خانه

5 نکته ی فنگ شویی برای داشتن زندگی عاشقانه

  • فنگ شویی یک سنت باستانی ازشرق است که با رعایت اصول و باورهای این سنت می توانید زندگی و محیط خانه اتان را ایده آل کنید. طبق باورهای فنگ شویی،طرز چیدمان وسایل درخانه و در تمام اتاق ها، انرژی را در کل خانه تغییر می دهد و باعث اتفاقات خوب یا بد در زندگیتان می شود. با توجه به اصول فنگشویی،وقتی خانه به ویژه اتاق خوابتان به هم ریخته نباشد، این روی زندگی عاشقانه ی شما نیز تأثیر می گذارد. در این جا چندین نکته ی فنگ شویی را برای بهتر کردن زندگی عاشقانه تان عنوان می کنیم.

    1. اتاق خوابتان نباید به هم ریخته باشد
    این که اتاق خوابتان به هم ریخته نباشد اهمیت زیادی دارد. هر چیزی را در اتاق خواب انبار نکنید، فقط چیزهایی را نگه دارید که واقعاً نیاز دارید. هر چند وقت یک بار با تمیز کردن اتاق خواب انرژی بد را از آن بیرون کنید. زیر تخت هم نباید به هم ریخته باشد. طبق یکی از باورهای فنگ شویی، بعد از تمیز کردن، با به صدا در آوردن یک زنگ یا دست زدن می توانید تمام انرژی های کهنه و بد را از آن جا بیرون کنید.

    2.  کمدتان نباید بیش از حد پُر باشد
    وقتی می خواهید ازدواج کنید و فرد جدیدی را وارد زندگیتان کنید، اولین کاری که باید یاد بگیرید این است که کمدتان نباید آنقدر پر از لباس و لوازم باشد که به حد انفجار برسد! در واقع شما با این کار یاد می گیرید یک فضای خالی را هم در کمد، برای شریک زندگیتان بگذارید.با این کار فضای زندگی و قلبتان را برای دیگران بازتر خواهید کرد.فنگ شویی

    3. اتاق خوابتان را شبیه یک باشگاه ورزشی نکنید
    لوازم ورزشی را در اتاق خوابتان انبار نکنید. اگر از آن ها استفاده می کنید آن ها را در اتاق دیگری نگه دارید. اتاق خواب در یک زندگی مشترک، فضای عشقی رمانتیک است و وقتی شما انرژی تمرینات ورزشیِ سختو پر فشار را به اتاق خوابتان می آورید، دیگر هیچ فضایی برای عشق باقی نمی ماند!

    4. در اتاق خوابتان و هر دری که روبروی آن است باید باز باشد
    درهایی که رو به اتاق خوابتان است باید باز باشند و به راحتی نیز باز و بسته شوند.عشق باید آزادانه در اتاق خواب جریان داشته باشد. اگر درها خراب باشند در جریان انرژی هم مشکل به وجود می آید.

    5. در دو طرف تختتان باید فضای کافی وجود داشته باشد
    هرگز تختتان را نزدیک دیوار نگذارید. دیوار،فضای بسته ای ایجاد می کند و فردی که نزدیک به دیوار می خوابد احساس محدودیت می کند. بنابراین در دو طرف تختتان باید فضای کافی وجود داشته باشد. عشق یعنی فردی که برایتان مهم است، در قلبتان و در خانه اتان جایی برای زندگی داشته باشد.اصول فنگ شویی همه چیز را در نظر می گیرد و پیروی از این اصول به شما کمک می کند که زندگی عاشقانه اتان را بهتر کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها دکوراسیون , زندگی ,
       1

نظرات کاربران
  • اشراق ۱۳۹۴/۷/۲۰
    اتاق خواب باید فضایی بسیار رویایی و رمانتیک پیدا کند باید جوری اونو بچینیم که تمام قسمت های آن وجب به وجب عشق را تداعی کند
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان