خانه

5 کادو رمانتیک برای آقایان

  • همه خانم  ها در زمان تولد همسرشان و یا در روز مرد نمی توانند یک کادو خوب انتخاب کنند و این موضوع به صورت یک مشکل بزرگ برایشان می شود و هر چه به زمان آن نزدیک می شوند ، استرس آن افزوده می شود و در آخر هم نمی توانند انتخاب درست داشته باشند.ما تصمیم گرفتیم به شما کمک کنیم.پس با ما همراه شوید.

    1.عطرکادو
    بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند خانم ها فقط از بوی خوب لذت می برند ، آقایان نیز دوست دارند از خوشبو ترین عطرها استفاده کنند.با توجه به سلیقه مرد زندگی تان مناسب ترین عطر و یا افتر شیو را انتخاب کنید و به او هدیه بدهید.

    2.کادو مربوط به علایق او
    هر مردی برای خود یک سرگرمی دارد.شما می توانید با توجه به علایق او کادو مناسبی انتخاب کنید.اگر همسر شما به گلف علاقه دارد می توانید که کیف گلف مناسب برای او بخرید یا اگر موتورسواری دوست دارد ، خرید یک دستکش موتور سواری می تواند او را خیلی خوشحال کند.

    3.پیراهن
    از پیزاهنی که دوست دارید همسرتان بپوشد ، بخرید و به او هدیه دهید.حتما همسرتان خوشحال می شود که پیراهنی بپوشد که شما آن را می پسندید و از نظر شما خوش تیپ باشد.

    4.هدیه شخصی
    یکی از عکس هایی که برای هردو شما خاطره ساز است را انتخاب کنید و روی لیوان چاپ کنید و یا اینکه یک ساعت رومیزی با آن عکس سفارش دهید.

    5.خوراکی
    شکلات یا شیرینی مورد علاقه او را از بهترین جایی که می شناسید بخرید و با یک تزیین زیبا به او هدیه دهید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان