خانه

7 راه برای آرایش کردن سریع در 10 دقیقه

  • شاید همیشه ساعت ها و ساعت ها برای آماده شدن وقت نداشته باشید. چه ده دقیقه برای آرایش کردن وقت گذاشته باشید چه ده ساعت، بهتر است همیشه زیبا و عالی به نظر برسید. وقتی واقعاً عجله داریدو مجبورید به خودتان برسید، این راه ها را برای آرایش سریع در 10 دقیقه امتحان کنید.

    1. صورتتان را بشوئید
    این اولین و مهم ترین مرحله قبل از آرایش است. صورت کثیف و عرق کرده جلوه ی خوبی ندارد، مهم نیست که چند ساعت قبل،چقدر از لوازم آرایشتان استفاده کرده اید. پسدر مرحله ی اولباید صورتتان را با یک لوسیون خوب، تمیز بشوئید. هر اثری از آرایش قبلی روی صورتتان را پاک کنید.با یک حوله ی تمیز صورتتان را خشک کنید. این مرحله حدوداً 3 دقیقه طول می کشد.آرایش

    2.  پن کیک بزنید
    حالا پن کیک را به عنوان زیر سازی آرایش به صورتتان بزنید. این کار باعث می شود آرایشتان ماندگارتر شود.پس با دقت مقداری پن کیک روی صورتتان،گردن و قسمت هایی که دیده می شود بزنید. در این مرحله می توانید هر گونه لک یا جای زخم را نیز با کرم پودر بپوشانید.این کار یک دقیقه طول می کشد.

    3.  خط لب بکشید
    خط لب شکل و حالت خوبی به لب هایتان می دهدو باعث می شود رژ لبتان شکیل تر به نظربرسد و از لبتان بیرون نزند. درست است که این کار فقط یک دقیقه وقت می برد، اما کشیدن خط لب همیشه این توهم را به وجود می آورد که شما زمان بیشتری را برای لب هایتان گذاشته اید.

    4. رژ بزنید
    حالا باید یک رژ لب خوب بزنید که لب هایتان را جذاب تر از آن چیزی که هست نشان دهد.از قسمت وسطلب بالایی اتان شروع کنید و بعد به آرامی به سمت کناره های لبتان بروید. در مورد لب پایین هم همین کار را انجام دهید. رنگی را انتخاب کنیدکه با رنگ چهره اتان هماهنگ باشد و مناسب جایی باشد که می روید.این کار هم یک دقیقه وقت می برد.

    5. یک دستمال را به آرامی روی لب هایتان بزنید
    این کار باعث می شود که رژ لب اضافی روی لبتان پاک شود و رنگش هم طبیعی تر به نظر برسد.می توانید قلم موی لب را روی لب هایتان بکشید و بعد دوباره دستمال را به آرامی روی لب هایتان بزنید.این کار هم یک دقیقه طول می کشد.

    6.  خط چشم بکشید
    اولین چیزی که وقتی کسی به شما نگاه می کند می بیند، چشم های شماست.پس این مرحله خیلی مهم است. یک خط چشم مایع، یا یک مداد یا سرمه را انتخاب کنید، بستگی دارد که شما با کدام راحت ترید. اگر خط چشم را خوب بکشید، چشمتان را زیباتر می کند، اما هر اشتباهی هم ممکن است در کل چهره اتان تأثیر بگذارد.این کار دو دقیقه طول می کشد.

    7. به خودتان نگاه کنید
    هنوز تا رفتنتان یک دقیقه وقت دارید. به هر حال شما تا به خودتان نگاه نکنید از اتاق بیرون نمی روید! این کار باعث اعتماد به نفستان می شود و مطمئن می شوید با قیافه اتان مشکلی ندارید و آمادگی روبرو شدن با هر کسی را دارید. آرایش فقط به معنای این نیست که صورتتان را با لایه ای از لوام آرایش بپوشانید، بلکه باید قسمت های زیبای صورتتان را بیشتر نشان دهید و روی قسمت هایی که فکر می کنید کمتر زیباست کمتر تمرکز کنید. هر موقع عجله داشتید این مطلب را به خاطر بیاورید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان