خانه

4 راه برای کاهش وزن در هنگام انجام کارهای منزل

  • خیلی از کارهای خانه که به صورت تکراری هر روز انجام می دهیم مثل ظرف شستن ، باغبانی ، گردگیری و جاروبرقی کشیدن باعث می شود تا انرژی مصرف کنید و کالری بسوزانید.ممکن است این کاهش وزن زیاد به چشم نیاید ولی همین کارها باعث می شود تا اضافه وزن پیدا نکنید.امروز می خواهیم به شما 4 راه حل بگوییم تا این کاهش وزن بیشتر شود.

    1.کارها را دستی انجام دهید.
    لازم نیست تا هر شب ظرف ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.می توانید با صورت 5 الی 10 دقیقه بیشتر ظرف ها را با دست بشورید و با ایستادن و شستن آنها انرژی مصرف کنید و لاغر شوید و هیمن طور ماهیچه های دست خود را تقویت کنید.این کار شامل گردگیری و تمیز کردن میزها هم می شود.کار خانه

    2.بیشتر راه بروید
    برای جمع کردن میز شام ، اگر می توانید همه وسایل را به وسیله سینی یکباره به آشپزخانه ببرید ، این کار را بدون کمک سینی و در چند مرحله انجام دهید تا مقدار بیشتری راه بروید.این کار را برای موارد دیگر هم انجام دهید.ممکن است وقت شما بیشتر گرفته شود ولی راه رفتن مقدار زیادی به خوش اندامی شما کمک می کند.

    3.مرتب کردن
    هر چند وقت یکبار کابینت و قفسه های آشپزخانه را مرتب کنید و همین طور کمدها را.با این کار هم خانه مرتبی دارید و هم باعث کاهش وزن شما می شود.

    4.کارهای تکراری انجام دهید.
    آویزان کردن لباس های خیس به صورت مرتب باعث می شود تا یک حرکت را چندین بار انجام دهید.در مورد تمیز کردن و گردگیری کتاب های داخل کتابخانه هم این موارد انجام می شود.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان