خانه

6 عادتی که باعث می شود طولانی تر زندگی کنید

  • این جمله را زیاد شنیدیم که عادت به عادت های خوب بکنید.در اینجا 6 عادت خوب را به شما معرفی می کنیم تا به وسیله آنها عمر طولانی تری داشته باشید

    1.سوشی بخوریدزندگی
    بسیاری از ژاپنی به دلیل خوردن سوشی عمل طولانی دارند.سوشی سرشار از امگا 3 است.اگر سوشی دوست ندارید، مقدار امگا 3 را از خوردن ماهی به هر صورتی که دوست دارید ، تامین کنید.

    2.شکلات تلخ بخورید
    در هفته دوبار شکلات تلخ بخورید تا از حمله قلبی در امان باشید.این کار را به صورت یک عادت در زندگی خود اضافه کنید.می توانید در هفته دو روز را مشخص کنید که حتما شکلات تلخ بخورید.

    3.شاد باشید
    افراد شاد استرس کمتری دارند و فشار خون آنها بالا نمی رود.کارهایی که باعث شادی شما می شود را انجام دهید و از افراد و محیط هایی که باعث ناراحتی شما می شود دور کنید.

    4.آجیل بخورید
    هر روز برای یک میان وعده خود ، 15 تا 20 عدد آجیل از هر نوعی که دوست دارید تهیه کنید و آن را میل کنید و با این کار از دیابت و سرطان جلوگیری کنید.

    5.سیگار را ترک کنید
    اگر سیگار می کشید ، مطمئن باشید اگر آن را کنار نگذارید ، زودتر می میرید.پس از همین امروز آن را ترک کنید و به خود فرصت عمر طولانی تری بدهید.

    6.نرمش کنید
    منظور از این مورد نرمش صبحگاهی نیست.اگر کار شما با کامپیوتر است هر یک ساعت از جای خود بلند شوید و حرکت های کششی انجام دهید .

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی , سلامتی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان