خانه

فال از 14 تا 20 تیر 1393

  • فروردین:
    مطمئن باشید اشخاصی هستند به شما حسادت می ورزند.شما نباید به انها فرصت و اجازه بدهید که از ضعفهایتان سو استفاده کنند.اماده باشید تغییراتی در عرصه ی کار اتفاق خواهد امد. این تغییرات می تواند اساسی باشد و پیامدهای خوبی را به دنبال داشته باشد.اگر این روزها پرشان و مضطربید بهتر است کنترل براعصابتان را تقویت کنید.

    اردیبهشت :
    سخنان شیرین و دل نشین شما حتما به دل خواهد نشست . کسی که در روزهای سختی وانمود میکند که شما را نمیشناسد نمیتواند برای شما دوست خوبی باشد از این دوستان هر چه بیشتر فاصله بگیرید بهتر است . این روزها بهتر است اتفاقات گذشته را مرور و در مورد آنها بیشتر تامل کنید . از این اتفاقات درس بگیرید که برای آیندتان لازم است .فال

    خرداد :
    شما بارها و بارها حرفهایی را تکرار می کنید. اما کسی که باید بشنود ,نمی شنود و خود را به گونه ای نشان می دهد گویی اصلا با او طرف نیستید.وقت بیشتری را برای صرف کارهای خود کنید تا بتوانید از رقیبانتان جلو بیفتید.وضعیت مالی شما بهبود خواهد یافت.نگران نباشید زندگی پستی و بلندی دارد به زودی دنیا به کام شما خواهد بود.

    تیر :
    کسی خالصانه به شما خدمتی می کند . قدرش را بدانید و متقابلا در حق او رفاقت کنید . برای ایجاد دوستی ها باید پیش قدم شد و مهربانی را رواج داد . دشمنی مشکلی را حل نمی کند . بهتر است به جای درشتی و خشونت ، نرمی و آرامش را پیشه کنید . برای احیای سلامت جسمانی خود از اضطراب و استرس دوری کنید .

    مرداد:
    گاهی بهتر است پیش از انکه حرف بزنید به صحبت دیگران گوش کنید و منتظر فرصتهای مناسب باشید . فرصتهایی که هم می تواند حرفهایتان را بزنید و هم به گونه ای برخورد کنید که بر دیگران تاثیر گذار باشد.آنچه که در این هفته به دست می اورید محکم نگه دارید و مراقب باشید تا در دامهایی که دیگران برایتان پهن می کنند نیافتید.

    شهریور :
    تدابیری اتخاذ کنید تا دچار دردسرهای گذشته نشوید . تکرار گذشته نشان از این دارد که هنوز از آنها درس های لازم را نگرفتید . تا تنور داغ است باید نان را چسباند وگرنه فرصت از دست می رود و آنگاه شما می مانید و یک ندامت جانسوز .
    اقدام به موقع و ابتکار عمل را فراموش نکنید . از حدود خود فراتر نروید .

    مهر :
    اگر مطمئنید آنچه را که میدانید درست است شاید لازم باشد شرایط خود را به طرف مقابل تحمیل کنید اینک زمان آن فرا رسیده تا با دیگران ارتباط خوبی بر قرار کنید . تنهایی و گوشه گیری برای هیچ کس خوب نیست و شما را نیز دچار افسردگی میکند . در تنگنای بدی افتاده اید . اما بدانید که هیچ کس جز خودتان نمیتواند شما را نجات دهد .

    آبان:
    توان فکری و عمل خود را بالا برده و با روحیه ی قوی بر نبرد مشکلات بروید. بعضی روابط اجتماعی مناسب حال شما نیست.بهتر است به سرعت و بدون هیچ تردیدی
    به این روابط پایان دهید.باید جلوی احساسات خود را گرفته و ان را کنترل کنید.ممکن است همین احساسات شما را در ورطه ای بیاندازد که بیرون امدن از ان کار مشکلی خواهد بود.

    آذر:
    مرحله ی تازه ای در زندگی شما شروع شده که دست اوردهای خودش را دارد این روزها با عقل و تدبیر عمل کنید. و حرفهایی را که پشت سرتان می زنند را باور نکنید در هر کلمه ای که می شنوید دقت کنید تا کسی شما را فریب ندهد برگ برنده ی بازی در دستان شماست. به خوبی از انها استفاده کنید. به زودی موفق خواهید شد انچه را که در دل دارید به زبان بیاورید.

    دی :
    گله و شکایت را کم کنید شتابزدگی مشکلی را حل نمیکندباید صبر کنید حوادت زندگی روند طبیعی خود را طی کنند اقادام به عمل قبل از موعد مناسب درست شبیهه چیدن میوه قبل از رسیدن ان است .امکان دارد حوادث تلخی از راه برسد که چیزی جز خطاها ی شما نیست کاری نمیتوان کرد فقط برای مبارزه اماده باشید.

    بهمن :
     اجازه ندهید که بیش از این اندیشه تان در فضای رمانتیک سیر و سیاحت کرده و از واقعیت های زندگی غافل بماند. دوست دارید فرمان بدهید و دیگران اوامرتان را بی چون و چرا اجرا کنند،از قله ی غرور و تکبر فرود بیایید و با تواضع با دیگران برخورد کنید... هر لحظه از شاخه ای به شاخه ی دیگر نپرید ، به صدای قلب خود گوش کنید و آرامش را تجربه کنید..

    اسفند:
     زمانی را هم برای استراحت و تفریح در نظر بگیرید، زندگی فقط کار کردن نیست. تفریح و استراحت برای داشتن یک زندگی متعادل ضروریست. زبان خود را کنترل کنید، چون میتواند دردسرها و مشکلاتی را به وجود آورد که هیچکس قادر به حل و رفع آنها نیست. پرحرفی خصوصا در جایی که نباید یک عیب بزرگ محسوب میشود.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان