خانه

فال از 24 اسفند تا 1 فروردین 1393

  • فروردین : قلبتان برای یک مسافر راه دور می تپد اما چاره ای جز تحمل دوری که خود باعث و بانی آن بوده اید ندارید.شما شخص مقاوم و صبوری هستید و اصرار دارید که هر چه را در این جهان میخواهید به دست بیاورید از عقل و احساسات خودتان به بهترین وجه استفاده میکنید ولی گاهی اوقات دچار عصبانیت هایی میشوید که در نهایت به نا امیدی شما منجر خواهد شد.

    اردیبهشت : در اندیشه اجرای تصمیمی هستید که سالهای سال است همه ی فکر شما را به خود مشغول داشته است٬ خیر است هر چه زودتر نسبت به اجرای آن تصمیم اقدام کنید خود را از راهنمایی های بزرگتر ها بی نیاز ندانید٬ شما قلب شاد و روحیه ی شادی بخشی دارید و به همین سبب از محبوبیت بالایی در میان افراد خانواده و دوستان خود برخوردار هستید.فال

    خرداد : به اطرافیان خود اطمینان داشته باشید که آنان نیز خیر و صلاح شمارا میخواهند ، از دوری کسی یا کسانی غمگین هستین که به زودی چشم شما به دیدار آنها روشن خواهد شد ، این اواخر اوضاع مالی شما چندان تعریفی نداشته وضعیت متاستفانه مدتی ادامه خواهد داشت ، این هفته خود را برای یک برخورد خوش عاقبت آماده کنید ، خوددار باشید .

    تیر : سعی کنید فرصتی را که به دست آوردید آسان از دست ندهید.شانس فقط یکبار در خانه هر کسی را میزند.شما مغرور هستید.پشتکار شما در هر کاری که به آن دست می زنید قابل ستایش است اما غرور دارید و خود را از نصایح و راهنمایی دیگران بی نیاز می دانید.در همه کارها و برنامه های خود موفق نخواهید شد.مقصر این شکست را اطرافیان خود ندانید.

    مرداد : شما طبع متغیری دارید اما چون قدرت خودداری دارید دیگران این خصیصه را جز محاسن و خوبی های شما می دانند.زیاد بلند پروازی می کنید و این امر ممکن است گاهی به ضرر شما تمام شود.اگر سفری پیش آمد با احتیاط به این سفر بروید.در جواب دادن به دیگران عجله نکنید و مطمئن باشید اگر کمی فکر کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

    شهریور : هفته پر ماجرایی پیش رو خواهید داشت مراقب شخصی از اطرافیان خود باشید که در صدد بهم ریختن اعصاب شماست شما طبع بلندی دارید و همواره شاکر و قانع هستید به این جهت هیچ گاه از خیر و برکت بی نسیب نخواهید ماند به هیچ کس کینه و بد دلی ندارید و همه را خوب و انسان می شناسید در اندیشه یک خرید و یا یک تعویض مهم هستید خیر است.

    مهر : افرادی هستند که در کارهای شما اخلال می کنند و قصد زمین زدن شما را دارند این هفته بیشتر مواظب کارها و گفته های خودتان باشید تا گزک به دست ان ها ندهید کاری نکنید که در شان شما نباشد . به وظایف اخلاقی خود نسبت به بزرگتران خود خصوصا والدین اهمیت بیشتری بدهید.متاسفانه شما هم زود جوش هستید و هم زود قهر .

    آبان : مسافری از راه دور خواهد رسید و خبر خوشی برای شما از کسی که آرزوی دیدار او را دارید خواهد آورد ، قدر این مسافر و آن خبر را بدانید ، سعی کنید بر احساسات تند خود قلبه کنید و نسبت به افرادی که در محیط کاری یا محیط خوانوادگی شما هستن مهربان تر و با گذشت تر رفتار کنید ، شما تا حدودی خیال باف و رویایی هستید ، هوشیارتر باشید .

    آذر : شما شخصی پر رمز و راز هستید و گفته ها و کارها شما نیز بر اسرار آمیز بودن شما می افزاید.سعی کنید بیشتر از آنچه برای نفوذ در دل های اطرافیان خود کوشش کرده اید بکوشید تا افرادی با بدبینی شما را منزوی نکند.شما ذاتا گوشه گیر نیستید.یکی از عزیزترین سفر کرده های شما از سفر باز خواهد گشت.

    دی : خبر خوبی به شما خواهد رسید منتها برای تحقق این خبر که به عده ایی دیگر نیز مربوط خواهد شد باید سعی و تلاش زیادی انجام شود ، محور اصلی همه سعی و تلاش ها نیز خود شما خواهید بود سعی کنید ریسک نکنید و بی گدار به آب نزنید ، شما با مسائل منطقی برخورد میکنید منتها گاهی دست خوش احساسات میشوید ، مراقب تاثیر احساسات خود باشید .

    بهمن : شما برای خودتان از کاه ، کوه درست می کنید و آنگاه از سختی آن می نالید و متاسفانه دیگران را مقصر می دانید.بیش تر از آنچه که لازم است در مورد همه چیز دقیق می شوید و می خواهید از اسرار همه چیزی و همه کس مطلع باشید.با این کارها برای خود بی جهت دشمن درست می کنید.موقعیت خوبی در محل کارتان بدست خواهد آمد.

    اسفند : احتمال دارد در محیط کاری شما درگیری مختصری به وجود آید که در نهایت به نفع شما پایان خواهد یافت ، سعی کنین ازین اختلافات پند بگیرید و اشتباهات گذشته را تکرار نکنید ، شما شخص دست و دلبازی هستید اما گاهی این دست و دلبازی به ول خرجی میرسد بهتر است برای ایام مبادای خود از حالا پس انداز کنید ، برای رسیدن به آرزویتان صبور باشید .

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان