خانه

5 اشتباه در خوردن صبحانه

  • امروزه مشخص شده است که صبحانه مهمترین وعده غذایی است که بیشتر ما به دلایل مختلف آن را حذف می کنیم که باعث می شود در طول روز اثرات زیادی روی ما داشته باشد.در اینجا 5 اشتباه در مورد خوردن صبحانه را به شما یادآور می شویم.

    1.نخوردن صبحانهصبحانه
    اولین اشتباه ما ، نخوردن صبحانه است.یکی از دلایل مهم حذف این وعده غذایی ، نداشتن وقت کافی است.برای این مشکل ، صبحانه خود را از شب آماده کنید.لازم نیست یک صبحانه مفصل که برای آماده شدن آن وقت زیادی می گیرد ، بخورید.یک لیوان آبمیوه یا شیر و کورن فلکس نیز صبحانه مناسبی است و وقت کمی را می گیرد.

    2.خوردن صبحانه سنگین
    خوردن صبحانه ضروری است ولی خوردن صبحانه سنگین به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود چون باعث می شود در طول روز احساس سنگینی کنید و خواب آلود شوید و نتوانید روز مفیدی داشته باشید.

    3.خوردن صبحانه تکراری
    ممکن است خوردن کورن فلکس و شیر به عنوان صبحانه به دلیل راحتی گزینه خوبی باشد ولی این را به خاطر داشته باشید که هر روز این صبحانه را نخورید و به آن تنوع دهید تا خوردن صبحانه برای شما کسل کننده نشود.

    4.نوشیدن مایعات در صبحانه
    درسته که خوردن مواد غذایی احتیاج به نوشیدنی دارد و ما در صبحانه بیشتر از آبمیوه و شیر و چای استفاده می کنیم ولی باید دقت کنیم که در مصرف آنها زیاده روی نکنیم تا باعث سنگین شدن ما نشود.

    5.خوردن صبحانه در حال راه رفتن
    بیشتر افراد نیم ساعت قبل از خارج شدن از خانه از خواب بیدار می شوند و مجبور هستند در زمان پوشیدن لباس و جمع کردن وسایل خود صبحانه بخورند و یا در طول مسیر رفتن به سر کار اسنکی که آماده کردند را می خورند که این کار باعث اذیت شدن معده می شود و هم شما زودتر گرسنه می شوید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها تغذیه , سلامتی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان