خانه
1.56K

اصول برند سازی از طریق بازاریابی ویدئویی

  • ۰۹:۰۹   ۱۳۹۷/۷/۳
    avatar
    کاربر جديد|3 |2 پست

    ویدئو بهترین روش برای تاثیر گذاری در مخاطب است. طبق مطالعات انجام شده مخاطب محتوایی را که از طریق ویدئو به او منتقل می شود را بهتر و راحت تر به ذهن می سپارد. بر همین اساس، صاحبان کسب و کار و بازاریابان اینترنتی تمرکز خود را بر روی بازاریابی از طریق ویدئو گذاشتند و سعی کردند پیام خود را از این طریق به مخاطبان برسانند. یکی از رایج ترین کارهایی که فعالان حوزه بازاریابی ویدئویی انجام می دهند برندسازی است.  به همین جهت این سوال برای ما به وجود آمد که با بازاریابی از طریق ویدئو چگونه برند سازی کنیم. پس از مطالعه و بررسی فراوان بر روی ویدئوها و منابع آموزشی توانستیم به این سوال پاسخ دهیم و اصول مهم و اساسی که به این مسئله کمک می کنند را بیابیم. بنابراین اگر به دنبال برندسازی از طریق ویدئو هستید این مقاله را از دست ندهید.

    • در ابتدا یا انتهای ویدئو، لوگو برند خود را قرار دهید. به این نکته توجه کنید که ویدئوی شما حداکثر باید 2 دقیقه باشد بنابراین به جای اینکه در طول ویدئو نام برند خود را بیاورید و زمانی که در اختیار دارید را هدر دهید، باید از آن بهینه استفاده کنید. بنابراین بهتر است در ابتدا یا انتهای ویدئوی خود لوگو برند خود را در 5 ثانیه نمایش دهید. البته توصیه ما قراردادن آن در انتهای ویدئو است به دلیل آنکه در زمان استارت ویدئو به مدت 5 ثانیه وقت دارید نظر مخاطب را به ویدئوی خود جلب کنید. طبق تحقیقات انجام شده، 5 ثانیه اول هر ویدئو زمان طلایی برای جلب نظر مخاطب است و اگر موفق نشوید توجه او را جلب کنید مخاطب دیگر به ویدئو توجه نخواهد کرد. بنابراین اگر در آن زمان بتوانید نظر او را جلب کنید، مخاطب در انتهای ویدئو سعی می کند برند شما را به خاطر بسپارد.
    • در انتهای ویدئو لینک سایت خود را قرار دهید. حتما سعی کنید لینکی را در انتهای ویدئو خود قرار دهید تا مخاطب را به سایت خود منتقل کنید. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم در صورت جلب نظر مخاطب، او مشتاق می شود که با برند شما آشنا شود و به سایت شما رجوع کند.
    • در مورد محتوای ویدئوی خود توضیحی درج کنید. توضیحی کوتاه در مورد ویدئو خود درج کنید تا مخاطب متوجه شود موضوع آن چیست. این کار کمک می کند که مخاطب تمرکز کند تا ویدئو را کاملا با دقت تماشا کند.

    اصول برند سازی,بازاریابی از طریق ویدئو,بازاریابی ویدئویی

    • به مخاطب اجازه اشتراک گذاری بدهید. طبیعتا هر چه ویدئوی شما توسط مخاطب بیشتری دیده شود، برند شما بیشتر دیده خواهد شد. بنابراین اجازه دهید مخاطب ویدئو را به اشتراک بگذارد. برای این کار می توانید از ابزارهای تشویقی مانند پاداش بهره ببرید تا مخاطب بیشتر مشتاق شود ویدئو را به اشتراک بگذارد.
    • نظر مخاطب را در مورد ویدئو جویا شوید. اجازه دهید مخاطب نظر خود را در مورد ویدئو بازگو کند تا میزان موفقیت و کیفیت ویدئو سنجیده شود. توصیه ما این است برای اینکه مخاطب همیشه به ویدئوهای شما توجه کند، ویدئوهایی با موضوعات مختلف در مورد حوزه کاری خود بسازید و از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی خودداری کنید. به عنوان مثال ویدئوهای آموزشی کوتاه و یا خبری می تواند بسیار کارساز باشد. در واقع شما باید به صورت غیر مستقیم به بازاریابی بپردازید.
    • ویدئوی خود را در آپ لود سنترهای مختلف قرار دهید. ویدئوی خود را در آپ لود سنترهای پر مخاطب قراردهید. بدون شک یوتیوب باید اولین انتخاب شما باشد. بدلیل اینکه این سرویس به گوگل تعلق دارد و توجه ویژه ای به آن دارد و کمک می کند ترافیک بیشتری بدست بیاورید تا بیشتر دیده شوید. علاوه بر آن آپارات را نیز نباید از یاد ببرید که محبوبترین سرویس آپ لود سنتر در بین ایرانیان است. به علاوه حتما ویدئوهای خود را در شبکه های اجتماعی نیز قرار دهید. همه این موارد کمک می کند تا برندسازی بسیار راحت تر انجام شود.

    همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، بازاریابی ویدئویی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همه فعالان حوزه کسب وکار و بازاریابی اینترنتی تمام تلاش خود را به کار می برند تا بهترین ویدئوهای ممکن را تولید کنند و در نهایت مخاطب بیشتری را به سوی خود جلب کنند. بنابراین این مقاله را چندین بار مطالعه کنید و سوالات خود را از نیوسئو بپرسید تا بتوانیم شما را یاری رسانیم.

    ویرایش شده توسط ناظر زیباکده1 در تاریخ ۴/۷/۱۳۹۷   ۱۶:۰۴
  • leftPublish
  • ۰۹:۳۶   ۱۳۹۷/۷/۴
    avatar
    hoseeinnkh
    کاربر جديد|0 |1 پست
    زیباکده
    mkheiry : 

    ویدئو بهترین روش برای تاثیر گذاری در مخاطب است. طبق مطالعات انجام شده مخاطب محتوایی را که از طریق ویدئو به او منتقل می شود را بهتر و راحت تر به ذهن می سپارد. بر همین اساس، صاحبان کسب و کار و بازاریابان اینترنتی تمرکز خود را بر روی بازاریابی از طریق ویدئو گذاشتند و سعی کردند پیام خود را از این طریق به مخاطبان برسانند. یکی از رایج ترین کارهایی که فعالان حوزه بازاریابی ویدئویی انجام می دهند برندسازی است.  به همین جهت این سوال برای ما به وجود آمد که با بازاریابی از طریق ویدئو چگونه برند سازی کنیم. پس از مطالعه و بررسی فراوان بر روی ویدئوها و منابع آموزشی توانستیم به این سوال پاسخ دهیم و اصول مهم و اساسی که به این مسئله کمک می کنند را بیابیم. بنابراین اگر به دنبال برندسازی از طریق ویدئو هستید این مقاله را از دست ندهید.

    • در ابتدا یا انتهای ویدئو، لوگو برند خود را قرار دهید. به این نکته توجه کنید که ویدئوی شما حداکثر باید 2 دقیقه باشد بنابراین به جای اینکه در طول ویدئو نام برند خود را بیاورید و زمانی که در اختیار دارید را هدر دهید، باید از آن بهینه استفاده کنید. بنابراین بهتر است در ابتدا یا انتهای ویدئوی خود لوگو برند خود را در 5 ثانیه نمایش دهید. البته توصیه ما قراردادن آن در انتهای ویدئو است به دلیل آنکه در زمان استارت ویدئو به مدت 5 ثانیه وقت دارید نظر مخاطب را به ویدئوی خود جلب کنید. طبق تحقیقات انجام شده، 5 ثانیه اول هر ویدئو زمان طلایی برای جلب نظر مخاطب است و اگر موفق نشوید توجه او را جلب کنید مخاطب دیگر به ویدئو توجه نخواهد کرد. بنابراین اگر در آن زمان بتوانید نظر او را جلب کنید، مخاطب در انتهای ویدئو سعی می کند برند شما را به خاطر بسپارد.
    • در انتهای ویدئو لینک سایت خود را قرار دهید. حتما سعی کنید لینکی را در انتهای ویدئو خود قرار دهید تا مخاطب را به سایت خود منتقل کنید. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم در صورت جلب نظر مخاطب، او مشتاق می شود که با برند شما آشنا شود و به سایت شما رجوع کند.
    • در مورد محتوای ویدئوی خود توضیحی درج کنید. توضیحی کوتاه در مورد ویدئو خود درج کنید تا مخاطب متوجه شود موضوع آن چیست. این کار کمک می کند که مخاطب تمرکز کند تا ویدئو را کاملا با دقت تماشا کند.

    اصول برند سازی,بازاریابی از طریق ویدئو,بازاریابی ویدئویی

    • به مخاطب اجازه اشتراک گذاری بدهید. طبیعتا هر چه ویدئوی شما توسط مخاطب بیشتری دیده شود، برند شما بیشتر دیده خواهد شد. بنابراین اجازه دهید مخاطب ویدئو را به اشتراک بگذارد. برای این کار می توانید از ابزارهای تشویقی مانند پاداش بهره ببرید تا مخاطب بیشتر مشتاق شود ویدئو را به اشتراک بگذارد.
    • نظر مخاطب را در مورد ویدئو جویا شوید. اجازه دهید مخاطب نظر خود را در مورد ویدئو بازگو کند تا میزان موفقیت و کیفیت ویدئو سنجیده شود. توصیه ما این است برای اینکه مخاطب همیشه به ویدئوهای شما توجه کند، ویدئوهایی با موضوعات مختلف در مورد حوزه کاری خود بسازید و از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی خودداری کنید. به عنوان مثال ویدئوهای آموزشی کوتاه و یا خبری می تواند بسیار کارساز باشد. در واقع شما باید به صورت غیر مستقیم به بازاریابی بپردازید.
    • ویدئوی خود را در آپ لود سنترهای مختلف قرار دهید. ویدئوی خود را در آپ لود سنترهای پر مخاطب قراردهید. بدون شک یوتیوب باید اولین انتخاب شما باشد. بدلیل اینکه این سرویس به گوگل تعلق دارد و توجه ویژه ای به آن دارد و کمک می کند ترافیک بیشتری بدست بیاورید تا بیشتر دیده شوید. علاوه بر آن آپارات را نیز نباید از یاد ببرید که محبوبترین سرویس آپ لود سنتر در بین ایرانیان است. به علاوه حتما ویدئوهای خود را در شبکه های اجتماعی نیز قرار دهید. همه این موارد کمک می کند تا برندسازی بسیار راحت تر انجام شود.

    همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، بازاریابی ویدئویی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همه فعالان حوزه کسب وکار و بازاریابی اینترنتی تمام تلاش خود را به کار می برند تا بهترین ویدئوهای ممکن را تولید کنند و در نهایت مخاطب بیشتری را به سوی خود جلب کنند. بنابراین این مقاله را چندین بار مطالعه کنید و سوالات خود را از نیوسئو بپرسید تا بتوانیم شما را یاری رسانیم.

    زیباکده

    سلام و درود بر شما دوست عزیز . خیلی مقاله خوب و کاملی بود.

    خب توی اصول ویدیویی که خیلی ها دارن میسازن بیشتر افراد دارن کپی میکنن محتوایی که توی ویدیوی خودشون میسازن , و این به نظرم اصلا خوب نیس البته این توی ایران اینطوری دیده میشه به نظرم اگه همه افراد واسه برند سازی مناسب همه اصول را در این زمینه رعایت کنن و  با تولید محتوای قوی و اصول دیجیتال مارکتینگ همیشه خودشون و برندشون رو قوی جلوه بدن خیلی خوب میشه مثلا اگه بخوام یه نمونه مثال بزنم شما میتونید به سایت نیوسئو مراجعه کنید به نظرم از بهترین سایت هایی هستش توی زمینه  آموزش سئو سایت خیلی محتوای قویی و ویدیوهای خوبی درباره سئو میزارن که با این روش به یه برندینگ معروف تبدیل شدن امیدوارم همیشه موفق باشید.

    ویرایش شده توسط ناظر زیباکده1 در تاریخ ۴/۷/۱۳۹۷   ۱۶:۰۴
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان