خانه

5 فایده ورزش هولاهوپ

  • هولاهوپ علاوه بر یک سرگرمی می تواند یک ورزش بسیار مفید برای از بین بردن چربی های اضافه باشد.شما می توانید با انجام دادن روزانه این ورزش هم سرگرم شوید و هم کالری بسوزانید.در اینجا 5 فایده هولاهوپ را به شما معرفی می کنیم.

    1.هولاهوپ باعث آب شدن چربی های شکم و باسن می شود.هولاهوپ
    روزی نیست که ما در جنگ چربی های بدنمان نباشید.با هولاهوپ هم می توانید چربی های اضافه را آب کنید و هم باعث ایجاد انحنای زیبا در کمر می شود.

    2.هولاهوپ بدن شما را صاف می کند.
    در زمان انجام این ورزش مجبور هستید که کمر خود را صاف نگه دارید و این حرکت باعث می شود شما عادت به ضاف ایستادن پیدا کنید.

    3.هولاهوپ بدن شما را انعطاف پذیر می کند.
    حرکات دورانی هولاهوپ و سعی در نگه داشتن آن باعث می شود بدن شما انعطاف بیشتری از خود نشان دهد و با این کار می توان حرکات دیگری که احتیاج  به انعطاف دارند را راحت تر انجام دهید.

    4.هولاهوپ شما را شاداب می کند.
    این ورزش باعث می شود که شما احساس شادی بیشتری کنید و اگر احساس بی حوصلگی کردید ، با انجام این ورزش می توانید یک سرگرمی خوب داشته باشید.

    5.هولاهوپ تمرکز شما را تقویت می کند.
    اینکه با حرکات بدن خود بتوانید هولاهوپ را بچرخانید و آن به پایین نیاید ، باعث می شود شما تمرکز خاصی روی حرکات بدن خود داشته باشید و با انجام مداوم این کار ، تمرکز شما تقویت می شود.

    روش استفاده از هولاهوپ فقط به صورت چرخیدن ساده آن دور کمر نیست .می توان آن را به عنوان طناب استفاده کرد و همچنین تقویت عضولات پشت بدن.هولاهوپ می تواند یک سرگرمی خوب  برای کودکان نیز باشد.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها تناسب اندام , ورزش ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان