خانه

5 سرگرمی برای خانم های باردار

  • اگر شما هم یک خانم باردار باشید ، می دانید که انتظار کشیدن در این 9 ماه سخت است و زمانی که لازم است بیشتر وقت خود را در خانه سپری کنید ، بی حوصلگی نیز به آن اضافه می شود.ما در این مقاله به شما خانم های باردار 5 سرگرمی را معرفی می کنیم تا این 9 ماه راحت تر و سریع تر بگذرد.

    1.بافتنیبارداری
    این مدت زمان مناسبی است تا بافتنی یاد بگیرید و برای نوزاد در راهتان لباس های خوشگل و گرم ببافید.با این کار هم هنر جدیدی یاد می گیرید و هم وقت خالی خود را پر می کنید.

    2.عکاسی
    لازم نیست یک دوربین گران مخصوص عکاسی بخرید.با دوربین موبایل خود شروع به عکاسی از اطراف خود کنید و با کمی مطالعه و تمرین در مورد ادیت و ویرایش ، عکس های زیبا ایجاد کنید.می توانید یه صفحه مخصوص در اینترنت ایجاد کنید و عکس های خود را به نمایش بگذارید و از نظرات دیگران در مورد آثار خود مطلع شوید.

    3.نقاشی
    اگر جز افرادی هستید که هم علاقه و هم استعداد نقاشی دارید ، این مدت بهترین زمان برای شروع نقاشی  است.

    4.ساخت آلبوم
    حتما در خانه شما تعداد زیادی عکس وجود دارد که در آلبوم قرار نگرفته است.در این مدت که فرصت زیادی دارید ، می توانید این عکس ها را دسته بندی کنید و برای هر دسته آلبوم مناسبی ایجاد کنید.

    5.ساخت جواهرات
    یکی از سرگرمی هایی که جدیدا زیاد شده است ، ساخت جواهرات است.شما می توانید به کمک اینترنت این کار را یاد بگیرید و برای خود و اطرافیانتون جواهرات زیبا و متناسب با لباس های خود ایجاد کنید.در صورتی که این انرژی را داشته باشید تا به مقدار زیاد تهیه کنید ، می توانید از این راه درآمد هم داشته باشید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها بارداری , زندگی ,
       3

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان