خانه
523K

معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۵۲   ۱۳۹۲/۱۱/۱
    avatar
    چهار ستاره ⋆⋆⋆⋆|3627 |4913 پست

    تو این تاپیک با عطر زنانه - عطر مردانه - عطر مردانه خوشبو - عطر مردانه قیمت - عطر زنانه با ماندگاری بالا - عطر زنانه خوشبو - عطر زنانه خنک - ادکلن زنانه - ادکلن مردانه - آشنا میشوید

    شما هم همکاری کنید دوستان

    وبگردی تازه های زیباکده
    خرید لباس هاشور ابرو
    خرید مانتو کاملترین مجموعه مدل مانتو
    کیف ، کفش و لوازم لوکس همه اطلاعات جراحی لاغری
    لاغری در 31 روز پرسش و پاسخ خیاطی
    محصولات گیاهی پوست و مو رنگ مو
    کابینت - کابینت آشپزخانه جراحی بینی
    مدل پرده فال تاروت
    جراحی بینی فال قهوه
    مدل مو مدل مانتو


    Tom Ford : Noir For Men
    يه عطر خاص نسبتا جديد مردانه با بويي گرم و تلخ و ماندگار
     
    با ماندگاري خيلي بالا

    حجم :100 ميل
     
    قيمت : از هر جا قيمت گرفتيد 80 هزار زير اون قيمت ميديم بهتون(قيمت بيرون ،مغازه ها حدود 500 ميفروشن)
     
    جنسیت: مردانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: گرم و تلخ | فصل: ماه های سرد سال
     توضیحات : . عاشقان عطرهای فورد با ماندگاری های خیال انگیزش مسلماً نمی توانند این محصول جدید را نیز ترک کنند ! عجیب نیست که در تولید جدید نیز اسپایس ( ادویه ) و رایحه ی حیوانی فراموش نشده و از اسانس مصنوعی مشک نوعی حیوان به نام Civet ( با ظاهری شبیه به راسو ) استفاده شده است .
     
    اغلب تولیدات این برند جذاب و گیرا بوده و به همین دلیل همواره از اسانس های م..ح..ر..ک در آن استفاده می شود .
     
    ترکیبات :
     نت ابتدایی : زیره ، ترنج ، فلفل صورتی ، بنفشه و گل شاه پسند
     نت میانی : رز ، زنبق ، شمعدانی ، جوز ، فلفل سیاه
    نت نهایی : مشک Civet ، خس خس ، عنبر ، وانیل و نعنای هندی

    این عطر در گروه بویایی آروماتیک - اسپایس و در دو حجم 50 و 100

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱/۱۲/۱۳۹۴   ۱۱:۲۱
  • leftPublish
  • ۱۲:۵۶   ۱۳۹۵/۶/۲۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    تفاوت بین تستر و عطر اصل در چیست ؟
    .
    کارخانه‌های عطرسازی تسترها را فقط برای تست و تبلیغ در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند؛ نه برای فروش.

    معمولا کارخانه‌ها بر روی شیشه واژه تستر را درج می‌کنند و از لحاظ رایحه با عطر اصلی هیچ تـفاوتی نـدارند.
    -
    تفاوت‌های بین تستر و عطر اصلی:
    .
    1. تستر فاقد جعبه‌ی اصلی است ولی ممکن است دارای جعبه‌ی معمولی یا سفیدرنگ بدون تصویر باشد زیرا هدف فقط تست کردن است.

    2. معمولاً تستر فاقد درپوش است و یک درپوش معمولی روی ذرّه پاش قرار می‌گیرد.

    3. قیمت تستر از قیمت عطر اصیل کم‌تر است.

    4. در برخی موارد حجم تستر از حجم عطر اصل بیشتر می‌باشد.
  • ۱۲:۵۹   ۱۳۹۵/۶/۲۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    عطر جذاب خانواده چنس چنل...

    .

    کمپانیChanel که همواره خلاقیت های شگفت انگیزی دارد، عطر جدید خود را از مجموعه چنس با عنوان" Chance Eau Vive" معرفی کرد.

    این مجموعه جوان با رایحه‌های تازه و غریب، با محصول Chance Chanel در سال 2003 آغاز می‌شود، در ادامه عطرهای Chance Eau Fraiche در سال 2007 ، Chance Eau Tendre در سال 2010 و در نهایت عطرEau Vive در سال 2015 وارد بازار شدند.

    به گفتهOlivier Polge که سازنده رایحه این عطر است؛ "او ویو" بویی خالص از گریپ فروت تازه را می‌دهد و یکی از سه عطر مورد علاقه من است.

    در ساخت "او ویو" به تحرک و انرژی تمرکز شده، به همین دلیل است که فضایی خنک دارد و مناسب استفاده در روزهای گرم است.

    رایحه ترش و مرکباتی آن از میوه‌هایی نظیر گریپ فروت و پرتقال خونی گرفته شد‌ه‌اند، البته این رایحه تند نیست و کمی از شیرینی میوه‌ها را درون خود حفظ کرده است که به مرور در رایحه یاس و مشک دلنشین می شوند.

    از آنجایی که این نت‌های اولیه به سرعت محو می‌شوند، بوی پایانی آن در فضایی از مشک و خس خس باقی می ماند، به همین دلیل است که شیرینی رایحه‌اش، آن را از سایر محصولات خانواده چنس متمایز می‌کند.

    .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۳:۰۰   ۱۳۹۵/۶/۲۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    عطری فراتر از واژه‌ها

    برند ایتالیایی Xerjoff که همواره عطرهایی لوکس عرضه می‌کند، مجموعه‌ای تحت عنوان JTC ارائه کرده است.

    مجوعه JTC یا “Join the Club” به معنی "به انجمن بپیوندید" متشکل از 10 عطر است که هرکدام معرف یک نوع کلاب یا انجمن هستند؛ در واقع رایحه هرکدام از عطرها را با یک سرگرمی خاصی تلفیق کرده‌اند.

    شما با خرید هر کدام از این 10 عطر صاحب کارتی می شوید که به شما اجازه دسترسی به یک وبسایت را می‌دهد؛ این وبسایت ابتکاراتی منحصر بفرد در مورد سرگرمی‌های خاص دارد که رایحه عطر خریداری شده شما با آن انجمن پیوند داده می‌شود. برای مثال انجمن‌های گلف، قایقرانی، تئاتر، مدیتیشن، سیگار برگ، جاز، شعر، مد،اسب سواری و مسافرت، هریک عطری مخصوص به خود را دارند که عطر More than Words تصویری از دنیای نویسندگان و شاعران را منعکس می‌کند.

    نکته قابل توجه در مورد عطرهای مجموعه JTC این است که نت های تشکیل دهنده آنها به طور کامل منتشر نشده و به عنوان یک راز باقی مانده‌اند همچنین جنس شیشه آبی رنگ این عطرها بسیار مرغوب و کمیاب می‌باشد.

    .

    عطر More than Words با معنی "فراتر از واژه ها" پر فروش ترین عطر مجموعه JTC می باشد که به دلیل ارتباط با دنیای نویسندگان و شاعران سرشار از فضای تفکر است و عاشق بازی با واژه ها و ایجاد اشعاری به سبک غزل سرایی معاصر است.

    نام نت‌های تشکیل دهنده این عطر به صورت دقیق منتشر نشده‌اند اما میتوان گفت نت عود، میوه و گلهای مختلف، نت‌های چوبی و شرقی در More than Word استفاده شده است.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۱:۴۳   ۱۳۹۵/۶/۲۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    عطر زنانه

    سیندرلای شرور در نیمه شبی زهرآگین...

    .

    دیور در تولید عطر زنانه Midnight Poison از افسانه سیندرلا الهام گرفته است؛ البته سیندرلا دیگر شرمگین و محجوب نیست؛ بی پروا، مخاطره‌جو و خود جادوگری اغوا کننده است که در نیمه شب به شکار می رود.

    ساعت به دوازده شب نزدیک می‌شود و سیندرلای دیور با چهره ای رازآلود از جا بر می خیزد اما نه با چهره همیشگی خود بلکه با چهره‌ای جدید، ظلمانی، پلید و شکارچی از او که بیان‌گر قدرت اغواگری میدنایت پویزن است.

    در افسانه سیندرلا ، جادوی او در ساعت دوازده به اتمام می‌رسد اما در فیلم تبلیغتی، زنگ ساعت دوازده، آغاز نمایش چهره شروری از سیندرلا است و فضای فیلم در نیمه شبی تاریک و به رنگ آبی لاجوردی اتفاق می‌افتد که در هماهنگی کامل با نت میانی عطر یعنی رایحه تاریک و مرموز رز قرار دارد.

    عطر Midnight Poison که به معنی نیمه شب زهرآگین می‌باشد؛ کاملا رسمی، شبانه و مناسب مکان‌هایی است که می‌خواهید مرکز توجه و الهه جذابیت باشید و مناسب خانم‌هایی است که می‌خواهند از نهایت قدرت زنانه و جذابیت خود برای شکار استفاده کنند.

    .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۵:۵۱   ۱۳۹۵/۶/۳۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    مظهر غایت زنانگی و ظرافت ناب

    .

    عطر For Her L'Absolu که تجسمی جدید از بوی مشک است، هدیه ای تازه از شرکت نارسیس رودریگز برای بانوان قوی و پرشور می‌باشد.

    این محصول که نسبت به نسخه قبلی خود For Her از رایحه‌ای اغواکننده‌تر و عمیق‌تر برخوردار است، و در همان شیشه نمادین خود اما با تم رنگ شرابی تیره عرضه شده است.

    رایحه‌ی بسیار دلپذیر آن فضایی لطیف و گرم از گل‌های یاسمن، مریم و بوی مشخص مشک را ارائه می‌دهد که کمی شیرینی و حالتی گرم چوبی را در خود نهفته است.

    به گفته نارسیس رودریگوئز؛ ایده ساخت L'Absolu خلق رایحه‌ای بسیار منحصربفرد همراه با فضایی رمزآلود بود که زیبایی‌های طبیعت را به بهترین شکل در قالب لطافت زنانگی همراه می سازد، در واقع له ابسولو مظهر غایت زنانگی و ظرافت ناب است.

    مدل انتخابی نارسیسو رودریگرز برای چهره تبلیغاتی Carmen Kass می‌باشد.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • leftPublish
  • ۱۵:۵۳   ۱۳۹۵/۶/۳۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چرا رایحه‌ها بر روی احساسات ما تاثیر می‌گذارند؟

    .

    سیستم بویایی تنها حس از حواس پنج‌گانه است که مستقیم از ارگان بویایی به نقطه ی پردازش می‌رود. دیگر حواس‌ها از جمله "بینایی، شنوایی، لامسه و چشایی" پیام‌های خود را قبل از فرستادن به مقصد پایانی مغز؛ به یک «ایستگاه بازپخش» می‌فرستند.

    از آنجایی که حس بویایی مستقیماً وارد سیستم می‌شود، به سادگی می‌توان فهمید چرا رایحه‌ها می‌توانند چنین تأثیر نیرومندی بر روی حالات احساسی ما داشته باشند. .

    شرکت های بزرگ سازنده عطر و رایحه‌ها روی این واقعیت حساب می کنند: رایحه‌های خوش احساسات خوشایندی دارند و مردم را به سمت شما می‌کشانند و بوهای ناخوشایند آنها را از شما دور می‌کند.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۰:۴۶   ۱۳۹۵/۷/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    گرید اونتوس

    عطری که گستاخ و بسیار مردانه و بی‌باک طراحی شده

    .

    اونتوس کلمه ای که از لغات باستانی گرفته شده، به معنای موفقیت می‌‌باشد و توسط برند سلطنتی Creed در سال 2011 به همگان معرفی شد.

    عطری که زندگی ناپلئون بناپارت را شبیه سازی میکند ، بیانگر مردیست که حد و مرزی برای جاه طلبی های او وجود ندارد ، مردی افسانه ای و الهام بخش که چهره ی جهان را تغییر می دهد .

    .

    رایحه اولیه ، با رایحه ای میوه ای و با طراوت از گیاهان شهر Corsica (جایی که ناپلئون بناپارت به دنیا آمد) گرفته شده، ترنج ایتالیایی به کار رفته یاد آور مکانی ست که اولین پیروزی شهرت آور او در آنجا رخ داد .

    رایحه میانی از ترکیب گل رز که در باغ وی همیشه موجود بود و چوب به کار رفته در تخت سلطنت او و گل یاسمن از مصر(جایی که امپراطوری او تا آنجا وسعت یافته بود)

    در رایحه پایانی از رایحه خزه چوب بلوط اسپانیایی که او آنجا را فتح کرده بود استفاده شده و عنبر سائل از دریا ، که قدرت نیروی دریایی او را بیان می‌کند.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۰:۴۷   ۱۳۹۵/۷/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    محصولی برگرفته از اولین عطر مشهور و قدیمی Opium

    .

    اولین اپیوم رایحه ای سنگین، تند و تلخ و بسیار کلاسیک داشت که برای سنین بالا مناسب بود ، خیلی خانم های جوان آرزومند آن بودند تا این عطر را با سبکی جوان تر داشته باشند تا بتوانند استفاده کنند و حالا Belle D`Opium همان رایحه سبک ،حرفه ای و مدرنیست که به دنبالش هستید.

    .

    اولین موردی که پس از نام آن جلب توجه می‌کند شیشه زیبا با طراحی خاص آن است. شیشه‌ای پهن به رنگ آبی کاربونی مات که درمرکز آن دایره ای شفاف قرار دارد که از طریق آن مایع درون عطر دیده می شود. در این مدل دَربی روی عطر وجود ندارد و مستقیم اسپری طلایی رنگی بر روی شیشه کار شده است.

    وقتی شیشه را در دست می گیرید، حسی از خاص، شیک و استادانه بودن را به شما القاء می کند، گویی اثری هنرمندانه و حرفه ای را دست دارید. حس درستیست!

    .

    آلبرتو موریلاس و هانارین بلنک دو طراح این اثر بزرگ هستند. موریلاس کارنامه بسیار درخشانی در تولید عطرهای خاص دارد و تعداد زیادی از تولیدات پر طرفدار در ایران اغلب ساخته این طراح بزرگ هستند.

    .

    فلفل، گل گاردنیا ، یاس ، چوب صندل و سوسن رایحه عطر را تشکیل می‌دهند. البته رایحه فلفل در عطر به مشام نمی‌رسد و .......

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۰:۴۷   ۱۳۹۵/۷/۱۴
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چنس راهی است به سوی ماجراجویی و اتفاقات ناشناخته

    .

    عطر Chance با معنای لغوی شانس که در سال 2003 توسط کمپانی Chanel ساخته شد، هدیه‌ای به خانم‌های مدرن و دختران جوان بود. طرز نوشتن نام این عطر (Chance) و نام برند آن (Chanel) بسیار شبیه به هم است، گویی که این دو به خاطر یکدیگر خلق شده‌اند، به همین دلیل است که این محصول مختص طرفداران مد و سبک شانل می باشد.

    طراحی شیشه آن برخلاف محصولات دیگر Chanel به شکل دایره می‌باشد. البته این طراحی تصادفی نیست و دایره بودن آن نماد چرخه شانس و خوشبختی است.

    .

    به خودتان اجازه بدهید که با بوییدن رایحه چنس به داخل گردبادی از شانس کشیده شوید. هنگام استشمام آن، موجی از رایحه‌های پر طراوت ميوه با نت گل طلاقی پیدا می‌کنند و با ترکیبی تند و اغواکننده استمرار می‌یابند.

    .

    خانم های سرزنده و جوان شانس خود را امتحان کنند...

    چنس از آن دسته عطرهایی است که می تواند خانم‌های جوان را وارد فضایی تحریک‌آمیز کند، بدون اینکه این خانم ها باور داشته باشند که یک عطر قدرت چنین کاری را دارد.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۲:۲۱   ۱۳۹۵/۷/۲۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    هر 1ML عطر؛ چند بار اسپری می‌شود؟؟؟

    .

    به راحتی می‌توان فهمید چه زمانی عطر ما تمام می‌شود و یا اینکه کلکسیون ما چند سال عمر می‌کند...

    .

    نوع و اندازه دهانک عطرها باهم متفاوت هستند؛ به همین دلیل ما با استفاده از چند عطر مختلف توانستیم به نتیجه خوبی برسیم.

    .

    برای شروع سه عطر مختلف با حجم 50ml را اسپری کردیم تا تمام شوند. میانگین تعداد دفعات اسپری برای این سه عطر 700بار است یعنی بعد از 14 بار اسپری کردن 1ML عطر مصرف می‌شود ولی این تعداد برای عطرهای مختلف تفاوت دارد، مخصوصا برای عطرهای جدید که دهانه بزرگتری دارند.

    همه ما می‌دانیم که یک سال 365 روز است پس اگر هر روز یک بار عطر را اسپری کنیم؛ حدود 2سال برای ما می‌ماند.

    البته همه ما برای استفاده بیشتر از یک‌بار عطر را اسپری می‌کنیم؛ به همین دلیل تعداد روز ماندن یک عطر را محاسبه کردیم:

    .

    عطر 50ml __ برای 3بار اسپری __ حدود 233 روز

    عطر 50ml __ برای 5بار اسپری __ حدود 140 روز

    عطر 50ml __ برای 10بار اسپری __ حدود 70 روز

    عطر 100ml __ برای 3بار اسپری __ حدود 466 روز

    عطر 100ml __ برای 5بار اسپری __ حدود 280 روز

    عطر 100ml __ برای 10بار اسپری __ حدود 140 روز

    .

    حال با این جدول می‌توان حدود عمر کلکسیون خود را حساب کرد.

    .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • leftPublish
  • ۱۲:۲۴   ۱۳۹۵/۷/۲۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    عطر کاملا مردانه که در دسته عطر‌های با کیفیت و قیمت مناسب قراردارد...

    .

    عطری اسرارآمیز و ظریف مخصوص آقایان...

    عطر مردانه Black Touch از برند Franck Olivier رایحه غالب چوبی وتند دارد.

    عطر بلک تاچ با ترکیبی از رایحه ادویه‌ای، هل، ترنج و گریپ فروت شروع می‌شود؛ در ادامه به آرامی نت چوبی خس‌خس و سدر اضافه می‌شوند و تا انتها شما را همراهی می‌کند.

    .

    این عطر که در سال 2009 روانه بازار شد ماندگاری خوب و پخش بوی متوسطی دارد.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۴۴   ۱۳۹۵/۷/۲۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    تمایل مطلق، شفافیت مطلق، روشنایی مطلق و یک وسوسه مطلق...

    .

    پس از گذشت 7 سال از تولید عطر Bright Crystal که با نام ورساچه صورتی معروف شد، برند ورساچه نسخه جدید آن را در سال 2013 با نام Bright Crystal Absolu ارائه کرد. 

    طراحی شیشه این محصول مانند نسخه قبلی به شکل جواهر است ولی این‌بار با رنگ صورتی‌تر عرضه شده است؛ البته غلیظتر شدن رنگ صورتی شیشه عطر، آشکارا افزایش غلظت رایحه آن را بیان می‌کند.

    .

    رایحه "برایت کریستال ابسولو" بر پایه همان رایحه گذشته در گروه بویایی گلدار میوه‌ای قرار دارد ولی در این عطر رایحه "برایت کریستال" به طرز شدیدی قوی‌تر شده است.

    رایحه ای که با افزایش غلظت بویایی آن بیشتر مست کننده است. برای هر زنی که می‌خواهد شکوه زنانگی خود را با کمک این عطر به نمایش بگذارد.

    .

    نت اولیه عطر از انار و یوزو (نوعی مرکبات آسیای شرقی) تشکیل شده و این نت‌ها شروعی میوه‌ای را رقم می‍زنند سپس در ادامه با اضافه شدن تمشک و گل‌ رایحه عطر جذاب‌تر می‌شود.

    در انتها به دلیل وجود نت‌های مشک، عنبر و چوب؛ عطر ماندگاری خوبی دارد.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۴:۴۳   ۱۳۹۵/۷/۲۷
    avatar
    elham khajoi
    دو ستاره ⋆⋆|3355 |2818 پست

    کدام عطرها ماندگاری بیشتری دارند ؟

    فرق بين عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو كلن در چيست؟

    فرق اين محصولات تنها در ميزان غلظت عصاره روغني سازنده بوهاي مختلف است. بديهي است هر قدر غلظت عصاره روغني در يك بو بيشتر باشد، ماندگاري اش بيشتر خواهد بود.

    غليظ ترين عصاره، عطر يا perfume نام دارد با غلظتي بين 40-15% خالصترين و ماندگارترين بوهاست و در عين حال گرانترين نوع عطر است.

    و بعد از آن به ترتيب، Eau de Perfume با غلظتي در حدود 15-7% رايج ترين نوع عطر است كه ماندگاري مناسبي دارد و به گراني عطر هم نيست.
    ادو توالت (Eau de Toilette) در حدود 6-1% غلظت داشته بوي ملايمي دارد كه ماندگاري زيادي هم ندارد و براي تمديد بوي آن بايد چندين بار در طول روز از آن استفاده شود.

    و آخر از همه ادوكلن (Eau de Cologne) است كه در واقع همان ادو توالت (Eau de Toilette) است، بويي ملايم دارد و ماندگاري اش نيز همان اندازه است.

    در After Shave هاي مخصوص آقايان كمترين مقدار عصاره روغني بكار مي رود به همين دليل دوام بويش از بقيه كم تر است.

  • ۱۲:۳۹   ۱۳۹۵/۸/۳
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    برای موندگاری بیشتر عطر فقط کافیه عطر خودتونو بپاشید روی برس و سپس موهاتونو شونه کنید.

    موهاتون عطری همیشگی و ملایم را خواهد داشت.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۱۲:۲۹   ۱۳۹۵/۸/۱۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    رایحه ای خنک و بسیار مردانه و قوی و تا حدی خشن ولی جلب کننده...

    .

    شنل بر تک بودن و خاص بودن این عطر فوق‌العاده، تمرکز بسیار زیادی کرده است و شعار جالبی ساخته است؛ "غیرقابل پیش‌بینی باشید"

    تا زمانی که رایحه‌ی این عطر به مشام‌تان نرسد دلیل انتخاب این شعار را درک نخواهید کرد.

    رایحه عطر در ابتدا کمی ترش ، با تندی نعنا گون، بسیار خنک و با طراوت با کمی تلخی از چوب شروع می‌شود.

    در ادامه رایحه چوبهای خس خس و سدر کم کم آشکار می‌شوند و بوی چوبی و تلخ و دودی زیادی می گیرد و طراوت و خنکای رایحه اولیه با تلخی رایحه دوم ترکیب می‌شود و عطری تلخ ، خنک ، ترش و بسیار کم شیرین و جوان پسند را ایجاد می کند که بسیار شیک ،مردانه ، مدرن و جوان است.

    .

    در انتها رایحه ای چوبی، تلخ و کمی پودری به جا می ماند و تا آخر شما را همراهی می‌کند.

    .

    این عطر شخصیتی بسیار مردانه، قوی و تا حدی خشن و سرد دارد و اصلا رمانتیک نیست و نشان دهنده مردی شیک پوش و مدرن است. .

    پس از معرفی بلو شنل و موفقیت در بازار جهانی، برند شنل نسخه EDP این محصول را در ظاهری مشابه به نسخه قبلی ارائه کرد.

    نسخه EDP بلو شنل نسبت به EDT رایحه‌ای ماندگارتر و با پخش بویی قوی تر ندارد پس با محصولی قوی‌تر از لحاظ ماندگاری رو به رو نیستید.

    ولی رایحه این نسخه از عمق بیشتری برخوردار شده است به طوری که نت بخور در آن کاهش یافته و قدری از تیزی رایحه کاسته است و کهربا با عطری کرمی و کم شیرین به رایحه افزوده شده و عمق و غنای بیشتری به عطر بخشیده است. .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۲:۳۰   ۱۳۹۵/۸/۱۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    معـیـاربندی عطر....

    .

    عطر ترکیبی از نت‌های مختلف، الکل و آب و دیگر افزودنی‌ها می‌باشد.

    .

    همان طور که طلای ۱۸تا ۲۴عیار مرغوب تا خالص خوانده می‌شود، معیار عطر نیز بر اساس میزان غلظت ماده خالص عطر است که در ادامه توضیح داده خواهد شد...

    .

    Perfume | Parfum | Pure Perfume : 

    خالص‌ترین و گران‌ترین نوع عطر موجود که به طور متوسط 20 تا 30% ماده خالص عطر دارند؛ به همین دلیل بیشترین ماندگاری ممکن را دارند.

    .

    Eau De Perfume | Eau De Pafum | EDP :

    این عطر‌ها معمولا حاوی 15 تا 20% از ماده خالص عطر هستند و باقی محلول را آب، الکل و سایر ترکیبات فرّار تشکیل می‌دهد. 

    ماندگاری این نوع عطر بیش از ادوتویلت، اوفرِش و ادکلن بوده و نسبت به پرفیوم کمتر است؛ همچنین به دلیل خاصیت فراری بیشتر مواد تشکیل دهنده این گروه؛ پخش بوی بیشتری نسبت به پرفیوم دارد.

    .

    Eau De Toilette | EDT :

    این عطر‌ها به طور متوسط شامل 5 تا 15% عطر خالص هستند و ماندگاری کمتری نسبت به نمونه‌های ادوپرفیوم دارند.

    .

    Eau De Cologne | EDC :

    ترکیبات این نوع عطرها به طور متوسط شامل 2 تا 4% عطر خالص است.

    اصطلاح Eau De Cologne به معنای "آب شهر کلن" می‌باشد که اشاره به اسم وطن جدید عطار ایتالیایی "جووانی ماریا فارینا" می‌باشد.

    اصطلاحی است که بیشتر برای عطر‌های مردانه به کار می‌رود البته در ایران از اصطلاح "ادکلن" به طور عام برای اشاره به انواع عطر استفاده می‌شود.

    .

    Eau Fraiche : 

    به معنای "آب تازه" می‌باشد. 

    در ترکیبات این عطر‌ها از مقدار زیادی آب و الکل استفاده می‌شود و به طور متوسط دارای 1 تا 3% عطر خالص است که پایین‌ترین ماندگاری را در مقایسه با سایر گروه‌ها دارد. 

    این اصطلاح بیشتر برای عطر‌های زنانه به کار می‌رود و معادل Eau De Cologne برای آقایان است.

    .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۶:۲۱   ۱۳۹۵/۱۰/۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    الهام گرفته شده از لباس مخصوص مهمانی رسمی جورجو آرمانی

    .

    رایحه عطر آرمانی کُد پروفومو؛ گرم و کاملا مردانه و جذاب بوده که نت‌های غالب آن دانه تونکا، کهربا و چرم می‌باشند و برای پاییز و زمستان های سرد توصیه می‌شود.

    تلفیق هماهنگ و همگون این نت‌ها، سمفونی فاخری را رهبری کرده و با رایحه قوی و جذاب خود دنیای عطر را در سایه حضور خویش به تعظیم وادار کرده است.

    .

    رایحه ای مدرن و امروزی تر

    دوازده سال پس از ارائه اولین آرمانی کد، Armani Code Profumo در سال 2016 به بازار عرضه شد که در هنگام استشمام متوجه رایحه جدید آن خواهید شد.

    .

    شیشه این عطر بسیار زیبا و شیک با رنگ قهوه‌ای تیره ساخته شده و درپوش درخشانش به‌خوبی روی آن سوار شده است.

    چهره تبلیغانی این عطر، کریس پاین هنرپیشه خوش چهره و معروف هالیوودی است.

    رایحه عطر آرمانی کد پروفومو ماندگاری خیلی خوب و پخش متوسطی دارد.

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • ۰۹:۵۲   ۱۳۹۵/۱۰/۷
    avatar
    مهرآرا
    کاربر جديد|24
    ورساچه آبی یه عطر فوق العاده مردونه هست
  • ۱۳:۱۹   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بانوی مدرن

    .

    کمپانی استی‌لودر نسخه جدیدتر از عطر Modern Muse را در سال 2014 با تغییراتی جالب و درخور توجه تحت عنوان "مدرن میوز شیک" روانه بازار کرد.

    عطر Modern Muse Chic نمادی از زن مدرن، خلاق و برون‌گرا است که عشق به مد و فشن بیانگر احساسات اوست. این عطر شیک و خوشبو با گروه بویایی گلی چوبی مشک‌دار در ادامه نسخه موفق قبلی ، شیرین‌تر و سنگین‌تر عرضه شد.

    .

    شیک و رسمی

    عطر مدرن میوز چیک با رایحه شیک، نیمه شیرین و دوست داشتی گلهای یاس و مریم آغاز می‌شود که بسیار طبیعی و دوست داشتنی هستند. با گذر زمان و با قویتر شدن مشک عطر گرمتر و شیرینتر شده و هم‌زمان رایحه چوب اضافه می‌شود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه‌ای شیرین و تلخ و چوبی از گلهاست که مدرن و دوست داشتنی و در عین حال کمی تلخ و رسمی است.

    .

    بطری عطر خیلی شیک و مدرن طراحی شده و نگین‌های طلایی‌ درپوش آن بسیار خیره‌کننده هستند و حس لوکسی به شیشه می‌دهند.

    .

    استی لودر مدرن میوز چیک پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بی‌نظیری برای مصرف روزانه در پاییز و زمستان است.

    .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها
  • ۱۳:۲۰   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    افراط ، طلا و ثروت

    .

    پس از تولید موفق عطر One Million و Lady Million ؛ این بار لیدی‌میلیون‌پرایو همراه با مدل مردانه‌اش در تابستان سال 2016 به بازار عرضه شد.

    رایحه شیرین عطر Lady Million Prive (کلمه‌ی Privé، فرانسوی با تلفظ پیوی، به معنی خصوصی می‌باشد.) با الهام از افراط ، طلا و ثروت توسط Anne Flipo طراحی شده است.

    .

    فریبنده، جذاب و درخشان

    این عطر زنانه، با رایحه گرم و دلچسب عسل و رایحه خوشمزه کاکائو آغاز می‌شود که حس میوه‌ای و گل‌دار ضعیفی را در پس زمینه آن میتوان استشمام نمود. با گذر زمان حس میوه‌ای محو شده و رایحه گل‌ها مشخص‌تر می‌گردند و هم‌زمان با این تغییرات نعنای هندی نیز کم کم جای خود را باز می‌کند.

    رایحه میانی و پایه عطر رایحه‌ای گرم، شیرین و کاکائویی است که تلخی ملایمی از نعنای هندی و رایحه لطیفی از گلها نیز با آنها ترکیب شده اند تا رایحه ای جذاب و زنانه را بوجود بیاورند.

    .

    این عطر با غلظت ادوپرفیوم و با ماندگاری و پخش‌بوی بالا مانند جهانی که از امواج معطر ساخته شده، می‌درخشد و مثل موجی آرامش بخش از باد گرم شما را می‌پوشاند و انتخاب بی‌نظیری جهت مصرف روزانه در فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد.

    شیشه عطر نسبت به نسخه اصلی بسیار تیره‌تر شده که نمادی از خصوصی بودن بیشتر این عطر است .

    .

    معرفی بهترین عطر و ادکلن ها

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان