خانه
کاور ****سپیده****
****سپیده****
عکس پروفایل ****سپیده****

 


رستوران و کافه کوبابا
رستوران کوبابا یک رستوران ترکی ، عربی ، لبنانی ، ایرانی است که در خیابان جردن ، خیابان گلخانه ،پلاک 257 طبقه اول قرار دارد.
بهتون پیشنهاد می کنم حتما در روزهای آخر هفته چند روز قبل رزرو کنید تا منتظر نمونید و حتما قسمت تراس رو رزرو کنید چون محیط خیلی قشنگی داره.دور تا دور محیط با شیشه بسته است و دستگاه گرمایشی خیلی خوبی برای فصول سرد داره که اذیت نمی شین.
شماره رستوران کوبابا : 26208956

برای پیش غذا بهتون سینی مزه سرد کوبابا رو پیشنهاد می کنم که شامل دختر لوس ، حموس ، ماست لبنه و حیدر بابا با نان داغ پیتا هست.
هر کدوم از اینها برای یه کشور هست که تو پست بعدی براتون در مورد هر کدوم می نویسم و اینکه برای کجاست و از چه چیزهایی درست شدن.


****سپیده****

+
نظرات کاربران:

بهزاد لابی

به نظر خیلی جالب میاد! تنها چیزی که من یه ذره باهاش مشکل دارم این شلوغی بیش از حد جاهای باحاله. حتی اگه رزرو هم کنی کلی آدم که وایستادن منتظر تا تو بخوری و بری یه ذره اون آرامش دلخواه رو از آدم میگیره. ولی بعضیاشون اینقدر خوبن که ارزششو داره گاهی بری.

ممنون :)

0     ۱۳۹۴/۱۰/۴   ۱۱:۵۵
بهزاد لابی
****سپیده****

بهزاد لابی دقیقا .برای همین بهتره آخر هفته ها حتما از قبل رزرو کرد. خوبیه اینجا اینه که یه قسمت برای انتظار داره و بعضی جاها هم شماره تماس می گیرن و وقتی نوبتمون بشه تماس می گیرن

1     ۱۳۹۴/۱۰/۴   ۱۵:۱۶
****سپیده****
شراره سعیدپور

ظاهرش که خوشمزست

0     ۱۳۹۴/۱۰/۵   ۱۵:۳۴
شراره سعیدپور
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان