خانه

6 مدل موی آسان

  • اینکه هر روز بخواهید مدل موی جدیدی داشته باشید و با ظاهری جدید به مهمانیهای دوستانه و خانوادگی بروید کار نسبتا سختی به نظر می رسد.
    اکثر خانمها تصور می کنند داشتن مدل موی متفاوت در مهمانیها الزامیست و زمان زیادی را صرف آرایش کردن موهایشان می کنند ولی این تصور درستی نمی باشد. در  اینجا چند مدل موی آسان را شرح خواهیم داد تا این تصور غلط را از بین ببرد.

    1. جمع شده در یکطرف سرمدل مو
    کسانی که موهای متوسط و بلند دارند می توانند این مدل مو را امتحان نمایند. تنها به چند وسیله ساده از جمله گل سر یا کلیپس، شانه، کش و اسپری مو احتیاج دارید و در اینصورت می توانید ظرف کمتر از 5 دقیقه این مدل مو را داشته باشید. با استفاده از شانه فرق را از گوشه ای ترین قسمت سر باز کنید. با استفاده از شانه تمام موها را به سمت مخالف فرقی که باز کرده ایده شانه کنید و از اسپری برای ثابت کردن آنها استفاده نمایید. موها را به شکل دم اسبی در گوشه سر و پشت گوش توسط کش محکم ببندید. انتهای موها را به سمت گوش بیاورید و یک گره زیبا ایجاد کنید و بگذارید انتهای موها آزاد باشند. در نهایت گیره سر را از یک سمت، زیر کش فرو برده از سمت دیگر بیرون بیاورید با این کار، گرهی که ایجاد کرده اید را ثابت خواهید نمود.

    2. تابیده شده
    در واقع برای درست کردن این مدل به چند رشته تابیده شده مو نیاز داریم. این مدل آسان، سریع و کلاسیک است. این مدل برای کسانی که موی مجعد دارند مناسب تر است. قسمت بالایی و جلوی موهایتان را جدا کنید و با سنجاق سر ثابت نمایید. حال می توانید با قسمت پشتی موهایتان کار کنید. اگر موهایتان حالت دار است موها را محکم بکشید و پشت گردن جمع نمایید در غیر اینصورت ابتدا توسط شانه به موها حالت نامنظم دهید سپس آنها را جمع کنید. موهایی که پشت گردن جمع کرده اید را به شکل یک گره در آورید. از قسمت جلویی موها شروع کنید و هر دسته را بتابید و در قسمت عقب سر با سنجاق ثابت نمایید. سپس سراغ قسمت های دیگر بروید و این کار را تا قسمت بالایی سر ادامه دهید. بالایی ترین قسمت موها را پوش دهید تا حجم بیشتری پیدا کنند. سپس کمی موها را بتابید و به قسمت گرهی که پشت سر ایجاد کرده اید با سنجاق متصل نمایید. قسمتهای مختلف مو را اطراف صورت طوری پخش کنید تا ظاهری زیبا به شما بدهد.

    3. دم اسبی شیک
    مدل دم اسبی مدلی است که اکثر ما خانمها بسیار از آن استفاده می کنیم و گاهی موها را بالا و گاهی نیز پایین تر می بندیم. کمی تغییر در مدل دم اسبی شاید به نظرتان خیلی متفاوت نباشد ولی زیبا خواهد بود. فقط کافیست پس از بستن موها به شکل دم اسبی آنها را به سمت بالا نگه داشته سپس از زیر گره کش عبور دهید. با اینکار نه تنها کش را مخفی می کنید بلکه ظاهری رسمی تر خواهید داشت. این مدل مو در مدرسه یا کلاسهای ورزشی مناسب است.

    4. دم اسبی شلوغ
    مدل دم اسبی را می توان به شیوه های متنوع به کار برد. مدلی که در نظر داریم شرح دهیم یکی از انواع مختلف این مدل است. این مدل برای موهای بلندی که خیلی هم تمیز نیستند بسیار مناسب است. موها را در قسمت بالایی سر جمع نمایید. سپس با کش آنها را ببندید. یک دسته مو را به دور کش بپیچید تا آن را زیر موها پنهان کنید. از لا به لای موها دسته های نامنظم مو را بیرون بکشید تا مدل مویتان حالت نا منظمی پیدا کند. نتیجه بسیار مد روز و در عین حال غیر رسمی خواهد بود.

    5. ضربدری
    موها را به دو قسمت تقسیم کنید دسته سمت چپی موها را بگیرید و از پشت سر به سمت راست بکشید و با سنجاق سر موها را ثابت کنید. سپس همین کار را با دسته سمت راستی انجام دهید. قسمت هایی از مو که به اندازه کافی بلند نبوده اند را نیز منظم کرده با سنجاق ثابت نمایید. نتیجه آن یک مدل بسیار شیک و منظم است که ظرف مدت کمتر از دو دقیقه قابل انجام می باشد.

    6. پفدار و زیبا
    قسمت جلویی مویتان را توسط شانه پوش دهید و سپس برای حفظ حجم ایجاد شده از اسپری مو استفاده نمایید. قسمت انتهایی آن را آزاد بگذارید تا به سمت عقب سر متمایل باشد سپس قسمت بالایی را با سنجاق سر ثابت نمایید. از قسمت راست و چپ دسته هایی از مویتان جدا کرده و هر کدام را کنار دسته اول با سنجاق ثابت نمایید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی

    برچسب ها زیبایی , مو ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان