خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
100K

همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)

  • ۱۸:۳۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    همسر خود را بشناسیم  (دکتر انوشه)

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • leftPublish
  • ۱۸:۴۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    شخصیت نامزدتان را از فیلم مورد علاقه‌اش بشناسید

    چگونه می‌توانید ویژگی‌های اخلاقی نامزدتان را از طریق ژانر فیلم‌‌‌های مورد علاقه‌اش بشناسید.

    مجله زندگی ایده آل: ممكن است سینما رفتن یا فیلم دیدن در خانه  در دوران نامزدی امری معمول باشد اما وقتی می‌بینید كه نامزدتان برای هر قرار ملاقات سینما را در نظر می‌گیرد و محو تماشای فیلم و سریال‌های تلویزیون می‌شود، می‌توانید از این ویژگی او برای شناخت خصوصیات اخلاقی‌اش استفاده كنید.

    تحقیقات اخیر نشان می‌دهد بسیاری از خصوصیات شخصیتی و اخلاقی افراد را می‌توان از روی ژانر فیلم‌هایی كه به تماشای آن علاقه دارند شناخت. بهزاد تریوه، متخصص روانشناسی و مشاور خانواده و عضو انجمن روانشناسی بالینی ایران در این‌باره به نكات ریز و جالبی اشاره می‌كند.

    اگر شما هم در دوران نامزدی قرار دارید و دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید بهتر و دقیق‌تر ویژگی‌های شخصیتی نامزدتان را از طریق نوع فیلم‌ها و برنامه‌هایی كه به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد بشناسید، با ما همراه شوید.  به این ترتیب شما هم یک گام به ذهنیت فیلمسازان فیلسوف مثل وودی آلن نزدیک می‌شوید!

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)

  • ۱۸:۴۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    ویژگی مردان خودشیفته

    1- مرد خودشیفته بسیار اغواگر است و هر کاری انجام می دهد که در نظر دیگران منحصر به فرد جلوه کند. البته اغواگری آن ها کاملا سطحی است.

    2- مرد خودشیفته به احساسات، افکار و عقاید شما احترام نمی گذارد. هر چیزی که بگویید و به خودتان هم ارتباط داشته باشد، از طرف او قابل پذیرش نیست.

    3- همیشه همه چیز باید درباره مرد خودشیفته و برای او باشد. خواسته ها و نیازهای او در هر حالتی اولویت دارد و همه کارها باید حول محور آرزوها و امیال او برنامه ریزی شده و حتی همه مکالمات هم باید درباره او باشد.

    4- مرد خودشیفته به قوانین دیگران احترام نمی گذارد. او خود را بالاتر از هر قانونی می داند و نمی تواند خودش را وادار به تبعیت از آن ها کند.

    5- اگر درباره مسائل و مشکلات خودتان با مرد خودشیفته حرف بزنید، به شدت بی حوصله و عصبی می شود. خصوصا اگر این مشکلات به نوعی به رفتار خود او ارتباط داشته باشد. در این وضعیت او چنان قاطعانه به شما حمله می کند که در نهایت این شما هستید که باید عذرخواهی کنید.

    6- مرد خودشیفته شما را تحقیر می کند تا خودش را بالا ببرد. او هیچ وقت شما را در موقعیت بالاتر یا مساوی خود نمی بیند و قبول نمی کند. او دنبال زنی است که بتواند کنترلش کند و به او زور بگوید

    7- مرد خودشیفته کنترل گر است. زمانی که فرد خودشیفته احساس می کند کنترل زندگی همسرش را از دست داده، اولین واکنش او خشم بسیار زیاد است؛ چون او با کنترل گری همیشه خود را در موضع قدرت قرار می دهد.

    8- مرد خودشیفته نیاز بسیاری به توجه دارد. او همیشه باید در مرکز توجه شما باشد و هر کاری که انجام می دهد، مورد توجه قرار گرفته و از طرف شما تایید و تشویق شود.

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)

  • ۱۸:۴۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    خودشیفته ها و آزارگری کلامی

    اگر شما با یک خودشیفته ازدواج کرده اید که از نظر مالی یا حرفه ای بسیار موفق است،

    باید بدانید که آزار و اذیت او به مرحله فیزیکی کشیده نخواهد شد چون ممکن است آبرو و اعتبار اجتماعی اش از بین برود و هر چیزی را که به دست آورده، از دست بدهد.

    او برای آزار دادن شما فقط از کلمات و بعضی رفتارهای خاص استفاده می کند تا ردی از خودش به جا نگذارد.

  • ۱۸:۴۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    چطور از رابطه با مرد خودشیفته آزار نبینید؟

    مرد خودشیفته فکر می کند که همیشه درست می گوید و به خود حق می دهد که هر کاری دوست دارد، انجام دهد.

    برای اینکه بتوانید با این مشکل مواجه شوید، بهتر است اول رفتارهای آسیب زای همسرتان را شناسایی کنید و ببینید که او چگونه با این رفتار می خواهد شما را تخریب کند.

    شاید در ابتدا صحبت کردن در مورد احساسات تان با همسر خودشیفته روش خوبی به نظر برسد، اما مرد خودشیفته یاد گرفته که به فرد دیگری جز خودش اهمیت ندهد؛ بنابراین بهتر است به یک روان شناس مراجعه کنید.

    در ضمن این نکته را نیز بدانید که افراد خودشیفته به راحتی به روان شناس مراجعه نمی کنند ولی شما این کار را شروع کنید تا خودتان کمتر آزار ببینید.

  • ۱۸:۵۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    زن زندگیست 

    و

    مرد امنیت 

    و چه خوب میشود وقتی 

    مردی تمام مردانگیش را 

    خرج 

    امنیت زندگیش کند 

    و چه زیبا می شود وقتی زنی 

    تمام زندگیش را 

    خرج 

    غرور امنیتش کند 

    دکتر انوشه 

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • leftPublish
  • ۱۸:۵۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    رمز وفادار ماندن همسرتان

    قسمت 1

    همه مردها مثل هم نیستند؛ بعضی‌های‌شان انگار هیچ‌وقت سر به راه نمی‌شوند. گروهی از مردها هم تعهدی به روابط‌شان ندارند و حتی اگر مدام از شریک زندگی‌شان عذرخواهی کنند و به او وعده‌هایی بدهند، باز هم مرد زندگی نمی‌شوند. اما باز هم باید بگوییم که همه مردها از این جنس نیستند.

    رمز وفادار ماندن همسرتان

    اغلب همین مردهایی که شبیه آدم آهنی به نظر می‌رسند، به شدت به‌همسران‌شان عاشق و حتی وابسته می‌شوند و گاهی هم مثل هر آدم دیگری، دلگیر می‌شوند و احساس تنهایی می‌کنند.

     

    اینکه مرد زندگی شما تا چه اندازه به پیمان ازدواجش وفادار می‌ماند، تنها تا اندازه ای به ویژگی‌های شخصیتی‌اش ارتباط دارد و البته گاهی رفتاری که زنان با همسرشان می‌کنند، بیش از هر عامل دیگری می‌تواند بر آینده این رابطه تاثیر بگذارد.

  • ۱۸:۵۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    رمز وفادار ماندن همسرتان 

    قسمت 2

    همیشه باید تازه و پرطراوت باشید

    و تنها در یک نگاه عاشق شما می‌شود. شاید در نگاه اول شما بتوانید توجه یک مرد را جلب کنید و جرقه ای که به آن «خوش آمدن» می‌گویند را بزنید،

    اما واقعیت این است که اوضاع همیشه اینطور نمی‌ماند. ازدواج یک موضوع کلی عجیب و غریب نیست، بلکه بیشتر به یک بسته پر از دلایل مختلف شباهت دارد.

    از خانواده بگیرید تا ظاهر و تحصیلات و ... همگی می‌توانند جزئی از دلایلی باشند که همسرتان به‌خاطرشان شما را انتخاب کرده است. پس سعی کنید از دلایل عشق او با خبر شوید و هرگز آنها را از دست ندهید. همیشه تازگی و طراوت‌تان را حفظ کنید. به یاد بیاورید که همسرتان با چه کسی ازدواج کرده و سعی کنید همیشه همان فرد بمانید.

  • ۱۸:۵۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    رمز وفادار ماندن همسرتان 

    قسمت 3

    هیچ‌وقت تحقیرش نکنید

    هرقدر هم که با هم صمیمی باشید، باز هم نباید از این دیوار شیشه‌ای که میان‌تان هست بگذرید. در افراد بالغ، صمیمیت در دل خود احترام متقابل را هم دنبال دارد و در یک زندگی عاشقانه، این احترام صد‌چندان می‌شود. پس قبل از توهین به همسرتان یا ناراحت کردنش، از خود بپرسید او و این رابطه تا چه اندازه برای شما ارزش دارد.

    یادتان نرود تنها یک کلمه می‌تواند سرنوشت رابطه میان شما را دگرگون کند، مسئولیت‌شناس باشید و تک تک حرف‌ها و کارهای‌تان را، زیر ذره‌بین بگذارید. این واقعیت را نادیده نگیرید که بسیاری از همسران خائن، همان کسانی هستند که مدام مقابل جمع تحقیر می‌شوند و احساس می‌کنند که همسرشان برای غرور و هویت آنها ارزشی قائل نیست.

    زنانی که مدام همسرشان را از نبودشان می‌ترسانند، همان کسانی هستند که شریک زندگی شان را به نبود خود عادت می‌دهند. مردی که سال‌ها در ذهن خود تصویر رفتن همسرش را تجسم کرده، سرانجام روزی به این تصویر عادت می‌کند و برای آرام کردن ترس‌هایش و گرفتن آرامشی که از او سلب شده، به دنبال پایگاه دیگری میگردد.

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • ۱۸:۵۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    همانقدر که زن را باید فهمید....

    مرد را باید درک کرد.

    همانقدر که زن (بودن ) میخواهد....

    مرد (اطمینان) میخواهد.

    همانقدر که باید قربان صدقه ی روی بی آرایش زن رفت....

    باید فدای خستگی های مردشد...

    همانقدر که باید بی حوصله گی های زن را طاقت آورد...

    کلافه گی های مرد را باید فهمید.

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)

  • ۱۹:۰۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    زمان عصبانیت چگونه خود را کنترل کنیم

    ‏آستانه تحمل خود را بالا ببریم ‏ راههای پیشگیری و یا حداقل کنترل زمان عصبیت چه می‌باشد؟

    چگونه آستانه تحمل خود را در برابر مشکلات و گرفتاری‌ها بالا ببریم؟

    . هنگامی که از رفتار و حرفهای طرف مقابلتان ناراحت می‌شوید، صبر و تحملتان تمام می‌شود و می‌خواهید با عصبانیت ، هرچه در دلتان است به او بگویید؛ اما دست نگه دارید و این کار را انجام ندهید. فقط از شماره یک تا ۱۰ بشمارید خواهید دید که دیگر صبر و تحملی که می‌خواست به جوش آید، آرام می‌شود و با خونسردی با طرف مقابلتان برخورد می‌کنید و کار را از این که هست خرابتر نخواهید کرد. در ادامه چند توصیه که با به‌کارگیری آنها بتوانیم بر عصبانیت خود غلبه کنیم ارائه می‌شود:

    ۱) هنگام سخن گفتن همیشه تبسمی بر لب داشته باشیم. تبسم خرجی ندارد اما سود بسیاری دارد.

    ۲)  در بحث‌ها هیچ وقت طرف خود را با کلمه “تو”‌مورد خطاب قرار ندهید. نام هر کس برای او مطبوع‌ترین و مهمترین کلمات قاموس بشری است. 

    ۳) در مشاجره‌ها اجازه دهید طرف شما در کمال آزادی حرف خود را بزند و هرچه در دل دارد بر زبان بیاورد.

    ۴)  در مشاجره‌ و بحث‌ها هیچ وقت به طرف مقابل خود نگویید به بیراهه می‌رود و اشتباه فکر می‌کند. عقاید طرف خود را محترم بشمارید.

    اگر احساس کردید طرف بحث شما اشتباه می‌کند راه عاقلانه این است که بگویید حق با شماست، من هم اول مانند شما فکر می‌کردم تا اینکه به اشتباهم پی بردم یا حق با شماست من متوجه مقصود شده‌ام اگر به جای شما بودم شاید همین کار را می‌کردم.

    ۵)  ایده و فکری را که می‌خواهید منتقل کنید به طرف غیرمستقیم باشد، بگذارید طرف شما خودش نتیجه‌گیری کند. به او حق انتخاب بدهید.

    ۶) هر وقت می‌خواهید بحث وصحبت کنید، متوجه باشید در آغاز کلام مسائلی را پیش نیاورید که مورد اختلاف شماست. برعکس سعی کنید مسائلی را بیشتر محل توجه قرار دهید که در آن موافقت طرفین حاصل است و به طرف خود القا کنید که شما و او به جانب یک مقصد رهسپارید و فقط تفاوت شما در وسایل رسیدن به مقصود است. 

    ۷)  با ملایمت و نرمی سخن بگویید، زیرا سخن گفتن با صدای بلند باعث می‌شود طرف مقابل شما حالت دفاعی به خود بگیرد و در صدد مقابله برآید.

    ۸) سعی کنید پیش از اینکه طرف شما اشتباهاتتان را گوشزد کند، شما پیشدستی کرده تا طرف شما حالت محبت‌آمیز به خود بگیرد و از اشتباه شما درگذرد. 

    ۹) بهترین راه غلب بر بحث و جدل وارد نشدن به آن است. تا آنجا که می‌توانید از وارد شدن به بحث و جدل دوری کنید. چنان بگریزید مانند ای‌‌نکه از مار سمی خطرناکی فرار می‌کنید. 

    ۱۰)  در آخرشمارش از عدد۱تا۱۰رافراموش نکنیم

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • leftPublish
  • ۱۹:۰۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    همسر خود را بشناسیم  (دکتر انوشه)

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • ۱۹:۰۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    منشاء و خاستگاه سوء ظن:

    ۱-قضاوت عجولانه

    ۲-عدم شناخت دنیای زنان و مردان 

    ۳-عدم شناخت کافی از همسر خود

    ۴-دخالت دیگران در زندگی

    ۵-وسوسه ی فکری(تسلط شیطان برقوه ی خیال)

    ۶-بیماری روانی

    آثار و پیامدهای سوء ظن: 

    ۱-جایگزین شدن نفرت بجای محبت

     ۲-تجسس(زیر ذره بین قرار دادن رفتار همسر

    ۳-دادن نسبت های ناروا بهم

    ۴-بی نشاطی در زندگی 

    ۵-خوش گمانی بی موقع،حضرت علی(ع) میفرماید:هرکسی به کسی که خیانت نمیکند،بدگمان باشد به انچه واقعیت ندارد خوش گمان خواهدشد.

    ۶-به فساد و آلودگی کشیده شدن طرف مقابل

    راه درمان سوء ظن:

    ۱-پرهیز از قضاوت های عجولانه

    ۲-درک صحیح تفاوت ها و محترم شمردن آنها

    ۳-داشتن گفتگوی صمیمانه باهمسر و همدردی با او درخوشی و ناخوشی

    ۴-ابراز محبت و علاقه خود درکلام محبت آمیز،دادن هدیه،تشکر از زحمات، سبقت گرفتن درسلام دادن، گوش دادن به سخنان، پیشنهاد و بدرقه ی همدیگر

    ۵-بی اعتنایی واهمیت ندادن به ظن ها و خیالات بدی که به ذهن خطور میکند،با توجه اینکه خداوند میفرماید:ازآنچه بدان آگاهی نداری پیروی نکن چرا که گوش و چشم ودل همه مسؤل اند.

    ۶-استفاده از عینک خوش بینی و حسن ظن

    حاصل انکه مرض سوء ظن یکی از آفات بزرگ برای کانون خانواده هاست بطوری که پیامبر(ص) آن را درکنار آدم کشی و مال مردم خوری قرار داده است.

    درپایان لازم است ذکرشود که اگر سوء ظن ناشی از اختلالات روانی باشد مراجعه به روان پزشک بهترین راه حل است.

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • ۲۰:۴۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    شناخت ویژگی زن رویایی آقایان

    برای تازه عروس ها این که همسرشان روز به روز عاشق تر شود، موضوع بی اهمیتی نیست.

    آن ها دوست دارند با تک تک حرف ها و رفتارهای شان یک قدم به همسرشان نزدیک تر شوند اما همیشه ماجرا این طور پیش نمی رود. گاهی هر قدم رو به جلوی زن، مرد را ده ها قدم به عقب می راند. برای زنی که فکر می کند،

    حساب همه چیز را کرده و تمام تلاشش را به خرج داده کنار آمدن با این موضوع، آسان نیست.

    اگر شما چنین احساساتی را تجربه کرده اید، باید بار دیگر گذشته تان را مرور کنید

    تا بدانید چرا در چشم همسرتان یک زن ایده آل جلوه نکرده اید.

    همسر خود را بشناسیم (دکتر انوشه)
  • ۲۰:۴۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    باید خاص باشید

    یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود.

    زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند.

    مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آن ها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

    از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانن

    د در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند.

  • ۲۰:۴۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    باید قانع باشید

    مردها دوست دارند، بعد از ازدواج همان طوری که پیش از این بوده اند بمانند.

    آن ها همسری می خواهند که با وجود معایب یا خلق و خوی خاص شان آن ها را بپذیرد و عاشق شان بماند.

    این ویژگی یکی از مهم ترین چیزهایی است که در ذهن مردها می گذرد.

    آن ها از سرکوفت خوردن بیزارند و دوست دارند همسرشان با همین اخلاقیکه دارند و همین وضع زندگی ای که دارند بسازد و مدام برای تغییر کردن، آن ها را تحت فشار نگذارد.

    برخلاف اغلب زن ها که سعی می کنند، از مرد معمولی مقابل شان همسر ایده آل و رویایی بسازند،

    مردها دوست دارند با زنی زندگی کنند که به همین وضع موجود قانع باشد.

     

  • ۲۰:۴۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    باید سعی کنید زیبا باشید

    درست است که زیبایی و وضعیت ظاهری نخستین موضوعی نیست که اغلب مردها به آن توجه می کنند اما این موضوع در انتخاب همسر آینده آن ها بی تاثیر هم نیست

    انگار مردها دوست دارند از این طریق انتخاب شان را به رخ دیگران بکشند و یک افتخار کسب کنند.

    ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی انتخاب آن ها بگذارد.  

    گرچه معیارهای زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است

    اما همیشه با نگه داشتن حد وسط می توان از این که یکی از کاندیداهای ازدواج مردان اطراف تان هستید یا خیر مطمئن شوید.

  • ۲۰:۴۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    باید جاه طلب باشید

    نمی توان در این مورد یک قانون بی چون و چرا صادر کرد اما اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند.

    مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد.

    این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است.

    جاه طلبی هم برای مردان دلیل دوست داشتن یک زن است؛

    زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند.

  • ۲۰:۴۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    باید نیمی از مشکلات مال شما باشد

    سال ها از روزگاری که مردها بار خانه را یک تنه به دوش می کشیده اند گذشته است.

    مردهای امروزی دوست دارند زن شان دوشادوش آن ها حرکت کند، بحران های خانه را بشناسد

    و گاهی مانند آن ها استرس های زندگی بعد از ازدواج را به دوش بکشد.

    آن ها دوست ندارند تنها فکر کنند، تنها تلاش کنند، تنها نگران باشند و تنها عمل کنند.

    مردهای امروز به دنبال همسری هستند که در تمامی این لحظه ها کنارشان باشد و این مشکلات را مشکلات خودش بداند،

    نه این که اگر کاری برای حل کردن شان می کند آن را یک لطف تلقی کند.

  • ۲۰:۵۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28091 |24368 پست

    باید با فامیل و دوستان همسرتان دوست باشید

    جدا شدن از زندگی مجردی در سال های بعد از ازدواج سخت ترین اتفاقی است که می تواند برای یک مرد بیفتد. مردها از تنهایی بعد از ازدواج می ترسند.

    آن ها دوست دارند روابط قبلی شان را این بار در کنار همسرشان تجربه کنند.

    رابطه با خانواده و اعضای فامیل شان و همین طور دوستانی که حضورشان برای آن ها اهمیت دارد.

    هیچ مردی نمی تواند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند. آن ها ترجیح می دهند، با ازدواج خانواده پیشین شان بزرگ تر شود نه این که از یک خانواده بیرون بروند و خانواده تازه ای را بسازند.

    اغلب مردها در ارتباط داشتن با آدم های تازه و شرایط تازه کمی مشکل دارند.

    آن ها دوست دارند، زن شان روابط اجتماعی خوبی داشته باشد و آن ها را در پیوند زدن به این اجتماع یاری دهد.

    گذشته از این، آن ها دوست دارند با ورود همسرشان به خانواده شان، روابط خانوادگی و فامیلی گرم تری را هم برای شان به همراه بیاورد و لاک تنهایی شان را از آن ها بگیرد.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان