خانه

فال 4 آذرتا 11 آذر

  • فروردین
    کدورت هرچه کهنه تر شود، بازگشت سخت تر می شود، این دلخوری های بی اساس را برطرف کنید و دل او را به دست بیاورید، حتی اگر حق با شما باشد. فال 4 آذر تا 11 آذربه شخصی بدهکاری دارید که مالی نیست، بیش از این او را منتظر نگذارید. از شراکت با کسی که روی او شناخت کافی ندارید بپرهیزید، حتی اگر پیشنهادی که به شما شده، بسیار وسوسه انگیز باشد.

    ارديبهشت
    حسادت، آرامشتان را درهم ریخته است. احتمال دارد در آستانه جدایی و درگیری های احساسی قرار بگیرید. بهتراست بسیار خونسرد و آگاهانه عمل کنید. همان طور که در انتخاب همسر، شغل و دوست وسواس دارید، در برابر حوادث نیز با حوصله مقابله کنید. اگرخود را درگیر بگومگو و بحث های خانوادگی کرده اید، همین مسأله شما را در مرحله ی خطرناکی قرار می دهد.

     خرداد
    حتی الامکان از بحث لفظی که پیش خواهد آمد با سکوت بگذرید. درگیری و دلخوری آخرین چیزی است که این روزها به آن احتیاج دارید، هر بحثی بیهوده است. خبری از کسی که به او علاقه داشته و دارید به گوشتان می رسد که دلتان را آرام می کند. اگر در موردی به شما زور گفته می شود اعتراض کنید و زیر بار نروید، وگرنه این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.

    تیر
    اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود، متأسفانه چشم پوشی در بعضی مسائل سبب می شود بعضی ها بد عادت شوند. اگر مجرد هستید و در زمینۀ مسائل احساسی بر سر دو راهی قرار دارید، این وضعیت را ادامه ندهید، لطمۀ بیشتری می بینید. آن چه قلبتان عمیقاً طلب می کند را مد نظر خود قرار دهید. این روزها بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود آن ها را با خبر کنید.

    مرداد
    طرف مقابلتان شما را دوست دارد، ولی شما گاهی او را سخت عصبانی می کنید. پذیرای مسافری از راه دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است. این مسافر پیشنهادی را با خودش نیز دارد. برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید. شما وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تیر همۀ رقیبان و حسودانتان به خطا رفته است.

    شهريور
    در تلاش هستید تا تعادل را در زندگی تان برقرار نمائید، پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید، نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردار شما باشد. برای اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت، شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

    مهر
    برای این که از حضور در جمع طفره بروید دست به کارهای عجیبی می زنید که در شأن شما نیست. در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه تان انعطاف بیشتری نشان دهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده تان حل خواهد شد.

    آبان
    کلاس های زبان خارجی کمک زیادی به پیشرفت تان می کند. افرادی قول و قرارهایی داده اند، دلتان را به حرف هایشان خوش نکنید. موقعیت خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و همین طور بدون فکر به دیگران برچسبی نزنید، اعتبار خود را پیش دیگران زیر سؤال می برید. برای دریافت وامی اقدام کرده اید، حالا زمان مناسبی است که پی اش را بگیرید.

    آذر
    مدتي است كه در كارهايتان مانع ايجاد مى شود و از فكر چيزى رنج مى بريد. به زودى تمام اين فكر و خيال ها پايان مى يابد. از اين كه نسبت به انجام كار خود اظهار پشيمانى مى كنيد و ديگران هم شما را سرزنش مى كنند ناراحت نشويد. غصه خوردن فايده ندارد، جز اين كه كارها را بدتر مى كند. بايد يك تغيير اساسى در خودتان به وجود بياوريد. در مورد ديگران منفى فكر نكنيد.

    دی
    کمک احوال دیگران باشید. در معامله ای سود فراوان خواهید کرد، به شرط آن که حواستان را جمع کنید. از ملاقات یا نصیحت شخصی فواید بسیار خواهید برد. آن چه یاد گرفته اید را به کار بگیرید. به داشته هایتان قانع باشید. هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده اید، دنیا محل مسابقه نیست، کافی است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید.

    بهمن
    ً هدیه ای برای خودتان بخرید وخودتان را تشویق کنید. موقعیت های عالی برایتان مهیا شده و این تنها نتیجه زحمات خود شماست. زود رنج و کم حوصله نباشید. سند و یا مدرکی که به دنبالش هستید، آماده شده است. برگ برنده در دست شماست. یک تلفن کاری و یا تلفنی که برای معامله ای بزرگ به شما می شود، تغییری در خانه شما به وجود می آورد. به یک‌ مهمانی دعوت خواهید شد.

    اسفند
    دوستی از شما دلگیراست. شاید دلگیری او از نظر شما بی دلیل باشد، اما بهتر است به دیدنش بروید و سعی کنید روراست با هم صحبت کنید. سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظارات خود بکاهید. در این صورت روابط عاطفی بهتری نیز خواهید داشت. اجازه ندهید مشکلات پیش آمده در خانواده، شما را مضطرب و نگران کند.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان