خانه

6 مد جدید آرایش کردن در سال 2013

  • 1. آرایش متفاوت چشم:آرایش، متفاوت، مد، جدید
    آرایش نکردن چشم ها یا استفاده از سایه با رنگهای ملیح را برای تابستان امسال کنار بگذارید. حالا وقت استفاده از جعبه های بزرگ سایه است. صورتی نئونی، نارنجی و آبی فیروزه ای را برای پشت پلکهایتان یا زیر پلک پایینتان استفاده نمایید. اگر می خواهید کمی خاص تر باشید می توانید ریمل همرنگ سایه را به مژه هایتان بزنید. سایه های به رنگ متالیک هم به صورت پودر یا کرمی آن مد شده است، از آنها نیز برای چشمگیرتر شدن می توانید استفاده کنید.
    2. پوست صورت عجیب:
    اگر آرایش صورت درست انجام شود، پوستتان ظاهری نازک و شفاف خواهد داشت. مد آرایش امسال بر پایه اصول صحیح آرایش کردن نیست. از هایلایت ها، درست استفاده کنید، در غیر اینصورت در پایان کار شبیه یک روح که صورتش می درخشد خواهید شد. 
    3. اهمیت مدل ابرو:
    دوره ای که خانم ها برای فرم دادن و نازک کردن ابروهایشان به سالنهای آرایشی می رفتند به سر آمده است. تابستان امسال زمان متوقف کردن این کار است. ابروهای پرپشت و پهن چهره شما را مد روز خواهند کرد. ابروهای قوس دار پهن و پرپشت ظاهری عرفانی به شما خواهند داد. می توانید از مداد ابرو برای رنگ دادن یا پهن تر کردن ابروهایتان استفاده کنید.
    4. به لبها یتان بیشتر دقت کنید:
    برق لب مناسب است. اما اگر می خواهید با مد روز مقابله نکنید، به سراغ رنگهای تابستانی بروید. استفاده از رژ لب مات که حالت مخملی دارد و حس تازگی و طراوت را انتقال می دهد در حالیکه بقیه قسمتهای صورتتان هیچ آرایش قابل توجهی ندارد برای امسال واقعا فوق العاده است. با اینکار چهره تان مانند تصاویر پرتره زیبا خواهد شد.  استفاده از رژ لب صورتی روشن بدون هیچ آرایش دیگری مانند اینست که برای آنکه خوب به نظر برسید تلاش زیاد و بی ثمری کرده باشید.
    5. مژه های بلند:
    اگر می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید، سایز بزرگ آن را برای تابستان امسال انتخاب کنید. در غیر اینصورت بهتر است اصلا از مژه مصنوعی استفاده نکنید. پس اگر می خواهید تغییری در ظاهر مژه هایتان بدهید حتما از مژه مصنوعی سایز بزرگ استفاده کنید. مژه های بلند همراه با ریمل غلیظ نتیجه دلخواه برای تابستان امسال است. برای پلک پایینتان از خط چشم نیز می توانید استفاده کنید تا حالتی گرافیکی به چشمانتان بدهید.
    6. از رژ گونه استفاده کنید:
    رنگهای  هلویی یا صورتی روشن رژ گونه برای تابستان امسال بسیار مناسب است. اما تنها از این رژ گونه برای گونه هایتان استفاده کنید و از آن برای بقیه قسمتهای صورت استفاده ننمایید. از یک رژ گونه برنزه هم می توانید استفاده کنید، این رژ گونه به چهره شما گرما خواهد بخشید و علاوه بر آن ظاهری مدرن به شما خواهد داد.
    تابستان امسال را با مدهای جدید همراه شوید تا جاذبه و اعتماد به نفس شما افزایش یابد.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان