خانه

بدون رژیم به اندام دلخواه تان برسید (2)

  • بهترین راه برای داشتن بدنی سالم و اندامی مناسب کم خوردن غذاست، بهتر است به جای پرخوری وعده های غذاها را کم کنیم و از چیزهایی استفاده کنیم که کالری کمتری دارند اما مقوی هستند.
    ما در این مقاله شما را با بخشی از بهترین راه برای داشتن بدنی خوش فرم و زیبا آشنا میکنیم:رژیم، غذایی، وزن، لاغر

    چای بنوشید از نوع سبز:

    چای سبز بهترین و موثرترین راه برای کاهش وزن است پس در طول روز سعی کنید چندین بار از این چای خوش رنگ و بو میل کنید، اگر عادت کنید نیم ساعت قبل از خوردن هر وعده غذایی اینکار را انجام دهید خیلی بیشتر و بهتر نتیجه میگیرید.

    افزایش وعده های غذایی:

    سعی کنید وعده های غذایی تان را بیشتر کنید مثلاً کم بخورید اما با دفعات بیشتر میل کنید چون قانون نیست که حتماً سه وعده بخورید، اگر دوست دارید وعده هایتان را در کنار خانواده باشید حتماً اینکار را انجام دهید اما کم بخورید چون شما دو وعده دیگر هم باید بخورید.

    لباس های تنگ بپوشید:

    اگر چاق شده اید و دیگر لباس های مورد علاقه تان که همه ی آنها را روزی با وسواس و دقت تهیه کردید حالا به شما تنگ شده است نیازی نیست آن ها را دور بریزید و یا به کسی بدهید چون بهتر است آنها را هر روز نگاه کرده و حتماً روزی یکبار هم که شده بپوشید تا انگیزه و سعی کردن مجدد برای لاغر شدن در شما بارور شود و با ذوق بیشتری برای لاغر شدن تلاش کنید.

    زیاد بخوابید:
    وقتی شما خواب هستید دیگر متوجه گرسنگی و تشنگی نمیشوید چون کمتر کالری میسوزانید و کمتر هم گرسنه میشوید و کمتر غذاهای رنگارنگ اطرافتان را میبینید و وقتی اعضای خانواده در حال پخت غدا هستند وقتی شما خواب هستید اشتهای شما موقع دیدن آماده کردن غذا کمتر تحریک میشود، پس خواب را فراموش نکنید.

    مکث کنید:
    هنگام غذا خوردن سعی کنید حواس خود را فقط به غذا خوردن ندهید و گاهگاهی قاشق و چنگال خود را روی زمین گذاشته و شروع به صحبت و یا حتی شروع به حرکت کردن وراه رفتن کنید تا معده ی تان استراحت کند و همین مکث باعث میشود شما احساس سیری کنید و با خوردن آب مجدد شروع به خوردن غذا کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان