خانه
150K

فال تاروت - فال قهوه

  • ۰۱:۰۹   ۱۳۹۳/۵/۲۹
    avatar
    کاربر جديد|44 |79 پست
    سلام دوستان عزیز

    من فال تاروت و قهوه اینترنتی - غیر حضوری براتون میگیرم و لطفا ایمیلتون رو پیام خصوصی بدین تا شرایط و براتون بفرستم

    اینجا اطلاعاتی از تاریخچه فال تاروت و فال قهوه براتون میگم و امید وارم خوشتون بیاد

    اینم آدرس وبلاگم هست

    faltarot.persianblog.ir


    ویرایش شده توسط لبخند در تاریخ ۲۹/۵/۱۳۹۳   ۰۱:۴۹
  • leftPublish
  • ۲۲:۲۳   ۱۳۹۳/۶/۱۸
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    فال شغل

    آیا می دانید چه شغلی برای شما مناسب تر است و چه کارهایی را می توانید بهتر از سایرین انجام دهید؟

    در این مقاله می خواهیم ببینیم که هر کدام از متولدین ماه های مختلف، برای چه شغل هایی مناسب هستند. پس اگر دوست دارید بدانید که حرفه ی نجومی شما چیست، در این مقاله با ما همراه شوید!

    برج حمل (فروردین)

    متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و...همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.


    برج ثور (اردیبهشت)

    متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.

    برج جوزا (خرداد)

    متولدین این ماه منبع انرژی هستند، و از صبر کردن هم خسته نمی شوند (مثل متولدین ماه اردیبهشت). از اینرو نیازمند حرفه هایی هستند که در آن فرد باید روی پای خود بایستد. آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است. این افراد حتی اگر 5 سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.

    برج سرطان (تیر)

    متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند. اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.

    برج اسد (مرداد)

    بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند. این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد. رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند. آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.


    برج سنبله (شهریور)

    تکیه کلام متولدین این ماه "تجزیه و تحلیل کن!" است. با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند. تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.


    برج میزان (مهر)

    این افسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.


    برج عقرب (آبان)

    متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.


    برج قوس (آذر)

    متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.


    برج جدی (دی)

    متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها. شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.

    برج دلو (بهمن)

    متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.


    برج حوت (اسفند)

    متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند. آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند. آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد.

    سایت مردمان
  • ۲۰:۳۷   ۱۳۹۳/۶/۲۰
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    فال موسیقی

    قبل از اینکه ادامه را بخوانید یکی از سازهای زیر را انتخاب کنید.
    سنتور…..گیتار….. پیانو….سه تار….ارگ….ویلون…..دف… آکاردئون…شیپور

    سنتور:
    رفتار شما بسیار دلنشین است اما گاهی دیگران را از خود می رنجانید و این به دلیل شرایطی است که برای شما به وجود می آید. همیشه فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما این قضاوت در برخی موارد اشتباه است.یک نکته ی مهم دیگر این است که برای رسیدن به مقصد باید صبر پیشه کنید و جالب تر آن که خود نسبت به این موضوع آگاه هستید.


    گیتار :
    به اصطلاح شما فردی سرزنده و فعال هستید.در ارتباط خود با دیگران به دنبال واژه های درشت نمی گردید. شاید گاهی برای صحبت کردن از احساسات خود دچار مشکل می شوید ولی سعی کنید تا از آنچه هستید راحتتر باشید.کلام شما ساده اما دلنشین است و یکی از ویژگیهای شما آن است که اگر کسی را دوست بدارید نمی توانید به راحتی او را فراموش کنید. روابط اجتماعی مناسبی دارید و به شب های پر ستاره علاقه مندید.


    پیانو:
    شما شخصیت آرامی دارید.تفکر منحصر به فرد شما، شما را از دیگران متمایز می کند.آرزوهای شما یا خیلی دور هستند یا خیلی نزدیک وبین این دو ستاره ای از آرزو برای شما چنان نمی درخشد که نظر شما را جلب کند. تخیل زیبایتان توانایی آنرا دارد تا به حقیقتی دست یافتنی و ملموس تبدیل شود حتی اگر دیگران آن را تأیید نکنند.


    سه تار:
    اندیشه های عارفانه ای دارید.به آینده بسیار می اندیشید وآن چه در اطراف شما می گذرد برای شخصیت شما اهمیت کمتری دارد.در اثبات حسن نیت خود سعی و تلاش می کنید ودر بعضی مواقع دست از آن برمی دارید. انسان مستعدی هستید و این به آن معناست که با کمی تلاش می توانید به قله های دست نیافتنی، برسید.البته بسیار خیال پرداز نیستید و دنیای ذهنی شما یک دنیای دست یافتنی است.


    ارگ:
    شما یک فرد کاملا״ احساساتی هستید.با آنکه در بعضی مواقع آنرا بروز نمی دهید اما به این فکر می کنید که آیا کسی که دوستش دارید نیز به شما می اندیشد؟ بدانید که او نیز شما را تا حد امکان دوست دارد.حس و نوع عشق شما از عشق های صادقانه است که شاید برای کمتر کسی اتفاق بیفتد.


    ویلون:
    شما فردی بسیار زیرک و باهوش هستید و متوجه نکاتی می شوید که دیگران از آنها غافلند. به زبان ساده یعنی مو را از ماست می کشید .باید در مسیر زندگی خود پا پیش بگذارید تا بتوانید موفق شوید و قبل از انجام هر کاری درباره ی آن بیندیشید تا موقعیت های خوب را شکار کنید. غرور شما قسمتی از شخصیت شماست پس نه به راحتی آنرا زیر پا بگذارید و نه آنرا سر سختانه برای خود حفظ کنید.خوشبختی شما در گرو استفاده ی به موقع از لحظه هاست، لحظه و زمان را از دست ندهید.


    دف:
    از ارتباط با خداوند لذت می برید و این امر نشأت گرفته از اندیشه های عارفانه ی شماست . در ذهن و افکار خود به سیر و سفر می پردازید و این سفر نه به معنای سفر از شهری به شهر دیگر، بلکه از عالمی به عالم دیگر است. شما دوست دارید که در آن عالم لحظاتی را سپری کنید، در آنجا بغض خود را بشکنید و خالصانه با خدای خود حرف بزنید. شاید فکر می کنید خدا شما را فراموش کرده است اما خدا بندگانش را هرگز فراموش نمی کند.


    آکاردئون:
    وجود شما سراسر از عشق است و شما عاشق دوست داشتن هستید.آنچه که شما گم کرده اید و به جستجوی آن می پردازید درون شما وجود دارد.به اطراف خود بیشتر توجه کنید، گم کرده ی شما بسیار نزدیک به شماست، سعی کنید مهار زندگی خود را در دست داشته باشید تا آن را بیشتر رام کنید.


    شیپور :
    شما یک انسان خوش نشین هستید. دیگران فکر می کنند به راحتی می توانند به درون شما پی ببرند اما به واقع خلاف این موضوع است. با آنکه به طور غیر مستقیم در حل مسائل خود از دیگران کمک می گیرید اما سعی کنید تا از اندیشه های دیگران نیز به طور مستقیم بیشتر استفاده کنید

    آکاایران
  • ۱۲:۵۴   ۱۳۹۳/۶/۲۷
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست

    زندگی پر از پستی و بلندی است که گاهی اوقات ما را بشدت گرفتار خود می‌کند تا آنجا که احساس می‌کنیم خسته‌تر از آن هستیم که ادامه دهیم.

    اگر این‌طور است گاهی بد نیست به اعداد شانس خود متکی شویم. این اعداد ما را تشویق می‌کنند به کارهایمان بهتر از گذشته رسیدگی کنیم. نه، تصور نکنید این اعداد مبنای خرافی دارند، بلکه کاملا براساس مسائل روان‌شناسی هستند و پس از کلی بررسی تهیه شده‌اند.

    عدد شانس ۲
    این عدد بیان‌کننده قانون دو دقیقه است. یعنی اگر انجام دادن کاری فقط دو دقیقه یا کمتر وقت می‌گیرد، بلافاصله آن را انجام دهید. گاهی اوقات همین کارهای بظاهر ساده جلوی کامل‌کردن فهرست کارهای روزانه‌تان را می‌گیرد.

    عدد شانس ۵
    وقتی با یک وظیفه سخت، چه در خانه و چه در محل کار مواجه شدید، از قانون ۵ دقیقه استفاده کنید. برای این‌که آن کار سخت را به تعویق نیندازید به خودتان بگویید: «فقط ۵ دقیقه روی این وظیفه وقت می‌گذارم و سپس اگر خواستم بعدا به سراغش می‌آیم.» با این کار شکیبایی‌تان را بالا می‌برید و چه بسا احساس می‌کنید می‌توانید تا آخر به آن کار رسیدگی کنید و انجام آن را به تعویق نیندازید.

    عدد شانس ۱۱
    اگر از ورزش‌کردن بیزارید، اما می‌خواهید بدنی سالم و عمری طولانی داشته باشید، عدد شانس ۱۱ به کارتان خواهد آمد. بیشتر افراد فقط ۱۱ دقیقه در روز ورزش می‌کنند و بنابر آمار ۱٫۸ سال به طول عمرشان اضافه می‌شود.

    عدد شانس ۱۵
    آیا می‌خواهید دست از نوشیدنی‌های مضر بردارید یا دیگر سیگار نکشید یا دسرهای پر کالری شکلاتی را به دلایل سلامت مصرف نکنید، اما توانایی مقابله با وسوسه آنها را ندارید، عدد ۱۵ مناسب‌تان است. تحقیقات نشان داده است اگر ۱۵ دقیقه به چیزی یا خواسته‌ای «نه» بگویید بتدریج می‌توانید در برابر اکثر وسوسه‌ها، مقاومت خوبی از خود بروز دهید.

    عدد شانس ۲۰
    به دنبال راه‌حل مناسبی برای یک مشکل هستید، اما هرکار می‌کنید به نتیجه‌ای نمی‌رسید. اینجاست که قانون ۲۰ دقیقه مفید است. در واقع هنگام بروز مشکل فرد ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شود و فکر و ذهنش بدرستی کار نکند، بنابراین بهترین راه‌حل ۲۰ دقیقه فکر نکردن به آن مشکل است. در این مدت مغز و ذهن‌تان را کاملا در حالت آزاد و استراحت قراردهید و پس از ۲۰ دقیقه به مشکل و راه‌حل احتمالی فکر کنید. این روش بیشتر مواقع جواب می‌دهد
  • ۱۴:۰۹   ۱۳۹۳/۶/۲۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    زیباکده
    لبخند : 

    فال موسیقی



    قبل از اینکه ادامه را بخوانید یکی از سازهای زیر را انتخاب کنید.

    سنتور…..گیتار….. پیانو….سه تار….ارگ….ویلون…..دف… آکاردئون…شیپور



    سنتور:

    رفتار شما بسیار دلنشین است اما گاهی دیگران را از خود می رنجانید و این به دلیل شرایطی است که برای شما به وجود می آید. همیشه فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما این قضاوت در برخی موارد اشتباه است.یک نکته ی مهم دیگر این است که برای رسیدن به مقصد باید صبر پیشه کنید و جالب تر آن که خود نسبت به این موضوع آگاه هستید.



    زیباکده
    من سنتورو دوست دارم و تا حد زیادی درسته



    مرسی گلم




  • ۱۴:۳۲   ۱۳۹۳/۶/۲۷
    avatar
    parisss ?????
    یک ستاره ⋆|3154 |1676 پست
    چه جالب من پیانو میزنم و تا حدود زیادی درست بود همینطور اولی که براساس ماه تولد بود 100 درصد درمورد من و همسرم درست بود
  • leftPublish
  • ۱۱:۲۶   ۱۳۹۳/۷/۲۰
    avatar
    skystar_hp
    کاربر جديد|0 |3 پست
  • ۱۸:۴۷   ۱۳۹۴/۲/۲
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    سلام دوستان عزیز

    من فال تاروت و قهوه اینترنتی - غیر حضوری براتون میگیرم و لطفا ایمیلتون رو پیام خصوصی بدین تا شرایط و براتون بفرستم
  • ۱۲:۰۶   ۱۳۹۴/۲/۳
    avatar
    نفس محمدی
    کاربر فعال|529 |442 پست
    ممنون جالب بود
  • ۲۲:۳۸   ۱۳۹۴/۲/۵
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
  • ۰۱:۴۶   ۱۳۹۴/۲/۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    جالبه ممنون استفاده کردم
  • leftPublish
  • ۰۰:۵۶   ۱۳۹۴/۲/۷
    avatar
    پرستش
    کاربر فعال|161 |266 پست
    سلام خانمی
    منفال تاروت و قهوه میخوام ، میشه شرایطو برام بفرستین
  • ۱۳:۰۷   ۱۳۹۴/۲/۷
    avatar
    مریم-ش
    دو ستاره ⋆⋆|2352 |2147 پست
    سلام لبخند عزیز خیلی جالب بود هم موسیقی هم ماه تولد عالی بود دقیقا بهمنیا یه کم حس ششمشون قویه و خوب حدس می زنن در مورد موسیقی هم درست دراومد عالی بود
  • ۱۱:۱۲   ۱۳۹۴/۲/۱۰
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    زیباکده
    gold s : 

    سلام خانمی

    منفال تاروت و قهوه میخوام ، میشه شرایطو برام بفرستین
    زیباکده
    عزیزم برات شرایط فال قهوه و تاروت رو خصوصی فرستادم
  • ۱۳:۲۴   ۱۳۹۴/۲/۱۱
    avatar
    پرستش
    کاربر فعال|161 |266 پست
    زیباکده
    لبخند : 

    زیباکده

    gold s : 



    سلام خانمی



    منفال تاروت و قهوه میخوام ، میشه شرایطو برام بفرستین
    زیباکده
    عزیزم برات شرایط فال قهوه و تاروت رو خصوصی فرستادم
    زیباکده
    ممنون
  • ۲۲:۲۸   ۱۳۹۴/۲/۱۲
    avatar
    پرستش
    کاربر فعال|161 |266 پست
    فال تاروت و قهوه که فرستادی خیلی جالب بود ، مرسی
  • ۰۹:۰۸   ۱۳۹۴/۲/۱۳
    avatar
    مریم-ش
    دو ستاره ⋆⋆|2352 |2147 پست
    مگه نباید قهوه رو خورد؟ چه جوری میشه ؟ میشه شرایطو برای منم بفرستی لطفا؟
  • ۱۲:۲۳   ۱۳۹۴/۲/۱۴
    avatar
    لبخند
    کاربر جديد|44 |79 پست
    براتون پیام زدم چک کنید مریم جان
  • ۱۱:۵۵   ۱۳۹۴/۲/۱۹
    avatar
    saranian
    کاربر فعال|598 |554 پست
    عالییی بود ممنون

    هم ماه تولد و هم ساز در مورد من درست بود!!!


  • ۱۶:۱۵   ۱۳۹۴/۲/۱۹
    avatar
    پرستش
    کاربر فعال|161 |266 پست
    لبخند جونم کجایی

  • ۲۲:۳۴   ۱۳۹۴/۲/۱۹
    avatar
    ملینا
    کاربر جديد|37 |52 پست
    لبخند جون میشه واسه منم فال قهوه و تاروت بگیری؟ اینم ادرس ایمیلم zo.re98@yahoo.com
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان