خانه

8 حقیقت سرگرم کننده در مورد متولدین ماه آگوست

  • 1. منشاء کلمه آگوست:ماه، تولد، سنگ، انرژی، معروف، علامت
    کلمه آگوست از نامی گرفته شده است که معنای آن ماه ششم می باشد که از این نام در تقویم رومی کمی پیش از آنکه تقویم میلادی ابداع شود استفاده می شده است. در تقویم میلادی به احترام پادشاه آگستوس، نام این ماه به آگوست تغییر پیدا کرده است.
    2. علامت این ماه از دید ستاره شناسی:
    افرادی که در این ماه به دنیا آمده اند در خصلت هایشان با دو برج دیگر مشترک هستند. برج اسد و سنبله، بسته به اینکه فرد قبل یا بعد از 22 آگوست به دنیا آمده باشد با یکی از این دو برج از لحاظ خصایص اشتراکات زیادی خواهد داشت.
    3. گل ماه تولد:
    گل زنبق اصفر، گل متولدین ماه آگوست است. به این گل زنبق شمشیری نیز گفته می شود که سمبل قدرت، چالاکی و در عین حال اهل خانه و خانواده بودن است.
    4. سنگ ماه تولد:
    سنگ زبرجد و عقیق یمانی سنگ های مخصوص این ماه می باشند. زبرجد بر قدرت و پاکی دلالت دارد در حالی که عقیق یمانی بر خلاف سنگ عقیق بر توانایی و نیروی عشق دلالت می کند.
    5. روزهای مهم:
    در تقویم میلادی، روز خواهر، روز خانواده آمریکایی و روز جهانی کودکان در ماه آگوست قرار دارند. روز خواهر در روز اول آگوست و دو مناسبت دیگر در اولین یکشنبه ماه آگوست جشن گرفته می شوند.
    6. اتفاقات تاریخی:
    ماه آگوست برای همیشه به همراه حادثه هیروشیما که به تسلیم شدن ژاپن در جنگ انجامید و پایان جنگ جهانی دوم به خاطرها خواهد آمد.
    7. متولدین معرف این ماه:
    دو رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا،‌باراک اوباما و بیل کلینتون در ماه آگوست متولد شده اند. البته در این ماه برخی از مشهورترین موسیقی دانان این دوره از زمان نیز مانند مایکل جکسون، مادونا و ویتنی استون متولد گردیده اند.
    8.چند واقعه مهم دیگر:
    ماه آگوست را به خاطر "ماه ملی بازگشت به مدرسه"، "ماه ملی پنیر بز"، "ماه آگاهی از بیماری چشمی آب مروارید" و "ماه ملی کیفیت آب" در آمریکا جشن میگیرند.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

    برچسب ها روان شناسی ,
       14

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان