خانه

4 روش کم کردن وزن در مسافرت

  • همه روزهای آفتابی تابستان راخیلی دوست دارند.این فصل بهترین زمان برای گذراندن تعطیلات و رفتن به مسافرت،با خانواده و دوستان است.درست است که دراین روزها، فارغ از زندگی روتین و روزمره، باید به استراحت و تفریحتان بپردازید، اما نباید تلاش برای کم کردن وزنتان را فراموش کنید.

    1. پیاده روی یا دوچرخه سواری هنگام تماشای منظره هاتعطیلات
    مطمئناً می توانید برای گردش در شهر سوار یک اتوبوس دو طبقه شوید، اما وقتی می توانید پیاده یا با دوچرخه به گردش یا جاهای مختلف بروید، چرا این کار را بکنید؟ (حتی در بسیاری از شهرها تورهای دوچرخه سواری تفریحی هم وجود دارد). این بهترین راه برای لذت بردن از مناظر، استشمام بوها و تماشای مکان های شگفت انگیز آن شهراست. اگر نمی دانیدکدام محل ها امنیت دارند، از دربان هتل نقشه ی مخصوص پیاده روی در آن منطقه را بگیرید.

    2. در فرودگاه ورزش کنید
    مطمئناً زمان زیادی را باید در هواپیما بنشینید، می توانید قبل از این که سوار هواپیما شوید، قدم بزنید و به موسیقی مورد علاقه اتان (با هدفن) گوش دهید. البته ورزش سخت و کاملی نیست، (در واقع تنهاورزشی است که می توانید انجام دهید) اما به هر حال هر قدم در کاهش وزنتان به حساب می آید.

    3. درباره ی امکانات و تجهیزات تناسب اندام، در آن شهر یا هتل تحقیق کنید
    وقتی که می خواهید هتل رزرو کنید، دنبال هتل هایی بگردید که مراکز تناسب اندام یا باشگاه های نزدیک هتل، امکان پذیرش مسافران را داشته باشند. اگر بتوانید از رختخواب بیرون بیایید و چند دقیقه بعد در باشگاه باشید! عملاً کاهش وزنتان را تضمین کردید. به علاوه ورزش کردن هر روز صبح، انگیزه ی شما را برای خوردن غذاهای بهتر و سالم تر در طول روز افزایش می دهد.

    4. دنبال تمرینات و ورزش های جذاب در فضای بیرون از هتل باشید
    تعطیلات زمان خوبی برای تفریح و ماجراجویی است. دوست دارید غواصی تفریحی اسکوبا یا کلاس های غواصی و شنای زیر آب را تجربه کنید؟این کار را بکنید! می توانید با قایق در امتداد یک رودخانه پارو بزنید، والیبال ساحلی بازی کنید یا اسکی روی آب.چون هر فعالیتی که ضربان قلبتان را افزایش دهد و از آن لذت هم ببرید، در واقع یک موقعیت برد- برد است، هم برای شما هم برای سایز دور کمرتان!

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان