خانه

3 نکته برای رنگ کردن موها در فصل بهار

  • بیشتر خانم ها دوست دارند در فصل بهار رنگ موهایشان را روشن تر کنند. حتی آن هایی که رنگ موهایشان بلوند است، به موهایشان هایلایت اضافه کرده یا موهایشان را یک یا دو درجه روشن تر می کنند. موهای روشن تر نور آفتاب را بهتر منعکس کرده و باعث می شود پوست، تیره تر به نظر برسد. اگر تصمیم دارید موهایتان را برای فصل بهار رنگ کنید، این نکات به شما کمک می کند تا رنگ مناسبی را انتخاب کنید و رنگ موهایتان بیشتر ثابت و براق بماند. 3 نکته برای رنگ کردن موها در فصل بهار
    • از نرم کننده استفاده نکنید
    درست است که نرم کننده موها را نرم تر کرده و راحت تر می توانید آن ها را شانه کنید، ولی بتدریج باعث تغییر رنگ موها نیز می شود. حتی اگر نمی خواهید موهایتان را رنگ کنید، هر روز از نرم کننده استفاده نکنید، چون چربی طبیعی موها را از بین برده و به آن ها آسیب می رساند. اگر در نهایت مجبور شدید برای نرم کردن موهای رنگ کرده از نرم کننده استفاده کنید، فقط یک یا دو بار در هفته این کار را انجام دهید. در ضمن از نرم کننده ای استفاده کنید که مخصوص موهای رنگ کرده باشد.
    • شرابی یا بلوند
    وقتی تصمیم دارید رنگ موهایتان را روشن تر کنید، بلوند اولین رنگی است که به ذهنتان می رسد. شاید بلوند روشن ترین رنگ باشد، اما رنگ های دیگری هم هستند که موهای شما را روشن تر می کنند. اگر رنگ موهایتان تیره است، می توانید هایلایت شرابی یا قرمز به آن ها اضافه کنید یا موهایتان را رنگ قهوه ای مایل به قرمز (روشن) کنید. البته تغییری که می کنید به اندازه موهای بلوند نیست، ولی به هر حال رنگ موهایتان روشن تر می شود.
    کسانی که موهای بلوند دارند هم می توانند کمی هایلایت قرمز یا شرابی به موهایشان اضافه کنند. کنتراست تیره تر رنگ قرمز یا شرابی برای موهای بلوند بهتر است. اگر تصمیم دارید در این فصل موهایتان را بلوند کنید، یک رنگ طبیعی انتخاب کنید نه بلوند بیش از حد روشن که خیلی مصنوعی به نظر برسد.
    • هایلایت تکه ای یا با فویل
    هایلایت روشی عالی برای روشن تر کردن موهاست بدون این که موها را به طور کامل رنگ کنید. اگر تصمیم دارید موهایتان را هایلایت یا مش کنید، رنگی را انتخاب کنید که حداقل دو درجه از رنگ موی طبیعی خودتان روشن تر باشد. مش تکه ای در فصل بهار محبوب تر است، اگر دوست دارید می توانید هایلایت های نئونی و فانتزی مثل صورتی یا بنفش را امتحان کنید.


    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
    برچسب ها زیبایی , مو , زنان ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان