خانه
49.4K

سریال شهرزاد

  • ۱۱:۲۴   ۱۳۹۴/۷/۲۶
    avatar
    چهار ستاره ⋆⋆⋆⋆|3627 |4913 پست

    بچه ها کسی سریال شهرزاد رو دیده؟من تعریفش رو خیلی شنیدم.

    سریال شهرزاد

  • leftPublish
  • ۱۷:۴۲   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    سریال شهرزاد

     تعداد محدودي گردنبند نقره اصل شهرزاد به قيمت ٢٩٥٠٠٠ تومان
    خريد از سايت موويكالا
    www.moviekala.com

    مُرغ آمین در فولکلور و فرهنگ مردم ایران، نام فرشته‌ای‌ ست که مدام در پرواز است و دائماً «آمین» می‌گوید. معروف است که اگر کسی نیازی داشته باشد و آن را بیان بکند و همان دم مرغ آمین نیز از فراز سر او بگذرد، نیاز و دعاهای او برآورده می‌شود.

    سریال شهرزاد

  • ۱۷:۴۴   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    سریال شهرزاد

    قسمت ١٩ سريال شهرزاد توزيع شد. لطفا شهرزاد را اصل بخرييم و حلال ببينيم.

    سریال شهرزاد
  • ۱۷:۴۸   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19824 |39377 پست
    لینک دانلود از قسمت اول برام میزارید؟ هرچند کاره بدیه
  • ۱۷:۵۲   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    عزیزم لینک دانلود سریال شهرزاد رو ندارم. من سی دی هاش رو خریدم.
  • ۰۰:۰۷   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19824 |39377 پست

    علی نصیریان

    سریال شهرزاد

    سریال شهرزاد
  • leftPublish
  • ۰۰:۲۰   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19824 |39377 پست

    قسمت نوزدهم سریال شهرزاد

    سریال شهرزاد
  • ۱۱:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19824 |39377 پست

    قسمت نوزده سریال شهرزاد

    سریال شهرزاد
  • ۱۲:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    بهزاد لابیکاپ آشپزی 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|26985 |15939 پست
    بچه ها من سریال شهرزاد رو تا قسمت 17 دیدم. راستش به نظر من نقطه قوت فیلم بازی بازیگرای اصلی فیلم(به جز فرهاد و مامانش ) هست.
    ولی صحنه های اکشن فیلم و درگیری ها و تعقیب و گریز ها و جزییاتی مثل بازی بیلیارد که درست بازی نمیکنن و ... خیلی ضعیفه و یه کپی برداری از فیلم پدرخوانده هم کردن تو صحنه های مافیاییش که کمی تو ذوق میزنه. ولی در مجموع دوستش دارم و از خیلی از سریال هایی که اینور اونور هست و ترکیه ای و ... بهتره.
  • ۱۲:۳۱   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    افسانه ناصري، بازيگر:


    يكي از فاكتورهاي مهم سريال شهرزاد كه براي توليد يك فيلم و سريال خوب مهم است، احترام به سليقه مخاطب و سينماگران است. اقاي فتحي كارگردان اين اثر، سليقه مخاطب را به خوبي مي شناسد و از قسمت اول معلوم است كه با قصه جذابي روبرو هستيم. نكته مهم ديگر اتمام سريال قبل از پخش است و مانند سريال هاي ديگر بي انتها رها نمي شود.
    سريال شهرزاد، مخاطب را به پاي خود مي نشاند و من كه اصلا سريال بين نيستم مشتاقم اين سريال را تا آخرين قسمت دنبال كنم.

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۴   ۱۲:۳۲
  • ۱۲:۳۳   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    سریال شهرزاد بسیار تاثیرگذار است


    فرهاد آییش اینروزها به عنوان نویسنده و کارگردان تئاتر «چمدان» پرکار است. به بهانه روزهای آغازین اجرای این نمایش با او به گفتگو نشستیم. او معتقد است این تئاتر و مفهوم چمدان در ذهن تماشاگران، چالش برانگیز است. او همچنین سریال شهرزاد را از بهترین سریال ها می داند که بسیار تاثیرگذار است. مشروح گفتگوی خبرنگار چهره نیوز را در ادامه می خوانید:

    *این نمایش ۲۰ سال پیش هم اجرا شده البته مشخص است خیلی از علاقه مندان هم نسل ما آن را ندیدند. چه شد که دوباره به فکر اجرای آن افتادید؟ آیا تغیراتی هم نسبت به اجرای سال ۷۰ انجام دادید چه در محتوا و چه در طراحی صحنه؟

    من معمولا یک کاری را که انجام می دهم، زیاد علاقه ندارم دو مرتبه آن را انجام بدهم. یعنی علاقه دارم ولی آنقدر انگیزه ندارم که آن کار را تکرار کنم. مثلا من دوازده، سیزده تا نمایش نامه نوشتم. این یکی از اولین ها و بهترین ها بود وخیلی هم آن موقع که اجرا شد نو و جدید بود. حتی یک کارگردان آمریکایی به نام جیم کیو که کارگردان مطرح کالیفرنیاست سالها بعد آن را داد تا برایش ترجمه کردند و بعد هم اجرایش کرد. همسرم مائده معتقد بود ما دوباره آن نمایش را اجرا کنیم. من کمی فکر می کردم که برای یه سالن بزرگ تایمش کم است و به همین دلیل فکر می کردم اگر در یک سالن کوچک باشد بهتر است. ولی تئاتر شهر به ما پیشنهاد داد که در سالن اصلی کار کنیم. ما قرار بود «مکبث» را کار کنیم. مشکلاتی در سالن اصلی اتفاق افتاد که عملا «مکبث» نمی توانست انجام بشود. به همین دلیل چون نمی خواستیم بد قولی کنیم. گفتیم یک نمایش دیگر بیاوریم. همان زمان در همان دوره ای که آن نمایشنامه را نوشتم، کارگردان آمریکایی که کار را دیده بود به من یک نویسنده ژاپنی را معرفی کرد به نام «کوبوآبه» و گفت این نوینسده هم از نظر نگاه به تو نزدیک است و هم اتفاقا یک نمایشی به نام چمدان دارد. من این نمایشنامه را ترجمه و اقتباس کردم و تغییراتی در آن لحاظ کردم. یک مقدار به خیال خودم امروزی تر کردم و یک ترفندی هم پیدا کردم که یک فصل انتقالی باشد از آن نمایش به نمایش خودم. در واقع ما دو تا نمایش می بینیم یعنی مخاطب اول نمایش« کوبوآبه» را می بیند و بعد یک انیمیشن ۳۰ ثانیه ای راجع به چمدان تماشا می کند و بعد نمایش چمدان که من آن سالها رویش کار کردم را می بیند.

    *منظورتان از این ترفند همان است که گفتید این نمایش تلفیقی از تئاتر، مجسمه و ویدئو آرت و انیمیشن است؟

    این انیمیشن یک انیمیشن بامزه است که بین این دوتا است، ویدئو آرت که صحبت می شود چیز دیگری است. آن یک نمایشگاهی خواهد بود که قبل از اجرای نمایش در سالن انتظار است. در واقع تماشاچی که ساعت ۶:۳۰ وارد می شود تا ۷:۳۰ که نمایش شروع می شود در سالن انتظار یک installation آرت بزرگ اونجا هست که رویش ویدئوآرت پخش می شود و این تحت سرپرستی آقایی به نام پویا آریان پور است که یکی از هنرمندان معاصرجوان ولی بین المللی هست که  الان درایران زندگی می کند. با تعداد زیادی از جوانها که دانشجوهایش هستند یک ویدئو اینستالیشن انجا ارائه می دهند با ویدئو آرت که من اصلا نمی دانم آن ویدئو آرت ها چیست. یعنی قرار نیست که من بدانم و ببینم، نه که نبینم ممکن است ببینم قبلش. قرار بر این است که یک نگاه دیگر به چمدان در آن اثر هنری دیده بشود. در واقع سالن انتظار تئاتر شهرتبدیل می شود به یک نمایشگاه هنری.

    *گفته بودید یک آهنگی می خواهید خودتان بخوانید ،این آهنگ صرفا برای تبلیغ است یا درحین نمایش هم پخش می شود؟

    ببینید خود تبلیغات اصلا در نگاه من و خانم طهماسبی یک فلسفه ای پشتش بود که ما از روزی که تبلیغاتمان را شروع کردیم هیچ وقت به طور مستقیم تبلیغ وکلیشه ی معمولی که اطلاعات می دهد را انجام ندادیم بلکه من سرمایه گذاری کردم روی کلمه چمدان تا درباره مفاهیم مختلفی از چمدان قبل از شروع اجرای این نمایش در دنیای مجازی و تبلیغات یک موجی راه بیافتد که مخاطب احتمالی ما با مقوله چمدان و مفهوم چمدان قبلا آشنا بشود و در واقع با یک پیش فرض ولو پیش فرضهای متفاوت وارد سالن بشود. بعد پیش فرض ما این است که آن چالش را هم بشکنیم. من دلم می خواهد وقتی نمایش تمام می شود مخاطبی که ما جذب کردیم از آن به بعد وقتی چمدانی را گوشه اتاقش یا در خانه اش در انباری می بیند دیگر به آن سادگی که قبلا از کنارش رد می شد، رد نشود. خیلی هم شعارها و جملات مختلف از افراد متفاوت خواستیم و خیلی چیزهای مختلف شنیدیم. به فرض چمدان شاهد همه وصالها و همه جداییها است. ببینید خیلی واقعی در همه وصالها و جداییها یک چمدان شاهد بوده است. ما بعد از هر نسل کشی یا قبل از هر نسل کشی یک عده ای با چمدان گریختند. هر کدام از آن چمدان ها یک داستان داشت. ما از زوایای مختلف زوایای خیلی تلخ، زوایای خیلی شیرین یا مثلا بامزه به آن نگاه کردیم. به فرض چمدان مثل خرس خواب زمستانی دارد. تمام اثاثیه منزل در تمام سال استفاده می شود، ولی ما همه مان یک چمدان داریم. یعنی همیشه یک جا پنهان است و استفاده اش نمی کنیم. وقتی می خواهیم استفاده اش کنیم می آید وسط و همه چیز را به هم می ریزد و یک چالش جدید به وجود می اید. بنابراین چمدان یک شیء بسیار جذاب است.

    *خانم طهماسبی هم می گفتند که معناهای متفاوتی را از زندگی به واسطه این چمدان می خواهید نشان بدهید. در این تئاتر آیا یک نگاه فلسفی یا نگاه انتقادی به واسطه این چمدان به زندگی دارید یا نگاه های اجتماعی و فرهنگی بر آن حاکم است؟

    چمدانی که من نوشتم یک کلاژ از یک سری چیزهای مختلف در رابطه با چمدان است. ولی در واقع اصل قضیه این است که یک انسانهایی در یک مکانی که نمی شناسنش و نمی دانند از کجا آمدند و چمدان در دست دارن و نمی دانند چمدان در دست دارند وارد یک جایی می شوند. این با خودش معانی خیلی مختلفی دارد. شاید به تعداد تماشاچی تفسیر ممکنه از آن ایجاد بشود. من خودم تفسیر خاصی ندارم آن نمایش «کوبوآبه» هم همینطور. در واقع یک چمدان برای «کوبو آبه»بیش از هر چیزی یک راز است. رازی هم که هیچ وقت گشوده نمی شود. من خودم تا این حد در مورد چمدان فکر می کنم. به هر حال هر کار تئاتری هم بُعدهای جامعه شناسانه سیاسی دارد و هم بعد های روانشناسانه و روان شناسی دارد وخواه ناخواه اگر این بعد فلسفی هم داشته باشد این مثلث تکمیل می شود و یک کاری می شود که قابل تأمل است. آن بعد فلسفی را من همیشه در کارهایم داشتم. همیشه نگاهم به زندگی و به هستی در همه کارهایم حضور داشته و صرفاً اجتماعی سیاسی نبوده است. همیشه شخصی بوده. خیلی شخصی… همه کارهای من خیلی شخصی هست.

    *درباره سریال ها و فیلم های روز هم صحبت کنیم… سریال شهرزاد را دیده اید؟

    نه…اما مائده همسرم می بیند. من در این دوره سرم خیلی شلوغ است و همیشه در اتاق کار می کنم. از پنجره ای که بین دو تا اتاق هست گاهی می بینم و در لحظات احساسی اش ترغیب می شوم ومی آیم و نگاه می کنم. مطمعناً متوجه شدم که یکی از بهترین سریال هاست و خیلی تاٌثیر گذار است، ولی هنوز فرصت نکردم به طور کامل آن را دنبال کنم. اصولا هیچ وقت هم در زندگیم هیچ سریالی را نتوانستم دنبال کنم، فیلم چرا گاهی اوقات می شینم و تا آخر می بینم ولی سریالی را دنبال کنم تمرکزم از بین می رود و یادم می رود نگاه کنم و بیشتر سریال هایی را که خودم بازی کرده ام هم هیچ وقت ندیدم.

    *پس بعد از نمایش چمدان قرار است «مکبث»را ببینیم؟

    اگر بشود و خیلی خسته نباشم بله.*این نمایش ۲۰ سال پیش هم اجرا شده البته مشخص است خیلی از علاقه مندان هم نسل ما آن را ندیدند. چه شد که دوباره به فکر اجرای آن افتادید؟ آیا تغیراتی هم نسبت به اجرای سال ۷۰ انجام دادید چه در محتوا و چه در طراحی صحنه؟

    من معمولا یک کاری را که انجام می دهم، زیاد علاقه ندارم دو مرتبه آن را انجام بدهم. یعنی علاقه دارم ولی آنقدر انگیزه ندارم که آن کار را تکرار کنم. مثلا من دوازده، سیزده تا نمایش نامه نوشتم. این یکی از اولین ها و بهترین ها بود وخیلی هم آن موقع که اجرا شد نو و جدید بود. حتی یک کارگردان آمریکایی به نام جیم کیو که کارگردان مطرح کالیفرنیاست سالها بعد آن را داد تا برایش ترجمه کردند و بعد هم اجرایش کرد. همسرم مائده معتقد بود ما دوباره آن نمایش را اجرا کنیم. من کمی فکر می کردم که برای یه سالن بزرگ تایمش کم است و به همین دلیل فکر می کردم اگر در یک سالن کوچک باشد بهتر است. ولی تئاتر شهر به ما پیشنهاد داد که در سالن اصلی کار کنیم. ما قرار بود «مکبث» را کار کنیم. مشکلاتی در سالن اصلی اتفاق افتاد که عملا «مکبث» نمی توانست انجام بشود. به همین دلیل چون نمی خواستیم بد قولی کنیم. گفتیم یک نمایش دیگر بیاوریم. همان زمان در همان دوره ای که آن نمایشنامه را نوشتم، کارگردان آمریکایی که کار را دیده بود به من یک نویسنده ژاپنی را معرفی کرد به نام «کوبوآبه» و گفت این نوینسده هم از نظر نگاه به تو نزدیک است و هم اتفاقا یک نمایشی به نام چمدان دارد. من این نمایشنامه را ترجمه و اقتباس کردم و تغییراتی در آن لحاظ کردم. یک مقدار به خیال خودم امروزی تر کردم و یک ترفندی هم پیدا کردم که یک فصل انتقالی باشد از آن نمایش به نمایش خودم. در واقع ما دو تا نمایش می بینیم یعنی مخاطب اول نمایش« کوبوآبه» را می بیند و بعد یک انیمیشن ۳۰ ثانیه ای راجع به چمدان تماشا می کند و بعد نمایش چمدان که من آن سالها رویش کار کردم را می بیند.

    *منظورتان از این ترفند همان است که گفتید این نمایش تلفیقی از تئاتر، مجسمه و ویدئو آرت و انیمیشن است؟

    این انیمیشن یک انیمیشن بامزه است که بین این دوتا است، ویدئو آرت که صحبت می شود چیز دیگری است. آن یک نمایشگاهی خواهد بود که قبل از اجرای نمایش در سالن انتظار است. در واقع تماشاچی که ساعت ۶:۳۰ وارد می شود تا ۷:۳۰ که نمایش شروع می شود در سالن انتظار یک installation آرت بزرگ اونجا هست که رویش ویدئوآرت پخش می شود و این تحت سرپرستی آقایی به نام پویا آریان پور است که یکی از هنرمندان معاصرجوان ولی بین المللی هست که  الان درایران زندگی می کند. با تعداد زیادی از جوانها که دانشجوهایش هستند یک ویدئو اینستالیشن انجا ارائه می دهند با ویدئو آرت که من اصلا نمی دانم آن ویدئو آرت ها چیست. یعنی قرار نیست که من بدانم و ببینم، نه که نبینم ممکن است ببینم قبلش. قرار بر این است که یک نگاه دیگر به چمدان در آن اثر هنری دیده بشود. در واقع سالن انتظار تئاتر شهرتبدیل می شود به یک نمایشگاه هنری.

    *گفته بودید یک آهنگی می خواهید خودتان بخوانید ،این آهنگ صرفا برای تبلیغ است یا درحین نمایش هم پخش می شود؟

    ببینید خود تبلیغات اصلا در نگاه من و خانم طهماسبی یک فلسفه ای پشتش بود که ما از روزی که تبلیغاتمان را شروع کردیم هیچ وقت به طور مستقیم تبلیغ وکلیشه ی معمولی که اطلاعات می دهد را انجام ندادیم بلکه من سرمایه گذاری کردم روی کلمه چمدان تا درباره مفاهیم مختلفی از چمدان قبل از شروع اجرای این نمایش در دنیای مجازی و تبلیغات یک موجی راه بیافتد که مخاطب احتمالی ما با مقوله چمدان و مفهوم چمدان قبلا آشنا بشود و در واقع با یک پیش فرض ولو پیش فرضهای متفاوت وارد سالن بشود. بعد پیش فرض ما این است که آن چالش را هم بشکنیم. من دلم می خواهد وقتی نمایش تمام می شود مخاطبی که ما جذب کردیم از آن به بعد وقتی چمدانی را گوشه اتاقش یا در خانه اش در انباری می بیند دیگر به آن سادگی که قبلا از کنارش رد می شد، رد نشود. خیلی هم شعارها و جملات مختلف از افراد متفاوت خواستیم و خیلی چیزهای مختلف شنیدیم. به فرض چمدان شاهد همه وصالها و همه جداییها است. ببینید خیلی واقعی در همه وصالها و جداییها یک چمدان شاهد بوده است. ما بعد از هر نسل کشی یا قبل از هر نسل کشی یک عده ای با چمدان گریختند. هر کدام از آن چمدان ها یک داستان داشت. ما از زوایای مختلف زوایای خیلی تلخ، زوایای خیلی شیرین یا مثلا بامزه به آن نگاه کردیم. به فرض چمدان مثل خرس خواب زمستانی دارد. تمام اثاثیه منزل در تمام سال استفاده می شود، ولی ما همه مان یک چمدان داریم. یعنی همیشه یک جا پنهان است و استفاده اش نمی کنیم. وقتی می خواهیم استفاده اش کنیم می آید وسط و همه چیز را به هم می ریزد و یک چالش جدید به وجود می اید. بنابراین چمدان یک شیء بسیار جذاب است.

    *خانم طهماسبی هم می گفتند که معناهای متفاوتی را از زندگی به واسطه این چمدان می خواهید نشان بدهید. در این تئاتر آیا یک نگاه فلسفی یا نگاه انتقادی به واسطه این چمدان به زندگی دارید یا نگاه های اجتماعی و فرهنگی بر آن حاکم است؟

    چمدانی که من نوشتم یک کلاژ از یک سری چیزهای مختلف در رابطه با چمدان است. ولی در واقع اصل قضیه این است که یک انسانهایی در یک مکانی که نمی شناسنش و نمی دانند از کجا آمدند و چمدان در دست دارن و نمی دانند چمدان در دست دارند وارد یک جایی می شوند. این با خودش معانی خیلی مختلفی دارد. شاید به تعداد تماشاچی تفسیر ممکنه از آن ایجاد بشود. من خودم تفسیر خاصی ندارم آن نمایش «کوبوآبه» هم همینطور. در واقع یک چمدان برای «کوبو آبه»بیش از هر چیزی یک راز است. رازی هم که هیچ وقت گشوده نمی شود. من خودم تا این حد در مورد چمدان فکر می کنم. به هر حال هر کار تئاتری هم بُعدهای جامعه شناسانه سیاسی دارد و هم بعد های روانشناسانه و روان شناسی دارد وخواه ناخواه اگر این بعد فلسفی هم داشته باشد این مثلث تکمیل می شود و یک کاری می شود که قابل تأمل است. آن بعد فلسفی را من همیشه در کارهایم داشتم. همیشه نگاهم به زندگی و به هستی در همه کارهایم حضور داشته و صرفاً اجتماعی سیاسی نبوده است. همیشه شخصی بوده. خیلی شخصی… همه کارهای من خیلی شخصی هست.

    *درباره سریال ها و فیلم های روز هم صحبت کنیم… سریال شهرزاد را دیده اید؟

    نه…اما مائده همسرم می بیند. من در این دوره سرم خیلی شلوغ است و همیشه در اتاق کار می کنم. از پنجره ای که بین دو تا اتاق هست گاهی می بینم و در لحظات احساسی اش ترغیب می شوم ومی آیم و نگاه می کنم. مطمعناً متوجه شدم که یکی از بهترین سریال هاست و خیلی تاٌثیر گذار است، ولی هنوز فرصت نکردم به طور کامل آن را دنبال کنم. اصولا هیچ وقت هم در زندگیم هیچ سریالی را نتوانستم دنبال کنم، فیلم چرا گاهی اوقات می شینم و تا آخر می بینم ولی سریالی را دنبال کنم تمرکزم از بین می رود و یادم می رود نگاه کنم و بیشتر سریال هایی را که خودم بازی کرده ام هم هیچ وقت ندیدم.

    *پس بعد از نمایش چمدان قرار است «مکبث»را ببینیم؟

    اگر بشود و خیلی خسته نباشم بله.

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۴   ۱۲:۳۴
  • leftPublish
  • ۱۲:۳۴   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    پنجمین قطعه محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» منتشر شد


    تازه‌ترین قطعه موسیقی سریال شهرزاد، توسط محسن چاوشی ساخته شده  است. تنظیم آهنگ این قطعه‌ که «افسار» نام دارد نیز توسط محسن چاوشی انجام شده است. این موسیقی همراه با قسمت چهاردهم سریال شهرزاد رسما منتشر خواهد شد.

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۴   ۱۲:۳۵
  • ۱۲:۳۵   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    شمسی فضل الهی، بازيگر:


    قسمت اول، دوم و سوم شهرزاد را دیدم. انقدر هر سه قسمت عالی و بی نظیر بود که خستگی من به در شد. خیلی وقت بود سریال خوب با قصه و بازی های خوب ندیده بودم. به همگی به ویژه حسن فتحی عزیز خسته نباشید.

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۴   ۱۲:۳۵
  • ۱۲:۳۶   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    عاطفه رضوي / بازیگر


    نشد نشد نگم…
    چقدر یک کار خوب و فاخر می تواند باعث سربلندی باشد، حتی اگر در تولید آن شریک نباشیم.
    همین قدر که معلوم می شود هنرمندان این مرز و بوم می توانند اثری خلق کنند که بیننده را وادارد بی صبرانه منتظر قسمت بعدی آن شود و هنگام تماشا لحظه ای چشم از صفحه تلویزیون برندارد، نپندارد که شنیدن کفایت می کند و نیازی به دیدن نیست، مهم تر از همه بیننده دریابد که به شعورش احترام گذاشته اند. یعنی اینجا در ایران، هنوز هم علیرغم اعمال کج سلیقگی ها و نگرانی های بی دلیل می شود با رعایت تمام موازین، آثاری خلق شود شایسته و دیدنی.
    چقدر باعث سربلندی است که می توانیم سریال شهرزاد را از شبکه خانگی ببینیم که اگر تولید سیما بود هرگز بدین فاخری ساخته نمی شد و ما از دیدن یک سریال خوب به سادگی محروم می شدیم. در تمام کارهای نغمه ثمینی جریان درست زندگی ایرانی و شخصیت پردازی های واقعی را دیده ایم، حالا همکاری او با حسن فتحی – که همچون رهبر ارکستری حاذق تمام سازهای کوک و همنواز را به هنرنمایی وا می دارد- سریال شهرزاد را خلق می کند.
    نمی شود بازی های خوب سریال را نادیده گرفت. نمی توانم نام نبرم از ترانه علیدوستی که هر لحظه را زندگی کرده، شهاب حسینی که شهابی دیگر است، علی نصیریان که می درخشد، بازی صادقانه محمود پاک نیت، مهدی سلطانی که حضورش جلوه ای دیگر به نقش داده است، فریبا متخصص، نسیم ادبی، مصطفی زمانی که معلوم می شود استعداد درخشانی است، همه و همه نقش آفرینان… انتخاب اشعار، موسیقی، خوانندگان، طراحی خوب صحنه که به همه جزییات هم دقت کرده، لباسهای خوب و زیبا، گریم ها درست به اندازه و تمیز.
    اما باورکنید به عنوان کسی که سی سال دوربین و پشت دوربین را تجربه کرده خوب می دانم که اینها امکان پذیر نمی شد اگر کارگردان یک سر و گردن بلندتر نبود تا به همه چیز احاطه کامل و دقیق داشته باشد و بداند چه می خواهد تا همه بتوانند آنچه را که می دانند و می توانند عرضه کنند. شخصیت ها منطقی نبودند و قصه روایتی درست را پیش نمی برد. اگر نویسندگان به کارشان آگاه نبودند و رهبری حسن فتحی راه به جایی نمی برد اگر تهیه کننده درک درستی از کار هنری نداشت.
    همکاران عزیزم در سریال شهرزاد، ممنون از شما که هستید، ممنون از شما که ما را در لذت خود شریک کردید. دستمریزاد.
    پ.ن: همراهان من در این خانه مجازی فقط می خواستم شما را با احساسم شریک کنم.

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۴   ۱۲:۳۶
  • ۱۲:۳۶   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    دانلود سریال شهرزاد

    دانلود سریال شهرزاد و خرید اینترنتی قسمت های مختلف در سایت رسمی سریال شهرزاد

    shop.shahrzadseries.com

    سریال شهرزاد
  • ۱۲:۳۷   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    امير غفارمنش، بازيگر:


    دوستي من و اقاي فتحي به اولين كار ايشان برمي گردد و از همان ابتدا ايشان يك دقت و نكته سنجي در آثار خود داشتند. حال پس از سالها تلاش انتظار مي رفت سريال شهرزاد با اين همه جذابيت به كارگرداني او ساخته شود. با مرگ فرهاد يك شوك بزرگ به مخاطب وارد شد و روايت عاشقانه قصه، مخاطب را جذب مي 

    ویرایش شده توسط mona mona در تاریخ ۵/۱۲/۱۳۹۴   ۱۲:۳۷
  • ۱۲:۳۸   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست
    زیباکده
    ronak n : 

    دانلود سریال شهرزاد

    دانلود سریال شهرزاد و خرید اینترنتی قسمت های مختلف در سایت رسمی سریال شهرزاد

    shop.shahrzadseries.com

    سریال شهرزاد
    زیباکده

    http://emfilm.net/

  • ۱۲:۳۹   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    دانلود قسمت نوزدهم سریال شهرزاد

    http://shop2.shahrzadseries.com/downloads/قسمت-نوزدهم-سریال-شهرزاد/

    دقت نمایید به جهت جلوگیری از سوء استفاده سایتهای غیرقانونی از لینک های دانلودی، لینک فایل های خریداری شده فقط به مدت ۵ روز قابل استفاده است و پس از آن منقضی خواهند شد.

    لطفا قبل از خرید حتما به نکات زیر توجه کنید.

    ۱ – در صورتی که (( پرداخت ناموفق )) بود و پول از حسابتان کم شد و لینک ها به ایمیلتان ارسال نگردید و بعد از ۷۲ ساعت به حسابتان بازنگشت به ما اطلاع دهید تا بررسی شود .

    ۲ – در بعضی از مرورگرها به جای دانلود فایل ویدیویی در همان مرورگر شروع به پخش سریال میکند , در این مواقع راست کلیک کرده و بر روی گزینه save as… کلیک کرده و فایل را ذخیره کنید .

     لطفا حتما ایمیلتان را بررسی کنید در صورت ارسال نشدن لینکها از راه ارتباطی مستقیم با پشتیبانی سایت مشکل خود را در میان بگذارید : ۰۹۹۰۱۲۶۴۷۱۱ تلگرام ( در کمتر از ۱۲ ساعت بررسی میگردد )

    سریال شهرزاد
  • ۱۲:۴۰   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    موزیک برخیز

    برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست

    گویی همه خوابند ، کسی را به کسی نیست

     آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک

    جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست

     این قافله از قافله سالار خراب است

    اینجا خبر از پیش رو و باز پسی نیست

     تا آئینه رفتم که بگیرم خبر از خویش

    دیدم که در آن آئینه هم جز تو کسی نیست

     من در پی خویشم ، به تو بر می خورم اما

    آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست

     آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است

    حیثیت این باغ منم ، خار و خسی نیست

    شعر : هوشنگ ابتهاج

  • ۱۲:۴۱   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    دانلود آهنگ
  • ۱۲:۴۳   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48380 |46689 پست

    سال تولید : 1394

    شهرزاد عنوان مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی است. همت بخش خصوصی فاخرترین و عظیم ترین سریال حال حاضر کشور را پدید آورده است.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان