خانه

4 روش سریع برای ترمیم ناخن شکسته

  • ناخنهای زیبا و سالم، نه تنها دستان شما را زیباتر می کنند، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس شما نیز می گردند. در کل شکستن ناخن مساله خیلی مهمی نیست زیرا ناخن به سرعت دوباره رشد می کند. اما این مساله زمانی پر اهمیت می شود که چند روز دیگر قرار خیلی مهمی دارید یا به مهمانی یا عروسی دعوت شده اید و تا زمانیکه ناخنتان بلند شود زمان زیادی طول خواهد کشید. این مقاله را بخوانید تا راههایی که برای برطرف کردن این مشکل  وجود دارد را یاد بگیرید و با خیال راحت به مهمانی مورد نظرتان بروید.

    1. از چای کیسه ای استفاده کنیدناخن

    از کاغذ چای کیسه ای برای ترمیم ناخن شکسته می توان استفاده کرد. از آنجایی که ساختار این کاغذ شباهت زیادی به ساختار ظاهری ناخن دارد به راحتی می توان از آن برای ترمیم ناخن استفاده نمود. ابتدا ناخن خود را تمییز کنید. قسمت کوچکی از کاغذ چای کیسه ای را با قیچی ببرید. این تکه باید آنقدر کوچک باشد که بتواند به راحتی روی قسمت شکسته ناخن قرار گیرد. پس از اینکه وصله مناسبی  درست کردید روی کل ناخن مورد نظر برق ناخن بزنید. سپس قبل از اینکه برق ناخن خشک شود وصله را روی ناخنتان قرار دهید به طوری که قسمت شکسته ناخن را کاملا بپوشاند. وقتی وصله کاملا به ناخنتان چسبید، یک لایه دیگر برق ناخن روی آن بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. پس از اینکه برق ناخن کاملا خشک شد می توانید توسط سوهان، ناخنتان را فرم دهید.

    2. از چسب ناخن استفاده نمایید

    می توان از چسب ناخن برای ترمیم موقتی ناخن استفاده نمود. استفاده از یک قطره، چسب ناخن روی قسمت شکسته یک راه حل سریع برای ترمیم موقتی آن است. پس از اینکه ناخن کاملا چسبید می توانید از سوهان برای فرم دادن به ناخن استفاده نمایید. برای مستحکم تر کردن ناخن و جلوگیری از جدا شدن قسمت شکسته آن پس از استفاده از چسب می توانید از لاک نیز استفاده نمایید.

    3. از دستمال کاغذی/بانداژ مخصوص ورزشکاران استفاده نمایید

    استفاده از دستمال کاغذی یا بانداژهای پلاستیکی ورزشی راحت ترین راه برای ترمیم ناخن شکسته می باشد. از این وسیله هم درست مثل چای کیسه ای می توان استفاده کرد یا اینکه آن را دور ناخن پیچاند. هنگامی که به چای کیسه ای دسترسی ندارید استفاده از دستمال کاغذی بسیار مفید خواهد بود. تکه ای از دستمال کاغذی ببرید و همانطور که در مورد چای کیسه ای توضیح داده شد از این تکه بریده شده به عنوان وصله برای ناخن استفاده نمایید.

    4. از ناخن مصنوعی استفاده کنید

    اگر وقت و حوصله ترمیم ناخنتان را ندارید، می توانید در این شرایط از ناخن مصنوعی استفاده کنید. ناخن مصنوعی در همه فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی موجود می باشد. علاوه بر این، می توانید برای داشتن ناخن بلند و زیبا از ناخن مصنوعی استفاده کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی


    برچسب ها زیبایی ,
       26

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان