خانه
9.44K

فال روزانه

  • ۱۲:۱۸   ۱۳۹۵/۲/۲۴
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست

    فـال روزانـه جمعه 24 ارديبهشت 1395

    ____________________

    #فروردين

    ممکن است فرصتی برای یک سفر کاری همراه با یکی از شرکا یا همکارانتان برای شما فراهم شده باشد. هر سفری که امروز آغاز شود و یا حتی اگر تنها برای انجام آن برنامه ریزی کنید برای شما همراه با موفقیت خواهد بود و نتایجی که انتظار دارید را از آن به دست خواهید آورد. اگر برای هر کار دیگری هم دارید برنامه ریزی می کنید این کار حس هیجان و امید به آینده و موفقیت را در شما زنده خواهد کرد. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. حتی اگر نگران این هستید که چیزی در میان باشد که می تواند باعث احساس تردید نسبت به عشقتان شود، کنار گذاشتن این تردیدها و نگرانی ها رابطه تان را محکمتر خواهد ساخت.

    ____________________

    #ارديبهشت 

    پیدا کرن یک راه حل برای نیازهای تامین نشده شما برای رسیدن شما به احساس رضایت خاطر کافی نخواهد بود. شما به دنبال چیزی بیش از آن هستید و حاضرید در این راه با هر مانعی مواجه شوید تا به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. اگر خیلی عجله به خرج ندهید ترکیب نیازها و اراده محکم شما می تواند شما را به آنچه که می خواهید برساند. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت. بهترین راه برای رسیدن به شادی و سعادت بیان احساساتتان همراه با انعطاف پذیری و آرامش خواهد بود.

    ___________________

    #خرداد

    امروز یکی از آن فرصت های تکرار نشدنی برای عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد. بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد حس راحتی و آرامش در خودتان و در طرف مقابلتان است. امروز ممکن است از شما دعوت شود تا در یک فعالیت گروهی شرکت کنید، حتما از این دعوت نامه استقبال کنید. این فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن خلاقیتتان و استفاده از انرژی زیادی است که در وجود خود احساس می کنید. در پایان روز بعد از این همه فعالیت با خیال راحت به خواب رفته و همچون کودکی خواهید خوابید.

    ___________________

    تير

    بیان به موقع احساساتتان و مورد بحث قرار دادن آنها در زمان مناسب باعث می شود احترام شما در میان اطرافیانتان حفظ شده و حتی بیشتر هم بشود. با این حال باید با احتیاط رفتار کنید تا مبادا با خشمگین کردن دوستان و نزدیکانتان مخالفت آنها را برانگیزید. اگر زیاده روی کنید چیزهای ارزشمندی را برای بحث های غیر ضروری از دست خواهید داد. خوشبختانه حفظ کنترل اوضاع و تعادل آنقدرها هم که به نظر می رسد کار دشوار و پیچیده ای نیست. اگر قرار است مهمان هایی به خانه تان بیایند وقتتان را آنقدر صرف تمیز کردن و زیبا سازی و تغییر دکوراسیون در منزلتان نکنید که خسته شوید و نایی برای استقبال و پذیرایی از مهمانانتان با روی باز نداشته باشید.

    ___________________

    #مرداد

    امروز شاید بخواهید وقتتان را با دوستان و اطرافیانتان گذرانده و حسابی خوشگذرانی کنید. این کار شاید به کمی خرید و آماده سازی مثل خرید لباس برای خودتان یا زیباتر کردن منزلتان نیاز داشته باشد. اگر زیاده روی نکنید این کار هیچ اشکالی ندارد و حتی گاهی اوقات ضروری هم هست، فقط حواستان به جیبتان هم باشد. یکی از دوستانتان که مدتی است خبری از او ندارید هم با شما تماس خواهد گرفت و یک مکالمه طولانی مدت و پر از درد دل خواهید داشت. حواستان به رفتارهایی که با جنس مخالف می کنید باشد تا مبادا کاری کنید که برای کسی سوء تفاهمی ایجاد شود. اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان رو به افول است کمی برای حفظ آن تلاش کنید، مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود.

    __________________

    #شهريور

    امروز از طریق یکی از دوستان و یا همکارانتان شانس به دست آوردن درآمدی هرچند اندک از طریق کار کردن در خانه برای شما فراهم خواهد شد. یکی از نزدیکانتان به خانه تان خواهد آمد تا در انجام کارهای امروزتان به شما کمک کند و ساعات خوبی را با هم خواهید گذراند. امروز یکی از آن روزهای هیجان انگیز، شلوغ و پرکار است که تمام روز کاری برای انجام دادن خواهید داشت. احساسات بیان نشده شما روابط عاطفیتان را به گونه ای که انتظارش را ندارید تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی نتیجه ای که از گفتن آنها به دست خواهید آورد بسیار موثر خواهد بود.

  • leftPublish
  • ۱۰:۵۶   ۱۳۹۵/۳/۱۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانه دوشنبه 10 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    با وجود این که احساس می کنید شدیدا به استراحت نیاز دارید برایتان سخت است که بخواهید از برنامه و کارهای روزمره تان فاصله بگیرید، زیرا کارهای تمام نشده ای دارید که مهلت مقرر آنها دارد به پایان می رسد و باید هر چه سریعتر به آنها رسیدگی کنید. با این حال باید کمی وقت برای دوستان و خانواده تان کنار بگذارید چرا که بودن با آنها به شما انرژی و توانی مضاعف خواهد بخشید. اجرای برنامه هایتان و ایجاد تعادل بین کار و تفریح به مدیریت زمان نیاز دارد و خوشبختانه شما از پس انجام این کار برخواهید آمد. سعی کنید از انرژی درونیتان برای حل کردن مشکلات دیگران کمک کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    شما امروز در مرز بین دو دنیای متفاوت قدم می زنید؛ از طرفی حاضرید با هر کسی که ایده هایی عجیب و موضوعاتی پیچیده برای بحث کردن در سر دارد که تفکر شما را زیر سوال می برند صحبت کنید و از طرفی هم صبر و حوصله زیادی برای جر و بحث کردن ندارید و دوست دارید هر چه زودتر از بحث های سنگین خلاص شده و به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. لزومی ندارد که یک راه را بخاطر دیگری کنار بگذارید و با کمی درایت و مهارت می توانید این مسئله را حل کنید. امروز اگر در جمع حضور پیدا کنید فرصت های خوبی برای شروع روابط جدید کاری و عاطفی در انتظارتان خواهند بود. خوشبختانه کلامتان نیز اثرگذار است و به شروعی بهتر برای این روابط کمک خواهد کرد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    امروز روز خیلی خوبی است برای این که گرد و غبارهای گذشته را از خودتان تکانده و با نفسی عمیق و همراه با هوای تازه باذهنی باز نگرشی جدیدنسبت به وضعیت فعلیتان پیدا کنید. ذهنتان را درگیر چیزهایی که پشت سر گذاشته اید نکنید و چشمانتان را به راهی که در پیش رو دارید و به مقصدتان بدوزید. تلفن را برداشته و با دوستی که مدتی است از او بی خبر هستید تماس بگیرید، او حرف های زیادی برای گفتن به شما دارد. شما خودتان را به عنوان رهبر گروهتان قبول دارید، ولی امروز با کمال میل حاضرید که این مسئولیت را به هر کسی که مایل به پذیرش آن باشد واگذار کنید و با خیالی راحت به دنبال رویاها و اهداف خودتان بروید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    وقتی در میان اعضای خانواده و دوستانتان و از لحاظ عاطفی احساس امنیت می کنید می توانید همه خیال هایتان را باور کنید. شما واقعا معتقد هستید که می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید و به هر جایی که دوست دارید بروید، پس سفره دلتان را در این مورد پیش عزیزانتان باز کرده و با آنها در مورد خواسته هاو آرزوهایتان حرف بزنید. شما مجبور نخواهید بود چیزی را برای آنها توجیه کنید چون خودتان خوب می دانید که آنها در تیم شما و حامیتان هستند. این کار باورتان نسبت به خودتان را افزایش داده و به شما انگیزه می دهد تا رویاهایتان را دنبال کنید. اگر کسی به نکته ای اشاره کرد که باب میلتان نبود ناراحت نشوید و این را به حساب خیرخواهی او بگذارید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز برایتان فرصت های بسیاری به همراه خواهد داشت که باید با ذهنی باز با آنها روبرو شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آنها بهره مند شوید و نتایج مورد نظرتان را بگیرید. یک روز پر از فعالیت های اجتماعی برای شما مردادی های بازیگوش خیلی عالی به نظر می رسد، ولی نباید سعی کنید همین امروز به همه جا سرک بکشید. در یک جمع دوستانه باقی بمانید و از وقت گذراندن با اطرافیانتان لذت ببرید. این کار می تواند فرصت آشنایی با فرد جدیدی را برای شما فراهم کند و زمینه ساز یک رابطه حرفه ای و یا حتی عاطفی موفق برای شما باشد. اگر سعی کنید اطراف خود را با افراد درست و موجه پر کنید مطمئن باشید که هیچ وقت بازنده نخواهید بود.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    امروز انگار هیچ کس دلش نمی خواهد مسئولیت تصمیم گیری را به عهده بگیرد. حتی یک جلسه یا مهمانی می تواند بخاطر این بی مسئولیتی آنها و فرار آنها از به عهده گرفتن کارها در آستانه بهم ریختن قرار بگیرد و همه منتظر هستند که یک نفر دیگر زیر بار انجام کارها برود. در شرایط عادی شما خودتان همه کار را به عهده گرفته و سعی می کردید اوضاع را روبراه کنید، ولی امروز شما هم شانه بالا انداخته و فقط نگاه می کنید. نه این که برایتان اهمیت نداشته باشد، ولی فکر می کنید به وقتش به طور گروهی دست در دست هم داده و همه چیز را به موقع روبراه خواهید کرد.
  • ۱۰:۵۶   ۱۳۹۵/۳/۱۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه دوشنبه 10 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    روح سخاوتمند شما امروز تمام کسانی که با شما در ارتباط هستند را تحت تأثیر قرار داده و الهام بخش آنها خواهد بود. شاید توجه زیادی به جزئیات نکنید، ولی از صمیم قلب می خواهید کاری کنید که اطرافیانتان از بودن در کنار شما خاطره خوبی داشته باشند. شاید حتی فکر کنید وظیفه دارید هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا همه در زندگیشان احساس خوش بختی کرده و بتوانند زندگی متعادلی داشته باشند. تلاشی که شما به خاطر دیگران می کنید از چشم آنها مخفی نمی ماند، ولی باید حواستان باشد که به وقتش دست از این کار بردارید و خوبی خودتان را در چشم دیگران تبدیل به یک وظیفه نکنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    شما متوجه این موضوع هستید که باید تغییرات مهمی در برنامه روزانه تان بدهید و پیش خودتان مطمئن هستید که هر وقت ذهنتان را روی این مسئله متمرکز کنید می توانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. متاسفانه امروز این کار به آن سادگی ها که فکر می کنید نخواهد بود و گره هایی که ممکن است در برنامه تان بیفتند نخواهند گذاشت برنامه ریزی هایتان همان طوری که انتظار دارید پیش بروند. یادتان باشد اطرافیان و همراهان خود را به دقت انتخاب کنید، چرا که ارتباط داشتن با افرادی که افکار و ایده های شما را تحسین می کنند روی نگرش شما نسبت به آینده تان اثرات مثبتی خواهد گذاشت. در نهایت تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند موانعی هستند که خودتان در ذهن خود ساخته اید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    شاید از تصمیماتی که این اواخر گرفته اید زیاد مطمئن نباشید، ولی دلتان نمی خواهد کسی از این کمبود اعتماد به نفس و شک و تردیدهایتان بویی ببرد. شما نگران این هستید که مبادا این خود درگیریتان بی دلیل به شهرت شما آسیبی زده و دیدی که دیگران نسبت به شما دارند را خراب کند. شاید بهتر باشد کمی تنها مانده و خوب به همه چیز فکر کنید و گزینه هایی که پیش رو دارید را با دقت در نظر بگیرید. ولی خودتان را از کسانی که دوست دارید زیاد دور نکنید، حتما در میان آنها کسی وجود دارد که کاملا مورد اطمینانتان باشد و بتوانید بدون نگرانی از قضاوتی که در موردتان می شود نگرانی هایتان را با او در میان بگذارید. شاید این دقیقا همان چیزی است ه برای حل مشکلتان لازم دارید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    امروز بالاخره موفق خواهید شد با جدیت بیشتری به نقشه ها و برنامه هایی که این چند وقت بی آن که به کسی چیزی بگویید ذهنتان را درگیر کرده بودند فکر کرده و شاید حتی در مورد آنها با افرادی که مورد اعتمادتان هستند و دانش کافی برای این که به شما مشورت بدهند را دارند حرف بزنید. امروز برقرار کردن روابط اجتماعی برای شما ساده تر از هروقت دیگری است ولی حتی در میان خوشگذرانی با بهترین دوستانتان هم ذهنتان درگیر کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. خوشبختانه در حال حاضر لزومی ندارد که به مسئولیت هایتان فکر کنید، شما این حق را دارید که بخواهید کمی به خودتان استراحت بدهید، پس لذت خودتان را با عذاب وجدان خراب نکنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    امروز تقریبا برای هر کاری آماده اید و حاضرید برنامه قبلیتان را برای همراه شدن با شادی و تفریح دیگران به راحتی کنار بگذارید. پشت سر گذراندن یک روز پر از فعالیت های اجتماعی می تواند حواستان را از مشکلات روزمره تان پرت کند. با این حال حرف زدن در مورد موضوعاتی که توجهتان را جلب نمی کنند می تواند برایتان خسته کننده باشد. شما مجبور نیستید در بحث هایی که به آنها علاقه ای ندارید شرکت کنید، حتی می توانید خلاقیت و انرژی مثبت خود را به کار گرفته و بحث هایی را مطرح کنید که برای همه جذاب هستند. درست است که این روزها نمی توان زیاد به غریبه ها اعتماد کرد. ولی امروز کمی از وقت و انرژیتان را به غریبه ای که به کمک شما نیاز دارد بدهید و خیالتان راحت باشد که خطری تهدیدتان نمی کند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    ذهن و قلبتان را به روی فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند باز کنید و مطمئن باشید که وقتی به خودتان و کاری که می کنید اعتماد داشته باشید هیچ چیزی نخواهد توانست مانع راهتان بشود و روز به روز مهارت بیشتری در انجام آن پیدا خواهید کرد. امروز نگرشی پرشور و احساساتی به اطرافتان دارید و زیبایی را در وجود همه احساس می کنید و هر چیزی به نظرتان معنایی دارد. حالا که چنین احساساتی دارید بهترین وقت برای پرداختن به خانواده و مسائل مربوط به آن می تواند باشد زیرا ارتباط و عشق بین شما و اعضای خانواده تان را قویتر خواهد کرد. هر چقدر بیشتر به زیبایی های زندگی دقت کنید زیبایی های بیشتری در آن خواهید یافت.
    به مابپیوندید✨💕
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
  • ۱۶:۳۳   ۱۳۹۵/۳/۱۰
    avatar
    مریم-ش
    دو ستاره ⋆⋆|2352 |2147 پست
    خیلی جالب بود
  • ۰۹:۵۱   ۱۳۹۵/۳/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فال روزانه سه شنبه 11خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردین
    هر چه نگرانی دارید امروز از سر بیرون کنید زیرا همه چیز طبق خواسته و مراد شما پیش خواهد رفت. شاید این طور فکر کنید که با افزایش سن، مشکلات شما نیز کم و کمتر می شود اما در واقع حقیقت چیز دیگری است. هر چه بیشتر زمان می گذرد، درگیری های ذهنی و مسئولیت شما نیز افزایش می یابد اما از طرف دیگر تجربه های بیشتری کسب خواهید کرد که به شما در حل کردن آنها کمک می کند. شما اخیرا مسئله ای را برای خود بزرگ کرده اید اما آنقدرها که شما فکرش را می کنید، مهم و بزرگ نسیت. با ساده گرفتن مسائل، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اردیبهشت
    امروز هر چه بیشتر سعی کنید توجه دیگران را به خودتان جلب کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. شما ایده های تازه ای را در سر می پرورانید که در این صورت قادر خواهید بود آنها را با اطرافیان تان نیز در میان بگذارید. اگر سعی کنید به جای قدم زد پشت آدمها، در کنارشان راه بروید، چیزهای بیشتری خواهید آموخت. شما نیز به احساسات و نظرات آنها احترام بگذارید. شما قلب بزرگ و سخاوتمندی دارید پس آن را از دیگران دریغ نکنید. به زودی فرصتی برای پیشرفت در زندگی تان فراهم می شود، آن را از دست ندهید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    اگر چه امروز سرتان شلوغ است اما روز خوبی را در پیش خواهید داشت. یکی از دوستان تان به طور غیر منتظره شما را به یک میهمانی دعوت می کند. آن را رد نکنید زیرا می تواند بر روحیه شما تاتیر مثبتی بگذارد و خستگی چند وقت اخیرتان را به در کند، حتی ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید که در آینده ای نزدیک از تاثیر گذارترین افراد زندگی تان شوند. تغییری در زندگی شما رخ می دهد که آینده درخشانی را برایتان رقم خواهد زد. خودتان را برای اتفاقات غیر منتظره آماده کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تیر
    موفقیت و خوش اقبالی در طالع شما موج می زند. امروز فرصت های جدید کاری به سراغ تان می آید، حواستان باشد آنها را به سادگی از دست ندهید. شما وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوید که تا به حال به ذهن تان هم خطور نمی کرد، شاید این راه کمی سختی داشته باشد اما برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. پس قبل از رد کردن شانس های زندگی تان آنها را به خوبی بسنجید. به زودی خبر خوبی می شنوید که انتظارش را نداشته اید. با شنیدن آن باید خود را برای تجربه های جدید آماده کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز به احساسات جدیدی در درون تان پی می برید. چند وقتی است که برای تصمیم گیری سردرگمیم و بین احساس و منطق مانده اید اما امروز به این نتیجه می رسید که احساسات تان نه تنها در تضاد با عقل که مکمل آن است، پس بهترین زمان برای تصمیم گیری است. تنها چیزی که امروز باید از آن حذر کنید، درگیر نکردن خود با مشکلات دیگران است. ممکن است برخی از آشنایان برای حل مشکلات خود نزد شما بیایند، از آنها معذرت خواهی کنید و خودتان را تا جایی که می توانید کنار بکشید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهریور
    رابطه شما با یکی از دوستان تان بهم خورده و این موضوع شما را ناراحت و عصبی کرده است. اما به جای غصه خوردن بهتر است احساسات خود را کنترل و سرتان را گرم کنید. در حال حاضر هیچ کاری از دست شما بر نمی آید پس بهتر است رهایش کنید تا تمرکز خود را برای انجام باقی کارهایتان از دست ندهید. صبر کلید موفقیت شماست. مطمئن باشید که سرنوشت در آینده ای نه چندان دور بار دیگر او را به سمت شما جذب خواهد کرد. ورزش در حال حاضر بهترین دوا برای شماست، پس کتانی های خود را به پا کنید و اولین قدم را بردارید.
  • ۰۹:۵۱   ۱۳۹۵/۳/۱۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فال روزانه سه شنبه11خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    هیجانی که برای تجربه های چیزهای جدید دارید باعث می شود که در شغل خود پیشرفت کنید. شما در کارهایتان آنقدر انگیزه دارید که می توانید با انرژی کافی به دنبال پروژه هایی مناسب و سودآور بگردید، پس درنگ نکنید و از همین حالا دست به کار شوید. امروز شخصی را ملاقات می کنید که برای مدت زیادی در زندگی شما خواهد ماند. ممکن است این فرد در ابتدا رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان دهد اما به دل نگیرید. با گذشت زمان او و اهدافش را بیشتر درک خواهید کرد و تمام سوتفاهم ها برطرف خواهد شد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    روز پر مشغله ای خواهد داشت زیرا کارهای جدیدی را که مدت هاست در ذهن دارید، آغاز می کنید. اگر چه شرایط با سرعت زیاد در حال تغییر است اما سعی کنید کنترل امور را به عهده بگیرید و با آرامش خاطر به سمت جلو حرکت کنید. ممکن است در ابتدای راه با شریک یا همکاران تان به مشکل بر بخورید و زبان هم را نفهمید اما هر چه جلوتر می روید، به نقاط مشترک بیشتری خواهید رسید. این موضوع در رابطه عاطفی شما هم صدق می کند. سعی کنید با شریک زندگی تان بیشتر مدارا کنید تا مسائل کوچک و بی اهمیت شما را از هم دور نکند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    مهم نیست که تمرکز و توجه خود را بر چه چیزی گذاشته اید، آنچه اهمیت دارد این است که باید تمام توان و شجاعت خود را به کار گیرید و در زمینه ای که می خواهید قدم بردارید و به جلو حرکت کنید. بد نیست چیزهای جدید را تجربه کنید و کمی از عادات روزمره خود به دور باشید. امروز روز بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود بنابراین حواس تان به فرصت هایی که پیش پایتان قرار می گیرد، باشد. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و از آنها بهره ببرید و نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دی
    پس از مدت ها تلاش بالاخره به پیشرفتی که منتظر آن بوده اید، می رسید. پروژه ای را که مدت ها بود روی آن کار می کردید، پس از ساعت ها تمرکز، آخرین تصمیم را می گیرید و به پایان می رسانید. شما نتیجه تلاش هایتان را آن طور که لایق اش هستید، خواهید گرفت. شما زمان زیادی را صرف حل مشکلات عاطفی خود کرده اید و حال به این نتیجه می رسید که باید این وضعیت را تمام کنید و قدم به مرحله دیگری بگذارید. کمی به آینده، اولویت و ارزش های زندگی خود بیاندشید و با اراده ای راسخ در مسیری که به نظرتان بهترین است، پیش روید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    روزشما پر از شور و اشتیاق خواهد بود. خون در رگ های شما جریان می یابد و سرشار از انرژی می شوید. خوشبختانه شما فردی مهم برای دیگران هستید و می توانید انرژی مثبت امروز خود را با آنها به اشتراک بگذارید. دوستان صمیمی خود را دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. امروز بهترین زمان است تا روابط اجتماعی خود را گسترش دهید. رابط عاطفی شما کمی دچار تغییر و تحول شده است و امروز زمان آن است که با دقت بیشتر به مسائل نگاه کنید. شاید دلیل آن تغییرات شخصیتی شما و به همان نسبت شریک زندگی تان است. رشد کردن، یکی از حقایق زندگی است و نباید از آن دلگیر باشد. به جای غصه خوردن، با آن پیش روید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    شاید امروز انرژی لازم را نداشته باشید اما نا امید نشوید. حتی اگر فکرتان درگیر است، کارهایی را که به شما پیشنهاد می شود، انجام دهید. شاید شروع آنها کمی برایتان سخت باشد اما به تدریج از پس آنها بر خواهید آمد. اگر به دنبال پاداش هستید، در کار خود کمی خلاقیت به خرج دهید. شما معتقد به تغییرات ناگهانی هستید اما شاید بد نباشد در روابط عاطفی خود کمی آهسته تر پیش روید. باید قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را بیان کنید تا اتفاق های خوشایندی برایتان بیافتد. قدم اول را بردارید تا همه چیز خود به خود پیش رود.
  • leftPublish
  • ۱۲:۲۰   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه چهارشنبه 12 خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    امروز شما نگران این نیستید که با کمی مخالفت از جانب دیگران مواجه شوید و در واقع حتی برای مواجه شدن با چنین وضعیتی آماده هستید. هیچ چیزی مثل جنگیدن برای این که سطح آدرنالینتان را بالا نگه دارید به کارتان نخواهد آمد و شما هم به هیچ عنوان قصد ندارید جلوی خودتان را بگیرید. با این حال بهتر است کمی احتیاط به خرج دهید، زیرا به احتمال زیاد دشمنی که برای خودتان انتخاب کرده اید نه تنها دشمنی واقعی نیست، بلکه دوستی خیرخواه است که قصد کمک کردن به شما را دارد. بهتر است فعلا دست نگه دارید و قبل از ضربه فنی کردن کمی به حریفتان فکر کنید. امروز به دیدن مادرتان بروید و به او بگویید چقدر دوستش دارید و از او بخاطر زحماتش تشکر کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    امروز شاید ارزش هایی که پیش از این برای خودتان تعریف کرده بودید را زیر سوال ببرید، به ویژه اگر با فردی روبرو شوید که نگرشی متفاوت از شما نسبت به زندگی دارد که برای شما کاملا تازه و ناشناخته است. در ابتدا شاید با تمام وجود در برابر این دیدگاه مقاومت و مخالفت کنید، ولی هر چه بیشتر راجع به آن بحث کنید برایتان جذاب تر خواهد شد. از آنجایی که شما آدمی نیستید که به سادگی ذهن و طرز تفکر خود را تغییر دهد، فکر کردن به این که افکار و عقاید فعلیتان ممکن است بیهوده و حتی مانعی برای پیشرفتتان باشند شما را آزار خواهد داد. ولی خوشبختانه عجله ای در کار نیست و شما می توانید با دید باز همه جوانب را در نظر گرفته و خودتان تصمیم بگیرید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    وقتی دست سرنوشت ناگهان و بی آن که انتظارش را داشته باشید باز جدیدی را برای شما در نظر می گیرد طبیعی است که آشفته شده و ندانید چه باید بکنید. شما متوجه این هستید که تغییراتی دارند ایجاد می شوند، ولی هنوز برای پذیرفتن آنها آماده نیستید. شما نگران این هستید که آیا زندگیتان دارد به ثبات می رسد یا این اوضاع تنها شرایط را برایتان بدتر خواهد کرد و برنامه ریزی هایتان را بهم خواهد زد. به جای این که هول شوید و به فکر برنامه ریزی های تازه برای آینده تان فرو بروید، روی زمان حال و این که در این لحظه باید چکار کرد تمرکز کنید. وقتی بی ثباتی موجود در شرایط فعلی را بپذیرید موقعیت های فوق العاده ای که برایتان فراهم شده اند را خواهید دید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    تغییر نظر ناگهانی شما درباره تصمیمی که قبلا گرفته اید همکارانتان را متعجب خواهد کرد، ولی در واقع رفتار شما آنقدرها هم تعجب آور نیست. برای خودتان کاملا مشخصی است که تصمیمی که قبلا گرفته اید شما را به آینده ای که لیاقتش را دارید نخواهد رساند. مثل این که رویاهای گذشته تان یکباره جان تازه ای یافته اند و ذهن شما را درگیر خود کرده اند. ولی بیان کردن این رویاها و نقشه هایی که در رابطه با آنها دارید کاری غیر ضروری است که ممکن است به اعتبارتان لطمه بزند. به مرور زمان و با پیشروی شما به سوی اهدافتان دیگران نیز متوجه دلیل اصلی این تغییرات خواهد شد. به اسم های داخل دفترچه تلفنتان نگاه کنید و با چند نفر از دوستانی که مدت هاست از آنها بی خبر هستید تماس بگیرید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز هر چقدر هم که مدام مسیرتان را تغییر دهید از این که در راه درستی قرار دارید که شما را به سوی موفقیت خواهد برد مطمئن هستید. با این حال ممکن است با کمی مخالفت مواجه شوید که اعتماد به نفس زیاد شما را کمی زیر سوال خواهد برد. به جای آن که آنقدر صبر کنید که شرایط به وجود آمده خسته تان کنند، قدرتتان را با نشان دادن تردیدها و نگرانی هایتان به نزدیکان خود نشان دهید. مرز مشخصی بین انگیزه داشتن و دچار توهم شدن وجود دارد که باید آن را تشخیص بدهید. تمام احتمالات را در نظر گرفته و با واقع بینی پیش بروید. سری به کتاب فروشی نزدیک خانه یا محل کارتان بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید در میان قفسه ها قدم زده و کتاب ها را ورق بزنید
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    شما به توانایی خود در تحلیل واقعیت ها و تشخیص اطلاعاتی که کاربردی هستند افتخار می کنید. ولی امروز از این توانایی های مورد علاقه تان نخواهید توانست استفاده کنید، زیرا هر چقدر هم که سعی کنید پیدایشان نخواهید کرد. امروز وقت آن رسیده است که کمی از دنیای واقعیت فاصله گرفته و به قدرت خیالتان اجازه بدهید آزادانه پرواز کند و از زاویه ای دیگر معنای زندگی را درک کنید. نمی دانید در رابطه با اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند باید سکوت کرده یا در مورد آنها اقدامی بکنید. اگر فکر می کنید واکنش نشان دادن به معنای دخالت کردن در کارهای خصوصی دیگران خواهد بود بهتر است سکوت کنید، وگرنه با شجاعت تمام در برابر کارهای اشتباه دیگران بایستید
  • ۱۲:۲۰   ۱۳۹۵/۳/۱۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه چهارشنبه 12 خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    امروز روابطتان با دیگران می تواند مایه عصبانیت شما شود، چرا که به نظر می رسد مردم بیش از هر چیز دیگری به خودشان، برنامه هایشان و خواسته هایشان اهمیت می دهند و اصلا به فکر این نیستند که نفعی به دیگران برسانند. همه ما گاهی باید خودمان و نیازهایمان را در اولویت قرار دهیم، ولی شما انتظار دارید بعضی وقت ها هم کمی صبر کرده و پیش از آن که خیلی دیر شود نگاهی به تأثیر رفتارها و کارهایشان روی دیگران بیندازند. البته نباید فکر کنید که شما خیلی بهتر و کاملتر از دیگران هستید، همه گاهی چنین رفتارهایی از خود بروز می دهند. کافی است در مورد این دغدغه تان با آنها حرف بزنید و همکاری کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    اگر کارها امروز دقیقا طبق برنامه و انتظارات شما پیش نرفتند تعجب نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای ممکن است بیفتند و نظم کارهایتان را بهم بزنند. بجای این که خشمگین بشوید باید این را تشخیص دهید که این اتفاقات در زندگی شما حتما دلیل و حکمتی دارند. شاید دلیل آنها را در حال حاضر متوجه نشوید، ولی نباید تقدیر و سرنوشت را بخاطر این اتفاقات مقصر بدانید و باید آنها را با آغوش باز بپذیرید. شاید همکاران شما به توانایی هایتان حسادت کنند، بهتر است بیش از اندازه نسبت به تمام اطرافیان خود خوش بین نباشید و کمی حواستان را جمع کنید. البته نباید بی دلیل هم با نگاه منفی به اطرافیانتان ذهن خود را مسموم کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    بر خلاف خیلی ها، شما وقتی اوضاع زیادی روبراه به نظر می رسد احساس ناراحتی و نگرانی می کنید، ولی از نظر خودتان دلیل این موضوع منفی نگری شما نیست و شما در واقع فردی واقع گرا هستید. شما نگران این هستید که مبادا ناگهان چیزی که از نظرتان مخفی باقی مانده است برایتان دردسر ساز شده و همه چیز را بهم بزند. با این حال خطری که فکر می کنید توهمی بیش نیست. بجای این که ذهن خود را درگیر اتفاقات بدی که ممکن است بیفتند بکنید احتمالات را در نظر گرفته و تدبیرات لازم را انجام داده و با خیال راحت از وضعیتی که دارید لذت ببرید. گوش کردن به درد دل دیگران کار خوبی است، ولی در وضعیت فعلی شما بهتر است از چنین موقعیت هایی اجتناب کرده و به خلوت خانه پناه ببرید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    بر خلاف خیلی ها، شما وقتی اوضاع زیادی روبراه به نظر می رسد احساس ناراحتی و نگرانی می کنید، ولی از نظر خودتان دلیل این موضوع منفی نگری شما نیست و شما در واقع فردی واقع گرا هستید. شما نگران این هستید که مبادا ناگهان چیزی که از نظرتان مخفی باقی مانده است برایتان دردسر ساز شده و همه چیز را بهم بزند. با این حال خطری که فکر می کنید توهمی بیش نیست. بجای این که ذهن خود را درگیر اتفاقات بدی که ممکن است بیفتند بکنید احتمالات را در نظر گرفته و تدبیرات لازم را انجام داده و با خیال راحت از وضعیتی که دارید لذت ببرید. گوش کردن به درد دل دیگران کار خوبی است، ولی در وضعیت فعلی شما بهتر است از چنین موقعیت هایی اجتناب کرده و به خلوت خانه پناه ببرید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    اتفاقاتی غیر منتظره که فکرش را هم نمی کرده اید ناگهان جلوی راهتان سبز شده و جلوی پیشروی شما و انجام برنامه های روزانه تان را خواهند گرفت. شاید فکر کنید که انگار زمین و زمان دست به دست هم داده تا شما را آزار دهند ولی اگر خوب فکر کنید می بینید که خیلی از این موانع نتیجه اشتباهات و بی احتیاطی ها خودتان هستند و نمی توانید هیچ کس دیگری را به خاطر آنها سرزنش کنید. به خاطر چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند احساساتی و خشمگین نشوید و چیزهایی که می توانید تغییر دهید را ببینید. مواظب باشید با کلامتان اطرافیان خود و کسانی که دوست دارید را آزار ندهید، زخم زبان گاهی از زخم شمشیر بدتر است.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    امروز دیگران سر از کارهای شما در نمی آورند و اصلا نمی توانند به این که چه در سرتان دارد می گذرد پی ببرند، زیرا حرف ها و رفتارهایتان با هم هماهنگی ندارند. این موضوع اصلا به دلیل ریا و دورویی شما نیست، مسئله این است که در دنیای درون شما اوضاع خیلی پیچیده تر از آنی است که بتوان تصور کرد و کسی نمی تواند این معما را حل کند. لزومی ندارد که بخواهید خودتان و کارهایتان را برای دیگران توجیه کنید. شما با چنین اوضاعی غریبه نیستید و زیاد دچار چنین حالت هایی می شوید، بهتر است خودتان را کمی کنار کشیده و کمتر حرف بزنید تا دیگران هم زیاد شگفت زده نشوند. با گوش دادن به یک موسیقی ملایم به آرامش درون خود کمک کنید
    به مابپیوندید✨💕
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
  • ۱۱:۴۷   ۱۳۹۵/۳/۱۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه پنج شنبه 13 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است. به کسی که دوست دارید تنها بخاطر این که او را موقتا خوشحال کنید وعده های دروغین ندهید، دیر یا زود او به واقعیت پی خواهد برد و این می تواند به رابطه شما آسیب جدی وارد کند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. اگر در رابطه عاطفیتان همه چیز طبق رویاهایتان و آنچه از یک رابطه عاطفی ایده آل در سر دارید پیش نروند ممکن است ناراحت یا حتی عصبانی شوید، ولی اگر کمی فکر کنید متوجه رفتار اشتباه خود خواهید شد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    امروز علاقه زیادی به حرف زدن در مورد نیازهای شخصیتان ندارید و فکر می کنید شاید بهتر باشد به جای این که آنچه در دلتان می گذرد را با طرف مقابلتان در میان بگذارید با رفتارتان و استفاده از زبان بدن به خواسته خود برسید. ولی اگر از ابتدا صادقانه و با صراحت حرفتان را نزنید به مشکل بر خواهید خورد و ممکن است طرف مقابلتان را از خود دلخور کنید. حتی اگر آن چه به زبان می آورید چیزی نباشد که دیگران انتظار شنیدنش را دارند بهتر است روابط خود را محکم و بر اساس واقعیت ها پیش ببرید. در رابطه عاطفی خود خاطرات مربوط به گذشته را در نظر بگیرید و قبل از یک شروع جدید ببینید آیا واقعا رابطه قبلی برای شما به پایان رسیده است؟
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. متأهل ها باید به طور جدی درباره اهدافی که برای آینده خود دارند با همسرشان صحبت کنند و ببینند که تا چه حد اهداف مشترکی دارند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق و حقوق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکاری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم این احساس شما می تواند باعث شود خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    بالاخره خواهید فهمید که دنیا حول خواسته های شما نمی چرخد، شاید این مسئله کمی به روحیه شما ضربه بزند، اما به شما کمک خواهد کرد تا بالغ شوید. یاد می گیرید که اشتباهاتتان را بپذیرید و در صورت نیاز با رضایت قلبی در مورد قضاوت هایتان تجدید نظر کنید. به عبارت دیگر اولین سال از تحصیلات خود در دانشگاه خردمندی را به پایان خواهید رساند. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک شب رمانتیک آماده کنید. اگر هم مجرد هستید ابتدا اهداف دیگرتان را مشخص کنید و در راه به دست آوردن آنها تلاش کنید، این کار حتی اگر کمی وقت گیر باشد به شما در مسیر ساختن آینده کمک کرده و یافتن نیمه گمشده تان را راحت تر خواهد کرد
  • ۱۱:۴۷   ۱۳۹۵/۳/۱۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه پنج شنبه 13 خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    در حال حاضر بین دو چیز که خیلی برایتان مهم هستند گیر افتاده اید: میل به خوشحال کردن خودتان و خوشحال کردن دیگران؛ اما با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد گزینه دوم را انتخاب خواهید کرد. این که به جواب رسیدن در مورد این مسئله برایتان سخت باشد کاملا قابل درک است. اما پاسخ آن را در تمایل شدیدی که امروز به تحسین شدن از جانب دیگران دارید بیابید. امروز در رابطه عاطفیتان اوضاع قابل پیش بینی نیست و حتی نمی توانید رفتار یک دقیقه بعد طرف مقابلتان را حدس بزنید. چاره ای نیست، کمی احتیاط کنید تا امروز بگذرد و اوضاع به حالت عادی باز گردد. با بحث کردن تنها مایه ناراحتی و عصبانی شدن خودتان و عشقتان را فراهم خواهید کرد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    اگر نگه داشتن جلوی خودتان وقتی پای سلامتی به میان می آید به ویژه وقتی کیک و شکلات و غذاهای خوشمزه در کار باشند کار خیلی سختی است،امروز روز بسیار خوبی برای شروع کردن رژیم می تواند باشد و خیلی راحت می توانید خودتان را کنترل کنید. پس دست از بهانه آوردن بردارید و همین امروز ورزش و رژیم را شروع کنید. شما با این کار حتی می توانید تبدیل به الگوی خوبی برای دوستان و نزدیکان شوید. امروز همه چیز به طرز عجیبی باب میلتان پیش خواهد رفت و اگر هوش و ذکاوت خود را به کار ببرید از این موقعیت استفاده های بسیاری می توانید بکنید. حتی عشق لجباز و بداخلاقتان هم به راحتی از شما اطاعت خواهد کرد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    قدرت تمرکز و نظم یکی از دوستانتان شما را به حیرت وا داشته است؟ چرا سعی نمی کنید خودتان را هم در این زمینه پرورش دهید و از او درس بگیرید. همین که متوجه این توانایی ها در دیگران می شوید یعنی در حال پیشرفت هستید، اصلا خجالت نکشید. امشب می تواند برای شما شبی لذت بخش همراه با عشقتان باشد و یا شبی همراه با دعوا و کشمکش، انتخاب با خود شماست. اگر دنبال بحث و دردسر نمی گردید همراه با عشقتان بیرون بروید، حتی کمی ولخرجی کرده و به یک رستوران گران قیمت بروید. این کار به تقویت رابطه شما کمک خواهد کرد. یادتان باشد هر چقدر درگیر باشید هم وقت گذاشتن برای رابطه تان را حتما در برنامه تان قرار دهید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    رویاهایتان امروز همچون بالونی هستند که شما را به آسمان ها و دنیای رنگارنگ خیال برده و از واقعیت دور می کند. ولی هر چقدر هم که دلتان بخواهد خودتان را در عالم خیال غرق کنید اهداف جاه طلبانه ای که دارید وادارتان خواهند کرد که به واقعیت بازگردید و طبق برنامه کارهایتان پیش بروید. سعی کنید احساساتتان را کنترل کنید و اگر قرار است با کسی بحث داشته باشید عصبی نشوید. امروز روز اعتماد به نفس درباره عشق و رابطه است. آیا مدت ها است که دلتان می خواهد رابطه عاطفیتان را به مرحله بعدی برسانید؟ آیا دلتان می خواهد عشقتان این تعهد و جدی شدن رابطه رابپذیرد؟ از انرژی امروز استفاده کنید و با قدم برداشتن در راه درست، آینده رابطه خود را بسازید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    امروز شیرین ترین رویاهای ممکن در رابطه با عشق ذهن شما را از خود سرشار کرده اند و مغزتان تبدیل به یک ماشین تولید رویا شده است که دکمه خاموش آن کار نمی کند. با وجود این که این حالت می تواند برایتان خوشایند باشد اگر بخواهید زیاده روی کنید برایتان دردسرساز خواهد شد. بهتر است فعلا این رویاهایتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها با کسی حرف نزنید. سکوت کردن و حرف زدن به موقع می تواند درهای تازه ای به روی زندگیتان باز کند. اگر عاشق شده اید و کسی که از شما بزرگتر یا عاقلتر است توجهتان را جلب کرده است در مکالمات خود با او دقت داشته باشید تا بچه و خام به نظر نرسید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    آرامشی که امروز احساس می کنید به شما کمک می کند که با دقت بیشتری به ندای درونتان گوش کنید. خودتان خیلی خوب می دانید نادیده گرفتن این نداها و احساسات درونی که گاهی حس می کنید منجر به پرداختن بهایی سنگین خواهد شد. اگر امروز تنها شدید زمانی را صرف بررسی و ارزیابی وقایع چند روز گذشته بکنید. با این کار خواهید توانست نسبت به آنچه اذیتتان می کند آگاهی بیابید. وقتی احساسات شدید شما روی نگرشتان نسبت به واقعیت تأثیر بگذارند ممکن است چیزهای مهمی را نادیده گرفته و نتوانید بین احساسات زودگذر و عشق واقعی مرزی قائل شوید. درست است که می توانید خودتان را به راحتی از چنین وضعیت هایی نجات دهید ولی احتیاط کنید.
  • ۱۰:۴۸   ۱۳۹۵/۳/۱۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فال روزانه جمعه 14 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    حسادت در ذات شما نیست اما امروز کمی دچار این حس می شوید و دوست دارید هر طور شده خودتان را بالاتر از بقیه نشان دهید. باید تلاش خود را زیاد کنید و ایده هایی که تصور می کنید خوب هستند را بدون هیچ نگرانی مطرح کنید. اگر چیزی را واقعا دوست دارید آن را به زبان بیاورید. یا اگر کمبودی در خود احساس می کنید، از آن هراسی نداشته باشید. برنامه ریزی های شخصی خودتان را داشته باشید و مطمئن باشید می توانید در این مسیر موفق باشید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    امروز جمعه است ولی شما احساس خستگی زیادی می کنید و دلتان می خواهد زودتر آخر هفته از راه برسد. حتی اگر عاشق کارتان باشید هم امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله ندارید. از همکارانتان هم انتظار نداشته باشید که با جک های خنده دار و حرف های جالب در وقت ناهار شما را سر حال بیاورند چرا که همه به لطف تأثیر مریخ امروز بدخلق و کسل هستند. آیا ارتباط خود را با دوستانی که برایتان اهمیت دارند به خوبی حفظ می کنید؟ تا مرداد ماه فرصت خوبی برای تقویت دوستی هایتان خواهید داشت. حتی شاید آنها بتوانند به شما در پیدا کردن شریک زندگیتان کمک کنند. کافی است سعی خودتان را بکنید و خیلی راحت دیده خواهید شد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی تان می گذارد و باعث می شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ کس صدمه نخواهد زد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تیر
    بزرگ فکر کنید. رویاهای بزرگ در سر داشته باشید. هر چقدر آرزوهای شما بزرگ تر باشند، آینده بهتری برای خود رقم خواهید زد. امروز شاید روی ابرها باشید و همه چیز کمی گیج کننده باشد. اما در عین حال، بسیار تشنه کسب دانش هستید. بیشتر علاقه شما هم مطالعه کتاب یا مقاله های متافیزیک است. این را به یاد داشته باشید هیچ کسی به اندازه خودتان شما را نمی شناسد. با خودتان صادق باشید
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    # مرداد
    شما می توانید هفته های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت های اجتماعی تان خود تان را از تمام این تفریح تان محروم می کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می دهید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهریور
    شما در مرحله طولانی از زندگی تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می کنند این است که شما تصمیم می گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.
  • leftPublish
  • ۱۰:۴۹   ۱۳۹۵/۳/۱۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فال روزانه جمعه 14 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    بودن در کنار یک فرد فریب کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت های دیپلماتیک خود می توانید اوضاع را بهتر کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    # آذر
    گفتگوی دوستانه خیلی خوب است، اما بحث بیهوده هر مهمانی و جمعی را به هم می زند. امروز دلتان می خواهد سر چیزهای بیهوده بحث کنید، اما کمی به این فکر کنید که خودتان هم چقدر از این جور آدم ها بدتان می آید. اگر دلتان می خواهد حرف بزنید و بحث کنید، حفظ احترام دیگران را فراموش نکنید. این حالت شما تا فردا برطرف خواهد شد، با این کارها فقط اطرافیانتان را آزرده می کنید. اگر می خواهید به سوی آینده پیش بروید اولین قدمی که باید بردارید فراموش کردن گذشته است. هرچقدر سخت بگیرید کنترل اوضاع برای شما سخت تر خواهد شد. متاهل ها شبی رمانتیک را با همسرشان در پیش دارند، اما به مجردها توصیه می شود در خانه نمانند و از شب خود لذت ببرند
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دی
    از امروز تا آخر تابستان فرصت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شما است. چشمان خود را بازکنید تا همه فرصت ها را ببینید و آنها را در هوا بقاپید. این را به یاد داشته باشید که برای پیشرفت به تغییر و به روز شدن نیاز دارید. همه مسیایل را نه از یک منظر که از چند طرف نگاه کنید تا به طور کامل مزایا و معایب آن را پیدا کنید. اگر قرار است با مدیر خود در مورد مسایل کاری حرف بزنید، حتما خوانسردی خود را حفظ کنید. وقتی با آرامش حرف بزنید همه چیز به نفع شما خواهد شد
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می خواهند!
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.
    به مابپیوندید✨💕
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
  • ۱۱:۳۵   ۱۳۹۵/۳/۱۶
    avatar
    پرستو ♥
    یک ستاره ⋆|1561 |1828 پست
    امروز چی ؟
  • ۱۰:۵۳   ۱۳۹۵/۳/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه چهارشنبه 19 خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    امروز به حرف های دیگران به دقت گوش کنید، شاید یکی سعی داشته باشد به شما راهکارهایی برای رسیدن به انچه که می خواهید ارائه بدهد. امروز از آن روزها است که حسابی لجباز شده اید، دست از لجبازی بردارید! به جای این رفتار با این همه انرژی و اعتماد به نفسی که در درون خود احساس می کنید توانتان را به کار گرفته و با قدرت تمام کار کنید. شاید احساس کنید نیرویی ناشناخته در مقابله با رسیدن شما به اهدافتان قرار دارد که خیلی قدرتمند و لجباز نیز هست، ولی هیچ چیزی جز ذهن خودتان نمی تواند شما را محدود کند. شاید احساسات خود را در ظاهر نسبت به عشقتان نشان ندهید، ولی عشقتان همچنان پابرجاست؛ نگذارید روزمرگی شما را به آن بی توجه کند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    انتقاداتی که امروز از شما می شود ممکن است باعث شوند که به خودتان و توانایی هایتان شک کنید، ولی خوشبختانه این موضوع شما را دلسرد نمی کند و با اراده تمام می خواهید به این کمبودها و مشکلات غلبه کنید. با این حال شاید با شنیدن این حرف ها خجالت زده شده و گونه هایتان از شرم قرمز شوند و خودتان را کنار کشیده و در خلوت خودتان فرو بروید. اشکالی ندارد اگر بخواهید به درون خود نگاهی انداخته و ریشه این انتقاداتی که از شما شده است را در درونتان بیابید، ولی بد نیست با کسی که شما را مورد انتقاد قرار داده است هم حرف بزنید و دلیل حرف هایش را درک کنید، شاید فقط سوء تفاهمی به وجود آمده باشد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    شما از روابط عاطفی عمیق موجود بین خودتان و دوستانتان آگاه هستید و این وابستگی عاطفی امروز ممکن است باعث شود نتوانید بی طرفانه در مورد آنها قضاوت کنید. متاسفانه حداقل در حال حاضر، تصمیم گیری کردن بر اساس این علایق نمی تواند به اندازه رفتار کردن بر اساس عقل و منطق شما را به ثبات و موفقیت برساند. در هر صورت سعی کنید در طول روز تغییراتی که در نظراتتان به وجود می آیند را به دقت تحت نظر داشته باشید، احساسات شما مدام تغییر می کنند، ولی حقیقت همیشه ثابت است. شما انرژی بسیاری در دسترس دارید، آن را حرام نکنید و با یک روش خوب و مناسب ترس های درونیتان را به انگیزه تبدیل کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    دارایی های شخصیتان امروز به شما احساس امنیت می دهند و با فکر کردن به در دسترس بودن آنها احساس آرامش می کنید. ولی یادگاری های زیادی که نگه داشته اید وزن زیادی پیدا کرده اند و سرعت رشد و پیشروی شما را کم می کنند. به دوش کشیدن چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید مانع به کار گرفتن ابزارها و وسایل جدیدی می شود که نیاز دارید و واقعا به کارتان می آیند و در انجام کارهایتان به شما کمک می کنند. در هر صورت این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزهایی را باید کنار بگذارید و نباید تسلیم حرف و اجبارهای دیگران بشوید. وقتی به جای دهن بینی بر اساس باورها و اعتقادات شخصیتان پیش بروید دیگران هم احترام بیشتری برایتان قائل خواهند بود.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز خود شما ستاره نقش اول فیلم زندگیتان هستید و هر چیزی که بگویید یا انجام دهید نقش مهمی در پیشرفت این فیلم خواهد داشت. اطرافیان به سادگی با شما ارتباط برقرار می کنند ولی آنقدر حواستان به دیگران و اثراتی که روی آنها می گذارید مشغول است که از خودتان و اصل کارهایی که باید انجام دهید غافل شده اید. این که به دنبال توجه دیگران باشید در ذات شماست، ولی اگر بدانید مردم بیش از هر چیزی به خودشان و کارهایشان اهمیت می دهند اینقدر به دست آوردن توجه آنها را برای خودتان بزرگ نمی کنید. اگر در یک رابطه احساسی هستید سعی کنید در بیان احساساتتان نهایت صداقت را به خرج دهید، این کار رابطه شما را بسیار پایدار خواهد کرد
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    درست است که از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید، اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید و با آنچه یاد گرفته اید زندگیتان را در مسیری صحیح پیش ببرید .در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است. این مسئله در زمینه روابط عاطفیتان نیز صدق می کند؛ اگر به کسی علاقه مند شده اید اول او را خوب بشناسید، شاید او آن فردی که شما فکر می کنید نباشد.
  • ۱۰:۵۳   ۱۳۹۵/۳/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه چهارشنبه 19 خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    درست است که شما می خواهید تغییراتی را به وجود بیاورید، اما باید از راه مشخصی بفهمید که چطور می توان از به وقوع پیوستن آنها اطمینان حاصل کرد. دوستان و نزدیکانتان امروز با میل و رغبت بسیار حاضر به حمایت از شما هستند و هر کاری که از دستشان بربیاید برایتان انجام می دهند. البته نباید برای این کار آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهید؛ فشار وارد کردن به آنها تنها باعث بدتر شدن وضعیت خواهد شد و از آن نتیجه معکوس خواهید گرفت. از آنجایی که فردی مهربان و حساس هستید هدفی عالی برای افراد سوء استفاده چی می توانید باشید، خیلی مواظب باشید در دام این افراد نیفتید ولی به کسی هم اجازه ندهید شما را از خوب بودن پشیمان کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    امروز با کسانی که رفتاری همراه با توجه و مهربانی با شما دارند برخوردی مناسب و متفاوت با همیشه می کنید. به جای آن که در مقابل آنها گارد دفاعی به خودتان بگیرید قدر این لطف و توجه آنها را دانسته و آن را به پای عشق و علاقه شان می گذارید. ولی ممکن است آنقدر هیجان زده شوید که برای خوشحال و راضی کردن آنها اولویت ها و برنامه های خودتان را به هم بزنید. تشکر و قدردانی از دیگران خیلی خوب است، به شرط آن که زیاده روی نکنید و زندگی خودتان را فراموش نکنید. اگر عشقتان به اندازه ای که از او انتظار دارید به شما محبت نمی کند و احساس دوست داشته شدن نمی کنید بد نیست این موضوع را با او در میان بگذارید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیادی به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز با این همه اتفاقاتی که در اطرافتان جریان دارد و احساساتی که در قلبتان در غلیان هستند شاید اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید. روز خوبی برای تجسس می تواند باشد ولی مواظب باشید به این بهانه در کارهای دیگران فضولی نکنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید. توانایی ها و استعدادهای خود را نادیده نگیرید، ولی از روی شوق و ذوق و کورکورانه هم وظایف و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان را نپذیرید. احساسات شدیدتان با عقاید بسیار متعصبانه شما در جدال خواهند بود. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلبتان را خواهید گرفت. احساسی که نسبت به عشقتان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آنها هراسی نداشته باشید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    با وجود این که معمولا فردی احساساتی نیستید امروز کسانی که احساسات و نیازهای خود را با صراحت تمام با شما در میان می گذارند شما را به خودشان جذب می کنند. شاید دلیل این تمایل شما علاقه ای باشد که به افراد برونگرا دارید. امروز علاقه همیشگی شما به مد و فرهنگ عامه در جدال با مسائل عمیق معنوی قرار خواهد گرفت و چیزهایی مهم تر از موسیقی بی کیفیت و لباس های مد روز نظرتان را به خود جلب خواهند کرد. با عشقتان به یک نمایشگاه عکس یا نقاشی بروید و یا در رستورانی که موسیقی سنتی پخش می کند شام بخورید و هم روح خودتان را ارضا کنید و هم از همراهی با عشقتان لذت ببرید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    امروز دنبال کردن یک برنامه مشخص برای شما تقریبا غیر ممکن است. شما هر لحظه ممکن است رفتارتان را بر اساس احساساتتان تغییر دهید. یک لحظه نسیت به کارتان و پروژه هایی که در دست دارید پر از شور و هیجان هستید و حاضرید هر مانعی را برای رسیدن به هدفتان پشت سر بگذارید، ولی یک لحظه دیگر احساس ناراحتی و دلسردی کرده و بیخیال کارهایتان می شوید. زندگی شما در حال حاضر به اندازه کافی غیر قابل پیش بینی است، خودتان هم با رفتارهای ضد و نقیض آن را بیشتر بهم نریزید. به نفعتان است که جدی باشید و در انتخاب حرف هایتان دقت کنید، شاید شما منظوری نداشته باشید، اما دیگران حرف هایتان را به دل خواهند گرفت.
  • ۱۰:۵۴   ۱۳۹۵/۳/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    زیباکده
    پرستو ♥ : 
    امروز چی ؟
    زیباکده

    شرمنده سرم شلوغ میشه یادم میره 10

  • ۱۱:۳۱   ۱۳۹۵/۳/۲۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه شنبه 22 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    امروز احساس آزادی می کنید اما اگر می خواهید کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید پس بهتر است غرور را کنار گذاشته و از دیگران برای همکاری کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بگویید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود اگر قدم هایتان را عاقلانه بردارید. پولی را که مدت هاست به یکی از دوستان تان قرض داده بودید، پس خواهید گرفت. بهتر است آن را برای وسیله ای که دوست دارید، خرج کنید تا کمی روحیه تان عوض شود
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    از آنجا که شما مدتی کسالت داشته اید، بهتر است این امروز به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید. این را بدانید که همیشه احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. با این کار انرژی لازم را برای ادامه مسیر به دست خواهید آورد. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. کمی خودتان را تکان دهید و سخت کوش تر باشید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آید اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. اگر متاهل هستید از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برید به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهید. اگر هم مجرد و به دنبال معجزه هستید، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنید مهربان باشید. در همین ارتباطات است که شریک ایده آل خود را خواهید یافت.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    شما تصمیم دارید به استقلال برسید به همین دلیل همکاری با شریک کاری خود را قطع می کنید. این کار قدمی به سوی موفقیت های بیشتر است پس تردید به دل راه ندهید. امروز خانه تان پر از میهمان خواهد شد. آنها خبرهای خوبی را برای شما به همراه دارند. فقط کافی است به تک تک کلماتی که به زبان می آورند دقت کنید تا چیزی را جا نگذارید. آنوقت می توانید از مجموع آنها نتیجه گیری و به تصمیم بگیرید. حتی بد نیست ایده تان را با آنها به اشتراک بگذارید تا با مشورت آنها راههای بیشتری به رویتان باز شود.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز صبح با لبخندی بر لب از خواب بیدار شده اید؟ بله! امروز پر از انرژی خواهید بود، پس بهترین استفاده را از آن کنید، به عنوان مثال به مکان هایی که قصد رفتن داشته اید، سری بزنید یا به خرید بروید. اگر اخیرا از دست کسی ناراحت و عصبی شده اید، گذشته را فراموش کرده و او را ببخشید. زندگی کوتاه تر از آن است که خود را درگیر مسائل کوچک و بی ارزش کنید. کمی وقت خود را آزاد بگذارید و کاری را که به آن علاقه دارید، انجام دهید. امروز، روز شما است پس نهایت لذت را از آن ببرید. اگر می خواهید دیگران را به خود جذب کنید، در ارتباطات خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    حس ماجراجویی تان گل کرده است. امروز سرشار از انرژی هستید و دوست دارید همه چیز را کشف کنید. بنابراین زمان را از دست ندهید و در کوچک ترین فرصت، به دنبال علاقمندی هایتان باشید. صحبت و گپ زدن با دوستان و همکاران، ایده های جدیدی را به ذهن شما می آورد. ذهن تان را از مسائل قدیمی خالی کنید تا جا برای ایده های جدید باز شود. شما امروز ارتباطات موثری با دیگران برقرار خواهید کرد. یادتان باشد هیچ چیز غیر ممکن نیست پس اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، ناامید نباشید. شما نیز می توانید توجه او را جلب کنید.
  • ۱۱:۳۲   ۱۳۹۵/۳/۲۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه شنبه 22 خرداد 1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    قبول کنید که شما شخصی هستید که زود از کوره در می رود. اگر برخی رفتارهای تند خود را کنار نگذارید، افراد زیادی را از اطرافتان خواهید راند. دوست دارد بر همه چیز کنترل داشته باشد اما بهتر است گاهی همه چیز را رها کرده و به تقدیر اعتماد کنید. اگر از دست کسی ناراحت و عصبانی هستید، کینه را رها کنید و این بار شرایط را از زاویه دید او بررسی کنید. امروز می فهمید که چقدر بخشش و گذشت آسان است. به رابطه عاطفی که در زندگی خود دارید، فکر کنید. شاید لازم باشد ارتباطات قدیمی و آزار دهنده گذشته را به پایان برسانید و به فکر روابطی نو و سالم باشید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    شما احساس ناامیدی و شکست می کنید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید.ممکن است ترافیک سنگین کمی ساعت هایتان را تغییر دهد اما نگذارید این موضوع مانع از کارهایتان شود. با همه خستگی در انتهای شب از پیشرفت خود خوشنود خواهید بود.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    امروز خوش شانسی به شما روی خواهد آورد. روزی است که باید به گذشته خود و راهی که سپری کرده اید، نگاهی بیاندازید و درباره راههای پیش روی خود نیز فکر کنید. برای موفقیت چه انگیزه ای می خواهید؟ همه ما به آینده می اندیشیم و برای آن برنامه ریزی می کنیم اما شما بیش از آن چه فکرش را بکنید، برای آینده خود تلاش می کنید. امروز یکی از نشانه های موفقیت تان را خواهید دید. شاید مجبور باشید به دوستان قدیمی و ارتباطاتی که در گذشته داشتید، باز گردید. جای نگرانی نیست. به آنها اعتماد کنید، آنها شما را در ادامه مسیر یاری خواهند کرد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    برنامه ریزی برای کل هفته را رها کنید، اگر می خواهید انرژی فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشید، ذهن تان را خالی کنید و امروز را در آرامش کامل به سر ببرید. به تغذیه خود رسیدگی کنید و به کلاس های یوگا بروید یا در خانه کمی مراقبه کنید. با این روش نه تنها سلامت خود را حفظ خواهید کرد بلکه ذهن تان باز شده و خلاقیت تان نیز افزایش می یابد. به جزییات زندگ خود با دقت بیشتری نگاه کنید. اگر حواستان پرت موضوعات مختلفی است، امروز زمان مناسبی برای تمرکز روی علاقهمندی هایتان است.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. وضع مالی شما بهتر خواهد شد طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. وقت آن است با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی بگذارید و حرف هایی که مدت ها است در دل تان مانده را با او مطرح کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    در راهی که به سوی هدف تان قدم برداشته اید، موانعی مشاهده می کنید و از این که نمی توانید از کسی کمک بگیرید، ناراحت و افسرده می شوید. یا شاید فکر کنید که لیاقت شما خیلی بیشتر از این ها است. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، از افراد قابل اعتماد خود کمک بگیرید. در مورد مسائل عاطفی نیز اگر انتظارات خود را کم کنید، بیشتر از رابطه های خود لذت خواهید برد.
  • ۱۴:۳۱   ۱۳۹۵/۳/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه سه شنبه 25خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    اتفاقاتی که امروز برایتان می افتد، شما را یاد خاطرات دوران کودکی تان می اندازد. این خاطرات شما را با خود می برد به خانه و محله ای که در آن بزرگ شده اید، همان جا که شخصیت تان شکل گرفت. این احساسات هم شادی و هم ناراحتی را با خود به همراه دارند اما سعی کنید به مرور آنها بسنده کنید و ذهن تان را بیش از این درگیر نکنید. به زودی متوجه می شوید فردی که شما به او علاقه دارید، او نیز به شما علاقمند است. پس تردید را کنار بگذارید و راز دلتان را فاش کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    شما از ملاقات افرادی لذت می برید که اطرافیان تان خیلی آنها را قبول ندارند و رفتارهایشان را غیرعادی می شمارند، اما شما نمی توانید این شرایط را تغییر دهید. امروز از آن روزهایی است که فردی منحصر بفرد را ملاقات می کنید. اگر چه تلاقی شما با هم کمی عجیب به نظر می رسد، اما این فرد می تواند همان نیمه گمشده شما یا اگر متاهل اید، فرشته نجات تان در مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنید باشد. فرصتی برایتان فراهم می شود تا از عادات رومزه خود دور شوید و کمی خوش بگذرانید. این فرصت ممکن است سفری خارج از کشور باشد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    شما عاشق روش های سنتی هستید. دوست دارید هنگام بیماری خودتان را با طب سنتی درمان کنید. امروز کمی احساس کسالت می کنید، به همین دلیل کنجکاوی شما نیز بیشتر شده و به دنبال روش ها طبیعی بیشتری می گردید. جستجو در اینترنت و البته سایت های معتبر می تواند اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهد و هر چه زودتر سلامت دوباره را به شما باز گرداند. اگر به فکر ورزش هستید، به دنبال ورزش های گروهی باشید زیرا هیجان و به تبع انگیزه بیشتری به شما می دهد و مانند دفعات قبل رهایش نخواهید کرد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    همیشه قرار نیست همه چیز در کنترل شما باشد، همه ما گاهی اداره امور از دست مان خارج می شود و این طبیعی است. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی تان در مسیری جز آنچه شما می پسندید پیش می رود، نگران نشوید. شاید فکر کنید که هیچ کس شما را به خوبی درک نمی کنید اما خونسرد باشید. شاید بد نباشد این موضوع را خانواده یا اقوام نزدیک تان در میان بگذارید. آنها می توانند پیشنهادهای خوبی به شما دهند. تا زمانی که شرایط به روال عادی خود بازگردد، آرامش خود را حفظ کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    گاهی تمرکز برایتان مشکل می شود و امروز یکی از همان روزهاست. این که نمی دانید دقیقا چه می خواهید، کمی ذهن تان را آشفته کرده است. اگر می خواهید یکی از مهمترین تصمیم های زندگی تان را بگیرید، اول از همه آرامش داشته باشد سپس به خودتان وقت کافی دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید تا جای هیچ شک و شبه ای باقی نماند. اگر به دنبال شریک زندگی ایده آل تان می گردید، کافی است با افراد بیشتری در ارتباط باشید و گفتگو کنید. همین که مکالمه شما آغاز شود، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. به جادوی کلمان ایمان داشته باشید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    همه ما گاهی مسیر زندگی تان را گم می کنیم و سردرگم می شویم. همه ما گاهی تمام انرژی خود را برای رسیدن به آنچه از ته دل می خواهیم، به کار می گیریم اما نتیجه چیز دیگری از آب در می آید. احساس می کنید که دچار پوچی شده اید اما این هم جزوی طبیعی از زندگی است. اما اجازه ندهید انرژی های منفی شما را از هدف هایتان دور کند. جسارت و اراده کلید موفقیت شما در چنین روزی است. جمله «این هم می گذرد» را در شرایط سخت فراموش نکنید. از صحبت کردن با دیگران خجالت نکشید. شما تنها در ارتباطات با دیگران است که پیشرفت خواهید کرد.
  • ۱۴:۳۱   ۱۳۹۵/۳/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه سه شنبه25خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مهر
    شما توانایی این را دارید که خودتان را با هر شرایطی، حتی سخت ترین شرایط هم وفق دهید. امروز بیش از همیشه درگیر هستید و پروژه های زیادی روی سرتان ریخته است که احساس ناتوانی و ناامیدی می کنید. اما این را بدانید که این شرایط سریع تر از آنچه فکرش را بکنید بهبود خواهد یافت. شما در موقعیت های بدتر از این هم بوده اید پس به خودتان ایمان داشته باشید و بدون درگیری و بگو مگو با دیگران، به راهتان ادامه دهید. افرادی که در گذشته به آنها کمک کرده اید نیز در این شرایط به یاری تان می شتابند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آبان
    امروز همان روزی است که مدت ها انتظارش را می کشیدید. چند وقتی است ایده ای در سر دارید اما آن را از دیگران پنهان کرده بودید، امروز زمان آن است پرده از این راز بردارید و آن را با دیگران به اشتراک بگذرید. از آنجا که امروز با افراد زیادی سروکار خواهید داشت، بهترین فرصت است سر صحبت را باز کنید، مطمئن باشید که آنها نیز شما را درک خواهند کرد. اگر در روابط عاطفی خود به مشکلی برخورده اید، سعی کنید امروز کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید. رابطه ای که از دست برود دیگر بازگشتی نخواهد داشت.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #آذر
    امروز آنقدر انرژی دارید که احساس می کنید در آسمان ها در حال پروازید. اگر چه خانواده تان به حضور شما در چنین شرایطی احتیاج دارند اما ترجیح می دهید که تنها باشید و به هدف ها و نیازهای خودتان رسیدگی کنید. اگر کسی از شما درخواست کرد تا روزتان را در کنار او بگذرانید، با لحنی موربانه متقاعدش کنید که امروز زمانش نیست اما سعی کنید که در روزهای آتی جبران کنید. سفری در راه دارید که تجربه های خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت طوری که پس از بازگشت فرد دیگری خواهید شد
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #دي
    از آنجا که یکی دیگر از روزهای خوب و روشن زندگی تان در راه است، فرصت کشف حقایق بیشتری را پیدا خواهید کرد. این روزها برایتان شیرین و لذت بخش شده است. قدر این آرامش فکری را بدانید و خودتان را از خاطرات تلخ گذشته دور نگه دارید. با فردی ملاقاتی خواهید داشت اگر همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نرفت، نگران نشوید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، به یکدیگر فرصت بیشتری دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #بهمن
    اگرچه شما فرد مهربان و دلسوزی هستید اما وقت آن رسیده که کمی هم به خود و زندگی تان فکر کنید و روی هدف هایی که در پیش دارید متمرکز شوید. شما بهتر از هر شخص دیگری می دانید که برای رسیدن به آرامش چه چیزهایی لازم است. فقط اشکال شما اینجاست که مسائل را پیچیده و سخت می کنید. اگر کمی ساده تر بیاندیشید، ذهن تان نیز در آرامش بیشتری خواهد بود.دوستان مورد اعتماد زیادی در اطراف تان است که می توانند گرمابخش زندگی شما باشند، ارتباط تان را با آنها بیشتر کنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #اسفند
    از همان دقایق اولی که از خواب بیدار می شوید، می بینید که روز متفاوتی در راه است. مشغله های هر روز را ندارید و به جایش مسائل فلسفی ذهن تان را درگیر کرده است. به دنبال جوهر زندگی می گردید اما نمی دانید جوابش را چگونه بیابید. شاید صحبت کردن با شریک زندگی تان بتواند کمی از ابهامات ذهنی شما را کم کند. اگر چه فرد عجولی هستید اما یادتان باشد که فلسفه عجله سرش نمی شود. با صبوری به تمام جواب هایتان خواهید رسید. به زودی توسط فردی که به شما علاقه خاصی دارد، سورپرایز خواهید شد.
  • ۱۱:۵۷   ۱۳۹۵/۳/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست
    فـال روزانـه جمعه 28 خرداد1395
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #فروردين
    شما آرزوی این را دارید که پیشتاز باشید و جلوتر از همه پیش بروید، ولی در کمال تعجب هیچ حرکتی برای به دست آوردن این رویای خود نمی کنید. نیازی به گفتن این نکته نیست که اگر هر چه زودتر از این حالت آشفته و سردرگم بیرون نیایید نخواهید توانست به اهداف و خواسته هایتان برسید. الان وقت نقشه پردازی های بزرگ برای فتح تمام دنیا نیست، قدم به قدم پیش بروید تا پیش از آن که خودتان هم فکرش را بکنید به خط پایان برسید. به نظرتان می رسد که اطرافیانتان خیلی خودخواه بوده و هیچ توجهی به شما و نیازهایتان ندارند. خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید و نگذارید این احساس روز تعطیلتان را خراب کند.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #ارديبهشت
    امروز با کارهایی که اطرافیانتان انجام می دهند به این که دوستان واقعیتان چه کسانی هستند پی خواهید برد و نگاه تازه ای به آنها پیدا خواهید کرد. شاید حتی متوجه این موضوع شوید که بعضی ها از اعتماد شما سوء استفاده کرده اند. ولی این ناراحتی و دلخوری برای شما فرصتی فراهم می کند که روابط خود را بر پایه و اساس واقع بینانه ای قرار دهید که به جای توهم بر مبنای واقعیت ساخته شده است. مسائل کاری و حرفه ای ذهن شما را خیلی به خودشان مشغول کرده اند و در فکر استفاده از فرصتی هستید که برایتان فراهم شده است. امروز وقت مناسبی برای این فکرها نیست، از روز تعطیلتان لذت برده و کار و افکار مربوط به آن را برای فردا بگذارید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #خرداد
    هر چند خیلی عجیب به نظر می رسد ولی امروز بحران در اعتماد به نفستان بهترین اتفاقیست که ممکن است برای شما بیفتد. اگر نگران این هستید که شاید مسیر زندگیتان شما را به جایی که می خواهید نرساند، بجای این که کورکورانه و بدون سنجیدن شرایط و گزینه های دیگری که برایتان ممکن هستند فقط در همین مسیر جلو بروید و فکر کنید که فقط برای همین کاری که دارید انجام می دهید ساخته شده اید به این فکر کنید که چه چیزی ممکن است معنای تازه ای به زندگیتان ببخشد و شما را به فردی تبدیل کند که خودتان می خواهید باشید. لزومی ندارد که به یکباره همه چیز را زیر و زبر کنید همین که به این درک برسید که باید تغییراتی در زندگیتان ایجاد کنید کافی است.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #تير
    امروز موقعیتی به وجود خواهد آمد که باعث می شود متوجه این نکته شوید که مسئولیت ها و کارهای روزمره شما را از پرداختن به رویاهایتان باز داشته اند. انجام دادن وظایف و کارهایتان تا حدودی باعث رضایت خاطر شما شده و زندگیتان را از لحاظ مادی تأمین می کنند، ولی این برای شما کافی نیست. اشتباه نکنید، الان وقت انجام کارهای انقلابی نیست. قدم به قدم پیش بروید و در زندگیتان جایی برای رویاهایتان و تلاش برای رسیدن به آنها باز کنید. ممکن است فرصتی برای فروش یا معاوضه خانه تان برایتان پیش بیاید. این می تواند پیشرفت خوبی برایتان باشد، ولی پیش از هر اقدامی همه جوانب را به دقت بسنجید و بی گدار به آب نزنید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #مرداد
    امروز شاید به شروع یک شراکت با یکی از اقوام و یا دوستان و همسایه هایتان فکر کنید. شاید موفقیت در این کار حتمی به نظر برسد و ارزش فکر کردن در مورد آن را دارد، ولی اگر می خواهید ببینید واقعا به دردتان می خورد یا نه قبل از این که تصمیم قطعیتان را بگیرید همه جوانب را به دقت در نظر بگیرید. امروز احساس تردید و دودلی در مورد رابطه عاطفیتان شما را فرا گرفته است و شاید احساس کنید که مسیرتان را گم کرده اید و ندانید چکار باید بکنید. ممکن است لازم باشد چند قدم عقب تر بروید و نگاهی به دورنمای شرایط موجود بیندازید. شاید اوضاع به آن بدی ها که فکر می کنید هم نیست و تنها لازم است که نگرش خودتان را تغییر دهید.
    ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
    🌞 @ROYAPARDAZI
    #شهريور
    شاید مسئولیت های خانوادگی به شما اجازه ندهند مثل قبل به تفریحات و خوشی های دوران مجردیتان بپردازید، ولی اگر رویاهایتان را با واقعیت به تعادل برسانید خواهید دید که در دراز مدت از داشتن زندگی مشترک و همراهی کسی که دوست دارید خیلی بیشتر از دوران تجرد خود لذت خواهید برد. به جای این که شریک زندگیتان را به خاطر نداشتن آزادی های پیش از دوران ازدواج مقصر بدانید بهتر است سعی کنید با هم صحبت کرده و یک روز را روز آزادی تعیین کرده و هر یک به فعالیت هایی که خودتان دوست دارید بپردازید. البته امروز جمعه است و روز تعطیلتان را به هی کس به غیر از خانواده خود بدهکار نیستید، پس برای یک روز تعطیل خوب در کنار خانواده برنامه ریزی کنید.
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان