خانه

4 تأثیرآلوئه ورا در کاهش وزن

  • ما با نوع غذاهایی که می خوریم و عدم ورزش،روز به روز بیشتر به سمت افزایش وزن پیش می رویم. اگرکاهش وزن هم مثل افزایش وزن راحت بود،هیچ مشکلی برای هیچ کسی به وجود نمی آمد و این همه رژیم های زودگذر و هفتگی باب نمی شد.اگرمیخواهیدوزن کم کنید،بهتراست این کار را با روش های طبیعی انجام دهید. رژیمهای غلط و مصرف مکملهای شیمیایی فقط شما را ضعیف کرده و پوستتان را شل و آویزان می کند. با این رژیم ها وزنتان کم می شود،اما بعد از تمام شدن رژیم بدنتان خیلی ضعیف می شود.یکی از راههای طبیعی کاهش وزن مصرف آلوئهوراست. این روش کاملاً طبیعی است و هیچ عوارض جانبی ندارد و از آن جایی که برای پوست و مو هم عالی است،کاهش وزن آسیبی به بدنتان نمی رساند. آلوئه ورا خواص دارویی زیادی هم دارد. پس بهترین گزینه برای کاهش وزن است.دراینجا4 مورد را عنوان می کنیم که آلوئه ورادر کاهش وزن شما تأثیرمی گذارد.

    1. آلوئه ورا باعث پاکسازی معده می شودآلوئه ورا
    داخل گیاه آلوئه ورا یا برگ های آن همان ژلی وجود دارد که می خورید.هر چقدر این ژل تازه تر و طبیعی تر باشد، نتیجه یبهتری خواهید گرفت. این ژل معدهاتان را پاکسازی می کند و مانند یک مُلین(ضد یبوست) عمل می کند و برای روده ی بزرگ هم مفید است. وقتی که زیاد غذا خورده اید، آن هم غذاهای چربی که بیشتر از مقدارکالری مصرفی روزانه تان است،برای خلاص شدن از شر چربی ذخیره شده در بدنتان مقداری ازاین ژل بخورید.

    2. باعث سوزاندن چربی ها و کربوهیدرات ها می شود
    ازآنجاکه چربی ها و کربوهیدرات ها به سرعت در بدن ذخیره می شوند و باعث افزایش وزن می گردند،خوردن یک فنجان آب آلوئه ورا بعد از غذا یا قبل ازانجام تمرینات ورزشی عالی است. خوردن آلوئه ورا قبل از تمرین باعث می شودکالری ها رابسیارسریعتربسوزانید وانرژی لازم را هم برای تمرین فراهم می کند. در عضله سازی هم مؤثر است و به راحتی می توانید تمام آن چربی ها را به عضله و ماهیچه تبدیل کنید.

    3. باعث هضم سریع تر قند در بدن می شود
    آلوئه ورا باعث می شود قند سریع تر در بدن تجزیه شود،درنتیجه به عنوان چربی در بدن ذخیره نمی شود. برای بیماران دیابتی هم یک درمان عالی محسوب می شود و نقش انسولین را در بدن ایفا می کند تا قند بهتری جذب بدن شود.

    4. به سوخت و ساز بدن کمک می کند
    آلوئه ورا نه تنها به سوخت و ساز بدن کمک می کند بلکه سرعت آن را نیزبالا می برد. سرعت بالای سوخت و ساز به این معنی است که شما انرژی بیشتری داشته و موادغذایی در بدنتان سریع تر هضم می شود و در واقع فرصت تبدیل شدن به چربی را پیدا نمی کند. ازآنجا که آلوئه ورا دارای موادمغذی و ویتامینهای زیاد و همچنین اسیدفولیکاست، همان طور که به کاهش وزن کمک می کند، شما را پر انرژی هم نگه می دارد. چون اشتها را کم می کند و هر چه کمتر غذا بخورید، مسلماً بیشتر وزن کم می کنید.

    برای مقدار مصرف آب آلوئه ورا با یک متخصص تغذیه مشورت کنید،چون ملین هم هست. خودتان هم میتوانیداین کار را بکنید اما مراقب باشید اشتباه نکنید تا مجبور نشوید زمان زیادی را در توالت بگذرانید!بهترین راه این است که با اندازه ی کم شروع کنید و بسته به این که وضعتان چطور پیش برود مقدار آن را افزایش دهید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان