خانه
41.2K

هفدهمین نمایشگاه آرایشی بهداشتی تهران - برج میلاد - 94

  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    avatar
    کاربر جديد|89 |20 پست

    نمایشگاه آرایشی بهداشتی تهران با هدف بازدید عموم از جدیدترین محصولات آرایشی بهداشتی و پوست و مو و همچنین ایجاد ارتباط بین مشاغل این صنف برگزار میگردد

    به آگاهی می رساند موسسه نام آوران دنیای هنر به عنوان تنها برگزار کننده نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی با مجوز اتحادیه ، اتاق اصناف ، سازمان صنعت و مدن و اداره اماکن شانزدهمین نمایشگاه تخصصی زیبایی و تندرستی خود را ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی ، انواع رنگ مو محصولات تقویت کننده پوست و مو و ...در تاریخ 7 لغایت 9  بهمن ماه 1394 در سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می نماید.
    این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط مستقیم با هر دو نوع مخاطب خاص و عموم مردم در راستای ایجاد بستر مناسب برای ارائه کالا و خدمات برگزار خواهد شد. نمایش و ارائه کالا به عموم مردم و مخاطبین خاص ، انعقاد قراردادهای تجاری میان واحدهای شرکت کننده و بازدیدکنندگان ، همچنین توزیع رایگان بولتن معرف واحدهای شرکت کننده میان مدعوین در زمان برگزاری از جمله امکانات این مجموعه می باشد. لازم به ذکر است امکان برقراری ارتباط با مخاطبین خاص مانند هجده هزار فروشگاه عضو اتحادیه صنف خرازی ، سالنهای زیبایی ، اتحادیه آرایشگران تهران و شهرستانها ، مراکز Skin Care ، مراکز خدمات پوست و مو و لیزر ، پزشکان پوست و مو ، مشاوران تغذیه و تناسب اندام ، کلینیکها و داروخانه ها و ... به صورت مجزا تدارک دیده شده است.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست با بخش بازرگانی موسسه دنیای هنر تماس حاصل فرمایید.

    راه های ارتباط با شرکت دنیای هنر : 30-88486429-021          62-88487161-021 
    Email: n.donyayehonar@yahoo.com

    هفدهمین نمایشگاه آرایشی بهداشتی تهران - برج میلاد - 94

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۴/۱۱/۱۳۹۴   ۱۶:۴۹
  • leftPublish
  • ۲۱:۲۲   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    avatar
    مرمری
    یک ستاره ⋆|3490 |1935 پست
    پریسان هم اومده بود با چندتا دیگه از بچه ها .
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان