خانه

5 مدل مو برای پاییز 2013

  • آرایش کردن موها چالش برانگیزترین بخش آرایش برای خانمهاست. با توجه به تنوع زیاد مدلهای مو، بعضی خانمها در مورد اینکه کدام مدل مو به آنها بیشتر می آید مردد می شوند. بنابراین یک دستورالعمل سریع در این شرایط می تواند راه گشا باشد. دیگر باید با رطوبت هوا، بارشهای گاه و بیگاه و گرمای سوزان خداحافظی کنید و به فصل زیبای پاییز سلامی دوباره بگویید. همراه با پاییز مدلهای جدید آرایش مو نیز آمده است. شاید با کمی حالت دادن به موهایتان بتوانید ظاهری کاملا متفاوت را تجربه کنید. در اینجا آخرین مدلهای مو که برای این فصل مد شده اند را برای شما معرفی خواهیم کرد. به این مدلها نگاهی بیندازید و برای مناسبتهای مختلف آنها را امتحان کنید.

    1. دم اسبی لختمدل , مو

    مدل دم اسبی هیچگاه از مد نخواهد رفت. در طی گذر زمان این مدل کلاسیک به شکلهای متنوعی تغییر یافته اما هرگز از عرضه مد حذف نگردیده است. موی دم اسبی لخت پاییز امسال می تواند ظاهری بسیار زیبا و مد روز به شما ببخشد. این مدل به انواع فرمهای صورت می آید و ظاهری آراسته، زیبا و مرتب به اشخاص می بخشد. درکنار همه مزایای آن باید به این نکته مهم هم اشاره کرد که درست کردن مویتان به این شکل به علت ساده بودنش وقت بسیار کمی از شما می گیرد. موهایتان را به سمت عقب سشوار کنید و پشت موهایتان را با یک کش ببندید، سپس از اسپری مخصوص مو جهت براق تر کردن و ثابت کردن حالت آنها برای طول روز استفاده نمایید.

    2. گره دم خرگوشی

    پاییز امسال موی جمع شده بسیار مد روز است! برای داشتن یک ظاهر شیک و جذاب موهایتان را پشت سر به شکل یک گره کوچک جمع کنید. این مدل مو به شما ظاهری خاص می بخشد و با انواع لباسهای شیک و زیبا نیز هماهنگی دارد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که موهایتان را صاف و مرتب شانه کنید و موهایتان را دور هم بتابانید و به کمک انگشتانتان موی تابیده شده را به شکل گره یا دم خرگوش درآورید. در انتها می توانید از سنجاق سر یا گیره های زیبا استفاده نمایید. این مدل ظاهری شیک و مرتب و حرفه ای به شما خواهد بخشید.

    3. فر باز

    اگر از اینکه همیشه موهایتان را می بندید خسته شده اید، مویتان را باز بگذارید و به آنها حالتی طبیعی و موجدار بدهید. هرچقدر فر موها بازتر باشد این مدل حالتی دخترانه تر پیدا می کند. کافیست از بابلیس استفاده کنید و در انتها فر مو را باز کنید تا مو حالت موجدار به خود بگیرد. این مدل مو برای قرار ملاقات با نامزدتان یا مهمانی های خانوادگی بسیار مناسب است. در کنار همه این مزایا باید گفت که این مدل مو برای فرمهای مختلف صورت مناسب می باشد.

    4. بافت مخفی مو

    این مدل بسیار زیبا و جذاب است، حالتی منحصر به فرد دارد و توجه همگان را بر خواهد انگیخت. پاییز آمده است می توانید با  موی بافته شده زیبای خود خاص بودن خود را نشان دهید. این مدل مو مانند بازی قایم باشک با موهایتان است. این مدل مو سرزنده بودن شما را به نمایش می گذارد و لباسهای غیر رسمی با این مدل مو هماهنگی کامل دارند. به صورت نامنظم دسته های کوچکی از مویتان را جدا کرده و ببافید. این مدل بافت مو در عین زیبا بودن حالت نامنظمی به موهایتان میدهد. این مدل امسال بسیار مد روز است.

    5. دم اسبی بالای سر و جلوی مو پف دار

    اگر موهایتان را بالای سر به شکل دم اسبی ببندید و جلوی موهایتان را کمی پف دار درست کنید همیشه بسیار شیک و زیبا خواهد بود. این مدل موی زیبا و شیک را برای هر مناسبتی می توانید به کار ببرید، به عنوان مثال مهمانیهای کاری، در محیط کار یا قرار ملاقاتهای غیر رسمی شام. می توانید مویتان را کاملا مرتب کرده و توسط اسپری مخصوص مو آنها را ثابت نمایید یا بگذارید کمی حالت نامرتب داشته باشند. پف جلوی مو حالتی رسمی تر به این مدل مو می دهد. با اینکار با حداقل امکانات مدل مویی بسیار جذاب و زیبا خواهید داشت. در ضمن این مدل مو هرگز از مد نخواهد رفت.
    پس حتما پاییز امسال این مدلهای مو را امتحان کنید و از اینکه مرکز توجه قرار می گیرید لذت ببرید. متخصصین مد می دانند که تغییر فصل و آب و هوا تاثیر به سزایی در تغییر مد دارد. پس حتما دقت کنید در هر فصلی چه مدل مویی بیشتر از همه برای شما مناسب خواهد بود و در طول سال از داشتن ظاهری جذاب و زیبا بهره مند گردید.

    مترجم اختصاصی سایت : آذر امینی

    برچسب ها آرایش , زیبایی , مو ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان