدم اول

    chin-chorok-www.iransit.com-02

    اگر پوست خشکی دارید، اول از همه باید به سراغ کرم مرطوب‌کننده بروید به خصوص برای زیر چشم‌ها که احتمالا بیشتر هم خشک شده‌اند.کانسیلری کرمی یا مایع که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست باشد برای پوشاندن سیاهی‌های زیر چشم مناسب است. کانسیلر را از گوشه داخلی چشم در حوالی استخوان گرد زیر چشم بزنید، یادتان باشد که بهتر است که تنها به زیر خود چشم اکتفا نکنید بلکه باید کانسیلر از زیر پلک تا حدود نیم سانت زیر استخوان حدقه چشم را بپوشاند و به سمت شقیقه‌ها محو شود. برای اینکه نتیجه بهتری به‌دست بیاید از برس‌های مخصوص کانسیلر استفاده کنید.

    قدم دوم

    chin-chorok-www.iransit.com-03

    اصلاح‌کننده‌های چشم سر بسیار ظریفی دارند و می‌توان با آن خیلی دقیق منطقه‌ای که می‌خواهیم را رنگ بزنیم. با این اصلاح کننده باید روی تیغه داخلی بینی به سمت چشم را کانسیلر بزنید. اگر خطوط قابل مشاهده‌ای زیر چشم دارید یا پوست این قسمت چروک خورده است باید با اصلاح کننده چشم روی این چروک‌ها را بپوشانید تا دیگر فرورفته نباشد و پوست بالا بیاید و صاف شود. زدن روشن‌کننده به گوشه خارجی چشم را فراموش نکنید تا چشم‌ها کمی‌برجسته‌تر جلوه کنند.

    قدم سوم

    chin-chorok-www.iransit.com-04

    با استفاده از انگشت میانی آرام به زیر چشم ضربه بزنید تا کانسیلرها جذب پوست شوند، یادتان باشد که نباید دست یا انگشت را روی پوست بکشید بلکه باید به طور ضربه‌ای به سمت بیرون، کانسیلرها را پخش کنید و بعد همین حرکت را به طور برگشتی به سمت بینی تکرار کنید و تا جایی این کار را ادامه دهید که کاملا کانسیلر جذب پوست شود.

    قدم چهارم

    chin-chorok-www.iransit.com-05

    حالا با پودری که تن زرد دارد به طور کامل زیر چشم را بپوشانید تا نه تنها کانسیلر بهتر خود را نشان دهد بلکه دوام آن نیز بیشتر شود. البته پودر نمی‌گذارد کانسیلر رگه رگه شود و چروک‌های زیر چشم مشخص شوند. برای این کار بهتر است از برسی با نوک گرد استفاده کنید(همانند برس‌هایی که برای سایه به کار می‌برید) چراکه با استفاده از این برس‌ها می‌توان خیلی دقیق‌تر مواد آرایشی را روی پوست پخش کرد.

    قدم پنجم

    chin-chorok-www.iransit.com-06

    هرگونه قرمزی اطراف بینی را هم می‌توانید با کانسیلر بپوشانید، کافی است برسی را که سر بسیار ظریف دارد انتخاب کنید تا بتوانید به خوبی به گوشه‌های بینی دسترسی داشته‌باشید و تمام قرمزی‌‌ها و تیرگی‌ها را با رنگ پوست هماهنگ کنید.

    قدم ششم

    chin-chorok-www.iransit.com-07

    حالا به سراغ خطوط دور لب بروید، استفاده از کانسیلر در این منطقه کاری می کند که لب‌ها برجسته‌تر و زیباتر جلوه کنند، همچنین وجود کانسیلر در این منطقه باعث می‌شود که رژ لب پخش نشود.با مداد روشن کننده چشم ، دوسوم قسمت پایینی لب را روشن کنید تا لب‌ها برجسته و زیباتر جلوه کنند.

  • leftPublish
  • ۰۰:۴۸   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    آموزش گریم و از بین بردن خط لبخند:

    چگونه خطوط لبخند را بپوشانید

    chin-chorok-www.iransit.com-08

    ۱٫‌روی صورت‌تان مرطوب‌کننده بزنید. مرطوب‌کننده علاوه بر اینکه پایه‌ای برای آرایش شما فراهم می‌آورد سبب می‌شود که پوست‌تان بر اثر استفاده از محصولات آرایشی خشک نشود.

    ۲٫ اطراف خط لبخند خود را به کمک یک پد آرایشی نرم کانسیلر بزنید. در صورت امکان از پوشاننده‌ای استفاده کنید که برای کاهش چین و چروک فرموله شده‌اند. پوشاننده‌تان باید حدود یک سایه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.

    ۳٫‌پوشاننده را به کمک انگشت یا پد آرایشی به طور کامل محو کنید.

  • ۱۵:۵۵   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مدل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۱۵:۵۶   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مدل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۱۶:۵۷   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مراحل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۱۶:۵۹   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    آموزش گریم لب

    قلوه ای کردن لبها

    راز و رمز گریم
  • leftPublish
  • ۱۷:۳۳   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    برجسته کردن گونه ها با گریم:

     در اینجا به شما رژگونه زدن را با توجه به فرم صورت‌تان می‌آموزیم؛ کاری که شما باید انجام دهید این است که اول فرم صورت خود را پیدا کنید تا بعد آن طور که باید به گونه‌ها شکل دهید.

    ⭐صورت لوزی شکل

    صورت شما حالتی بینابین صورت مثلثی و بیضی است، به همین دلیل برای آرایش کردن دست‌تان بازتر است (به شرطی که صورت شما لوزی واقعی باشد). اول از همه باید کاری کنید که با کم کردن پهنای گونه‌ها و افزایش مو در اطراف فک‌ها و نگهداشتن مو به طورفشرده در اطراف سروخط استخوان گونه‌ها باعث شوید که شکل صورت بیضی به نظر بیاید. بهتر است رژگونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان‌های گونه را تیره‌تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژگونه شما به چشم‌ها نزدیک شود. حواس‌تان باشد که از کنار زدن مو از کنار فک‌ها و خط پیشانی خودداری شود.

     

    جاهایی که باید تیره شوند: اطراف پیشانی، شقیقه‌ها و گوشه داخلی گونه‌.

    جاهایی که باید روشن‌تر شوند: روی تیغه بینی، وسط پیشانی و روی چانه.

    رژگونه: روی استخوان گونه.

    مجله زندگی ایده آل نوشت:همیشه دو رنگ رژگونه داشته باشید؛ یک رژگونه تیره برای فرم دادن به صورت بر اســــاس نوع آن و یک رژگونه روشن‌تر که به وسیله آن سایه‌هایی که می‌خواهید را ایجاد کنید.

    ⭐صورت کشیده

    اینگونه صورت‌ها را باید با آرایش مناسب کوتاه‌تر و پهن‌تر نشان داد، بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می‌توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه‌تر به نظر بیاید، البته یادتان نرود که از همان رژگونه برای روی گونه خود استفاده کنید و تنها رنگ آن را کمی ملایم‌ تر کنید.

     

    جاهایی که باید تیره‌تر شود : اطراف فک و شقیقه‌ها.

    جاهایی که باید روشن‌تر شود: چانه، شقیقه‌ها و بالای استخوان‌های گونه.

    رژ گونه: روی استخوان‌های گونه. 

    اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فك قرار گیرد بهتر است.

    ⭐صورت مربع

    صورت‌های چهارگوش باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می‌تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. همچنین می‌توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره‌تر کنید.

     

    جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک و شقیقه‌ها.

    جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها و چانه.

    رژ گونه: دو طرف استخوان‌های گونه.

    اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فك قرار گیرد بهتر است.

    ⭐صورت گرد

    اگر صورت گرد دارید باید حتی الامکان با آرایش صورت را کشیده‌تر جلوه داد یعنی با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت خود را باریک‌تر نشان دهید. بنابراین بهتر است رژگونه را به شکل کشیده بزنید باید رژگونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید و ناگفته نماند که بهتر است رنگ این رژگونه تیره انتخاب شود.

     

    جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک، شقیقه ها و گردن.

    جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها، پیشانی و چانه.

    رژ گونه: زیر استخوان گونه.

    با پوش دادن موها در اطراف سر، صورت خود را پهن‌تر نشان دهید.

     ⭐صورت بیضی 

    دخترهای با صورت‌های بیضی خیلی خوششانس هستند، چراکه چیزی  دارند که خیلی‌ها باور دارند مدل صورت ایده‌آل است. بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن‌تر نشان دهید. اگر با لب‌های بسته لبخند بزنید، می‌توانید جای صحیح رژگونه را پیدا کنید؛ یادتان نرود که شما احتیاج ندارید که جایی از صورت‌تان را برجسته یا تیره کنید بلکه این بقیه صورت‌ها هستند که احتیاج دارند تا کاری کنند که بیضی‌تر به نظر بیایند.

     

     جاهایی که باید تیره‌تر شود:پیشانی ، چانه، زیر گونه ها.

    جاهایی که باید روشن‌تر شود:بالای استخوان‌های گونه و پیشانی.

     رژگونه: استخوان‌های گونه. 

    از رنگ‌های روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود، چرا که چهره‌های لاغر و کشیده با این رنگ‌ها باز و زیباتر خواهند شد. صورت کامل صورتی است که طول و عرض آن تقریبا برابر باشد. این صورت‌ها نیاز به روش خاصــــی ندارند و می‌توانند با همان حرکات دورانی برس زیر برجستگی استخوان گونه به سمت بالا را رژگونه بزنند.اگر می‌خواهید صورت شما نمایی باطراوت‌تر پیدا کند از رژگونه‌های روشن‌تر استفاده کنید. با اســــتفاده از برس‌های بزرگ و حرکات دورانی برجستگی‌های گونه خود را با رژگونه بپوشانید. 

    چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهید

    برای شروع کار اولین چیزی که نیاز دارید یک سانتی‌متر خیاطی است و بعد شروع به اندازه‌گیری اجزای صورت به شکل زیر کنید و هر کدام از این اندازه‌ها را روی کاغذ بنویسید.

    1. اندازه طول صورت، یعنی از جایی که بالای پیشانی موها درآمده‌است تا پایین چانه

    2. اندازه خط فک، یعنی ببینید عرض پهن‌ترین قسمت چانه شما چند سانت است

    3. اندازه عرض پیشانی، یعنی ببینید عرض پهن‌ترین قسمت پیشانی شما چند سانت است

    4. اندازه عرض گونه‌‌ها، یعنی ببینید بیشترین فاصله بین دو گونه چقدر است

    حالا این اندازه‌ها را با شکل‌های زیر مقایسه کنید تا ببینید به کدام حالت نزدیک‌تر است.

     این فرمول برای همه است

    پس از زدن کرم‌هایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودرهای مورد مصرف‌تان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژگونه نزدیک به هم استفاده کنید. ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام دهید. سپس از رژگونه پررنگ‌تر استفاده کرده و این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه، تا روی گونه‌ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.

  • ۰۰:۳۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مراحل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۰۱:۲۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    🌟آموزش گریم چشمها:

    چشم به پنج قسمت تقسیم می شود : (تقسیم بندی در شکل ) 

    1- روی تخم چشم

    2- گوشه ی دخلی چشم

    3- زیر تاج ابرو

    4- زیر آرک ابرو ( زیر قله ی ابرو)

    5- گوشه ی خارجی چشم و زیر ابرو 


    1 - افرادی که بالای چشمشان پف دارند : 

    دقیقا روی پف چشم را سایه ی تیره می زنیم ..

    تن رنگ های قرمز ، آجری ، قهوه ای مایل به قرمز و صورتی پف چشم را چند برابر می کنند در نتیجه از رنگهای دودی ، زیتونی ، آبی ، و قهوه ای که تن قرمزی ندارد استفاده می کنیم ..

    ریمل را به گوشه ی خارجی چشم می زنیم و خط چشم نمی کشیم ..

     

    2- افرادی که هم پلک بالا و هم پلک پایین شان افتادگی دارد :

     

    ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم .. ( منظور خط فرضی است که بطور عمودی از مردمک چسم می گذرد )

    خط چشم پلک بالا را از گوشه ی خارجی چشم می کشیم و خط چشم پلک پایین را از نیمه ی داخل چشم می کشیم ..

    سایه را از گوشه ی خارجی چشم به سمت بالا می کشیم ..

    ریمل را از گوشه ی خارجی چشم می زنیم ..

    نیمه ی داخلی چشم را مداد بژ و نیمه ی خارجی را مداد دودی می کشیم ..

     

    3 - افرادی که فقط پلک بالایشان افتادگی دارد :

     

    ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم ..

    خط چشم پلک بالا را از گوشه ی خارجی چشم می کشیم ..

    خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که تمام می شود می کشیم ..

    ریمل را گوشه ی خارجی چشم می کشیم و سایه را از گوشه ی خارجی چشم به سمت بالا می کشیم ..

     

    افرادی که فقط پلک پایین شان افتادگی دارد : ( از زیباترین چشم ها هستند )

     

    چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم ..

    خط چشم پلک پایین را از نیمه ی داخلی می کشیم ..

    خط چشم پلک بالا را کامل می کشیم ..

    سایه و ریمل را هم کامل می زنیم ..

    نیمه ی خارجی چشم پایین را مداد بژ می کشیم ..

     


    5- افرادی که چشم های گرد دارند :

     

    ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم ..

    خط چشم پلک بالا را به سمت خارج می کشیم و خط چشم پایین را خیلی کم لابلای مژه ها می کشیم ..

    برای کم کردن گردی چشم داخل چشم را نیز مداد دودی می کشیم و ریمل را هم گوشه ی خارجی چشم می زنیم ..

     

     -6چشم های برجسته و درشت : 

    چشم را به سه قسمت تقسیم می کنیم ..

    خط چشم پلک بالا را دو سوم از گوشه ی خارجی چشم می کشیم ..

    خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که مژه تمام می شود می کشیم..

    سایه را از رنگهای سرد انتخاب می کنیم ..

    ریمل را هم به نیمه ی وسط چشم می زنیم ..  

     

    - افرادی که چشم های خمار دارند :

    داخل چشم پلک پایین را مداد دودی می کشیم ..

    خط چشم پلک بالا را تقریبا هلال می کشیم و ریمل را کامل می زنیم..

    سایه را هم به شکل هلال کار می کنیم .. 

    چشم های بادامی به خمار نزدیک است که خط چشم بالا را هلال کار می کنیم و ریمل از گوشه ی خارجی چشم تا وسط چشم زده می شود و خط چشم پایین را از جایی که مژه شروع و تمام می شود می کشیم .. 

     

    -  8افرادی که استخوان بالای چشمشان برجسته است : 

    چشم را به سه قسمت تقسیم می کنیم ..

    خط چشم بالا و پایین هر دو را از خارج دو سوم می کشیم ..

    روی برجستگی استخوان سایه ی تیره و قسمت فرو رفته را سایه ی روشن استفاده می کنیم و داخل چشم را مداد بژ و ریمل را گوشه ی خارجی چشم می کشیم ..

    اگر زیر چشم هم گودی داشت سایه ی روشن کار می کنیم .. 

     

    - 9افرادی که پوست پلکشان افتادگی دارد : 

    خط بالا را نمی کشیم ..

    نواحی ای که پوستش آزاد است همانطور که چشم باز است سایه ی تیره می زنیم ( زیتونی ها و سدری های تیره) بعد چشم را می بنیدیم و نقاطی را که سایه نخورده سایه ی روشن کارمی کنیم و سپس داخل چشم را مداد بژ می کشیم ..

    خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که تمام می شود می کشیم .. 

    چگونگی از بین بردن گودی زیر چشم: 

    داخل گودی را سایه ی روشن استفاده می کنیم ..

    اگر کبودی داشت از سایه ی نارنجی در حد کم استفاده می کنیم .

  • ۰۱:۳۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    آموزش مرحله به مرحله گریم چشمها:

     در آرایش صورت سخت ترین قسمت ماجرا، آرایش چشم هاست و اغلب خانم ها بیشتر از همه در همین ناحیه مشکل دارند؛ اما ما می خواهیم به شما یاد دهیم چگونه می توانید تنها با یک رنگ سایه زیباترین چشم ها را بسازید.



     

    آماده سازی:

    ابتدا پلک را کاملا تمیز کنید تا هیچ گونه چربی ای نداشته باشد و بعد از استفاده از کرم چشم چند دقیقه صبر کنید. اگر از کرم پایه خاصی استفاده می کنید اکنون آن را دور چشم تان بمالید.

     

      

    یکنواخت سازی:

    با نوک انگشتان یا برس مخصوص اطراف چشم را کانسیلر بزنید، قسمت داخلی چشم را فراموش نکنید چون پوست این منطقه تیره تر از دیگر جاها به نظر می رسد. بهتر است برای مالیدن کرم بیشتر از حرکات ضربه ای انگشت استفاده کنید تا مالشی، زیرا پوست این قسمت حساس است و در پایان کار مطمئن شوید که اثر آشکاری از کانسیلر باقی نمانده است.

     

     

    ترفندهای گریم:

    زیر چشم را با مقدار زیادی پودر روشن و مات بپوشانید تا زمینه را برای سایه زدن آماده کنید؛ با پودر نه تنها رنگ سایه، خود را بهتر نشان می دهد بلکه دوام بیشتری هم پیدا می کند. شگردی که نباید فراموش کنید این است که بعد از تمام شدن آرایش با یک برس مخصوص، اضافه های پودر را پاک کنید.

     

     

    خنثی سازی پلک:

    در اینجا بیشتر از همه احتیاج به یک سایه با رنگ خنثی دارید، رنگ هایی چون وانیلی، سفید و ... که باید از زیر استخوان ابرو تا خط مژه کشیده شود.

     

     

    خط چشم:

    حالا با یک مداد کاملا تیره یا خط چشم، داخل چشم را کامل تیره کنید (اگر خط چشم ضد آب استفاده کنید در طول روز دردسر کمتری خواهید داشت). اگر هم می خواهید از خط چشم های کرمی و ژله ای استفاده کنید از برسی استفاده کنید که سر آن زاویه دار باشد تا خط چشم حالت بهتری بگیرد. در گوشه داخلی، خط باید باریک تر باشد و اندک اندک که به سمت گوشه خارجی چشم می رود، پهن تر و ضخیم تر شود. داخل پلک پایین را هم سیاه کنید البته گوشه داخلی که محل آمدن اشک است را سیاه نکنید چون به راحتی پاک می شود و زیر چشم را کثیف می کند.

     

     

    دودی کردن:

    حالا با استفاده از یک برس سرگرد تقریبا سفت گوشه های چشم را کمی تیره کنید، بهترین راه این است که کمی روی خط چشم را بکشید تا سیاهی های آن پخش شود، زیرا وقتی چشم دودی می شود نباید هیچ خطی پر رنگ تر از بقیه وجود داشته باشد. بعد از اینکه اطراف چشم را دودی کردید با استفاده از یک سایه تیره رنگ این سیاهی های دور چشم را تکمیل کنید. البته خیلی نباید از گوشه های چشم دور شوید.

     

     

    روشن کردن:

    با استفاده از یک برس سایه کوچک (برسی که اندازه آن متناسب با عرض قسمت داخلی چشم در زیر ابرو باشد) کمی سایه روشن بزنید. سایه های روشن کمی حالت انعکاسی دارد می تواند پوست را برآمده تر نشان دهد و در نتیجه جلوه چشم ها و ابروها را بیشتر می کند.


     

     

    عوض کردن حالت چشم:

    این مرحله بسیار مهم است چرا که می تواند حالت چشم را اصلاح کند. از طرف دیگر تنها استفاده از یک رنگ سایه تیره نمی تواند آن طور که باید حالت چشم را زیبا کند. در این مرحله باید از سایه ای شبیه اما کمی روشن تر از سایه ای که روی پلک به کار بردید، استفاده کنید. سایه را کمی بالاتر از پلک و در گوشه خارجی چشم بزنید، بعد با استفاده از یک برس نرم سایه ها را با حرکات دایره ای یکنواخت کنید. همچنین جهت سایه باید به سمت داخل و کمی بالا باشد. یادتان باشد این مدل سایه باید ابتدا و در نزدیکی گوشه چشم پر رنگ باشد و با دورتر شدن از چشم به مرور کم رنگ شود به خصوص وقتی به سمت میانه پلک و ابرو نزدیک می شود. مطمئن شوید که هیچ خط پر رنگی بین قسمت تیره پلک و قسمت روشن تر بالای پلک وجود نداشته باشد.


     

    کار را تمام کنید:

    حالا سراغ ابروها بروید؛ آرایش چشم بدون ابروهای زیبا و پر اصلا به چشم نمی آید و آرایش تان چیزی کم دارد.

  • ۱۶:۵۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    Oldoos
    دو ستاره ⋆⋆|1020 |2441 پست

    آموزش گریم، کوچک کردن بینی با گریم:

     در این شماره می‌خواهیم فوت و فن کوچک نشان دادن بینی‌های گوشتی را آموزش دهیم.


    قدم اول

    قبل از استفاده از هرگونه لوازم آرایش پوست خود را با استفاده از شیر و لوسیون مناسب تمیز کنید و بعد با آب بشویید. سپس از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. گودی زیر چشم و ديگر گودی‌های صورت را با کانسیلر بپوشانید و با استفاده از اسفنج مثلی به صورت پرسی محو کنید. بعد از آن روی همه صورت را کرم پودر جامد یا فون مخصوص گریم بزنید و خوب آن را پخش کنید. برای گریم نیاز به یک قلم موی گریم با سایز 4 و پالت قهوه‌ای و سفید مخصوص گریم دارید. البته اگر این وسایل را در دسترس ندارید می‌توانید از ديگر قلم‌ها یا حتی نوک انگشتان و سایه قهوه‌ای و سفید استفاده کنید اما نتیجه با وسایل گریم بهتر می‌شود.

    قدم دوم

    قلم را به پالت قهوه‌ای آغشته می‌کنیم و سر بینی را یک خط منها می‌گذاریم و به حالت نیم دایره وصل می‌کنیم به پره‌های بینی. هرچه بینی افتاده تر باشد خط منها بالاتر می‌رود.


    قدم سوم 

    زیر این قسمت را با استفاده از قلم از پایین به بالا تیره می‌کنیم.

    قدم چهارم

    درون حفره‌های بینی را تیره كرده و با گوش پاک‌کن به طرف پایین محو می‌کنیم.


    قدم پنجم

    از شروع ابروها دو خط صاف تیره روی تیغه بینی می‌کشیم.

    قدم ششم

    تیغه بینی را 4 قسمت کرده و دو چهارم بالایی را تا زیر پره بینی یک ذوزنقه می‌کشیم و داخل آن را کمی تیره می‌کنیم.


    قدم هفتم

     داخل U که روی بینی باز مانده است را تا بالای ابروها و سه گوش بغل چشم و زیر چشم سفید می‌کنیم. 

    قدم هشتم

    کناره‌های بینی را نیز با پالت سفید روشن می‌کنیم.


     قدم نهم

    حالا وقت محو کردن رسیده است. یادتان باشد هرچه گریم محوتر باشد طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. نمی‌خواهید که همه بفهمند شما گریم کرده‌اید؟! پس با استفاده از یک گوش پاک‌کن قسمت‌های سفید و با استفاده از یک گوش پاک‌کن دیگر قسمت‌های تیره را خوب محو کنید. خیلی نباید گوش پاک کن را روی پوست فشار دهید چراکه ممکن است گریم‌تان پاک شود. فقط کافی است با حرکات ملایم قسمت‌های گریم شده و همچنین خط‌های بین نواحی سفید و قهوه‌ای را کاملا محو کنید. در مرحله آخر خیلی با احتیاط روی کل بینی را پنکیک بزنید تا برق بینی گرفته شود. رنگ پنکیک باید حتما با پوست‌تان منطبق باشد.


    چند نکته برای اینکه بینی‌تان کوچک‌تر نشان داده شود:

    - موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید زیرا هرقدر صورت کوچک‌تر نشان داده شود بزرگی بینی بیشتر به چشم می‌آید. به موهای‌تان حجم بدهید و با استفاده از کلیپس آن را پشت سر جمع کنید.

    - اینکه می‌گویند برای کمتر جلوه کردن بینی باید آرایش چشم و لب‌های‌تان را بیشتر کنید کاملا اشتباه است! این کار باعث می‌شود شخصیت‌تان بد جلوه کند. کافی است برای چشم‌ها از آرایش طبیعی و سبک و برای لب‌ها از رنگ‌های دلنشین استفاده کنید. بهتر است خط لب غلیظ نداشته باشيد تا توجه به سمت لب و بینی جلب نشود.

    - اگر پوست‌تان چرب است و زود براق می‌شود پنکیک بیشتری روی قسمت‌های براق بزنید. می‌توانید از کاغذهای مخصوص جذب چربی صورت نیز استفاده کنید. این کاغذهای رولی را می‌توانید از لوازم آرایشی‌فروشی‌ها بخواهید. همچنین می‌توانید از محصولات شست‌وشو و کرم‌های کاهش‌دهنده برق صورت استفاده کنید. هیچ وقت روی بینی‌تان از پنکیک ها و پودرهای شاین‌دار استفاده نکنید.

    - سعی کنید با استفاده از یک گردن بند یا گوشواره زیبا یا یک دستمال گردن یا یک تل سر با طراحی زیبا توجه را از روی بینی‌تان به سمت آنها جلب کنید. اگر عینک می‌زنید این بار لنزهای تماسی را امتحان کنید. ممکن است در ابتدا گذاشتن آنها سخت باشد اما بعد از يك ماه مثل آب خوردن می‌شود!

    - ابروهای‌تان را بیش از حد نازک یا پهن نکنید. ابروهای خوش فرم هماهنگی بین اجزای صورت از جمله بینی را بیشتر می‌کنند.


    - اگر روی بینی‌تان جوش‌های سرسیاه دارید با استفاده از چسب‌های مخصوص یا کرم‌های اسید میوه زیر نظر پزشک آنها را برطرف کنید تا بینی زیباتری داشته باشید. فشار دادن این جوش‌ها باعث چرکی شدن آنها و بزرگ‌تر شدن بینی‌تان می‌شود!

    - سعی کنید گونه‌های‌تان را با گریم بزرگ‌تر نشان دهید تا بیشتر از بینی به چشم بیایند. گاهی اوقات نیز برنزه کردن صورت به کوچک تر دیده شدن بینی کمک می‌کند. 

    - همیشه سعی کنید در محلی بنشینید که نور لامپ مستقیم بالای سرتان نباشد. بهترین حالت این است که نور از پشت سر بتابد. 

  • ۱۸:۵۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مراحل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۱۸:۵۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مدل و مراحل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۰۱:۳۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مدل گریم مراحل گریم

    راز و رمز گریم
  • ۰۳:۰۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    مراحل گریم

    راز و رمز گریم
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان