خانه

فال 12 اسفند تا 18 اسفند

  • فروردین
    بیش از حد خود را درگیر مشکلات اطرافیانتان کرده اید. ممکن است استرس های موجود به راحتی از بین نروند، اما دست کم به راه حل های مفید نزدیک می شوید. فال 12 اسفند تا 18 اسفند
    سعی نکنید به تنهایی از هرچیزی سر دربیاورید، شاید تکیه کردن به دوستی صمیمی و صادق، درست همان چیزی است که حالا به آن نیاز دارید. در کاری که در پیش گرفته اید تجدید نظر و تأمل بیشتری کنید.

    ارديبهشت
    به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید. یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی تان به دیگران کمک کرده اید.

     خرداد
    وقت آن است که از دیگران کمک بخواهید، شک نکنید که دوستان واقعی در کنار شما ،خواهند بود. قدر این دوستان را بیشتر بدانید و از لحظه های در کنار آن ها بودن استفاده کنید. اگر کسی از شما توقع بی جا دارد بدون رودربایستی به او نه بگویید. با تلاش و پشتکار زمینه های ترقی و پیشرفت خود را بوجود آورید. دلخوری های کوچک را کنار بگذارید.

    تیر
    نیتی در دل دارید کە بە زودی بە آن خواهید رسید. دوستی خوب و با محبت در اطرافتان است، قدر او را بدانید. اوضاع کاری تان بە طور کلی در حال تغییر بە سوی آیندە ای بهتر است. اگر بە کارهای هنری علاقە مند شدە اید، برایش وقت بگذارید. بعد از مدتی خواهید دید کە چقدر در روحیە تان تاثیرگذار است. پشتکار داشتە باشید.

    مرداد
    در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید، اخباری که تأثیر مثبتی بر موقعیت خانوادگی و اجتماعی شما خواهد گذاشت. با برنامه ریزی درست قطعاً زودتر به مقصد می رسید. نظم و انضباط را فراموش نکنید، با بی نظمی اوضاع را درهم و برهم می کنید. به بزرگتر خانواده احترام بگذارید و روی حرف خودتان اصرار نورزید.

    شهريور
    موفقیت در یک قدمی شماست، به شرط آن که هوشیار و دقیق باشید. شانس بزرگی در خانه تان را خواهد زد. یک سفر تفریحی کوتاه مدت برنامه ریزی می شود، حتماً به این سفر بروید. برای رسیدن به اهدافتان راه درستی را پیش گرفته اید، انتظار نداشته باشید یک شبه به خواسته هایتان برسید.

    مهر
    خرید و فروش را با دقت کامل انجام دهید. تعریف شما از خوشبختی می تواند با تعریف دیگران فرق داشته باشد. باید بپذیرید که شما نمی توانید دیگران را طبق نظر خودتان خوشبخت کنید. به انتخاب هایشان احترام بگذارید تا احترامتان حفظ شود. براثر یک سوء تفاهم، اشتباهی را مرتکب شده اید، عذرخواهی کنید، همه چیز حل خواهد شد.

    آبان
    محبت هایی که می کنید، گاهی بی جواب می ماند. شخصی که برایتان مهم است، قدرمهربانی وهمدلی تان را نمی داند، ناراحت نباشید. درمسائل اقتصادی با احتیاط عمل کنید. بدون تحقیق خرید و فروش نکنید. دخل وخرجتان یکی نیست، این اواخر گاهی ول خرجی می کنید. بهتراست احتیاط کنید، شما درحال حاضردرموقعیت ریسک کردن نیستید.

    آذر
    در انجام کاری تردید دارید، درباره آن خوب تحقیق کرده و جوانب مختلف را بسنجید. سعی کنید در مورد مردم زیاد نکته‌ بین نباشید و عیب و ایرادهای دیگران را بیش از حد بزرگ نکنید. هر کسی یک عیبی دارد. حرفی را که می‌دانید نباید بازگو کنید، بر زبان نیاورید. وگرنه نمی‌توانید خودتان را ببخشید. برای رسیدن به نیت‌تان نذر کنید.

    دی
    همیشه کارها و روزگار آن طور که دل آدم می خواهد پیش نمی رود. اگر این واقعیت را قبول کنید دیگر دائم خودتان را سرزنش نمی کنید. اراده شما برای انجام کارهای بزرگ خوب است، نباید از موانع و سختی ها هراسی به دل راه بدهید. برای نیتی که در دل دارید پا پس نکشید. صبر و سعه صدر شما نتیجه خوبی خواهد داد.

    خبری خوش خواهید شنید، هدیه ای دریافت می کنید. به زودی تحولی در زندگی تان بوجود خواهد آمد و علی رغم همهٔ نگرانی هایتان به مکان بهتری می روید. بی اطلاع حرفی نزنید، شاید کسی را از خودتان دلخورکنید. در هنگام رانندگی سرعت خود را کنترل کنید. سعی کنید بیشتر به کسب علم و تحصیل بڀردازید.

    اسفند
    از عزیزان تان دور و دلتنگ آن ها هستید. شرایط دیدار فراهم خواهد شد، اندکی صبور تر باشید. بحثی کرده اید که از نتیجه آن بسیار نگران هستید، بهتر است هم نسبت به خودتان هم دیگران منصف تر باشید. مبلغی که بدهکارید هر چه زودتر برگردانید و تسویه حساب کنید. ساعت ها وقت خود را جلوی آیینه نگذرانید.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان