خانه

6 مرحله خشک کردن موهای مجعد با سشوار

  • خانمهایی که موهای مجعد دارند یا کسانیکه توسط مواد شیمیایی موهایشان را فر کرده اند همیشه با خشک کردن موهایشان پس از حمام کردن مشکل دارند. اگر ندانید با فر موهایتان هنگام خشک کردن آنها چه باید بکنید، مشکل خود را دو چندان کرده و باعث وز شدن موهایتان خواهید شد. در اینجا قدم به قدم شما را برای خشک کردن موهای مجعد و فرتان راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید از زیبایی موهایتان لذت ببرید.مو، خانم، فر
    1.آب اضافه و رطوبت موهایتان را خشک نمایید:
    هرگز از سشوار هنگامیکه موهایتان خیس است استفاده ننمایید. پس از استحمام و قبل از اینکه از حمام خارج شوید تا آنجا که ممکن است آب اضافه موهایتان را با دست بچلانید. سپس موهایتان را در میان حوله ای بپیچید تا رطوبت باقی مانده نیز از بین برود. هنگامی از سشوار استفاده کنید که تا آنجا که ممکن است موهایتان خشک شده و مرطوب نباشند.
    2.از محصولات مخصوص مو های مجعد استفاده کنید:
    می توانید از ژل، موس یا اسپری ضد وزشدن مو استفاده کنید فقط به یاد داشته باشید قبل از سشوار کردن موهایتان، مقدار مناسبی از محصول مورد نظرتان را به موها بمالید. می توانید از سرم های مخصوص موهای فر و مجعد نیز قبل از سشوار کردن استفاده کنید.
    3.از سر پخش کننده هوای سشوار استفاده کنید:
    سر مخصوص پخش کردن هوا یکی از قطعاتی است که همراه با سشوار خریداری می شود این سر به خصوص، به علت پخش کردن هوای خروجی سشوار از برخورد مستقیم هوای گرم با موهایتان جلوگیری کرده و اجازه می دهد موها با همان حالت فردار خود به آرامی خشک شوند. همچنین این سر سشوار نمی گذارد موهایتان وز شوند. پس از اتصال سری مورد نظر، سشوار را در حالت دور کند و گرمای متوسط یا زیاد قرار دهید. موهایتان را به دسته های نسبتا پهنی تقسیم کنید و سشوار را تا آنجا که ممکن است به ریشه موهایتان نزدیک نمایید. در صورتیکه سر سشوار را از ریشه موها و پوست سرتان دور بگیرید موهایتان شروع به وز شدن می کنند و کار شما را سخت خواهند کرد. خشک کردن هر دسته حدود 30 تا 40 ثانیه طول خواهد کشید. بقیه دسته های مو را نیز به همین روش خشک نمایید.
    4.بگذارید موهایتان در همین حالت باقی بمانند:
    وقتی همه موهایتان خشک شد وسوسه نشوید که به موهایتان دست بزنید تا از فر زیبای آنها لذت ببرید. آرایشگران حرفه ای بر این باورند که پس از فرم دادن به موها باید صبر کرد تا آنها کاملا سرد شوند و قبل از آن نباید به موها دست زد. بگذارید موهایتان در همین حالت بمانند تا زمانیکه کاملا حرارتی که توسط سشوار به آنها داده شده از بین برود.
    5.به فر موهایتان حجم بدهید:
    با دست موهایتان را جهت عکس فرشان تاب دهید  و پوست سرتان را به صورت دایره ای ماساژ بدهید. این کار باعث می شود که موهایتان کمی پف کند و فر موهایتان پرتر به نظر آید. دوباره موهایتان رادر جهت فرشان تاب دهید، می توانید اینکار را دو الی سه بار انجام دهید تا حجم مورد نظرتان ایجاد گردد.
    6.مرحله آخر فیکس کردن فر موهایتان است:
    از هر اسپری که پس از سشوار کردن استفاده می کردید می توانید استفاده نمایید تا فر موهایتان تا آخر روز به همین شکل زیبا بماند. اگر عادت به استفاده از ژلهای حالت دهنده دارید، ژل را کف دستتان بریزید و به آرامی و به صورت دوار آن را روی موهایتان بمالید. هرگز انگشتانتان را در موهایتان فرو نبرید زیرا با اینکار فر موهایتان نا مرتب خواهند شد.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان