خانه

راز احساسات و عواطف زنان

  • بارها شنیده اید که زنان موجودات عاطفی و احساساتی هستند. مهم ترین نکته در برقراری ارتباط با آن ها این است که احساسات و عواطف آن ها را دقیقاً درک کنید و بدانید چه عکس العملی باید نشان دهید. راز احساسات و عواطف زنان
    زنان به زبان های مختلفی صحبت می کنند. درباره راز زبان زنان تا کنون هزاران کتاب نوشته شده، از جمله کتاب "مردان مریخی، زنان ونوسی" نوشته جان گری که یکی از مهم ترین و معروف ترین این کتاب هاست.

    گاهی پیش می آید که راجع به موضوعی، خیلی راحت با یک مرد می توانید صحبت کنید که این گفتگو خیلی هم خوب و عالی پیش می رود، اما اگر همان گفتگو را با یک زن داشته باشید، به یک دعوا، جر و بحث یا یک جنگ بزرگ تبدیل می شود!

    برای برقراری ارتباط با یک زن اول از همه باید بتوانید با شخصیت عاطفی او ارتباط برقرار کنید. شخصیت و وجود عاطفی یک زن همان چیزی است که او را کنترل می کند. مردان وقتی صحبت می کنند، حرف زدنشان پراکنده نیست، به ترتیب از موضوعی به موضوع بعدی می روند. وقتی صحبتشان راجع به موضوعی تمام شد، سراغ موضوع بعدی می روند. هیچ کدام با هم قاطی نمی شود.

    ولی صحبت کردن و گفتگوی زنان به این صورت نیست. آن ها همیشه خاطرات جالبی برای تعریف کردن دارند. وقتی در حال صحبت هستند راجع به هر موضوعی حرف می زنند! حتی ممکن است به حرفی اشاره کنند که شما دو سال پیش گفتید و راجع به آن حرف بزنند. شاید برای شما هیچ اهمیتی نداشته باشد، اما برای آن ها خیلی مهم است. وقتی راجع به موضوعی با آن ها صحبت می کنید، اگر نتوانید مفهوم را درست برسانید یا حرفتان را کامل و واضح بگوئید، آن ها برداشت خودشان را می کنند. در واقع هر چیزی را تجزیه و تحلیل می کنند.

    زنان موجودات بسیار حساسی هستند. این احساسات باعث می شود شخصیتی شهودی و مبنی بر درک مستقیم داشته باشند. اگر می خواهید رابطه موفقی داشته باشید، باید دقیقاً بفهمید در هر شرایطی چطور باید با آن ها رفتار کنید یا ارتباط برقرار کنید. در وهله اول باید بتوانید با خودتان رابطه خوب و موفقی داشته باشید. وقتی ارتباط درستی با خودتان داشته باشید، آن وقت می توانید ارتباط صحیح و مناسبی با یک زن برقرار کنید.


    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان