خانه

فال 17 تیر تا 24 تیر

  • فروردین
    به زودی وارد یک ماجرای عاشقانه خواهید شد. شاید بهتر باشد برای مدیریت اوضاع بهم ریخته و آشفته این روزهایتان از کسی کمک بگیرید و اوضاع را از این که هست بدتر نکنید .گذشت زمان باعث فراموشی می شود، اما بدین معنی نیست که شما نباید از دلی که شکسته اید دلجویی کنید. برای گفتن حرفی دست دست می کنید، این گونه به جایی نمی رسید و فقط فرصت ها را از دست می دهید، رودرواسی را کنار بگذارید. فال 17 تیر تا 24 تیر

    ارديبهشت
    .از شنیدن "نه" نترسید. شما فقط یک بار زندگی می کنید. در خانه و یا محل کارتان تنش هایی به وجود می آید که ممکن است نتوانید به راحتی با حرف زدن مشکل را حل کنید حرف هایی که نگفته بودید بالاخره مطرح خواهد شد و بحث و مشاجره بالا خواهد گرفت. اگر می بینید که نمی توانید با حرف زدن ناراحتی ها را از بین ببرید، شاید بهتر باشد سعی کنید کمی با خودتان خلوت کرده و به دیگران هم جای فکر کردن بدهید.

    خود را بیش از این درگیر دیگران نکنید. موقعیتی که برایتان پیش آمده و تصمیمی که خواهید گرفت ممکن است برای شما تا حدودی چالش برانگیز باشد و هم چنین نارضایتی هایی را بهمراه داشته باشد. اگر می خواهید مدیریت اوضاع را در دست بگیرید و تغییر اساسی در وضع موجود ایجاد کنید، سعی کنید با دیدن واکنش های منفی از اطرافیانتان، اعتماد بنفس خود را از دست ندهید و خوتان را کنار نکشید.

    دلیل اینکه این روزها از برنامه هایتان عقب هستید، بی توجهی به خودتان است. شاید وقت آن رسیده که بالاخره طغیان کرده و تمام برنامه های قبلیتان را به هم بریزید و دیگران را در تعجب و شگفتی رها کنید. شما می خواهید کمی به حال خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید. اگر همین الان اینکار را نکنید تمام عمر خود را سرزنش خواهید کرد. کاری نکنید که نشود بهای آن را پرداخت.

    برخی سوتفاهم ها بین شما و کسی که دوستش دارید مشکلاتی بوجود می آورد. اجازه ندهید تصمیمتان تحت تأثیر این مشکلات قرار بگیرد. شما نسبت به انجام هرکاری که ممکن است شما را به چالش بکشاند ترس و هراس دارید. جسارت پذیرفتن مسئولیت های تازه را داشته باشید. تنها چیزی که مانع رسیدن شما به موفقیت می شود ترس هایتان است. شما ایده های بسیار خوبی دارید اما آن ها را به مرحله عمل نمی رسانید.

    در مورد مسائل احساسی حتماً به خط قرمزهای طرف مقابلتان احترام بگذارید تا شرمنده و پشیمان نشوید. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید. بخاطر همین هم هر چقدر نقشه تان افراط گرایانه تر باشد، بنظر خودتان جذاب تر خواهد بود. نگرانی را از خودتان دور کنید و یادتان باشد که در موقعیت شما مهم ترین چیز حفظ احترام و اعتماد بنفستان است.

    با رفتار اخیرتان متأسفانه ممکن است باعث شوید یکی از دوستان خوب و باهوشتان را برای همیشه از دست بدهید. در رابطه با مسائل عاطفی مسئولیت را از گردن خود باز نکنید و احترام رفاقت را نگه دارید. در رابطه با مسئله کاری خبری می شنوید که می تواند باعث نگرانیتان بشود. پیش از آن که از صحت خبری که شنیده اید اطمینان حاصل کنید، بیهوده نگران نشوید، مشکلی متوجه شما نیست.

    .بیهوده خودتان را در کلاف پیچیده ای سردرگم نکنید. پای درخواست های منطقیتان بایستید تا دیگران را متوجه کنید که به شما و خواسته هایتان احترام بگذارند. استعدادهای خود را بیشتر از گذشته جدی بگیرید شما در حال حاضر فرصت دارید که از تواناییهای خود بهره ببرید و یا تنها درآمدی برای خود دست و پا کنید بلکه به رضایت خاطری که همیشه دنبالش هستید هم برسید. دست از سرزنش خود بردارید.

    حتماً به یک سفر بروید. فشارهای این اواخر شما را آسیب پذیر کرده. دورهمی های دوستانه شبانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی باز گردانند، بیهوده خودتان را بیشتر خسته می کنید. برای مدتی از جمع های تکراری فاصله بگیرید تا بجای آن خود را با فعالیت جدید که برایتان تازه است درگیر کنید، متوجه تأثیر سریع آن خواهید شد.

    در خلوت خود بدون قضاوت اتفاقات اخیر را مرور کنید. این که چه کسی مقصر است انقدر مهم نیست. درسی که باید یاد بگیرید به مراتب برای آینده تان مهم تر است. قدر لحظات شادی که دارید حتی کوتاه و زودگذر را بدانید و از ته دل بخندید. خیلی ها آرزوی بودن در موقعیت شما را دارند. به سفری راه دور خواهید رفت که برایتان سرشار از برکت است.

    دلتنگی هایتان برطرف خواهد شد. وعده دیدار نزدیک است. شما همیشه حواستان به دیگران بوده و دست به خیر بوده اید. این روزها بهتر است فعلاً خود و خانواده تان را در اولویت قرار دهید تا گره های کوچکی که موجب نگرانی این روزهایتان شده هم باز شوند. به ارزش ها و باورهای دیگران اهمیت بدهید و گاهی اگر لازم است خودتان را با آن ها تطبیق دهید. لج بازی نکنید، انعطاف پذیر باشید.

    اگر کمی منصف باشید حس خوبی نسبت به خودتان و نتیجه زحماتتان خواهید داشت. کارهایتان را بر اساس الگوهایی که خودتان تعیین می کنید پیش ببرید. خوتان را از آن چه برایتان واقعاً اهمیتی ندارند دور کنید تا ببینید چه قدر روزگار زیباتری خواهید داشت. داشتن ثبات در رفتارتان برای شما بسیار مهم و حیاتی است. تا می توانید سعی کنید رفتار دوستانه ای با دیگران داشته باشید.


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان