خانه
57K

صافي مو به روش ژاپني

  • ۱۳:۵۹   ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    avatar
    کاربر فعال|567 |644 پست
    این روش در میان روش های صاف کردن دائمی مو روش نسبتا جدید و گرانقیمتی می باشد که اسامی دیگری مانند « روش ژاپنی » و «روش گرمائی» مترادف آن به شمار می روند.
    در صورتی که این روش به درستی انجام شود نتایج بهتری در مقایسه با روشهای قدیمی در زمینه سلامت و زیبائی مو دربرخواهد داشت اما در صورتی که این کار توسط اشخاص ناوارد انجام گردد مو آسیب دیده و استفاده کننده بد بین خواهدشد.
    ▪ این فرایند در سه مرحله انجام می گردد:
    ۱) بعد ازانجام عملیات شستشو و کاندیشن کردن، با استفاده از لوسیون ویژه ای تنشهای داخلی مو از بین برده می شود. ماده موثره(Active ingredient) این لوسیون، «آمونیم تیوگلیکولات» می باشد.
    ۲) ساختمان داخلی مو به واسطه حرارت و فشار ناشی از اتوهای پهن از جنس سرامیک با دمای بالا (در دمای ۱۷۰ تا۲۳۰ درجه سانتی گراد) تغییر ساختار می دهد.
    ۳) در مرحله آخر ساختار داخلی مو با یک لوسیون خنثی کننده شامل مواد اکسید کننده و یا از طریق اکسیداسیون با هوا (Air oxidation) به فرم راست شده پیکربندی می گردد.
    یادآوری میشود که هیچ یک از روشهای آرایشی مو اثر همیشگی ندارند. بنا براین بین دو لغت دائمی(Permanent) و همیشگی (Forever) باید تمایز قائل شد. زیرا: موبا طبیعت اولیه خود مرتب رشد می کند.
    این روش بسته به سرعت رشد مو و درجه انحنای(Degree of curliness) موی تازه رشد کرده ۴ تا ۸ ماه دوام دارد.
  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان