خانه

6 روش برای آرام کردن شوهرتان

  • در این مقاله 6 کاری که وقتی حال شوهرتان خوب نیست می توانید انجام دهید را مطرح خواهیم کرد:شوهر، زن، آرامش
    1. با او مصاحبت نمایید:
    اگر شوهرتان مریض شد و آنقدر حال مساعدی نداشت تا از خانه خارج شود، زمان مفیدی را با او سپری کنید. یک فیلم خوببا هم تماشا کنید، با هم گفتگو کنید، تخته نرد بازی کنید یا کارهایی مشابه اینها انجام دهید. این کار شما روحیه او را عوض می کند و حالش بهتر خواهد شد.
    2. غذاهای مقوی برایش تهیه کنید:
    هر نوع سوپ یا غذای سالم که برایش مفید است برایش تهیه کنید. می توانید یک آبگوشت داغ یا سوپ مرغ آماده کنید. چیزی برایش بپزید که روند بهبودش را سریعتر کند. به دلیل توجه و تلاشی که برایش انجام داده اید حتما حالش خوب خواهد شد.
    3. کمکش کنید تا کارهایش را انجام دهد:
    اگر کاری هست که شما می توانید برایش انجام دهید، مثل نوشتن یادداشتهایش اینکار را برایش انجام دهید. کمکش کنید که کارهایش به علت اینکه ناخوش است انباشته نشود. او به خاطر این کارتان حتما از شما سپاسگزار خواهد شد.
    4. با دوستانش تماس بگیرید:
    با دوستانش تماس بگیرید و برنامه ریزی کنید که به دیدارش بروند،  با هم گفتگو کنند و زمان خوشی را بگذرانند. این اتفاق خوشحالش کرد و تغییر خوبی برای حال و هوایش خواهد بود. یک مهمانی دوستانه همراه با قهوه و بازی می تواند او را سر ذوق بیاورد.
    5. دم کرده های گیاهی درست کنید و از روغن اکالیپتوس استفاده کنید:
    اگر به شدت دچار سرماخوردگی به همراه گلودرد شد، یک فلاسک دم کرده گیاههای مخصوص سرما خوردگی آماده کنید و از او بخواهید در فاصله های منظم آن را بنوشد.  همچنین مقداری روغن اوکالیپتوس به پیشانیش بمالید و از او بخواهید از دستگاه بخور استفاده کند سپس رویش را با پتو بپوشانید. این کار برایش بسیار دلپذیر خواهد بود.
    6. سر و پاهایش را ماساژ دهید:
    وقتی تب یا بدن درد داریم حس بسیار خوبی است که کسی پاهایمان را ماساژ دهد و نازمان را بکشد. همچنین می توانید سرش را ماساژ دهید و کمکش کنید که بخوابد. این کار بسیار آرامش بخش است و باعث می شود او شما را بسیار بیشتر از آنچه ممکن می پنداشتید دوست بدارد.
    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان