خانه

فال 22 مهر تا 29 مهر

  • فروردین
    آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن بالاترین چیز در دنیاست. اگر اینطور فکر می کنید، باید هرچه می توانید تلاش کنید. فال 22 مهر تا 29 مهر
    سعی کنید از آن دسته ای نباشید که فقط یک راه را می روند و بعد به جایی که نمی رسند، سرخورده می شوند. شما شخصیت مهربان و اجتماعی دارید. به زودی شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید. او قصد اذیت و آزار شما را ندارد.

    ارديبهشت
    مجلس شادی بر پا خواهد شد. در این مجلس شرکت کنید، حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید. شما تا کار خودتان را نکنید، از موضوع دست بر نمی دارید. پشتکارتان عالی است، آن را در راه درست تری استفاده کنید. گاهی حرف هایتان نیش دار است. شما بهتر از دیگران می دانید واقعیت از چه قرار است، هر کاری می کنید یا هر حرفی می زنید، مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است.

    فرد با اراده و اهل گردش هستید. اطرافیانتان از مصاحبت با شما بسیار لذت می برند. این روزها برای بهتر شدن بازار کارتان بسیار فکر و تلاش می کنید. در مورد مسئله عاطفی بهتر است خود رأیی را کنار بگذارید و با کسی مشورت کنید تا راه حل مناسبی برای مشکل پیش آمده به شما ارائه کند. مراقب سلامت تان باشید و ورزش کنید.

    شما بسیار مورد توجه دیگران هستید. خودتان را آزار ندهید. از صبر و حوصله ضرر نمی کنید. شما از خودگذشتگی نشان می دهید، اما از هیچ چیز و هیچ کس در زندگیتان راضی نیستید. این روزها نمی دانید چگونه با مسائل و مشکلات باید روبرو شوید. می خواهید با کسی صلاح و مشورت کنید، اما او هم دیگر حوصله شنیدن حرف هایتان را ندارد.

    شخصی موجب ناراحتی و پریشانی شما شده، کسی که حاضر نیست خودش را در حل این مشکل دخالت بدهد. همین امروز او را از زندگی تان پاک کنید. ضرر مالی صورت گرفته که برای جبران آن زمان لازم است. با عجله کارها را خراب تر می کنید. برای رسیدن به هدفتان زمان طولانی تری لازم است. اما می ارزد که دنبالش را بگیرید.

    به تازگی درگیر مسئله و کاری ناخواسته شده اید که سودی برایتان ندارد، نفع آن در آخر به دیگران می رسد و زیانش در دراز مدت به شما می رسد. بهتر است برای مدتی خودتان را از جریانات به وجود آمده کنار بکشید. باید بدانید که برای هر کاری اصول و قوانینی وجود دارد. بدون تهیه مقدمات نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

    بیهوده وقتتان را با اهمیت دادن به حرف مردم تلف نکنید. مهم این است که شما می دانید که چه می کنید و پیش وجدان خود سربلند و پیروز هستید. از گذشته دیگران درس بگیرید و دست از شک و تردید بردارید و به تصمیمی که گرفته اید مطمئن باشید. با شخصی به تازگی قهر کرده اید. اگر قصد خرید دارید خوب است، اما برای فروش بهتر است دست نگه دارید.

    با خلوص نیت عمل کنید تا به آنچه می خواهید برسید. وقتتان را بیهوده تلف نکنید و راه را درمان کار کنید. ضرری کرده اید، فکرش را نکنید. تجربه ای که کسب کرده اید، به زودی به دردتان خواهد خورد. حالا با چشم بازتری به مسائل نگاه کنید، چون می دانید هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد.

    مدتی است که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید، به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از این که نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند، ناراحت نشوید. غصه خوردن فایده ای ندارد، جز این که کارها را بدتر می کند. باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید. در مورد دیگران منفی فکر نکنید.

    هميشه فقط حق را به خودتان ندهيد، اقلاً فكر كنيد شايد ديگران هم حق داشته باشند. راهى بيابيد تا مسائل را از نگاه آن ها هم ببينيد، بدين ترتيب فهم رفتارشان برايتان آسان تر مي شود. عجولانه تصميم گيرى نكنيد، به ضررتان تمام مي شود. تحولى اساسى در زندگيتان به وجود خواهد آمد. شما با نيروى اراده تان ناممكن ها را ممكن مي سازيد.

    مسافرتی برایتان پیش خواهد آمد. به این مسافرت بروید. برایتان بسیار خوب است. غصه خوردن دردی را دوا نمی کند. باید برنامه و هدف زندگی تان را درست تعریف کنید. کار و تلاش برطرف کننده ناراحتی تان می شود. شما مهربان و خوش قلب هستید، عصبانیت و خودخواهی شایسته شما نیست. سعی کنید بر اعصاب و رفتارتان مسلط باشید.

    خرید و فروش، هر دو برایتان خوب است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود. پولی را که در انتظارش بودید، به دستتان می رسد. مواظب صحبت هایتان در جمع باشید و وضع را بدتر از آن چه که هست نکنید. منتظر شنیدن خبر خوبی باشید. به تغذیه خودتان توجه ندارید. ورزش عاملی مؤثر در بهبود وضعیت روحی شماست.


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان