خانه

فال از 19 تیر تا 25 تیر

  •  اختلافی با کسی پیدا کرده اید و حق با طرف مقابل شماست به همین سبب دچار دردسرهایی شده اید چاره کار فقط از دست شما
    ساخته است اگر موضوع را بیش از این ادامه بدهید ضرر و زیان مادی و روحی به شما وارد میشود مراقب باشید گرچه نیت خیر و قلب
    صافی دارید اما این اواخر برای اینکه در معاشرتهای خود رعایت حال دیگران را نمیکنید چندان مورد لطف دیگران هم نیستید.

    این اواخر شما همه اتفاقات را نتیجه ندانم کاری دیگران می دانید در حالیکه از بی تدبیری خود نیز در رفع مسایل بی اطلاع نیستید .
    شما محافظه کار و محتاط هستید و از پرداختن به هر کار تازه و آشنایی تازه هراسناک هستید . در شما قدرت ریسک نیست متاسفانه به هر چیز که عادت کرده اید سعی میکنید که آنرا ترک نکنید خواه عشق باشد خواه نفرت و این برای وضع و حال اینروزهایتان هیچ خوب نیست .

     از اتفاقات خوبی که در اطرافتان افتاده لذت ببرید این روزها بیش از حد احساساتی عمل کردن ممکن است مشکلات و دردسرهایی
    بریتان ببار آورد پس در هر جمعی که هستید خودتان را با آنها سازگار نمایید این هفته ممکن است برای اثبات خودتان لازم باشد که
    تلاش بیشتری به خرج دهید شما به راحتی با دیگران گفتگو میکنید تا افق اطلاعات و آگاهی هایتان را گسترش دهید.

    تیر :
     سفر کرده ای راه دور دارید که دلتان به هوای او پر میزند ، بهتر است فعلا به کسانی که اطرافتان هستند توجه کنید ، گرچه تلاش بسیار میکنید ولی چون سرگشته هستید و افکار و اعمالتان پراکنده است به نتیجه نمی رسید ، خبری به شما رسیده است که شما را بر سر دوراهی سرنوشت ساز ی قرار داده است نميداند کدام راه را انتخاب کنید واقعیت اینکه هیچ کدام شما را به مقصود نمیرساند .باید راه سومی پیدا کنید.

    بارز ترین و مشخص ترین خصوصیت شما قاطعیت در تصمیم گیری ست . شما این قدرت را دارید که برای رسیدن به اهداف خودتان در زندگی به طور صحیح و سریع تصمیمی را که لازم است بگیرید و بعد هم آن را به نحوی شایسته به مرحله ی اجرا درآورید. اجازه ندهید کسی در کارهایتان دخالت کند. تصمیمی را که گرفته اید اجرا کنید موفق می شوید. از راه دور مسافری برایتان می رسد و چشم شما به دیدار او روشن خواهد شد.

    خبرهای خوب و خوشی به شما خواهد رسید با ایجاد تغییراتی در روش زندگی و رفتارتان همین خوشی های کوچک را به بستگان و اطرافیانتان منتقل کنید آرزو های بزرگ برای خود بسازید حسادت شما گاهی باعث ضررهایی می شود اگر دوروبرتان خالی است به نصایح و راهنمایی های کسانی که دلشان به خاطر شما میتپد گوش کنید در اندیشه یک سفر بزرگ هستید بدون برنامه و شتابزده عمل نکنید.

    احساس خستگی می کنید برای همین است که باید با کسی که ذهنتان را مشغول کرده رو راست و صریح باشید او می تواند از هر جهت خیالتان را راحت کند اعتمادش را بی جهت از دست ندهید چون در آن صورت از داشتن یک فرد موجه که می تواند حلال مسائل درونی و هستی تان باشد محروم خواهید شد کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید ثابت کنید که هنوز شاداب و باطراوات هستید و می توانید همان کسی باشید که خودتان می خواهید.

    به مرحله ای از زندگی رسیده اید که اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنید از موقعیت فعلی خویش در کار و زندگی خصوصیتان غافل  نشوید از اراده قوی خود محافظت کنید که در صورت از دست دادن موقعیت فعلی فراهم شدن چنین فرصتهایی دوباره بعید به نظر می رسد از نگرانی خود کم کنید و تا زمانی که از واکنش های طرف مقابل اطمینان پیدا نکرده اید سفره دلتان را پهن نکنید.

    آذر :
    نکته نظرات تازه ای پیدا کرده اید و همین شما را یاری میدهد تا در ارتباط با شخص مورد علاقه تان پیشرفت کنید. سعی کنید به وعده هایی که میدهید تمام و کمال عمل کنید تا برای اثبات گفته هایتان به جای حرف گام های اساسی بردارید این شخص در آینده میتواند یاور و ستون محکمی برای شما باشد مشکلات زندگی او را درک کنید و بیهوده به دوستی که صادق و با تجربه است و میتوانید روی او حساب باز کنید فشار وارد نکنید.

    دی:
    همه ی کارها بر طبق مراد شما پیش نمی رود و همین باعث میشود تا در روابط خود با دوستانتان برخوردهای تندی داشته باشید پذیرفتن را یاد بگیرید وضیعتی که در آن هستید بهتر یا بدتر از این نمیتواند بشود حرفی را که میخواهید به دیگران بزنید اول خودتان باور کنید و بعد به زبان بیاورید تا همه از شما بپذیرند فکرتان را بیهوده درگیر مطلبی کرده اید که ارزشش را ندارد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

    بهمن: حتی المقدور از خرج های اضافی کم و وامهای خود را بپردازید. شما نیازمند یک تغییر اساسی هستید. تلنگری به خودتان بزنید و اگر لازم شد همه چیز را خراب و از نو بسازید. موهایتان را از ته کوتاه کنید اما نترسید و تغییری ایجاد کنید وگرنه هیچ چیز نمیتواند خوشحالتان کند. مدت هاست از دوستان خود بیخبر هستید همین حالا با شخصی تماس بگیرید و احوال او را جویا شوید.

     برای رفتن به یک سفر دست دست می کنید. بدون بهانه حرکت کنید. به سلامتیِ شخصی در اطرافتان بیشتر اهمیت بدهید؛ مالی و روحی. این هفته مراقبِ حرفهائی که به دیگران می زنید، باشید. بی گدار به آب نزنید. منتظرِ شنیدنِ خبرِ یک تولد باشید. قراردادی کاری پیش رو دارید. جوانب احتیاط را رعایت کنید و بعد وارد معامله شوید. فاصله ـتان را با اعضای خانواده کم کنید. آنها جز خیر و صلاحتان نمی خواهند.


    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان