خانه

6 اشتباه رایج آرایشی و چگونه درست کردن آن ها

  • حتی اگر آرایشگر خیلی خوبی باشید، گاهی ممکن است اشتباه کنید. مثلاً وقتی ریملتان را خیلی سریع بزنید و پلکتان را سیاه کنید یا ریمل روی مژه ها گوله گوله شود، این اشتباهات کوچک تأثیر زیادی در ظاهر نهایی شمادارد و موقع آماده شدن زمان زیادی را باید صرف درست کردن آن ها کنید. اما لازم نیست کل آرایشتان راپاک کنید. در این متن می توانید نحوه درست کردن این اشتباهات را بخوانید.

    اشتباه: خط چشم ناصاف. این اتفاق ممکن است برای هر کسی بیفتد و به جای یک خط چشم صاف و گربه ای، یک خط چشم ناصاف و موج داربکشید.
    ترمیم:یک گوش پاک کن نوک تیز را به شیرپاک کن آغشته کنید، با یک دستمال اضافه آن را بگیرید. گوش پاک کن را با دقت بالای قسمت ناصافی که می خواهید پاک کنید بکشید. با این کار خط چشمتان صاف تر می شود و لازم نیستکل خط چشم را پاک کنید.آرایش

    اشتباه:ریختن یا مالیدن ریمل رو گونه. اگر نوع ریملتان طوری است که زود خشک می شود یا ضد آب است، ممکن است گوله هایی از آن روی صورتتان بریزد. تا موقع تمام شدن آرایش بگذارید همان طور بماند.
    ترمیم:ریمل اضافی را می توانید با یک پن کیک پودری پاک کنید. یک قلم موی سایه چشمِ کوچک و نرم بردارید و داخل پودر بزنید و هر جای صورتتان را که ریمل ریخته پاک کنید.

    اشتباه:مالیدن ریمل روی پلک. وقتی خیلی سریع ریمل بزنیدیا از یک برس ریمل جدید استفاده کنید، ممکن است ریمل روی پلکتان هم بمالد.
    ترمیم:با کانسیلر آن ها را پاک کنید. یک قلم موی کوچک را داخل کانسیلر بزنید و آهسته در امتداد لبه یلکه ای بزنید که می خواهید پاک کنید.

    اشتباه:رژ لبی که پاک نمی شود. می خواهید رنگ رژ لبتان را عوض کنید، اما رژ لب قبلی که زدید پاک نمی شود.
    ترمیم:مقداری مرطوب کننده یا نرم کننده لب، روی رژ لب قبلی که زدید بمالید. بعد لبتان را با یک دستمال پاک کنید. این کار را انقدر تکرار کنید که رژ لب اولی کاملاً پاک شود. در آخر یک لایه دیگر از مرطوب کننده روی لبتان بزنید تا پوسته پوسته و ناصاف نشود. حالا رژ لبی که می خواهید را بزنید.

    اشتباه:زیاد برنزه شدن.صورتتان را با آرایش بیش از حد برنزه کردید؟ لازم نیستکل صورتتان را پاک کنید.
    ترمیم: برای خلاص شدن از این مشکل، یک قلم موی بزرگ و نرم را داخل پودر نرم و نیمه شفاف بزنید و برنزه صورتتان را کمتر کنید. می توانید یک پد آرایشی بدون لاتکس را با آب مرطوب کنید و کمی از برنزگی صورتتان را پاک کنید. این پد مقدار کمی از آن را بر می دارد بنابراین لازم نیست دوباره کرم پودر یا پن کیک بزنید.

    اشتباه:همه جای صورتتان براق شده. یک هفته پیش از یک سایه چشم براق و اکلیلی استفاده کردید، اما هنوز باقی مانده آن همه جای صورتتان هست.
    ترمیم:مقداری کرم چشم یا صورت روی قسمت براق شده بزنید، سپس یک پد آرایشی بدون لاتکس را با آب مرطوب کنید و روی آن بمالید. این کار براقیت آن قسمت صورت را از بین می برد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان